three up behind - Arsenal is natuurlijk veel leuker om te zien dan scum - Arsenalquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin tong, onzin! De FA Cup is al jaren niet leuk meer, alle kleintjes liggen er veel te vroeg uit.
Daarom stond vorig jaar Milwall in de finalequote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin tong, onzin! De FA Cup is al jaren niet leuk meer, alle kleintjes liggen er veel te vroeg uit.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:11 schreef methodmich het volgende:
Dank je!
En nu mooi op tijd voor de finale van de Giro, Basso lost! Geweldig!
Een ietwat dikkig hoofd he? Dat zijn er meerdere, in Engeland.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
alles is goed als Arsenal maar verliest, iemand DG al gespot op de tribunes?
hij staat in het veld verkleed als Rooneyquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie geen posts van je in het Giro topic. Zijn ze gewist ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Zo, Giro klaar, nog 20 minuten, precies op tijd voor de goals van Arsenal.
Hey Eend u is er ook weer ??quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
Nee, waarom zou ik daar posten?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zie geen posts van je in het Giro topic. Zijn ze gewist ?
ok.quote:
Dat is leuk voor haarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:43 schreef Suijk het volgende:
Kleine Kraai mag meedoen aan het grote vrouwen toernooi van Roland Garros.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Zo, ben eten!
Succes met de verlenging, tot later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |