Ow, was dat Ashlee, sorry.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef -DailaLama- het volgende:
Fred Durst? Daar was toch zo'n filmpje van dat hij onbeschermde sex had met een of andere hoer?
die twee zijn wel een heel eind bij elkaar geweest hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Dezz het volgende:
Waarom kunnen celebs nooit lang bij elkaar blijven? is dat nou zo fuckin' moeilijk!
De TV show is afgelopen dacht ik, dus carrieretechtnisch zal er wel weinig meer uit dat huwelijk te halen vallen..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Dezz het volgende:
Waarom kunnen celebs nooit lang bij elkaar blijven? is dat nou zo fuckin' moeilijk!
Net alsof non-celebs dat wel kunnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Dezz het volgende:
quote:
Er staat volgens mij toch echt dat jessica alweer een nieuwe liefde heeft.quote:Simpson, de oudere zus van Ashlee, heeft naar verluidt ook al een nieuwe liefde: zanger Fred Durst.
Oh ja, ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
[..]
Er staat volgens mij toch echt dat jessica alweer een nieuwe liefde heeft.
Ik moest die zin ook even een aantal keer lezen.
Raar. Ik las het ook zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, ik las het verkeerd. Het staat er sowieso raar.
Maar dat is nóg erger.
kan ik begrijpen, zo'n aandachtsgeil zijkweif. Ik kan echt geen twee seconden naar hun serie kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef FokHond het volgende:
ik zou het geen dag met dat mens hebben uitgehouden
poehpoeh, jaar of 3 denk ik....da's lang. Mijn opa en oma zijn al 50 jaar bij elkaar, da's pas langquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die twee zijn wel een heel eind bij elkaar geweest hoor...
wel toevallig hé , trouwen en een reallifesoap "newley wedding", reallifesoap afgelopen en ze gaan meteen scheiden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:22 schreef ivetje het volgende:
Maar getrouwd had ik het overIedereen gaat daar zo snel weer scheiden...net of het nix is, getrouwd zijn
Bij Jessica kan ik me wel één reden bedenken hoor. Overigens geloof ik dit bericht niet echt. Als je huwelijk over is koop je geen huis van $1 million in Las Vegas.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:55 schreef Dada het volgende:
En persoonlijk snap ik niet hoe iemand het ook maar een half uur uithoudt met Jessica of Ashlee, allebei zulke irritante wijven (vind ik)
Neuh, ik vind Jessica ook niet echt mooi. Niet mijn type zeg maar. Ze heeft een lelijk gezicht vind ik. Maar al was ze mooi, ik zou het gewoon niet uithouden met zo’n vrouwquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:04 schreef -Angel- het volgende:
Bij Jessica kan ik me wel één reden bedenken hoor. Overigens geloof ik dit bericht niet echt. Als je huwelijk over is koop je geen huis van $1 million in Las Vegas.
Das een behoorlijke peuleschil voor die gasten hoor. Slapen ze geen nacht minder om.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Bij Jessica kan ik me wel één reden bedenken hoor. Overigens geloof ik dit bericht niet echt. Als je huwelijk over is koop je geen huis van $1 million in Las Vegas.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Das een behoorlijke peuleschil voor die gasten hoor. Slapen ze geen nacht minder om.![]()
Men denkt hier dat het wereldsterren zijn. Het zijn beidden "wil never be", de carriere van Jessice is alleen nog maar gered door The Newly Weds, terwijl het voor Nick het in z'n geheel al voorbij is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef rena het volgende:
Zoveel verdienen hun niet hoor geloof ikZe moesten zelfs op de centjes letten zeiden ze een keer.
In Amerika zijn ze wel redelijk beroemd, maar dat ben je daar al snel geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Men denkt hier dat het wereldsterren zijn. Het zijn beidden "wil never be", de carriere van Jessice is alleen nog maar gered door The Newly Weds, terwijl het voor Nick het in z'n geheel al voorbij is.
Zoveel verdienen zij niet...? Nick Lachey misschien wat minder, Jessica Simpson is op dit moment de best verdienende vrouwelijke artiest in de VS hoorde ik in de Oprah Show en zij wordt geen seconde door de paparazzi met rust gelaten dus populair is ze wel degelijk daar..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef rena het volgende:
[..]
Zoveel verdienen hun niet hoor geloof ikZe moesten zelfs op de centjes letten zeiden ze een keer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Zoveel verdienen zij niet...? Nick Lachey misschien wat minder, Jessica Simpson is op dit moment de best verdienende vrouwelijke artiest in de VS hoorde ik in de Oprah Show en zij wordt geen seconde door de paparazzi met rust gelaten dus populair is ze wel degelijk daar..
Die hebben (heeft) dus ECHT veel geld
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef rena het volgende:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:18 schreef _Boo_ het volgende:
Ze verdient een heleboel, maar ze geeft ook een HELEBOEL uit. Daar zal ze wel op gedoeld hebben. Ik kan me nog die Egyptische lakens herinneren toen in Newly Weds![]()
en beddengoed van 2000 dollarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja inderdaaden met Valentijnsdag ging ze ook vet over die 20 dollar heen hahaha. Nick nog vragen, how much did you spend? En zij: Uhhhh I forgot... hahaha.
Mijn gedachten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:19 schreef Natalie het volgende:
In Newly Weds vind ik Jessica zo'n onvolwassen ding. Als ze een normale gezonde maaltijd op tafel weet te zetten, dan zou me dat al verbazen. Als ik haar op tv zie dan lijkt ze me het schoolvoorbeeld van een verwend puberaal wicht.
Wat Nick in haar ziet heb ik dan ook nooit begrepen. Ja, behalve haar looks. Lelijk is ze niet.
Sommige vrouwen zien het niet als hun doel hier op aarde om een normale gezonde maaltijd op tafel te zettenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:19 schreef Natalie het volgende:
In Newly Weds vind ik Jessica zo'n onvolwassen ding. Als ze een normale gezonde maaltijd op tafel weet te zetten, dan zou me dat al verbazen.
Het heeft gewoon 3 jaar geduurd voordat ze doorhad dat hij haar uitlachtequote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef Lienekien het volgende:
Nick lacht haar vaak openlijk uit vanwege haar domheid. Misschien is ze toch niet zó dom en heeft ze hem daarom aan de dijk gezet.
Beter laat dan nooit. Wat stond 'ie afgelopen aflevering dom te lachen toen ze in de tandartsstoel lag voor een wortelkanaalbehandeling. Met zo'n mispunt wil je toch niet getrouwd zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het heeft gewoon 3 jaar geduurd voordat ze doorhad dat hij haar uitlachte.
Wat is er mis met lachenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Wat stond 'ie afgelopen aflevering dom te lachen toen ze in de tandartsstoel lag voor een wortelkanaalbehandeling. Met zo'n mispunt wil je toch niet getrouwd zijn.
Hij had leedvermaak.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:26 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat is er mis met lachenOf moest hij huilen en heel bezorgd gaan kijken
![]()
Dan zou ik zsm een scheiding aanvragen, als mij dat zou overkomen (denk ik).quote:Op maandag 23 mei 2005 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Wat stond 'ie afgelopen aflevering dom te lachen toen ze in de tandartsstoel lag voor een wortelkanaalbehandeling. Met zo'n mispunt wil je toch niet getrouwd zijn.
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De ouders van Jessica accepteren Fred Durst wel.
Zei ik tochquote:Despite tabloid reports that Nick Lachey and Jessica Simpson are over, the two are still very much an item, at least they are on their ABC special (airing tonight) and on Simpson's upcoming new album.
According to ASCAP.com, Jessica has thirteen new songs registered, including the title All Of My Life, co-written with Lachey.
Simpson also collaborates on new songs with Guy Chambers, Robbie Williams' long-time writing partner, who co-wrote the song Angels, which Jessica covered on her last album.
Source: Sweetkisses via Perez
Ze wilde vaak geen seks. Nick vroeg haar om naar bed te gaan en dan zei ze van geen zin of nu niet. Volgens mij had hij juist een te grote lul en deed het haar pijn. Of hij bakte er niets van dat kan ookquote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef Kipman het volgende:
Ze ging toch als maagd het huwelijk in? Nou, misschien heeft Nick wel een kleine pick (:P) en kon ze dat uiteindelijk toch niet uitstaan en wil ze nu wel eens een echt groot stuk vlees in haar snee.
Ok, het klinkt misschien als een geintje, maar ze zou best wel eens zo oppervlakkig kunnen zijn
Ik heb seizoen 1 goed bekeken.(Vaak herhalingen dus je komt ze allemaal weleens tegen) En kan me nu expert noemenquote:
Hij stond meer te lachen om het feit dat Jessica een wortelkanaalbehandeling moest ondergaan, nadat ze jaren niet naar de tandarts was geweest en hij maar bleef roepen dat ze moest gaan. Ja sorry hoor, maar als mijn vent dat zou overkomen zou ik hem ook uitlachen. Moet je maar niet zo eigenwijs zijn en hopen dat de pijn vanzelf over gaatquote:Op maandag 23 mei 2005 20:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dan zou ik zsm een scheiding aanvragen, als mij dat zou overkomen (denk ik).
...voor de cameraquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef Vivi het volgende:...daarbij was hij ook nog es onwijs lief en romantisch tegen haar...
Zeg Jess, wil je nog wat buffalo fried chickenwings?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:47 schreef hansjes het volgende:
"Ja ik weet dat er tonijn inzit, maar is dat nou vis of kip?"
Ze is wel lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
MAKING A POINT
Leaving a Hollywood recording studio Tuesday night, Jessica Simpson puts her engagement ring and wedding band on full display. Earlier that evening, a Web site published an erroneous report that she and her husband, Nick Lachey, had filed for divorce. (The site has since issued an apology.)
Ik heb de DVD inmiddels. Blijft leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jessica is gewoon een dom blondje, ze is alleen geschikt als neukvlees. Dat had Nick prima in de gaten. Vooral dat kamperen met Jessica was hilarisch.
Hij is wel veel leuker als z'n broertjequote:Op maandag 27 juni 2005 11:10 schreef schatje het volgende:
Nick is trouwens best wel een lekker ding. Alleen een beetje teveel opgepompt.
heb em afgelopen week ok gezien ja...helaasquote:Op maandag 20 juni 2005 23:37 schreef shredder het volgende:
Echt, ik heb ervaren wat tenenkrommend is: Jessica Simpson en haar "nieuwste" liedje: These boots are made for walking.
Jawel, alweer een cover, alsof "Angels" verkrachten niet erg genoeg was.
En haar clip,En haar Texaanse accent
![]()
Ik wil er net geen aparte klaagbaaktopic ervoor openen, dat is voor haar te veel eer.
En het ergste is, de regisseur van de clip gaat Xmen 3 regisseren. Ik hou mn hart vast.
Of Bam Mag nog iets van Jackassquote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De ouders van Jessica accepteren Fred Durst wel.
Maar ze is daarom nog geen hoer, Woldo !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef Woldo het volgende:
Als ik 1 iemand wel een doos vind is het die Jessica Simpson wel. Jezus wat een domme hoer.
Ik heb die troep wel eens gekeken op MTV om even te lachen en elke keer als die Jessica weer iets doms zei (20 keer per aflevering) zag je die Nick kijken, zo van "heb ik dat weer.."
En ze is nog niet eens mooi ook. Maar das mijn mening.![]()
Verlopig?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef scubagirl het volgende:
maar goed, wat is dom, verlopig heeft ze meer centen dan wie dan ook... het zou goed zijn als ze iets meer IQ zou kunnen kopen....![]()
De vraag is wie kan zonder al te veel problemen, een kastje in mekaar zetten of een TV ophangen?quote:
Voor wie kies jij dan? Als ik een vrouw was zou ik Nick nemenquote:
Bron: De Telegraafquote:Het rommelt al een tijdje tussen Jessica Simpson en haar man Nick Lachey. Althans, volgens de roddels. Manlief Nick heeft deze geruchten onlangs definitief de wereld uit geholpen.
Volgens de voormalig 98 Degrees-zanger Lachey houdt hij van zijn vrouw ‘tot de dood hun scheidt’ en steunt hij haar door dik en dun. ‘Net als iedere andere man dat zou doen.’ Hij heeft onthuld dat hij en Jessica absoluut niet uit elkaar gaan. ‘We zijn geschrokken dat mensen zich nog steeds met deze roddel bezig houden. Volgens de verhalen zijn we nu al zes maanden gescheiden. Het lijkt of het nooit ophoudt.’
Nick heeft er genoeg van zijn familie iedere keer te moeten verzekeren dat hij niet gaat scheiden. ‘Ik wil heel graag voor eens en altijd duidelijk te maken dat alles in ons huwelijk, ons leven en onze liefde fantastisch is. We zeggen het nu al maanden, het gaat goed tussen ons.’
Jawel hoor:quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Alessandro het volgende:
Iemand een bron want is nog steeds niet officieel hoor
quote:Jessica Simpson en Nick Lachey gaan scheiden
LOS ANGELES - Na drie jaar huwelijk gaan zangeres Jessica Simpson en Nick Lachey scheiden. Dat heeft het Amerikaanse boulevardblad Us Weekly donderdag op de website gemeld.
Het Amerikaanse stel heeft de scheiding in een gezamenlijke verklaring bekendgemaakt. Lachey en Simpson benadrukten dat ze het besluit in gezamenlijkheid hebben genomen.
Simpson en Lachey verwierven internationale bekendheid door de realityserie MTV's Newlyweds. Ook speelde Simpson de rol van de bevallige Daisy Duke in de bioscoopversie van de televisieserie The Dukes of Hazzard.
Bronquote:Jessica Simpson, 25, and Nick Lachey, 32, are going their separate ways, the couple announced in a statement Wednesday.
"After three years of marriage, and careful thought and consideration, we have decided to part ways," the statement says. "This is the mutual decision of two people with an enormous amount of respect and admiration for each other. We hope that you respect our privacy during this difficult time."
http://www.nu.nl/news/631(...)aar_%28video%29.htmlquote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Alessandro het volgende:
Iemand een bron want is nog steeds niet officieel hoor
Dat zou ik zeer plezant vindenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef OldJeller het volgende:
Komt ze nu in de playboy?
Ja maar vind je het gek dan...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:29 schreef Scandalous het volgende:
En ik had er nog wel vertrouwen in en geloofde die onzin niet. Jammer
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar vind je het gek dan...![]()
In elke aflevering kwam naar voren, dat zij een IQ van een paddestoel had.
T'is een ontzettend lieve en mooie meid, maar ik denk dat hij geen zinnig gesprek met haar kan voeren.![]()
Leek net vader en kind, hij moets haar alles leren, want ze was echt te stom voor de meest simpele dingen![]()
Zo'n relatie hou je toch nooit vol. Kan je net zo goed tegen een koe praten, die heeft ook niks zinnigs te melden.
Ze lijkt me ook wel erg lief.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:39 schreef Alessandro het volgende:
[..]
![]()
Al vind ik haar er wel lief uitzien
she's .. having sex every day. Now she's going crazy, and that's cool!quote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef -Angel- het volgende:
Gelukkig heeft ze nog een vader die van haar houdt. Joe Simpson: "She just is sexy. If you put her in a T-shirt or you put her in a bustier, she's sexy in both. She's got double D's! You can't cover those suckers up!".
De pimp.
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:27 schreef Jumping-Skippy het volgende:
En maar de brave papa uithangen, die ondertussen wel lijkt te geilen op het geld van zijn dochters...
quote:Jessica Simpson has filed for divorce from Nick Lachey, officially ending the couple's three-year marriage, Access Hollywood has learned.
Jessica filed the papers in Los Angeles on Friday, citing "irreconcilable differences."
Access has learned that Jessica has asked the court to have her last name legally restored, and has also requested the court terminate Nick's spousal rights, meaning the court would not be able to award Nick any spousal support.
The couple jointly announced their separation on November 23 in a statement issued to Us Weekly through their publicists.
"After three years of marriage, and careful thought and consideration, we have decided to part ways. This is the mutual decision of two people with an enormous amount of respect and admiration for each other. We hope that you respect our privacy during this difficult time," the statement read.
Us Weekly first reported the couple's split in its October 17 issue; at that time, Lachey's publicist issued a denial of an official separation.
Shortly after the split, each side was telling a different story about why Jessica and Nick broke up.
Simpson's camp told People magazine that she was fed up with her husband's partying.
They said the last straw came during an argument the day before Thanksgiving. Lachey's people said that Simpson surprised him in the car after they had dinner with friends.
They said Simpson shocked Lachey by demanding a divorce out of the blue.
Lachey reportedly asked "Isn't this worth fixing?" And she reportedly answered "no."
Nick and Jess wed in Austin, Texas in October 2002 in front of 250 guests.
quote:Jessica Simpson has filed for divorce from Nick Lachey, officially ending the couple's three-year marriage, Access Hollywood has learned.
Jessica filed the papers in Los Angeles on Friday, citing "irreconcilable differences."
Access has learned that Jessica has asked the court to have her last name legally restored, and has also requested the court terminate Nick's spousal rights, meaning the court would not be able to award Nick any spousal support.
The couple jointly announced their separation on November 23 in a statement issued to Us Weekly through their publicists.
"After three years of marriage, and careful thought and consideration, we have decided to part ways. This is the mutual decision of two people with an enormous amount of respect and admiration for each other. We hope that you respect our privacy during this difficult time," the statement read.
Us Weekly first reported the couple's split in its October 17 issue; at that time, Lachey's publicist issued a denial of an official separation.
Shortly after the split, each side was telling a different story about why Jessica and Nick broke up.
Simpson's camp told People magazine that she was fed up with her husband's partying.
They said the last straw came during an argument the day before Thanksgiving. Lachey's people said that Simpson surprised him in the car after they had dinner with friends.
Lachey reportedly asked "Isn't this worth fixing?" And she reportedly answered "no."
Nick and Jess wed in Austin, Texas in October 2002 in front of 250 guests.
Dat hadden ze ook nooit gedaan.quote:[b]Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef Seneca het volgende:[/b
Prima als je geen waarde hecht aan de huwelijksbelofte, maar ga dan samenwonen ofzo.
Pikstraf?quote:Op zondag 18 december 2005 15:59 schreef -Angel- het volgende:
Hij moest wel trouwen, en nu mag jij raden waarom.
Ja johquote:Op zondag 18 december 2005 15:59 schreef -Angel- het volgende:
Hij moest wel trouwen, en nu mag jij raden waarom.
Ik ben nog verbaasd, als het echt meer uit haar hoek kwam.quote:Op zondag 18 december 2005 11:13 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 12:55 schreef Vivi het volgende:
http://www.sweetkisses.us/displayimage.php?album=lastup&cat=24&pos=7
eeuwige trouwquote:Op zondag 18 december 2005 11:17 schreef Seneca het volgende:
"Isn't this worth fixing?"
"No."
OMG. Trouw dan niet, als je toch niet van plan bent om moeite te doen voor je huwelijk. Prima als je geen waarde hecht aan de huwelijksbelofte, maar ga dan samenwonen ofzo. De term 'eeuwige trouw' beloven heeft tegenwoordig geen enkele betekenis meer, lijkt het wel.
Ow, en: Fred Durst![]()
ik knap nu zeker af...quote:Op maandag 19 december 2005 12:55 schreef Vivi het volgende:
http://www.sweetkisses.us/displayimage.php?album=lastup&cat=24&pos=7
J-Lo's kont boven alles JA.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:32 schreef -Angel- het volgende:
Overigens houdt hij net zoveel van zijn andere dochter Ashlee, "Girl has got an ass like I've never seen. Her ass makes J-Lo's ass look like some second-hand tchotchke you'd find at a church yard sale. Ashlee only wears all that baggy clothing because her ass is so powerful that it would cause war to breakout if people saw just how impressive her junk is. That booty is booming!".
Inderdaad, ik vind het zelf ook allemaal nogal naief. Maar dat is wel de gedachte die er achter trouwen zit. Als je daar niet in gelooft, dan moet je ook niet zo hypocriet wezen om vervolgens wel gewoon te trouwen, vind ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef milagro het volgende:
[..]
eeuwige trouw
aan een relatie moet je werken
tot den doet uw scheide![]()
Zijn lichaam isquote:Op donderdag 22 december 2005 02:41 schreef Manono het volgende:
1 ding niet doen: nooit over Nick Lachey praten zonder fotos te plaatsen![]()
enne jammer voor ze maar wat deden die twee ook samen, ze waren niet meer dan elkaars accessoire in a very boring life together
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig maken mensen dat zelf wel uitquote:Op donderdag 22 december 2005 02:54 schreef Seneca het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het zelf ook allemaal nogal naief. Maar dat is wel de gedachte die er achter trouwen zit. Als je daar niet in gelooft, dan moet je ook niet zo hypocriet wezen om vervolgens wel gewoon te trouwen, vind ik.
Het is ook puur MIJN meningquote:Op donderdag 22 december 2005 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
gelukkig maken mensen dat zelf wel uit
het is een papiertje waarmee in 1 klap 'de zaken' geregeld zijn. en het is een romantisch gebeuren voor veel mensen, zo'n dag.
een relatie duurt zolang het duurt, papiertje of niet.
foto die het wel doet:quote:Op donderdag 22 december 2005 18:01 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.awfulplasticsurgery.com.
je bedoelt wie die trien kan onderhouden die zelf nix kanquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:23 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De vraag is wie kan zonder al te veel problemen, een kastje in mekaar zetten of een TV ophangen?
Heb je die aflevering nooit gezien?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef Stievus het volgende:
je bedoelt wie die trien kan onderhouden die zelf nix kan
Ik had totaal niks met hem, vond er weinig aan, maar nadat ik een paar afleveringen had gezien bleek het best een leuke jongen te zijn, heeft humor en is idd niet zo dom als haar.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf het een lekker ding vinden![]()
.
niet zo dom als zij ......quote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had totaal niks met hem, vond er weinig aan, maar nadat ik een paar afleveringen had gezien bleek het best een leuke jongen te zijn, heeft humor en is idd niet zo dom als haar.
Leuke jongen![]()
Dat zeg ik, als zijquote:
uiterlijk wel, relationeel niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:59 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond ze op de een of andere manier toch heel goed bij elkaar passen. Jammer![]()
Ahum, hij wil nog wel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
uiterlijk wel, relationeel niet.
het is niet meer dan logisch dat hij haar niet meer wil.
Wie zegt dat, kan ook wel overwogen zijn om haar "officieel" de scheiding aan te laten vragen.quote:
quote:Nick Lachey is breaking news, telling his side of the story about his breakup from Jessica Simpson. In the new issue of Us Weekly, Nick’s camp reveals that during the marriage, Nick felt ignored by his famous wife.
"He has realized the relationship is over and it’s time to move on," said Us Weekly’s Katrina Szish. "She would never call him to check in. She would always go out with her friends and leave him alone. And if he did come along, she would ignore him all night long."
Still, Nick's friends and insiders reveal that Lachey did not want the split, and that, "Nick was willing to make it work until the end. He told Jessica, ‘I love you, but we have problems. Let’s work on them.’"
"He still thought they could work everything out," Szish added. "So he felt completely sucker punched."
"Extra" has also obtained details on the "Newlyweds" first Christmas apart. Jessica spent the holiday with her family, and Nick was with his in Los Angeles.
Us reports that Nick’s mother flew in from Cincinnati, and that Nick and Jessica did not contact each other. Nick certainly didn’t spend the holiday hiding. In fact, he played celebrity Santa.
New pictures obtained by "Extra" capture Nick and his pal Wilmer Valderrama visiting sick kids at Cedars-Sinai Hospital in Los Angeles, just before Christmas. Sources inside the ward reveal it was an emotional day for the kids and their famous visitors.
Now, heading into 2006 alone, Nick is still living in the $3.5 million mansion he shared with Jessica on TV. He’s also got a new roommate: Jamie-Lynn Sigler’s estranged husband, A.J. Discala.
Dus hij hield wel van haar...quote:Op woensdag 28 december 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
Ik kan helaas de laatste pagina nog steeds niet zien... op hoop van zegen dat het niet dubbel is dan maar...
Het verhaal van Nick:
[..]
Dat vond ik ook duidelijk blijken hoor, hij was altijd hartstikke lief voor haar (wat ik ervan zag in "Newlyweds" dan..)quote:
Idd, ik zou zo tekenen voor een man die zoveel organiseert en zo attent is.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:49 schreef Vivi het volgende:
Dat vond ik ook duidelijk blijken hoor, hij was altijd hartstikke lief voor haar (wat ik ervan zag in "Newlyweds" dan..)
Altijd bezig om leuke dingetjes en verassingen en tripjes voor haar te organiseren, en zij maar geiten met die Cacee, die bij hun inwoonde...met z'n tweeen zaten ze hem dan af te zeiken, kwam idd niet echt volwassen over.
De helft van de keren dat ze ergens heen gingen, vond ze het niks...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:01 schreef Moja het volgende:
Ik vind dat Jessica wel teveel wordt afgezeken hier. Ok ze kon soms echt domme opmerkingen maken, maar ik vond dat je ook duidelijk vanuit haar kant kon zien dat ze wel van Nick hield en was ook wel degelijk blij met zijn verassingen/uitjes/cadeautjes en weet ik veel wat. Wat Jessica trouwens ook vaak deed.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef Metalmeis het volgende:
Ik las vandaag in de Prive of zo dat Jessica nu iets met Johnny Knoxville (!!) had... Maar ja, 't is natuurlijk wel Prive he
![]()
quote:Nick Lachey has filed for spousal support from Jessica Simpson, Access Hollywood has learned.
Lachey is seeking spousal support from Jessica Simpson, and said he wants his jewelry back.
In court papers filed Friday in response to Simpson's Dec. 16 divorce filing, Lachey cited irreconcilable differences for the dissolution of the three-year marriage.
Lachey also asked for "miscellaneous jewelry and other personal effects," his earnings and accumulations from and after the date of separation and other, to be determined assets.
Lachey said he and Simpson separated Dec. 13, although she claims it was Nov. 23.
The couple, who starred in their own MTV reality show, "Newlyweds: Nick and Jessica," had no prenuptial agreement and in her petition, Simpson asked the court not to grant Lachey spousal support.
jessandfreddy.jpgquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:43 schreef milagro het volgende:
Is dat de zanger van Maroon 5 , want dat schijnt haar nieuwe projectje te zijn.
Die aflevering had ik toentertijd ook gezien. Ik moet wel zeggen dat dat mede door haar moeder komt. Zij liet wel erg over haar heen lopen in de uitzending.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:00 schreef milagro het volgende:
Ach ik vond de domme soms best aandoenlijk op de een of andere manier, als ik naar die RLS keek.
Waar ik haar niet zo leuk vond overkomen was bij Oprah destijds, godsgruwelijk egocentrisch verwende plaag.
Ja, maar hoe moet die moeder dan reageren, in een show met een miljoenen publiek, ze kan kwalijk haar dochter afvallen op dat moment.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die aflevering had ik toentertijd ook gezien. Ik moet wel zeggen dat dat mede door haar moeder komt. Zij liet wel erg over haar heen lopen in de uitzending.
Die gast die amper afgekickt is van z'n whiskey-verslaving?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:43 schreef milagro het volgende:
Is dat de zanger van Maroon 5 , want dat schijnt haar nieuwe projectje te zijn.
quote:Show Nick The Money!
Filed Under: Nick Lachey
Nick Lachey was always the brains behind Nick & Jess, and now the newly single lad is getting ready to cash in!
Lachey is requesting spousal support from Simpson, and we think he deserves every penny!!! Not just for putting up with her all these years, but also for having to deal with evil Papa Joe!
It seems that the divorce may get ugly real soon, and we love it!
In his divorce filing, Lachey reports the couple's separation date as Dec. 13 while Simpson cited it was Nov. 23 in her divorce papers. The discrepancy in the dates is particularly relevant because of the nearly $1 million Simpson earned during those weeks that she'd have to split with her former husband under California law.
Show Nick the money!!
Wat een dramatisch stukje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:40 schreef Vivi het volgende:
Nick
Zijn complete interview in Rolling Stone omtrent zijn scheiding van Jes.
http://gossipmomma.com/blog/?p=884
Ja wat moet ie dan nadat ie z'n huwelijk op de klippen is gelopen, een cursus kantklossen volgen?quote:Op zaterdag 22 april 2006 01:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat een dramatisch stukje.. Huilen, flink drinken.... pfff.
bronquote:Jessica Simpson Now Regrets Her Split With Nick Lachey?
Jessica Simpson reportedly is low-balling Nick Lachey when it comes to the divorce. And published reports say the finalization of the split is steaming ahead, and could perhaps be concluded in as little as two weeks.
Trouble is - Jessica may be having second thoughts and is having a bit of regret according to Star Magazine.
The report claims that after half a year on the singles scene, Jessica Simpson has no new men.
“Things haven’t exactly been idyllic for Jess,” says a source close to Jessica cited in Star.
“And now she has just enough distance from Nick to see all the good things about their relationship. She’s definitely feeling regret about her decision to leave him — and she thinks maybe she threw in the towel too fast.”
The magazine reports on the web site:
Since giving Nick, 32, the boot last year, Jessica has been linked to a number of men, including Jude Law and Adam Levine, with whom she had a short-lived romance.
But Jess, who the source says misses having a soul mate to come home to, hasn’t yet found love. “Jessica’s learning that most men aren’t as interested in commitment as Nick was. The fling with Adam left her feeling empty,” says the source. “That relationship was based on nothing more than intense physical attraction.”
Will they give it a second shot?
It’s hard to say as Nick certainly isn’t having any problem with attention. And reports claim that friends say that he’s been busy moving on to a new relationship of his own with stylist Kimberly Kardashian and it may be serious.
The clock is ticking - at least on the first marriage. If they are to reconcile they had better move quickly.
Waarschijnlijk alleen maar omdat ze geen nieuwe lover kan krijgen.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef schatje het volgende:
In OK magazine staat dat Jessica 'back in love' is met Nick. Eerder waren er al verhalen in de pers verschenen dat ze spijt zou hebben.
[..]
bron
Ja, en Nick dus welquote:Op zondag 11 juni 2006 23:42 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alleen maar omdat ze geen nieuwe lover kan krijgen.
Misschien wel, alleen hoor ik er niet bijquote:Op zondag 11 juni 2006 23:57 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Idd. Ik denk dat half Nederland tekent voor zo'n vent![]()
bronquote:Meanwhile, rumours have surfaced that the pair might in fact reconcile.
The 'Newlyweds' stars have reportedly been going on secret dates, and have started to enjoy each other's company again.
Of ze mist hem zelf echt, of ze mist alleen het gevoel wat ze had toen ze nog met hem was.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:18 schreef schatje het volgende:
Ze schijnen geheime afspraakjes te hebben.
[..]
bron
Het tweede.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:41 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Of ze mist hem zelf echt, of ze mist alleen het gevoel wat ze had toen ze nog met hem was.
Het zal niet de eerste keer zijn dat mensen te snel uit elkaar gaan, en vervolgens ontdekken dat ze toch nog wel veel van elkaar houden.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:18 schreef schatje het volgende:
Ze schijnen geheime afspraakjes te hebben.
[..]
bron
http://people.aol.com/people/article/0,26334,1209770,00.htmlquote:Jessica Simpson and Nick Lachey are officially divorced, Simpson's rep Rob Shuter confirms to PEOPLE exclusively.
According to papers filed in L.A. County Superior Court, the divorce is dated June 30, 2006, and Jessica's name is restored to Jessica Simpson (from Jessica Simpson Lachey). Lachey's rep also confirmed the divorce.
On Thursday, documents were released in which the former couple asked that retired Superior Court Judge Dana Senit Henry be appointed "for the sole purpose of" ending their marriage. They asked the judge to "bifurcate" the case, meaning to make the divorce official without settling all the financial details.
In fact, money has been a sticking point between the couple. Soon after Simpson filed for divorce last December, Lachey specified that he reserved the right to ask for spousal support, though in a published interview he denied that he planned to ask for alimony.
The end of Simpson and Lachey's marriage concludes the dramatic final chapter in the relationship of the couple who married in 2002 and then starred together in the MTV reality series Newlyweds: Nick and Jessica, which chronicled their early, happier days together.
In a statement released the day before Thanksgiving last year, Simpson and Lachey announced their split, saying: "After three years of marriage, and careful thought and consideration, we have decided to part ways. This is the mutual decision of two people with an enormous amount of respect and admiration for each other. We hope that you respect our privacy during this difficult time."
On Dec. 16, divorce papers were filed in Los Angeles Superior Court, by which time Simpson already had begun her new life – by moving into her new $3 million Beverly Hills home. (The Calabasas mansion she had shared with Lachey went on the market for $3.75 million and was bought by Malcolm in the Middle actor Justin Berfield.)
"She's happy to have a house that's hers," someone close to the pop star told PEOPLE at the time. "This is the first time she's making her own decisions."
For his part, Lachey confided to Rolling Stone in April that he was taken by complete surprise when Simpson dropped the D-word to him. "I'll tell you how I knew my marriage was over: I was told," he said, explaining that he was "blindsided" when his then-wife told him after dinner last November that she wanted to split up.
As for seeking out a new relationship, Simpson told Maxim magazine recently that, "A guy with a great imagination sends me through the rafters. … I love it!"
Since the split, both Simpson, 25, and Lachey, 32, have been linked to a variety of new partners. Most recently, she was seen engaging in a public flirtation with Jared Leto. Lachey, alternately, has been said to be romancing Vanessa Minnillo and/or stylist Kim Kardashian.
Professionally, Simpson has been causing quite a buzz with her new video for her single "A Public Affair." Simpson costars in it with Eva Longoria, Christina Applegate and Ryan Seacrest among others, and shot it recently at a Los Angeles roller rink.
Lachey, meanwhile, has been out promoting his new album, What's Left of Me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |