Nope... was wel zo'n vriendin waarmee ik voor de gein heb afgesproken dat we gingen trouwens als we 30 waren.... Maar het is gewoon een vriendin..quote:
Ja 1 deel heeft maar iets van 2,5 bestaan, ging heel hard. Met dank aan o.a Appelsientjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:46 schreef rubbereend het volgende:
bizar, k poste gisteravond nog in deel 697 en nu kom ik nog geen 24 uur later terug en is t al deel 700
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 1 deel heeft maar iets van 2,5 bestaan, ging heel hard. Met dank aan o.a Appelsientje![]()
Ook dat ja. Ik was dat ene deel inmiddels al vergetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:49 schreef Eilanden het volgende:
En dan vergeet je nog dat we een tijdje 699a en 699b hebben gehad.... anders hadden we al op de 701 gezeten
sientje, zo heet de kat van de burenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, SCH bepaalde net dat sientje homo is![]()
haha je noemt je kat toch geen sientje...quote:
De hond heet Ot.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha je noemt je kat toch geen sientje...
Houd je bekquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:47 schreef Eilanden het volgende:
Luna? Is dat niet het concert waar tienduizenden gratis kaarten voor zijn weggegeven omdat het anders niet vol werd?
Neee... we gaan lekker uit eten..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
De hond heet Ot.
Ga je zelf tapas maken trouwens?
"t lijkt me trouwens wel een vet concert.. op internet kon je die mix downloaden van Luna... klonk toch wel heel erg goed.. ben benieuwd hoe die draait vanavond.. Is het nog te horen op slamFM! ?quote:
Je bent vandaag flink bezig met posten en vooral in HOols volgens mij. Al meer dan 150 posts volgens mijquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
Je gaat tijdens het songfestival toch niet staan hupsen op kutmuziek in een veemarkthal?
Het was dan ook echt heel rustig op mijn werk vandaag.. als ik 20 calls gehad heb.. waren het er veel... zit voor het eerst over de 200 postquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent vandaag flink bezig met posten en vooral in HOols volgens mij. Al meer dan 150 posts volgens mij
[..]
Was te verwachten he. Ik haal je nog wel een keer in.
vuurpelotonquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef Spideyman het volgende:
'llo
is het vuurpeleton of vuurpeloton?
Ach ja dat mag ook een keer gebeuren, zo verveel je je teminste nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het was dan ook echt heel rustig op mijn werk vandaag.. als ik 20 calls gehad heb.. waren het er veel... zit voor het eerst over de 200 post
Ach 1 dag je een keer uitleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |