1 minuut op 1200 Watt is ook te doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
3 min in de magnetron en klaar ben je
hahahaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:31 schreef VoreG het volgende:
Na de 1e speeltijd gelijk 3 broodjes gesmeerd, net op tijd klaar voor de ET.
Luie hondquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:32 schreef Suijk het volgende:
Ik laat straks wat friet halen.
Is ook onzin. Jij zit alleen en hebt de tijd voor jezelf, al eet je niet of eet je om 11 uur. Ik vind het ook gewoon leuk om samen met mijn vriendin te eten. Ik kijk al genoeg voetbal. Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan, maar voor minder cruciale duels hoeft dat wat mij betreft niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is de straf die je op je billen krijgt met de zweep als je 2 minuten te laat bent. Dat intrigeert me.
In Portugal wel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Portugezen eten over het algemeen wat later idd.
Beste Voetbalinsite,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook onzin. Jij zit alleen en hebt de tijd voor jezelf, al eet je niet of eet je om 11 uur. Ik vind het ook gewoon leuk om samen met mijn vriendin te eten. Ik kijk al genoeg voetbal. Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan, maar voor minder cruciale duels hoeft dat wat mij betreft niet.
En bovendien zijn ze nu nog pingels aan het schieten, dus ik heb in feite niets gemist.
ja omdat Portugal dan speelt zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Bij een WK of EK kijken we echt wel hoor, SCH. Maar van mij mag je er om lachen hoor.
Ik lach er niet om, ik vind het vooral merkwaardig en heel erg verdrietig. De giro boven de FA-cup, ik dacht echt dat je een grapje maakte.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:51 schreef methodmich het volgende:
Bij een WK of EK kijken we echt wel hoor, SCH. Maar van mij mag je er om lachen hoor.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:52 schreef VoreG het volgende:
Zo kan ik eindelijk m'n hond uitlaten dat arme beestje zat met gekruiste poten
Dat het op pingels uitdraaide wist je niet van te voren.Het had ook 5-3 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook onzin. Jij zit alleen en hebt de tijd voor jezelf, al eet je niet of eet je om 11 uur. Ik vind het ook gewoon leuk om samen met mijn vriendin te eten. Ik kijk al genoeg voetbal. Mocht het echt belangrijk of interessant zijn, zetten we gewoon de TV in de woonkamer aan, maar voor minder cruciale duels hoeft dat wat mij betreft niet.
En bovendien zijn ze nu nog pingels aan het schieten, dus ik heb in feite niets gemist.
Doe hem dan een luier omquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:52 schreef VoreG het volgende:
Zo kan ik eindelijk m'n hond uitlaten dat arme beestje zat met gekruiste poten
Sorry hoor, iemand die altijd de bek vol heeft over voetbal kijkt niet naar de FA-cup terwijl hij wel voor de tv zit - wie is hier nou gekkie henkie, michel???quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Heel erg verdrietig, kom op zeg... Maar goed, ga je gang maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |