Voor wie kies jij dan? Als ik een vrouw was zou ik Nick nemenquote:
Bron: De Telegraafquote:Het rommelt al een tijdje tussen Jessica Simpson en haar man Nick Lachey. Althans, volgens de roddels. Manlief Nick heeft deze geruchten onlangs definitief de wereld uit geholpen.
Volgens de voormalig 98 Degrees-zanger Lachey houdt hij van zijn vrouw ‘tot de dood hun scheidt’ en steunt hij haar door dik en dun. ‘Net als iedere andere man dat zou doen.’ Hij heeft onthuld dat hij en Jessica absoluut niet uit elkaar gaan. ‘We zijn geschrokken dat mensen zich nog steeds met deze roddel bezig houden. Volgens de verhalen zijn we nu al zes maanden gescheiden. Het lijkt of het nooit ophoudt.’
Nick heeft er genoeg van zijn familie iedere keer te moeten verzekeren dat hij niet gaat scheiden. ‘Ik wil heel graag voor eens en altijd duidelijk te maken dat alles in ons huwelijk, ons leven en onze liefde fantastisch is. We zeggen het nu al maanden, het gaat goed tussen ons.’
Jawel hoor:quote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Alessandro het volgende:
Iemand een bron want is nog steeds niet officieel hoor
quote:Jessica Simpson en Nick Lachey gaan scheiden
LOS ANGELES - Na drie jaar huwelijk gaan zangeres Jessica Simpson en Nick Lachey scheiden. Dat heeft het Amerikaanse boulevardblad Us Weekly donderdag op de website gemeld.
Het Amerikaanse stel heeft de scheiding in een gezamenlijke verklaring bekendgemaakt. Lachey en Simpson benadrukten dat ze het besluit in gezamenlijkheid hebben genomen.
Simpson en Lachey verwierven internationale bekendheid door de realityserie MTV's Newlyweds. Ook speelde Simpson de rol van de bevallige Daisy Duke in de bioscoopversie van de televisieserie The Dukes of Hazzard.
Bronquote:Jessica Simpson, 25, and Nick Lachey, 32, are going their separate ways, the couple announced in a statement Wednesday.
"After three years of marriage, and careful thought and consideration, we have decided to part ways," the statement says. "This is the mutual decision of two people with an enormous amount of respect and admiration for each other. We hope that you respect our privacy during this difficult time."
http://www.nu.nl/news/631(...)aar_%28video%29.htmlquote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Alessandro het volgende:
Iemand een bron want is nog steeds niet officieel hoor
Dat zou ik zeer plezant vindenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:13 schreef OldJeller het volgende:
Komt ze nu in de playboy?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |