Bij Jessica kan ik me wel één reden bedenken hoor. Overigens geloof ik dit bericht niet echt. Als je huwelijk over is koop je geen huis van $1 million in Las Vegas.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:55 schreef Dada het volgende:
En persoonlijk snap ik niet hoe iemand het ook maar een half uur uithoudt met Jessica of Ashlee, allebei zulke irritante wijven (vind ik)
Neuh, ik vind Jessica ook niet echt mooi. Niet mijn type zeg maar. Ze heeft een lelijk gezicht vind ik. Maar al was ze mooi, ik zou het gewoon niet uithouden met zo’n vrouwquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:04 schreef -Angel- het volgende:
Bij Jessica kan ik me wel één reden bedenken hoor. Overigens geloof ik dit bericht niet echt. Als je huwelijk over is koop je geen huis van $1 million in Las Vegas.
Das een behoorlijke peuleschil voor die gasten hoor. Slapen ze geen nacht minder om.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:04 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Bij Jessica kan ik me wel één reden bedenken hoor. Overigens geloof ik dit bericht niet echt. Als je huwelijk over is koop je geen huis van $1 million in Las Vegas.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Das een behoorlijke peuleschil voor die gasten hoor. Slapen ze geen nacht minder om.![]()
Men denkt hier dat het wereldsterren zijn. Het zijn beidden "wil never be", de carriere van Jessice is alleen nog maar gered door The Newly Weds, terwijl het voor Nick het in z'n geheel al voorbij is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef rena het volgende:
Zoveel verdienen hun niet hoor geloof ikZe moesten zelfs op de centjes letten zeiden ze een keer.
In Amerika zijn ze wel redelijk beroemd, maar dat ben je daar al snel geloof ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Men denkt hier dat het wereldsterren zijn. Het zijn beidden "wil never be", de carriere van Jessice is alleen nog maar gered door The Newly Weds, terwijl het voor Nick het in z'n geheel al voorbij is.
Zoveel verdienen zij niet...? Nick Lachey misschien wat minder, Jessica Simpson is op dit moment de best verdienende vrouwelijke artiest in de VS hoorde ik in de Oprah Show en zij wordt geen seconde door de paparazzi met rust gelaten dus populair is ze wel degelijk daar..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef rena het volgende:
[..]
Zoveel verdienen hun niet hoor geloof ikZe moesten zelfs op de centjes letten zeiden ze een keer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Zoveel verdienen zij niet...? Nick Lachey misschien wat minder, Jessica Simpson is op dit moment de best verdienende vrouwelijke artiest in de VS hoorde ik in de Oprah Show en zij wordt geen seconde door de paparazzi met rust gelaten dus populair is ze wel degelijk daar..
Die hebben (heeft) dus ECHT veel geld
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:08 schreef rena het volgende:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:18 schreef _Boo_ het volgende:
Ze verdient een heleboel, maar ze geeft ook een HELEBOEL uit. Daar zal ze wel op gedoeld hebben. Ik kan me nog die Egyptische lakens herinneren toen in Newly Weds![]()
en beddengoed van 2000 dollarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja inderdaaden met Valentijnsdag ging ze ook vet over die 20 dollar heen hahaha. Nick nog vragen, how much did you spend? En zij: Uhhhh I forgot... hahaha.
Mijn gedachten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:19 schreef Natalie het volgende:
In Newly Weds vind ik Jessica zo'n onvolwassen ding. Als ze een normale gezonde maaltijd op tafel weet te zetten, dan zou me dat al verbazen. Als ik haar op tv zie dan lijkt ze me het schoolvoorbeeld van een verwend puberaal wicht.
Wat Nick in haar ziet heb ik dan ook nooit begrepen. Ja, behalve haar looks. Lelijk is ze niet.
Sommige vrouwen zien het niet als hun doel hier op aarde om een normale gezonde maaltijd op tafel te zettenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:19 schreef Natalie het volgende:
In Newly Weds vind ik Jessica zo'n onvolwassen ding. Als ze een normale gezonde maaltijd op tafel weet te zetten, dan zou me dat al verbazen.
Het heeft gewoon 3 jaar geduurd voordat ze doorhad dat hij haar uitlachtequote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef Lienekien het volgende:
Nick lacht haar vaak openlijk uit vanwege haar domheid. Misschien is ze toch niet zó dom en heeft ze hem daarom aan de dijk gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |