Inderdaad, ik vind het zelf ook allemaal nogal naief. Maar dat is wel de gedachte die er achter trouwen zit. Als je daar niet in gelooft, dan moet je ook niet zo hypocriet wezen om vervolgens wel gewoon te trouwen, vind ik.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef milagro het volgende:
[..]
eeuwige trouw
aan een relatie moet je werken
tot den doet uw scheide![]()
Zijn lichaam isquote:Op donderdag 22 december 2005 02:41 schreef Manono het volgende:
1 ding niet doen: nooit over Nick Lachey praten zonder fotos te plaatsen![]()
enne jammer voor ze maar wat deden die twee ook samen, ze waren niet meer dan elkaars accessoire in a very boring life together
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gelukkig maken mensen dat zelf wel uitquote:Op donderdag 22 december 2005 02:54 schreef Seneca het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het zelf ook allemaal nogal naief. Maar dat is wel de gedachte die er achter trouwen zit. Als je daar niet in gelooft, dan moet je ook niet zo hypocriet wezen om vervolgens wel gewoon te trouwen, vind ik.
Het is ook puur MIJN meningquote:Op donderdag 22 december 2005 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
gelukkig maken mensen dat zelf wel uit
het is een papiertje waarmee in 1 klap 'de zaken' geregeld zijn. en het is een romantisch gebeuren voor veel mensen, zo'n dag.
een relatie duurt zolang het duurt, papiertje of niet.
foto die het wel doet:quote:Op donderdag 22 december 2005 18:01 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.awfulplasticsurgery.com.
je bedoelt wie die trien kan onderhouden die zelf nix kanquote:Op donderdag 28 juli 2005 17:23 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De vraag is wie kan zonder al te veel problemen, een kastje in mekaar zetten of een TV ophangen?
Heb je die aflevering nooit gezien?quote:Op donderdag 22 december 2005 19:26 schreef Stievus het volgende:
je bedoelt wie die trien kan onderhouden die zelf nix kan
Ik had totaal niks met hem, vond er weinig aan, maar nadat ik een paar afleveringen had gezien bleek het best een leuke jongen te zijn, heeft humor en is idd niet zo dom als haar.quote:Op donderdag 22 december 2005 19:14 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ik blijf het een lekker ding vinden![]()
.
niet zo dom als zij ......quote:Op donderdag 22 december 2005 20:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had totaal niks met hem, vond er weinig aan, maar nadat ik een paar afleveringen had gezien bleek het best een leuke jongen te zijn, heeft humor en is idd niet zo dom als haar.
Leuke jongen![]()
Dat zeg ik, als zijquote:
uiterlijk wel, relationeel niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:59 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond ze op de een of andere manier toch heel goed bij elkaar passen. Jammer![]()
Ahum, hij wil nog wel hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
uiterlijk wel, relationeel niet.
het is niet meer dan logisch dat hij haar niet meer wil.
Wie zegt dat, kan ook wel overwogen zijn om haar "officieel" de scheiding aan te laten vragen.quote:
quote:Nick Lachey is breaking news, telling his side of the story about his breakup from Jessica Simpson. In the new issue of Us Weekly, Nick’s camp reveals that during the marriage, Nick felt ignored by his famous wife.
"He has realized the relationship is over and it’s time to move on," said Us Weekly’s Katrina Szish. "She would never call him to check in. She would always go out with her friends and leave him alone. And if he did come along, she would ignore him all night long."
Still, Nick's friends and insiders reveal that Lachey did not want the split, and that, "Nick was willing to make it work until the end. He told Jessica, ‘I love you, but we have problems. Let’s work on them.’"
"He still thought they could work everything out," Szish added. "So he felt completely sucker punched."
"Extra" has also obtained details on the "Newlyweds" first Christmas apart. Jessica spent the holiday with her family, and Nick was with his in Los Angeles.
Us reports that Nick’s mother flew in from Cincinnati, and that Nick and Jessica did not contact each other. Nick certainly didn’t spend the holiday hiding. In fact, he played celebrity Santa.
New pictures obtained by "Extra" capture Nick and his pal Wilmer Valderrama visiting sick kids at Cedars-Sinai Hospital in Los Angeles, just before Christmas. Sources inside the ward reveal it was an emotional day for the kids and their famous visitors.
Now, heading into 2006 alone, Nick is still living in the $3.5 million mansion he shared with Jessica on TV. He’s also got a new roommate: Jamie-Lynn Sigler’s estranged husband, A.J. Discala.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |