Ow, was dat Ashlee, sorry.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef -DailaLama- het volgende:
Fred Durst? Daar was toch zo'n filmpje van dat hij onbeschermde sex had met een of andere hoer?
die twee zijn wel een heel eind bij elkaar geweest hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Dezz het volgende:
Waarom kunnen celebs nooit lang bij elkaar blijven? is dat nou zo fuckin' moeilijk!
De TV show is afgelopen dacht ik, dus carrieretechtnisch zal er wel weinig meer uit dat huwelijk te halen vallen..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Dezz het volgende:
Waarom kunnen celebs nooit lang bij elkaar blijven? is dat nou zo fuckin' moeilijk!
Net alsof non-celebs dat wel kunnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Dezz het volgende:
quote:
Er staat volgens mij toch echt dat jessica alweer een nieuwe liefde heeft.quote:Simpson, de oudere zus van Ashlee, heeft naar verluidt ook al een nieuwe liefde: zanger Fred Durst.
Oh ja, ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
[..]
Er staat volgens mij toch echt dat jessica alweer een nieuwe liefde heeft.
Ik moest die zin ook even een aantal keer lezen.
Raar. Ik las het ook zo.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, ik las het verkeerd. Het staat er sowieso raar.
Maar dat is nóg erger.
kan ik begrijpen, zo'n aandachtsgeil zijkweif. Ik kan echt geen twee seconden naar hun serie kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef FokHond het volgende:
ik zou het geen dag met dat mens hebben uitgehouden
poehpoeh, jaar of 3 denk ik....da's lang. Mijn opa en oma zijn al 50 jaar bij elkaar, da's pas langquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
die twee zijn wel een heel eind bij elkaar geweest hoor...
wel toevallig hé , trouwen en een reallifesoap "newley wedding", reallifesoap afgelopen en ze gaan meteen scheiden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:22 schreef ivetje het volgende:
Maar getrouwd had ik het overIedereen gaat daar zo snel weer scheiden...net of het nix is, getrouwd zijn
Bij Jessica kan ik me wel één reden bedenken hoor. Overigens geloof ik dit bericht niet echt. Als je huwelijk over is koop je geen huis van $1 million in Las Vegas.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:55 schreef Dada het volgende:
En persoonlijk snap ik niet hoe iemand het ook maar een half uur uithoudt met Jessica of Ashlee, allebei zulke irritante wijven (vind ik)
Neuh, ik vind Jessica ook niet echt mooi. Niet mijn type zeg maar. Ze heeft een lelijk gezicht vind ik. Maar al was ze mooi, ik zou het gewoon niet uithouden met zo’n vrouwquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:04 schreef -Angel- het volgende:
Bij Jessica kan ik me wel één reden bedenken hoor. Overigens geloof ik dit bericht niet echt. Als je huwelijk over is koop je geen huis van $1 million in Las Vegas.
Das een behoorlijke peuleschil voor die gasten hoor. Slapen ze geen nacht minder om.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Bij Jessica kan ik me wel één reden bedenken hoor. Overigens geloof ik dit bericht niet echt. Als je huwelijk over is koop je geen huis van $1 million in Las Vegas.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Das een behoorlijke peuleschil voor die gasten hoor. Slapen ze geen nacht minder om.![]()
Men denkt hier dat het wereldsterren zijn. Het zijn beidden "wil never be", de carriere van Jessice is alleen nog maar gered door The Newly Weds, terwijl het voor Nick het in z'n geheel al voorbij is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef rena het volgende:
Zoveel verdienen hun niet hoor geloof ikZe moesten zelfs op de centjes letten zeiden ze een keer.
In Amerika zijn ze wel redelijk beroemd, maar dat ben je daar al snel geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Men denkt hier dat het wereldsterren zijn. Het zijn beidden "wil never be", de carriere van Jessice is alleen nog maar gered door The Newly Weds, terwijl het voor Nick het in z'n geheel al voorbij is.
Zoveel verdienen zij niet...? Nick Lachey misschien wat minder, Jessica Simpson is op dit moment de best verdienende vrouwelijke artiest in de VS hoorde ik in de Oprah Show en zij wordt geen seconde door de paparazzi met rust gelaten dus populair is ze wel degelijk daar..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef rena het volgende:
[..]
Zoveel verdienen hun niet hoor geloof ikZe moesten zelfs op de centjes letten zeiden ze een keer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Zoveel verdienen zij niet...? Nick Lachey misschien wat minder, Jessica Simpson is op dit moment de best verdienende vrouwelijke artiest in de VS hoorde ik in de Oprah Show en zij wordt geen seconde door de paparazzi met rust gelaten dus populair is ze wel degelijk daar..
Die hebben (heeft) dus ECHT veel geld
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef rena het volgende:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:18 schreef _Boo_ het volgende:
Ze verdient een heleboel, maar ze geeft ook een HELEBOEL uit. Daar zal ze wel op gedoeld hebben. Ik kan me nog die Egyptische lakens herinneren toen in Newly Weds![]()
en beddengoed van 2000 dollarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja inderdaaden met Valentijnsdag ging ze ook vet over die 20 dollar heen hahaha. Nick nog vragen, how much did you spend? En zij: Uhhhh I forgot... hahaha.
Mijn gedachten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:19 schreef Natalie het volgende:
In Newly Weds vind ik Jessica zo'n onvolwassen ding. Als ze een normale gezonde maaltijd op tafel weet te zetten, dan zou me dat al verbazen. Als ik haar op tv zie dan lijkt ze me het schoolvoorbeeld van een verwend puberaal wicht.
Wat Nick in haar ziet heb ik dan ook nooit begrepen. Ja, behalve haar looks. Lelijk is ze niet.
Sommige vrouwen zien het niet als hun doel hier op aarde om een normale gezonde maaltijd op tafel te zettenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:19 schreef Natalie het volgende:
In Newly Weds vind ik Jessica zo'n onvolwassen ding. Als ze een normale gezonde maaltijd op tafel weet te zetten, dan zou me dat al verbazen.
Het heeft gewoon 3 jaar geduurd voordat ze doorhad dat hij haar uitlachtequote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef Lienekien het volgende:
Nick lacht haar vaak openlijk uit vanwege haar domheid. Misschien is ze toch niet zó dom en heeft ze hem daarom aan de dijk gezet.
Beter laat dan nooit. Wat stond 'ie afgelopen aflevering dom te lachen toen ze in de tandartsstoel lag voor een wortelkanaalbehandeling. Met zo'n mispunt wil je toch niet getrouwd zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het heeft gewoon 3 jaar geduurd voordat ze doorhad dat hij haar uitlachte.
Wat is er mis met lachenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Wat stond 'ie afgelopen aflevering dom te lachen toen ze in de tandartsstoel lag voor een wortelkanaalbehandeling. Met zo'n mispunt wil je toch niet getrouwd zijn.
Hij had leedvermaak.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:26 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Wat is er mis met lachenOf moest hij huilen en heel bezorgd gaan kijken
![]()
Dan zou ik zsm een scheiding aanvragen, als mij dat zou overkomen (denk ik).quote:Op maandag 23 mei 2005 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit. Wat stond 'ie afgelopen aflevering dom te lachen toen ze in de tandartsstoel lag voor een wortelkanaalbehandeling. Met zo'n mispunt wil je toch niet getrouwd zijn.
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De ouders van Jessica accepteren Fred Durst wel.
Zei ik tochquote:Despite tabloid reports that Nick Lachey and Jessica Simpson are over, the two are still very much an item, at least they are on their ABC special (airing tonight) and on Simpson's upcoming new album.
According to ASCAP.com, Jessica has thirteen new songs registered, including the title All Of My Life, co-written with Lachey.
Simpson also collaborates on new songs with Guy Chambers, Robbie Williams' long-time writing partner, who co-wrote the song Angels, which Jessica covered on her last album.
Source: Sweetkisses via Perez
Ze wilde vaak geen seks. Nick vroeg haar om naar bed te gaan en dan zei ze van geen zin of nu niet. Volgens mij had hij juist een te grote lul en deed het haar pijn. Of hij bakte er niets van dat kan ookquote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef Kipman het volgende:
Ze ging toch als maagd het huwelijk in? Nou, misschien heeft Nick wel een kleine pick (:P) en kon ze dat uiteindelijk toch niet uitstaan en wil ze nu wel eens een echt groot stuk vlees in haar snee.
Ok, het klinkt misschien als een geintje, maar ze zou best wel eens zo oppervlakkig kunnen zijn
Ik heb seizoen 1 goed bekeken.(Vaak herhalingen dus je komt ze allemaal weleens tegen) En kan me nu expert noemenquote:
Hij stond meer te lachen om het feit dat Jessica een wortelkanaalbehandeling moest ondergaan, nadat ze jaren niet naar de tandarts was geweest en hij maar bleef roepen dat ze moest gaan. Ja sorry hoor, maar als mijn vent dat zou overkomen zou ik hem ook uitlachen. Moet je maar niet zo eigenwijs zijn en hopen dat de pijn vanzelf over gaatquote:Op maandag 23 mei 2005 20:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dan zou ik zsm een scheiding aanvragen, als mij dat zou overkomen (denk ik).
...voor de cameraquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef Vivi het volgende:...daarbij was hij ook nog es onwijs lief en romantisch tegen haar...
Zeg Jess, wil je nog wat buffalo fried chickenwings?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:47 schreef hansjes het volgende:
"Ja ik weet dat er tonijn inzit, maar is dat nou vis of kip?"
Ze is wel lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
MAKING A POINT
Leaving a Hollywood recording studio Tuesday night, Jessica Simpson puts her engagement ring and wedding band on full display. Earlier that evening, a Web site published an erroneous report that she and her husband, Nick Lachey, had filed for divorce. (The site has since issued an apology.)
Ik heb de DVD inmiddels. Blijft leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jessica is gewoon een dom blondje, ze is alleen geschikt als neukvlees. Dat had Nick prima in de gaten. Vooral dat kamperen met Jessica was hilarisch.
Hij is wel veel leuker als z'n broertjequote:Op maandag 27 juni 2005 11:10 schreef schatje het volgende:
Nick is trouwens best wel een lekker ding. Alleen een beetje teveel opgepompt.
heb em afgelopen week ok gezien ja...helaasquote:Op maandag 20 juni 2005 23:37 schreef shredder het volgende:
Echt, ik heb ervaren wat tenenkrommend is: Jessica Simpson en haar "nieuwste" liedje: These boots are made for walking.
Jawel, alweer een cover, alsof "Angels" verkrachten niet erg genoeg was.
En haar clip,En haar Texaanse accent
![]()
Ik wil er net geen aparte klaagbaaktopic ervoor openen, dat is voor haar te veel eer.
En het ergste is, de regisseur van de clip gaat Xmen 3 regisseren. Ik hou mn hart vast.
Of Bam Mag nog iets van Jackassquote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De ouders van Jessica accepteren Fred Durst wel.
Maar ze is daarom nog geen hoer, Woldo !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef Woldo het volgende:
Als ik 1 iemand wel een doos vind is het die Jessica Simpson wel. Jezus wat een domme hoer.
Ik heb die troep wel eens gekeken op MTV om even te lachen en elke keer als die Jessica weer iets doms zei (20 keer per aflevering) zag je die Nick kijken, zo van "heb ik dat weer.."
En ze is nog niet eens mooi ook. Maar das mijn mening.![]()
Verlopig?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef scubagirl het volgende:
maar goed, wat is dom, verlopig heeft ze meer centen dan wie dan ook... het zou goed zijn als ze iets meer IQ zou kunnen kopen....![]()
De vraag is wie kan zonder al te veel problemen, een kastje in mekaar zetten of een TV ophangen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |