Uiteraardquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:42 schreef Againzender het volgende:
Staat het bier al koud voor straks?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb met Planet gebeld maar er werkt helemaal geen appelsientje zeggen ze.
Werkt hij dan toch in een jongenSCHbordeel
Ik heb geen eens zin om het te proberen te vertallen... brrr Duitsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:50 schreef tong80 het volgende:
Letzte Woche gab es in einem Kommentar einen Hinweis auf Kondomnutzung beim Blasen. Kondome, so selbstverständlich ich sie beim Ficken finde, beim Blasen kann ich sie nicht haben. Sie schmecken einfach eklig. Es geht nicht. Das Thema Safer Sex beschäftigt mich natürlich. Genau zu der Frage „Blasen mit Kondom?“ habe ich mich in den vergangenen Jahren mehrmals erkundigt. Aufgrund des Kommentars erkundigte ich mich erneut. Da ich keine Medizinerin bin, kann ich nicht alles perfekt wiedergeben – aber vielleicht ist meine Recherche aus Sicht der Anwenderin hilfreich. Vorab: es gibt keinen 100 % Schutz. Aber man kann sich sehr gut schützen.
Het gaat over blasen iig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb geen eens zin om het te proberen te vertallen... brrr Duits
Samenvatting: Zij vindt pijpen met condoom niet lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb geen eens zin om het te proberen te vertallen... brrr Duits
o oke... spannend..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Samenvatting: Zij vindt pijpen met condoom niet lekker
Waar is de voetbal?quote:
Heb je de link bekeken? Zonder te openen. Is zo'n spammer met die sites (er hebben al 1000 mensen op mijn link geklikt)quote:
Hier is het nog steeds droog....quote:
oowquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:01 schreef Suijk het volgende:
Dat is een spemmert, dos...hij post die site overal van hem.
Hier is het zelfs zonnigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hier is het nog steeds droog....
oo oke boefje dusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je de link bekeken? Zonder te openen. Is zo'n spammer met die sites (er hebben al 1000 mensen op mijn link geklikt)
Nee ik kreeg een beveiliging foutmeldingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je de link bekeken? Zonder te openen. Is zo'n spammer met die sites (er hebben al 1000 mensen op mijn link geklikt)
Allemaal pussy's in een lapje stof...zeker weten dat Man Utd daar ook niet bij staat?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
De opstelling van Arsenal dan maar
[afbeelding]
Arsenal speelt thuis dus in het rood.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Dit is de rede waarom ik naar voetbal kijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
OK.quote:
Nog maar ongeveer 30 posts achter op mij, dat gaat je echt lukken dit weekendquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
11993 hey nog maar7 en dan 12000mooi rond getal..
Nou dat weet ik zo net nog niet..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog maar ongeveer 30 posts achter op mij, dat gaat je echt lukken dit weekend![]()
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
11993 hey nog maar7 en dan 12000mooi rond getal..
Ok, dan zal het je waarschijnlijk pas ergens in de loop van de week gaan lukken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo net nog niet..
morgen ben ik er bijna de hele dag niet.. en vanavond ook niet (ga uit eten enzo)
druk druk druk
gewoon postenquote:
idd gewoon geen sociaal leven hebbenquote:
Zelfs met sociaal leven is het te doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd gewoon geen sociaal leven hebben
truequote:
Wat zijn we goed ehquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
true
daar zijn wij het levend voorbeeld van![]()
heb nu al honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |