Komt ze altijd op een vast tijdstip klaar dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:07 schreef appelsientje het volgende:
grom wat is dat toch met vrouwen en op tijd komen
Dat was ook een grapje.quote:
Na een jaar kreeg ze er een voor vijf jaar en die verloopt volgend jaar. En dan kan ze er eentje krijgen voor onbepaalde tijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lastig is dat, maar die is permanent neem ik aan, die verblijfsvergunning?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Dat is zeg maar wat het WK voor ons is.
Ik heb geen gevoel voor humor, dat weet je toch wel.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt ze altijd op een vast tijdstip klaar dan?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb geen gevoel voor humor, dat weet je toch wel.
Maar je bent homo of je bent het niet. Ik vind dat songfestival verschrikkelijk maar het is sterker dan ik.
Die laatste zin neem je terugquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Nou Suijk, dat SCH dat kijkt vind ik volledig logisch. Een neef van mij is homo en hij en zijn vriend kijken er elk jaar naar uit. Ook scorelijsten, pinda's en nog wat bevriende homo's uitnodigen. Dat is zeg maar wat het WK voor ons is.
Waarom haal jij haar dan ook niet op?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee je spreekt 19:00 af... en standaard komen ze te laat..
en ik verga hier van de trek..
By the way, ik ben twee keer in PR geweest toen er Miss Universe verkiezingen waren en in Latijns Amerika is dat ongelooflijk groot. Ook met scorelijsten en dergelijke en berefanatiek voor de tv zitten met familie en vrienden. Ik heb toen echt mijn ogen uitgekeken! Toen PRicaanse een jaar of 3 a 4 geleden Miss Universe werd, vierden ze dat zoals wij dat doen met een EK of WKquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Nou Suijk, dat SCH dat kijkt vind ik volledig logisch. Een neef van mij is homo en hij en zijn vriend kijken er elk jaar naar uit. Ook scorelijsten, pinda's en nog wat bevriende homo's uitnodigen. Dat is zeg maar wat het WK voor ons is.
er belde hier net wel een leuk meisje aan, ze had een pak appelsientje bij zich. Doe jij dat zo tegenwoordig?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee je spreekt 19:00 af... en standaard komen ze te laat..
en ik verga hier van de trek..
Ik was ook de weg kwijt, kan je nou nooit eens even gewoon een soort van leven hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:46 schreef rubbereend het volgende:
bizar, k poste gisteravond nog in deel 697 en nu kom ik nog geen 24 uur later terug en is t al deel 700
Het hadden er 8 kúnnen zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
Er komen hier trouwens 6 hetero's kijken zo. Ik zeg maar zo: dat zijn ook mensen![]()
Heb ik hier geen last van, EU-burgerschap. Overigens heeft ze een dubbele nationaliteit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Na een jaar kreeg ze er een voor vijf jaar en die verloopt volgend jaar. En dan kan ze er eentje krijgen voor onbepaalde tijd.
Maar ik sluit niet uit dat we ooit een keer de oversteek de andere kant op maken. Ze is daar trouwens nu op familiebezoek en ze hadden slechts 30 graden en volop zon![]()
Okee Jaap.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Die laatste zin neem je terug![]()
Er komen hier trouwens 6 hetero's kijken zo. Ik zeg maar zo: dat zijn ook mensen![]()
Beetje jammer van dat schaap..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
DWHN is leuk
7 per heb je er wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:
Ik heb mijn postrecord vandaag al dik gebroken.
nou ik nie dan moet ik er nog 400 ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:
Ik heb mijn postrecord vandaag al dik gebroken.
*Burp* ovenschotel was lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
DWHN is leuk en het eten was iets te veel
Mijn vriendin is daar met vriendinnen ook (veel te) druk meegeweest, maar toch uiteindelijk hier in Utrecht gevondenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Burp* ovenschotel was lekker
DWHN opgenomen want we zijn net klaar met eten.
Vanmiddag naar A'dam geweest voor bruidskleedje, niks gevonden
Ben er niet druk mee, zoek ook niet echt, maar heb iets onmogelijks in mijn hoofd vrees ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:24 schreef Eilanden het volgende:
Mijn vriendin is daar met vriendinnen ook (veel te) druk meegeweest, maar toch uiteindelijk hier in Utrecht gevondenterwijl ze ook stad en land afzocht
Wanneer ga jij trouwen dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mijn vriendin is daar met vriendinnen ook (veel te) druk meegeweest, maar toch uiteindelijk hier in Utrecht gevondenterwijl ze ook stad en land afzocht
Dan wordt het waarschijnlijk geen bruidsjurkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben er niet druk mee, zoek ook niet echt, maar heb iets onmogelijks in mijn hoofd vrees ik
Maar ik wil het ook nog gewoon na HET GEDOE aankunnen
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Het leven van een bruidSCHmeiSCHje is een drukke bezigheid.
* eind van het jaar noteert
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:28 schreef Eilanden het volgende:
Dan wordt het waarschijnlijk geen bruidsjurk![]()
Zoals het er nu uitziet zal de plechtigheid zelf in NL plaats vinden, met iets van receptie of iets dergelijks. Het grote feest zal daar plaats vinden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dubbel feest Eilanden?
Hoe oud is Eilanden ook al weer?
Wat denk je zelf, ik lever geen half werkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eeeeeeermmm.... moet ik jou noteren voor het feest hier of in Puerto Rico?
Welke wordt het deze keer ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef pascalheister het volgende:
ik gooi er zo maar eens een dvdtje in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |