Ok, eet smakelijk!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:59 schreef methodmich het volgende:
Jammer dan Suijk, het zij zo. Heb al heel mooi voetbal gezien vandaag!
Daar gaat het niet om, het is de straf die je op je billen krijgt met de zweep als je 2 minuten te laat bent. Dat intrigeert me.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is wat anders dan een FA Cupfinal he tongetje.... Al die mensen die doen alsof dat het summum is, heb ik nooit echt begrepen. Aardig voetbal, bij vlagen, maar goed, er is zoveel aardig voetbal.
oefening baart kunst, z'n moeder zal wel een tijdschema hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:02 schreef VoreG het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar om het eten echt precies om 18.00 klaar te hebben
Als hij uit eten gaat krijgt hij denk ik ontwenningsverschijnselen, zit helemaal trillend in het restaurantquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oefening baart kunst, z'n moeder zal wel een tijdschema hebben
Woont MM dan nog bij zijn moeder?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg ik dat danquote:
Ik begrijp je Nederlands nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg ik dat danik neem aan dat hij die eet stipt om 18 uur niet van zijn vriendin heeft
Portugezen eten over het algemeen wat later idd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zeg ik dat danik neem aan dat hij die eet stipt om 18 uur niet van zijn vriendin heeft
..... kost je maar 5 minquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:30 schreef tong80 het volgende:
Heb net een bord kouwe macaroni op om 18.23 uur . Geen tijd om het op te warmen.
3 min in de magnetron en klaar ben jequote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:30 schreef tong80 het volgende:
Heb net een bord kouwe macaroni op om 18.23 uur . Geen tijd om het op te warmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |