Nope... was wel zo'n vriendin waarmee ik voor de gein heb afgesproken dat we gingen trouwens als we 30 waren.... Maar het is gewoon een vriendin..quote:
Ja 1 deel heeft maar iets van 2,5 bestaan, ging heel hard. Met dank aan o.a Appelsientjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:46 schreef rubbereend het volgende:
bizar, k poste gisteravond nog in deel 697 en nu kom ik nog geen 24 uur later terug en is t al deel 700
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja 1 deel heeft maar iets van 2,5 bestaan, ging heel hard. Met dank aan o.a Appelsientje![]()
Ook dat ja. Ik was dat ene deel inmiddels al vergetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:49 schreef Eilanden het volgende:
En dan vergeet je nog dat we een tijdje 699a en 699b hebben gehad.... anders hadden we al op de 701 gezeten
sientje, zo heet de kat van de burenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, SCH bepaalde net dat sientje homo is![]()
haha je noemt je kat toch geen sientje...quote:
De hond heet Ot.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha je noemt je kat toch geen sientje...
Houd je bekquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:47 schreef Eilanden het volgende:
Luna? Is dat niet het concert waar tienduizenden gratis kaarten voor zijn weggegeven omdat het anders niet vol werd?
Neee... we gaan lekker uit eten..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
De hond heet Ot.
Ga je zelf tapas maken trouwens?
"t lijkt me trouwens wel een vet concert.. op internet kon je die mix downloaden van Luna... klonk toch wel heel erg goed.. ben benieuwd hoe die draait vanavond.. Is het nog te horen op slamFM! ?quote:
Je bent vandaag flink bezig met posten en vooral in HOols volgens mij. Al meer dan 150 posts volgens mijquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
Je gaat tijdens het songfestival toch niet staan hupsen op kutmuziek in een veemarkthal?
Het was dan ook echt heel rustig op mijn werk vandaag.. als ik 20 calls gehad heb.. waren het er veel... zit voor het eerst over de 200 postquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent vandaag flink bezig met posten en vooral in HOols volgens mij. Al meer dan 150 posts volgens mij
[..]
Was te verwachten he. Ik haal je nog wel een keer in.
vuurpelotonquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef Spideyman het volgende:
'llo
is het vuurpeleton of vuurpeloton?
Ach ja dat mag ook een keer gebeuren, zo verveel je je teminste nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het was dan ook echt heel rustig op mijn werk vandaag.. als ik 20 calls gehad heb.. waren het er veel... zit voor het eerst over de 200 post
Ach 1 dag je een keer uitleven
Het songfestival is toch precies hetzelfdequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
Je gaat tijdens het songfestival toch niet staan hupsen op kutmuziek in een veemarkthal?
In hun topic wel, hier nog niet. MM zal zo wel thuis komen, bijna etenstijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja dat mag ook een keer gebeuren, zo verveel je je teminste niet
trouwens
MethodMich (ASWH) - Vaduz (Excelsior ' 31) 3-2. Of was dat al gepost![]()
Maar dan zonder de veemarkthal maar lekker thuisquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het songfestival is toch precies hetzelfde
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef SCH het volgende:
De anthem is idd niet verkeerdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
"t lijkt me trouwens wel een vet concert.. op internet kon je die mix downloaden van Luna... klonk toch wel heel erg goed.. ben benieuwd hoe die draait vanavond.. Is het nog te horen op slamFM! ?
Joh..........quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden vermoedt dat MrDoodgewoon de kaarten heeft gekocht.....
Gaat wel lukken, en neej nog niet gestuurd wil vanavond even kijken hoe alles verloopt en of ze al mededelingen doen over dit, en anders wel een briefquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef rubbereend het volgende:
veel plezier vanavond MrD
nog een klachtenbrief verstuurd?
Bij het songfestival hebben ze geen mega lekkere broodjes kroket zoals in het Gelredomequote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dan zonder de veemarkthal maar lekker thuis
Oh nee? Dan heb je mijn boodSCHappenmandje vandaag niet gezienquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij het songfestival hebben ze geen mega lekkere broodjes kroket zoals in het Gelredome![]()
je hebt dus ook definitief geen leven meer?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het was dan ook echt heel rustig op mijn werk vandaag.. als ik 20 calls gehad heb.. waren het er veel... zit voor het eerst over de 200 post
Ach 1 dag je een keer uitleven
Ja maar dan moet je ze zelf klaar makenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nee? Dan heb je mijn boodSCHappenmandje vandaag niet gezien![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Bij het songfestival hebben ze geen mega lekkere broodjes kroket zoals in het Gelredome![]()
Ik hoop alleen dat de ring open is, ze zeggen dat er gedeelte van zaal afgedekt gaat worden en daar de kluisjes komenquote:
Zegt iemand die nooit in sport post en al zijn posts in VBL heeft terwijl de FA cup bezig is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Dank je!
En nu mooi op tijd voor de finale van de Giro, Basso lost! Geweldig!
ze meoten de ring wel open houden daar zitten alle kraampjes enzo anders moeten ze wel erg veel ombouwen naar benedenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat de ring open is, ze zeggen dat er gedeelte van zaal afgedekt gaat worden en daar de kluisjes komenLiever een wat legere zaal maar wel toegang tot de ring om even te chillen dan wat lege plekken in het publiek.....
Ja, ik geef de voorkeur aan de Giro. De FA-Cupfinal wint vandaag toch niet van ASWH - Excelsior '31.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die nooit in sport post en al zijn posts in VBL heeft terwijl de FA cup bezig is.
Lul dan in het vervolg niet over Fransmannen die naar Arsenal moeten gaan. Of over mozambiquanen die een goede indruk bij Man United moeten kunnen maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, ik geef de voorkeur aan de Giro. De FA-Cupfinal wint vandaag toch niet van ASWH - Excelsior '31.
Nog steeds 0-0, geen problemen met de BBC hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:17 schreef rubbereend het volgende:de BBc ligt er hier weer eens af, hoeveel is t?
0-0quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:17 schreef rubbereend het volgende:de BBc ligt er hier weer eens af, hoeveel is t?
Onzin tong, onzin! De FA Cup is al jaren niet leuk meer, alle kleintjes liggen er veel te vroeg uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lul dan in het vervolg niet over Fransmannen die naar Arsenal moeten gaan. Of over mozambiquanen die een goede indruk bij Man United moeten kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |