Zei ik tochquote:Despite tabloid reports that Nick Lachey and Jessica Simpson are over, the two are still very much an item, at least they are on their ABC special (airing tonight) and on Simpson's upcoming new album.
According to ASCAP.com, Jessica has thirteen new songs registered, including the title All Of My Life, co-written with Lachey.
Simpson also collaborates on new songs with Guy Chambers, Robbie Williams' long-time writing partner, who co-wrote the song Angels, which Jessica covered on her last album.
Source: Sweetkisses via Perez
Ze wilde vaak geen seks. Nick vroeg haar om naar bed te gaan en dan zei ze van geen zin of nu niet. Volgens mij had hij juist een te grote lul en deed het haar pijn. Of hij bakte er niets van dat kan ookquote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef Kipman het volgende:
Ze ging toch als maagd het huwelijk in? Nou, misschien heeft Nick wel een kleine pick (:P) en kon ze dat uiteindelijk toch niet uitstaan en wil ze nu wel eens een echt groot stuk vlees in haar snee.
Ok, het klinkt misschien als een geintje, maar ze zou best wel eens zo oppervlakkig kunnen zijn
Ik heb seizoen 1 goed bekeken.(Vaak herhalingen dus je komt ze allemaal weleens tegen) En kan me nu expert noemenquote:
Hij stond meer te lachen om het feit dat Jessica een wortelkanaalbehandeling moest ondergaan, nadat ze jaren niet naar de tandarts was geweest en hij maar bleef roepen dat ze moest gaan. Ja sorry hoor, maar als mijn vent dat zou overkomen zou ik hem ook uitlachen. Moet je maar niet zo eigenwijs zijn en hopen dat de pijn vanzelf over gaatquote:Op maandag 23 mei 2005 20:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dan zou ik zsm een scheiding aanvragen, als mij dat zou overkomen (denk ik).
...voor de cameraquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:59 schreef Vivi het volgende:...daarbij was hij ook nog es onwijs lief en romantisch tegen haar...
Zeg Jess, wil je nog wat buffalo fried chickenwings?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:47 schreef hansjes het volgende:
"Ja ik weet dat er tonijn inzit, maar is dat nou vis of kip?"
Ze is wel lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
MAKING A POINT
Leaving a Hollywood recording studio Tuesday night, Jessica Simpson puts her engagement ring and wedding band on full display. Earlier that evening, a Web site published an erroneous report that she and her husband, Nick Lachey, had filed for divorce. (The site has since issued an apology.)
Ik heb de DVD inmiddels. Blijft leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jessica is gewoon een dom blondje, ze is alleen geschikt als neukvlees. Dat had Nick prima in de gaten. Vooral dat kamperen met Jessica was hilarisch.
Hij is wel veel leuker als z'n broertjequote:Op maandag 27 juni 2005 11:10 schreef schatje het volgende:
Nick is trouwens best wel een lekker ding. Alleen een beetje teveel opgepompt.
heb em afgelopen week ok gezien ja...helaasquote:Op maandag 20 juni 2005 23:37 schreef shredder het volgende:
Echt, ik heb ervaren wat tenenkrommend is: Jessica Simpson en haar "nieuwste" liedje: These boots are made for walking.
Jawel, alweer een cover, alsof "Angels" verkrachten niet erg genoeg was.
En haar clip,En haar Texaanse accent
![]()
Ik wil er net geen aparte klaagbaaktopic ervoor openen, dat is voor haar te veel eer.
En het ergste is, de regisseur van de clip gaat Xmen 3 regisseren. Ik hou mn hart vast.
Of Bam Mag nog iets van Jackassquote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De ouders van Jessica accepteren Fred Durst wel.
Maar ze is daarom nog geen hoer, Woldo !quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef Woldo het volgende:
Als ik 1 iemand wel een doos vind is het die Jessica Simpson wel. Jezus wat een domme hoer.
Ik heb die troep wel eens gekeken op MTV om even te lachen en elke keer als die Jessica weer iets doms zei (20 keer per aflevering) zag je die Nick kijken, zo van "heb ik dat weer.."
En ze is nog niet eens mooi ook. Maar das mijn mening.![]()
Verlopig?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:45 schreef scubagirl het volgende:
maar goed, wat is dom, verlopig heeft ze meer centen dan wie dan ook... het zou goed zijn als ze iets meer IQ zou kunnen kopen....![]()
De vraag is wie kan zonder al te veel problemen, een kastje in mekaar zetten of een TV ophangen?quote:
Voor wie kies jij dan? Als ik een vrouw was zou ik Nick nemenquote:
Bron: De Telegraafquote:Het rommelt al een tijdje tussen Jessica Simpson en haar man Nick Lachey. Althans, volgens de roddels. Manlief Nick heeft deze geruchten onlangs definitief de wereld uit geholpen.
Volgens de voormalig 98 Degrees-zanger Lachey houdt hij van zijn vrouw ‘tot de dood hun scheidt’ en steunt hij haar door dik en dun. ‘Net als iedere andere man dat zou doen.’ Hij heeft onthuld dat hij en Jessica absoluut niet uit elkaar gaan. ‘We zijn geschrokken dat mensen zich nog steeds met deze roddel bezig houden. Volgens de verhalen zijn we nu al zes maanden gescheiden. Het lijkt of het nooit ophoudt.’
Nick heeft er genoeg van zijn familie iedere keer te moeten verzekeren dat hij niet gaat scheiden. ‘Ik wil heel graag voor eens en altijd duidelijk te maken dat alles in ons huwelijk, ons leven en onze liefde fantastisch is. We zeggen het nu al maanden, het gaat goed tussen ons.’
Jawel hoor:quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Alessandro het volgende:
Iemand een bron want is nog steeds niet officieel hoor
quote:Jessica Simpson en Nick Lachey gaan scheiden
LOS ANGELES - Na drie jaar huwelijk gaan zangeres Jessica Simpson en Nick Lachey scheiden. Dat heeft het Amerikaanse boulevardblad Us Weekly donderdag op de website gemeld.
Het Amerikaanse stel heeft de scheiding in een gezamenlijke verklaring bekendgemaakt. Lachey en Simpson benadrukten dat ze het besluit in gezamenlijkheid hebben genomen.
Simpson en Lachey verwierven internationale bekendheid door de realityserie MTV's Newlyweds. Ook speelde Simpson de rol van de bevallige Daisy Duke in de bioscoopversie van de televisieserie The Dukes of Hazzard.
Bronquote:Jessica Simpson, 25, and Nick Lachey, 32, are going their separate ways, the couple announced in a statement Wednesday.
"After three years of marriage, and careful thought and consideration, we have decided to part ways," the statement says. "This is the mutual decision of two people with an enormous amount of respect and admiration for each other. We hope that you respect our privacy during this difficult time."
http://www.nu.nl/news/631(...)aar_%28video%29.htmlquote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Alessandro het volgende:
Iemand een bron want is nog steeds niet officieel hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |