Nee? moet je snel eens gaan doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:50 schreef MrUber het volgende:
Ik heb em nog niet gezien de nieuwe....:(
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Aahhh ik heb een andere vlucht gevonden....
over een kwartiertje land ik en kan ik eps23 kijken!!! YES!!!!
mn avond is goed!!
http://www.beyond-pics.com/multimedia/lost/finalepromo1.mpgquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:58 schreef vannilesoep het volgende:
Iemand linkje naar promo van volgende week? En dan geen *.rm bestand?
ja je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:59 schreef -Mo- het volgende:
goede aflevering....
the tempo lag (gevoelsmatig?) hoger, dankzij de flashbacks die niet de hele tijd op dezelfde persoon zijn gericht (zoals normaal)
(en ze namen ook minder tijd in beslag?)
ik dacht eerst ook dat het een rots wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:33 schreef Noorman het volgende:
Waarom noemt ze 't 'n rots als het een galjoen is? Geweldige aflevering trouwens, zat net zo op 't puntje van m'n stoel als bij de eerste paar.
Heet het schip zo? Had ik (nog) niet gezien!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef Thief het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook dat het een rots was![]()
maar goed achter op het schip stond blackrock dus...
Tja, wie zal het zeggen? Uit zo'n promootje valt zo weinig concreets te halen...quote:in de promo zie je charlie,sayid slaan. waar zou dat over gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$%#$%#@$%#@$% en weer het monster niet gezien
Maar Locke was er niet bang voor en is er al eerder een keer van weg gekomen. Zou het dan toch niet zo kwaadaardig zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:11 schreef the_RAVEN het volgende:
$%#$%#@$%#@$% en weer het monster niet gezien
Tenzij die piloot niet op het eiland hoorde en daarom dus dood moest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:17 schreef meeloper het volgende:
Als het niet kwaadaardig zou zijn, zou dat teringbeest de piloot ook wel heel hebben gelaten toch
ze zat achterin denk niet dat ze ooit terugkomtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Aurelium het volgende:
Dat stukje zal ongetwijfeld nog wel terug komen
Misschien een nieuw personage in season 2
Het zal toch niet voor niets uitgezonden zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ze zat achterin denk niet dat ze ooit terugkomt
Je komt te weten dat hij niet meer getrouwd is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:47 schreef telamomtepoepn het volgende:
Er zit me maar 1 ding dwars. De flashback van Jack. Wat voor toegevoegde waarde heeft het aan het hele verhaal??? Het is de eerste stukje ooit bij Lost dat ik denk : Nooou daar heb je echt geen kont aan. Wat voor nut heeft het hele stukje waarin hij met een of andere dame zat t integreren??
denk dat het wel dieper ligt dan datquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:20 schreef Ogala het volgende:
Sow hee nu wordt alles duidelijk: Black Rock is een Piratenschip en die whispers zijn natuurlijk de stemmen van de overleden piraten van Black Rock die toevallig distant relatives zijn van de mensen uit het vliegtuig.... nee serieus, de enige reden waarom ik deze serie kijk is omdat ik nu wel weten wat er echt aan de hand is en beter komen ze met een goede verklaring voor alles waarvan je stijl achterover staat en niet met een flauw open einde waarin ze van het eiland af komen maar niet weten wat er nou precies afspeelde.
Nee, dat zei Boone tegen degene met wie hij aan het praten was. En hij zei dat dat niet kon omdat er geen overlevenden waren, aangezien zij op de verkeerde plek zochten. (geloof ik)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:21 schreef Thief het volgende:
[..]
Je komt te weten dat hij niet meer getrouwd is.
Ik denk zelf dat zij (nieuwe personage)samen met haar groep gevonden zullen worden door sawyer enzo met de raft.
want iemand zei toch tegen boon, door de receiver van.. "we are the survivers of flight 815" (weet niet of de flight nummer klopt.. maar het is iig zelfde vlucht als hun) ze hebben hun nooit gevonden.
Denk dat dat ook al in de finale zal zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:32 schreef martijnisgek het volgende:
Ik heb ook het vermoeden dat in seizoen 2 de mensen op de raft een andere deel van het eiland ontdekken, waar de overlevende van het achterste deel van het vliegtuig zitten. Waarschijnlijk die meid die Jack tegen kwam aan de bar.
Misschien ook wel de man van de donkere mevrouw, die in 1 van de eerste afleveringen stil aan het water zat. Ze had het er over met Jack, dat haar man ook nog leefde. Leef die vrouw zelf eigenlijk nog? Heb haar in tijden niet meer gezien...
Ik vind het nog steeds overéénkomsten vertonen met de T-Rex uit JPquote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:35 schreef dapluiz het volgende:
Zow, dat was idd weer een leuke aflevering, te snel afgelopen ook naar mijn smaak
Ook wel leuk dat ze na het "happy" moment van het te water laten van het vlot toch nog ff die rook laten zien
En ik wil nou ook wel eens weten wat dat security system is, het klonk in de laatste aflevering vrij mechanisch.
Zo snel gaat dat niet, hij blijft toch eten en dat vet moet toch ergens blijven... (no offencequote:Op vrijdag 20 mei 2005 06:15 schreef spooky1234 het volgende:
En tot slot nog een paar kleine dingen waar ik naar nieuwsgierig ben:
- waarom gaat hurley altijd mee op jungle tochten.. hij is fokkin dik, lijkt me niet handig.. and all that action als voedsel slechts vis en fruit en hij is na 40 dagen nog niet afgevallen?
Klopt, heeft ze uit het kamp 'gejat'. Zie de log die je zelf gepost hebt.quote:- Danielle heeft mooie, zo goed als nieuwe hiking-boots... na 16 jaar zou je zeggen dat ze op zelfgemaakte bamboo-klompen zou lopen maar ok..
De punt van het vliegtuig was in de eerste crash amper beschadigd, nu viel het vliegtuig er bovenop waardoor er echt niet meer veel van over zal zijn.quote:- Sayid is in staat radar te redden uit the beechcraft en eerder een radio transmitter te maken uit wat kapotte zooi.. maar kan niet radio fixen waar boone voordat hij viel nog contact had met iemand. Radio overleeft the plain crash en god knows hoeveel jaar in een boom ergens, maar een val van een paar meter maakt het hopeloos kapot dat zelfs Sayid het niet kan fixen. Beetje stom maargoed..
We weten nog niet wat er nou precies met Kate gebeurt is, maar schijnbaar wilde hij het zekere voor het onzekere nemen. En daarnaast was hij gewoon beetje gek...quote:- Ik snap nog steeds niet waarom marshall 5 guns nodig had. Omdat Kate zo een gevraalijke crimineel is? Ja dus?! Met 5 guns kan je haar niet beter onder controlle houden.. snap dat even niet..
Ze zijn gewoon op dat dino eiland belandt van Jurassic Park!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:14 schreef FoXje het volgende:
Geen dino alsjeblieft, dat zou ik heeel flauw vinden
Rook ? Rook ? Ik zag / zie geen rook ? Kan aan m'n download liggen, audio liep ook 10-20 seconden achter vanaf 't midden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:35 schreef dapluiz het volgende:
Ook wel leuk dat ze na het "happy" moment van het te water laten van het vlot toch nog ff die rook laten zien
Downloadpraatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Rook ? Rook ? Ik zag / zie geen rook ? Kan aan m'n download liggen, audio liep ook 10-20 seconden achter vanaf 't midden.
Verder wel een toffe aflevering, jammer dat Sawyer weggaat, vond 'm wel een tof personage.
Wanneer komt d'r trouwens een preview van de volgende episode uit ?
Me 2,heb echter het gevoel dat we gemindfucked worden tis vast een grote spelshow!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:31 schreef Steve-O het volgende:
Als er piraten komen haak ik af die onzin trek ik niet
Het staat vast dat ze in seizoen 1 niet van het eiland afkomenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze nu ook van het eiland afkomen. Of dat we nu een of ander raar einde krijgen en op seizoen 2 moeten wachten.
Ik denk dat ze uiteíndelijk wel van 't eiland af komen, maar er zijn in 'eilandtijd' pas tweeënveertig dagen voorbijgegaan, hoor, dus wat mij betreft blijven ze daar een jaartje zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze nu ook van het eiland afkomen. Of dat we nu een of ander raar einde krijgen en op seizoen 2 moeten wachten.
Mwoa dat vind ik niet erg. Dan kan ik me alvast verheugen op volgend seizoenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:18 schreef meeloper het volgende:
[..]
Het staat vast dat ze in seizoen 1 niet van het eiland afkomen
Nee, maar ik weet wel waar hij vandaan komtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:44 schreef Noorman het volgende:
Nee, man, da's brandende rum!
Maar eerlijk gezegd is het best een vreemde pluim. Is er trouwens iemand die weet wat voor een schip de Black Rock precies is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.face your fears.. live your dreams..
Lijkt me niet want Ethan was ook een van 'the others' en dat was toch niet echt een piraat ..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:39 schreef Scarface_ het volgende:
''The Others'' zijn denk ik Piraten, want die schip lijkt veel op een piratenschip.
Ik juist niet. Nagenoeg iedereen zat in futuristische complot-theorieën te denken, maar dat het ook dan ook iets van uit het verleden kan zijn vind ik wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef PDOA het volgende:
Dat vind ik nou toch wel weer jammer, een piratenschip.
Ik krijg er een beetje het Goonies gevoel bij.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:28 schreef Xante het volgende:
[..]
Ik juist niet. Nagenoeg iedereen zat in futuristische complot-theorieën te denken, maar dat het ook dan ook iets van uit het verleden kan zijn vind ik wel leuk>
Sawyer komt wel terugquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Rook ? Rook ? Ik zag / zie geen rook ? Kan aan m'n download liggen, audio liep ook 10-20 seconden achter vanaf 't midden.
Verder wel een toffe aflevering, jammer dat Sawyer weggaat, vond 'm wel een tof personage.
Wanneer komt d'r trouwens een preview van de volgende episode uit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best interessant.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
1. Ethan stond niet op de passagierslijst.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:57 schreef Scarface_ het volgende:
Heey ja ik DENK dat het Piraten zijn he..! Ik weet t ook niet zeker, maar hoe weten jullie dan zo zeker dat Ethan bij ''The Others'' hoort. En wat was dat ding/beest dat van die apen geluidjes maakten?
2. Die 'apengeluiden' kwamen van die kerel met die moeilijke naam.![]()
Daar ben ik ook vrij zeker van, ik denk dat 't eiland het niet toestaat dat 't vlot ook daadwerkelijk wegkomt.quote:
Kvraag me trouwens nog wel af wanneer Hurley erachter komt dat die vervloekte cijfers op de zijkant van the hatch staan, in de preview van de laatste ep stond hij er al naast, ik dacht dat hij er dan ook al achter zou komen ... Maar dat kwam hij niet![]()
![]()
Arzt? 'I know a bunch of 5th graders who can pronounce it perfectly' (oid) Toen moest ik wel lachenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:17 schreef PDOA het volgende:
2. Die 'apengeluiden' kwamen van die kerel met die moeilijke naam.![]()
![]()
9thquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef Miguel het volgende:
[..]
Arzt? 'I know a bunch of 5th graders who can pronounce it perfectly' (oid) Toen moest ik wel lachen![]()
![]()
Maar was idd strakke opmerking
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝![]()
Arzt vind ik trouwens niet zo denderend spelen.
Een piratenvloek zou wel tof zijn. Maar als er 'gewoon' piraten op het eiland zitten dan zou het ook tof zijn.
Piraten zijn sowieso uitermate vet. Je weet toch.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Arzt was idd behoorlijk irritant. Misschien eet het monster hem opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Arzt vind ik trouwens niet zo denderend spelen.
Een piratenvloek zou wel tof zijn. Maar als er 'gewoon' piraten op het eiland zitten dan zou het ook tof zijn.
opgezegd@fok.nl![]()
Misschien wilden de makers de kijkers wel een indruk geven dat er piraten op het eiland zijn, terwijl het eindelijk heeeeeeel iets anders isIk bedoel, iedereen hier praat al een paar dagen over eventuele piraatjes, maar misschien is dat nu juist wel wat de makers willen, en is het iets veel engers!!
Wat ben ik weer heerlijk filosofisch bezig![]()
Denk ik niet, volgens mij moest hij juist onuitstaanbaar zijn. (Da's dan goedgelukt, zeg.)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Arzt vind ik trouwens niet zo denderend spelen.Ik denk dat er hoe dan ook geen 'vloek' zal zijn.quote:Een piratenvloek zou wel tof zijn. Maar als er 'gewoon' piraten op het eiland zitten dan zou het ook tof zijn.
Kreeg iemand anders ook het gevoel dat An(n)a Lucía niet te vertrouwen is?![]()
Wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:46 schreef Noorman het volgende:
[..]
Kreeg iemand anders ook het gevoel dat An(n)a Lucía niet te vertrouwen is?![]()
Ana-Lucia, het karakter gespeeld door Michelle Rodriguez in de laatste epquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:01 schreef NvM het volgende:
Wie?![]()
![]()
Ik ben bang dat het antwoord op alle vragen dit seizoen niet meer gegeven wordt. Misschien eind seizoen 2, dus ik spreek jullie volgend jaar weer op deze plek.Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you![]()
Wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:04 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ana-Lucia, het karakter gespeeld door Michelle Rodriguez in de laatste ep![]()
edit: Ohyeh op het vliegveld?- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -![]()
Exodus 3 eps wordt echt te erg......dan laten ze allerlei dingen onbeantwoord en dan kan je paar maanden wachtenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:19 schreef RoK het volgende:
Ik ben bang dat het antwoord op alle vragen dit seizoen niet meer gegeven wordt. Misschien eind seizoen 2, dus ik spreek jullie volgend jaar weer op deze plek.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝![]()
Neuh, dat gevoel zeker niet, waar is jou gevoel op gebaseerd?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:46 schreef Noorman het volgende:
[..]Kreeg iemand anders ook het gevoel dat An(n)a Lucía niet te vertrouwen is?
Ik vind die Michelle sowieso een lekker ding. Zou het geveldig vinden als ze in seizoen 2 vaker terugkomt.
dikke nerd![]()
Ze zal vast nog wel leven en gecaptured zijn door the others of zo.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:49 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
Neuh, dat gevoel zeker niet, waar is jou gevoel op gebaseerd?
Ik vind die Michelle sowieso een lekker ding. Zou het geveldig vinden als ze in seizoen 2 vaker terugkomt.![]()
![]()
Precies, dat zei ik ook al op de vorige pagina.. lijkt me wel een logische stap, dat de makers de kijkers op het verkeerde been willen zetten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:29 schreef meeloper het volgende:
Misschien wilden de makers de kijkers wel een indruk geven dat er piraten op het eiland zijn, terwijl het eindelijk heeeeeeel iets anders isIk bedoel, iedereen hier praat al een paar dagen over eventuele piraatjes, maar misschien is dat nu juist wel wat de makers willen, en is het iets veel engers!!
Wat ben ik weer heerlijk filosofisch bezig![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:59 schreef meeloper het volgende:
Precies, dat zei ik ook al op de vorige pagina.. lijkt me wel een logische stap, dat de makers de kijkers op het verkeerde been willen zetten.DUH! Daar zijn ze al het hele seizoen mee bezig ...
![]()
Ik denk dat er gewoon een schip door een vloedgolf op het eiland is gespoeld, en dat ze allemaal gesotrven zijn. Dat schip is gewoon iets uit het verleden en het is natuurlijk een ideale bron voor dingen die niet op het eiland te vinden zijn: buskruit, touw, tonnen noem het maar op.![]()
Zou kunnen.
Maar misschien komt er ook nog wel een tijdreiselement bij kijken. Ze kunnen er van alles bij slepen.
Ik hoop het overigens niet. Ik krijg altijd hoofdpijn van de (on)logica in die tijdreisfilms.
Wat zal het einde van de finale zijn?
Makers hebben al gezegd dat het de fans de hele zomer bezig zal houden.![]()
Ik hoop dat er een verhaal wordt afgerond, bijvoorbeeld the others of de cijfers of het luik en dat er dan een nieuw verhaal begint, dat je moet zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://abc.go.com/primetime/lost/index.html
Onder video gallery een preview van de finale, over Claire, haar kind en french lady![]()
![]()
OMG....! spannend, nu kan ik helemaal niet meer wachten..quote:Op maandag 23 mei 2005 19:38 schreef xelektra het volgende:
Onder video gallery een preview van de finale, over Claire, haar kind en french ladyEveryone has a little dirty laundry![]()
Ja, wie zegt dat dat Franse wijf niet behoort tot 'the others'? Misschien is het wel gewoon een set-up!![]()
Ik ben echt blind ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 19:38 schreef xelektra het volgende:
Onder video gallery een preview van de finale, over Claire, haar kind en french lady
Waar staat het precies? want kan het niet vinden
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
Bovenaan, naast het logo van ABCquote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik ben echt blind ofzo
Waar staat het precies? want kan het niet vinden![]()
![]()
![]()
Dat zou heel goed kunnen! Sterker nog het is best logisch, Ethan mengde zich ook gewoon onder de overlevenden, dat doet zij nu ook...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef PDOA het volgende:
Ja, wie zegt dat dat Franse wijf niet behoort tot 'the others'? Misschien is het wel gewoon een set-up!Everyone has a little dirty laundry![]()
Wat ik nog steeds niet snap is dat waarom die Ethan zo damned sterk was :S- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -![]()
Mutantquote:Op maandag 23 mei 2005 21:49 schreef MrUber het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat waarom die Ethan zo damned sterk was :S
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝![]()
Ethan was denk ik een commando ofzo..."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:38 schreef xelektra het volgende:
Onder video gallery een preview van de finale, over Claire, haar kind en french lady![]()
![]()
wow ik denk dat finale zwaar gaat roeleren..
http://tv.channel.aol.com/lost
en dan clicken op "Video Preview: No Ordinary Island"
daar is een preview te zien met een scene op the raft en een conversatie tussen locke en jack waarbij locke aan jack zijn theorie over waarom ze daar zijn vertelt!I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!![]()
Jij bedoelt volgens mij iets anders dan ik. Ik wil alleen, vast door beroepsdeformatiequote:Op zondag 22 mei 2005 02:59 schreef meeloper het volgende:
Precies, dat zei ik ook al op de vorige pagina.. lijkt me wel een logische stap, dat de makers de kijkers op het verkeerde been willen zetten.
[..], zeggen dat enkel omdat daar een 17de eeuws schip ligt het niet meteen piraten hoeven te zijn. Het kan net zo goed een verdwaald Engels oorlogsschip zijn.
Maar het kan er idd ook wel geen reet mee te maken hebben en wellicht willen ze enkel suggereren dat er al eeuwen mensen stranden op dat eiland.![]()
Dat dacht ook ik toen ik het zag.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
... en wellicht willen ze enkel suggereren dat er al eeuwen mensen stranden op dat eiland.
En ik begin toch meer aan buitenaards/high-tech gedoe te denken. Zoals gezegd klonk dat monster al mechanisch, nu wordt dat ding ook nog eens 'security system' genoemd door dat Franse vrouwtje..I don't really come from outer space || Last.fm![]()
Joh die franse griet is a few fries short of a happy meal. Zo lang op een wazig eiland zitten kan gewoon niet goed zijn voor je geestelijke gesteldheid.
Ben eerder benieuwd wanneer de schrijfster van dat dagboek op abc.com in the picture komt.
Op thefusalage.com kan je vragen stellen aan de acteurs. Vooral Hurley en Locke zijn actief![]()
![]()
hmmm gister #23 gekeken, helaas wel met het laatste kwartier niet synchroon beeld en geluid
Waar ik vooral heel benieuwd naar ben is wat er nou in the hatch zit... ze willen zich daar verstoppen, maar Walt zei duidelijk "don't open the thing" tegen Locke...
Seriously!?![]()
Dat zou echt lame zijn. Alweer een serie met aliens. Pffff.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En ik begin toch meer aan buitenaards/high-tech gedoe te denken. Zoals gezegd klonk dat monster al mechanisch, nu wordt dat ding ook nog eens 'security system' genoemd door dat Franse vrouwtje..
Aliens zou wel dom zijn idd, maar er zijn wel andere mensen op het eiland, hier zijn een paar uitspraken van spelers uit de serie
Yunjin says "There are other people on the island."
Dominic says "Charlie's story intertwines a lot more closely with Claire by the end of it. There's going to be quite a rift in the camp, with the 13 or 14 regulars we've come to know split into allegiances. "
Jorge says "I'm coming back, I think. I mean, I'm alive at the end of this season, so I assume I'm coming back. "
Damon states "One of the really cool things, to me, is that we are going to be introducing new characters to the show. And it'll just get out who we've cast, because we're gonna start shooting the show in July"![]()
Hier zinj nog wat spoilers betreffende de finale:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPANNEND SPANNEND SPANNEND, vroeg naar bed vanavond en morgenvroeg mooi de finale kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:11 schreef Darklight het volgende:
Hier zinj nog wat spoilers betreffende de finale![]()
![]()
Ik lees de spoilers en kijk de promos niet meer... ep23 vond ik helemaal niks aan omdat ik alles al in de promo had gezien
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -![]()
Pffff, lekker die spoilers, blijkt wel weer dat er geen fuck verteld gaat worden. Lekker de hele zomer wachten op S2.... en S3, 4, 5, 6, 7,... gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapHaters everywhere but I don't really care.![]()
Een seizoen 2 en misschien een seizoen 3 vind ik niet zo erg. Maar ik zal het jammer vinden dat ze netzo als met de serie 24 door blijven gaan. Seizoen 4 is net afgelopen en ze maken nu al plannen voor seizoen 5. Het wordt er dan natuurlijk niet beter op.![]()
Ik volg de US uitzendingen, maar Lost kwam toch altijd op Net 5 (vrijdag). Nu ineens niet meer? Ben ik blij dat ik de US volg
opgezegd@fok.nl![]()
Het ging toch nog een paar weken door op Net5? Ben daar al na afl.2 afgehaakt, dit had je vante voren kunnen weten, die stoppen altijd ergens midden in het seizoen![]()
![]()
Net 5 had volgens mij nog niet alle afleveringen gekocht, dus de NL uitzendingen zullen noggg meer vertraging oplopen.. ach ik volg de US uitzendingen gelukkig, tis alweer bijna zover.![]()
Maarja, de US uitzendingen zijn na vanavond dus ook afgelopen. En hoelang moeten we op Season 2 wachten..
I don't really come from outer space || Last.fm![]()
Oke, net e 23 gezien. Ben erg benieuwd hoe ze dit seizoen gaan afsluiten.2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava![]()
Ik heb wat spoilers gelezen, en weet wie er betrokken zijn bij de cliffhanger van dit seizoen, ik vertel niet wie
En alleen de mensen die er bij betrokken zijn, weten wat er gebeurd(die hebben de final pages van het script gekregen), dus de andere acteurs weten het volgens mij ook niet![]()
Het is iig wel een lekker lange final episode. 2 uurtjes
Ik zag trouwens dat ik een verkeerd adres heb neergezet. Het is www.thefuselage.com
Daar kan je vragen aan de acteurs stellen![]()
![]()
Reminder to self: wednesday isn't thursday
Haha, ik ben echt helemaal van slag, dacht serieus dat het donderdag was, totdat een van me huisgenoten net het tegendeel bewees... Naja, dan nog maar een nachtje slapen![]()
![]()
Ben je nou voor de kat z'n viool zo vroeg opgestaan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef Miguel het volgende:
Reminder to self: wednesday isn't thursday
Haha, ik ben echt helemaal van slag, dacht serieus dat het donderdag was, totdat een van me huisgenoten net het tegendeel bewees... Naja, dan nog maar een nachtje slapen![]()
![]()
Ik kan ook haast niet wachten om de finale te bekijken. Ga er alleen niet extra vroeg voor opstaan..
Leuke lost links zijn trouwens te vinden op Lost.pagina.nlVerstuur Gratis Tweety Valentijnsdag E-Cards: www.TweetyTown.com![]()
Nee, werd om 5 uur al opgebeld door iemand die me hard nodig had, om 6 uur was ik echter weer thuis, toen dacht ik... ben ik mooi op tijd voor Lost... helaasquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Butterscotch het volgende:
Ben je nou voor de kat z'n viool zo vroeg opgestaan?![]()
![]()
Ben trouwens van 7 tot half 12 nog ff lekker wezen doorslapen![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ben trouwens van 7 tot half 12 nog ff lekker wezen doorslapen![]()
toen stond ik alweer onder de doesj en hops naar m'n werk
Maar net wel ff gechat met 1 van de schrijvers van Lost. Dus mijn dag is weer helemaal goed![]()
![]()
tis nog wel op net5 hoor....
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4376644☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
ooowjaaa cool!! had ie nog wat te melden??quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
toen stond ik alweer onder de doesj en hops naar m'n werk
Maar net wel ff gechat met 1 van de schrijvers van Lost. Dus mijn dag is weer helemaal goed
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
-edit: warez-
[ Bericht 95% gewijzigd door Mike op 26-05-2005 06:58:04 (geëdit en genote) ]Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.![]()
Hmm
Darklight, herhaaldelijke warez requests: afkoelban 48 uur.
Wil ik weleens weten waar ik een warez request deed, maar goed, nog 2uurtjes![]()
![]()
Download-posts verwijderd.
Nogmaals: in dit topic aub geen links naar torrentsites en geen gezeur over het downloaden van torrents.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Weinig, hij had net een radio uitzending gedaan en het was daar half 6 's ochtends. Zei wel iets over nieuwe creative team members enzo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ooowjaaa cool!! had ie nog wat te melden??
Je moet maar eens op die site kijken, echt superleuk dat die mensen de tijd nemen om vragen van fans te beantwoorden![]()
![]()
Arghhh... wat een cliff hangers... can't fucking take it waahhh
En... Sawyer...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie waren die smerige rotzakken op dat bootje nou weer![]()
![]()
![]()
En charlie met zn heroine! Nooooo
Jupiler is goed![]()
Arzt was wel ziek jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef Aurelium het volgende:
OMG @ Arzt![]()
Arghhh... wat een cliff hangers... can't fucking take it waahhh
En... Sawyer...x25
En wie waren die smerige rotzakken op dat bootje nou weer![]()
![]()
![]()
En charlie met zn heroine! Nooooo
Ik denk trouwens dat dit echt niet het laatste was wat we van Sawyer hebben gezien hoor
Wel benieuwd hoe (en waar!?) ze nou terug gaan komen.. Die gasten op dat bootje waren dan natuurlijk 'The Others', ze hadden gefluisterd dat ze voor 'the boy' zouden komen, en terwijl iedereen ervan uit ging dat ze de baby moesten hebben, wilden ze Walt
![]()
Met Charlie zat ik btw echt achter de tv van 'Neeee don't do it Charlie!' en dan die prachtige eindshot met zo'n beeldje half uit z'n tas![]()
![]()
Sawyer mag gewoon niet dood
Trouwens grappig om te zien dat dat voetbal team in de airport waar Hurley voorbij racet op zn scooter de vervloekte nummers op hun rug hadden...
Overigens lijkt het erop dat dat monster iets mechanisch is... Ik bedoel dat geluid van stoomfluiten, ratelende kettingen enzo...Jupiler is goed![]()
Hurley: Dude, you've got some Arzt on you![]()
![]()
Trouwens, in hurleys auto waren de nummers ook weer
15, 16, 42, 23
Jupiler is goed![]()
Was wel leuke aflevering, maar een beetje saai einde, had er meer van verwacht
Dacht ook dat we te weten zouden komen waarom het vliegtuig neer is gestort?
Vond Locke wel cool in het begin met die dynamite "BZZZZT"
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken![]()
Locke was inderdaad lachen met zijn bzztVerder vond ik het een vette aflevering. maar het was maar goed dat ik wist dat er een 2e seizoen komt, anders was ik er niet blij mee geweest. Vage vissers trouwens op het einde, je weet nu niet wat er met sawyer en yin is gebeurt.
En nu weet ik het ook even niet meer, joey afgelopen, Lost afgelopen.... nog andere aanraders misschien?
En btw, wat dat beeldje aangaat wat charlie meenam. Je moet niet vergeten dat hij uit een gelovige gemeenschap kwam. Weet je nog dat hij biechte, met een vrouw te hebben gen**kt, toen met 2 en daarna geken had hoe die 2 vrouwen het samen deden :p Maar hij is dus wel gelovig, dus je weet het niet.... (zoals altijd)![]()
Alles is afgelopen op het moment. Zomer seizoen komt er weer aan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:20 schreef Bleet het volgende:
En nu weet ik het ook even niet meer, joey afgelopen, Lost afgelopen.... nog andere aanraders misschien?
Maar the OC en 24 zijn nog wel aanraders vind ik.Jupiler is goed![]()
Lijkt mij dat de makers zo'n plot ontwikkeling niet zomaar in de prullenbak schoppen met het verhaal dat ie zo'n beeldje meeneemt voor religieuse doelen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:20 schreef Bleet het volgende:
Locke was inderdaad lachen met zijn bzztVerder vond ik het een vette aflevering. maar het was maar goed dat ik wist dat er een 2e seizoen komt, anders was ik er niet blij mee geweest. Vage vissers trouwens op het einde, je weet nu niet wat er met sawyer en yin is gebeurt.
En btw, wat dat beeldje aangaat wat charlie meenam. Je moet niet vergeten dat hij uit een gelovige gemeenschap kwam. Weet je nog dat hij biechte, met een vrouw te hebben gen**kt, toen met 2 en daarna geken had hoe die 2 vrouwen het samen deden :p Maar hij is dus wel gelovig, dus je weet het niet.... (zoals altijd)Jupiler is goed![]()
Had er wel iets meer van verwacht...
Nu blijven de volgende vragen nogsteeds onbeanwoord:
- Werkte Ethan samen met Danielle?
- Wat betekenen de nummers?
- Wat is het 'monster'?
- Wie zijn the Others en wat moeten ze met Walt ?
- Wat zit er onder het luik?
- Waarvoor is de kabel op het strand?
- Waar zijn ze in vredesnaam?
Er zijn vast nog wel meer vragen...
Op naar het tweede seizoen.![]()
het 'monster' zat al in de eerste aflevering : http://www.lost-forum.com/showthread.php?t=7954 je moet heel goed kijken, het komt van achteren aangevlogen en gaat heel snelEveryone has a little dirty laundry![]()
Dat is fake.quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:54 schreef MarkyMarks het volgende:
het 'monster' zat al in de eerste aflevering : http://www.lost-forum.com/showthread.php?t=7954 je moet heel goed kijken, het komt van achteren aangevlogen en gaat heel snelJupiler is goed![]()
2e plaatje sowieso niet, heb de aflevering langzaam gekeken bij dat stukje en ik zie het ookquote:Everyone has a little dirty laundry![]()
Oei, die wolkjes zijn best wel creepy..
Maar echt kut dat we moeten wachten..
24 is afgelopen, Lost is afgelopen, Southpark is afgelopen, Scrubs is afgelopen, Simpsons volgens mij ook... kut zooi, dat wordt dan weer films kijkenSinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
![]()
Het einde met de hatch leek op wat JJ deed in Alias (1x08)...
daar werd iets open gemaakt
en toen verscheen er ong. hetzelfde als bij Lost...
Ach... je zag iig iets... van te voren was ik een klein beetje bang, dat ze de hatch open maakten, en je alleen de reacties van de personen eromheen zag (Locke,Jack,Kate & Hugo in dit geval), wat JJ ook al eens deed in Alias.![]()
Net gekeken en OMG vooral an het eind met Walt, waren dat kindersmokkelaars ofzo? Echt zwaar zwaar eng / kut![]()
Weet iemand of Sawyer, Jin Micheal en Walt die shit overleven? Best wel hard
![]()
Edit: antwoord! Ik word echt gek. Die lui op 'the raft' mogen niet dood man, en die piraatapen die walt namen![]()
[ Bericht 22% gewijzigd door vannilesoep op 26-05-2005 21:39:41 ]![]()
Beetje laffe laffe laffe bende, je weet nog steeds niks van de grote vragen
- wat is het monster
- wat zit er onder het luik-
- waar zijn ze dat niemand er ooit komt
- wie zijn die gasten die al op het eiland wonen
- wat moeten ze met die passagiersHaters everywhere but I don't really care.![]()
ja kom op man... ze moeten nog een heel 2e seizoen vullen....
ik vindt t wel kicke om de hele zomer in spanning te blijven
en als ze alles verklappen is de lol er toch zo af....
maar de grande finale was echt een wreede aflevering..
ik ben helemaal in mn nopjes
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
OWWWW man!!!!!
Heb de preview van season 2 gevonden!!!!!
je moet er wel ff wat voor doen;
Ga naar www.oceanic-air.com.seatingchart.htm
daar typ je de 'bad numbers' in.
Nee die vertel ik lekker niet want als je dat NOG niet in je geheugen gegrift hebt staan ben je geen LOST fan
![]()
![]()
Wanneer je ze goed hebt aangeklikt met je muis.........even adem halen en achterover zitten want........
IK RAAK FREAKED OUT!!!!!!!!!!
Ps op oceanic-air. com staan ook nog wat verborgen dingetjes, find them 4 yourself![]()
![]()
geniaal dat Hurly plots nog die nummers ziet en er alles aan doet om te voorkomen dat de hatch wordt opgeblazen, Locke zet toch nog stug door terwijl ook al Walt had gezegd, dat ie m niet moest openen, 2 mensen nu die dat zeggen en toch hebben ze m geopend en wat zien we, een lange trap, hier en daar al wat gehavend, ziet er naar uit dat ie lang niet is gebruikt en aangezien er alleen een opening vanuit binnen was, zou dit moeten betekenen dat er eerst iets beneden was en daarna is er naar boven gebouwd, wat zullen we allemaal nog tezien krijgen, ben zeer benieuwd naar volgend seizoen..."Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"![]()
Het lijkt er eerder op dat iets wil dat je daar zeker niet naar binnen gaat. In principe ook niet meer nodig, want "The Others" komen toch niet meer.![]()
![]()
En volgend seizoen komen er nog veel meer vragen bij. Ik denk eigenlijk niet dat je deze serie moet kijken voor antwoorden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:21 schreef matthijst het volgende:
Beetje laffe laffe laffe bende, je weet nog steeds niks van de grote vragen
- wat is het monster
- wat zit er onder het luik-
- waar zijn ze dat niemand er ooit komt
- wie zijn die gasten die al op het eiland wonen
- wat moeten ze met die passagiersJupiler is goed![]()
Ik vond die kinder kidnappers wel op piraten lijken eigenlijk.Maar misschien zie ik wat ik wil zien.
Ik had net even een helder moment, en het viel me op , dat als je op die site doet , track flight en je voert 815 in , krijg je dit.quote:Op donderdag 26 mei 2005 22:54 schreef Irenedesi het volgende:
OWWWW man!!!!!
Heb de preview van season 2 gevonden!!!!!
je moet er wel ff wat voor doen;
Ga naar www.oceanic-air.com.seatingchart.htm
daar typ je de 'bad numbers' in.
Nee die vertel ik lekker niet want als je dat NOG niet in je geheugen gegrift hebt staan ben je geen LOST fan
![]()
![]()
Wanneer je ze goed hebt aangeklikt met je muis.........even adem halen en achterover zitten want........
IK RAAK FREAKED OUT!!!!!!!!!!
Ps op oceanic-air. com staan ook nog wat verborgen dingetjes, find them 4 yourself![]()
815 Alert SYD 14:04 14:08 15 LAX 03:16 03:23 42
04 08 15 16 23 42
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)![]()
ja dat klopt dat kreeg ik ook, maar ik krijg die preview niet te zien??quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:49 schreef exec het volgende:
[..]
Ik had net even een helder moment, en het viel me op , dat als je op die site doet , track flight en je voert 815 in , krijg je dit.
04 08 15 16 23 42Everyone has a little dirty laundry![]()
Damn!! had ik weer niet gezien hahaha
Als je track flight doet dan zie je dat de andere vluchten zijn aangekomen behalve 815 maar de numbers had ik er niet in gezien:D
Reen, blijf scherp, Reen lijf scherp .
Heb je ook al op de frontpage van oceanic t verstopte stukje script gevonden?
vertel je lekker niet waar ie staat![]()
![]()
heb hem gezien.... Hoezo They're NOT the survivors they thought they were??quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:49 schreef exec het volgende:
[..]
Ik had net even een helder moment, en het viel me op , dat als je op die site doet , track flight en je voert 815 in , krijg je dit.
04 08 15 16 23 42Everyone has a little dirty laundry![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:54 schreef Irenedesi het volgende:
Damn!! had ik weer niet gezien hahaha
Als je track flight doet dan zie je dat de andere vluchten zijn aangekomen behalve 815 maar de numbers had ik er niet in gezien:D
Reen, blijf scherp, Reen lijf scherp .
Heb je ook al op de frontpage van oceanic t verstopte stukje script gevonden?
vertel je lekker niet waar ie staatNou en ik maar denken dat we op elkaar konden bouwen om te surviven zolang lost niet terug is, je bent net sawyer !
p.s. als je met je muis over dat stukje tekst gaat bedoel je dus?
Maar dat gaat over ene robert, wie is dat dan ook alweer? of zat er geen in de serie.I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)![]()
psssttttt ff drag droppen op t persbericht over geldproblemen, kom je stukje tegen van survivor , dan ff met je muis zoeken of je iets kunt verplaatsen![]()
![]()
![]()
![]()
ja inderdaad freaky,ben nog aan het ' spelen' met nummers in Urls, je komt best veeeeeel tegen:)
Ga nu mn nest in, heb mn portie Alias ook al gehad vandaag dus t is genoeg JJ Abrams voor vandaag!!!!
G night all!![]()
ja je krijgt een stuk script te zien wat nog niet is uitgezonden toch?? met daarop erbij geschreven NO NO NO NOT YET Mapinguariquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:59 schreef Irenedesi het volgende:
psssttttt ff drag droppen op t persbericht over geldproblemen, kom je stukje tegen van survivor , dan ff met je muis zoeken of je iets kunt verplaatsen![]()
![]()
Everyone has a little dirty laundry![]()
Waar haal je die tagline vandaan dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:54 schreef MarkyMarks het volgende:
[..]
heb hem gezien.... Hoezo They're NOT the survivors they thought they were??xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
uit de preview waar je vanuit www.oceanic-air.com terecht komt door de juiste numbers in te tikken als je op de seatingchart bent.quote:Everyone has a little dirty laundry![]()
Ah ok.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:09 schreef MarkyMarks het volgende:
[..]
uit de preview waar je vanuit www.oceanic-air.com terecht komt door de juiste numbers in te tikken als je op de seatingchart bent.
Die flashfilmpjes met profielen bij sommige stoelen zijn ook lekker hyper.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
ja idd....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:12 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ah ok.
Die flashfilmpjes met profielen bij sommige stoelen zijn ook lekker hyper.
meest freaky is nog wel dat stuk script op de beginpagina over die mapinguary. heb het gegoogled....
Everyone has a little dirty laundry![]()
Als dat monster kan vliegen, dat kun je zien op dat ene forum.
Dan kan het monster misschien wel een zwerm muggen/vliegen/ander vlieg beesjes zijn.
Want je hoord ook een soort van geraas als dat beest bezig is in de bossen.![]()
![]()
Lekker raadselachtig die tekst van die teaser. Je fantasie slaat er wel van op hol.
Misschien vinden ze aan de andere kant van het eiland hun eigen lijken of zo.
Maar goed, dat zou weer de theorie zijn dat iedereen eigenlijk al dood is.
Ik kan niet wachten.
Hidden op de oceanic-air pagina:
http://www.oceanic-air.com/images/oa_front-letter1a.jpgHaters everywhere but I don't really care.![]()
ja DIE bedoelde ik!! als je mapinguari googled krijg je dat het een soort braziliaanse bigfoot isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:21 schreef matthijst het volgende:
Hidden op de oceanic-air pagina:
http://www.oceanic-air.com/images/oa_front-letter1a.jpgEveryone has a little dirty laundry![]()
![]()
![]()
Vet. Of gewoon een leuke manier om mensen op een dwaalspoor te zetten.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
a.k.a. Abominable Snowman of the Himalayas, Mapinguari (the Amazon)quote:Everyone has a little dirty laundry![]()
Het monster:
"Huge, mechanical AND biological. Godlike and profane. A massive, multi-tentacled robotic beast resembling a primordial mapinguari"Haters everywhere but I don't really care.![]()
Moest aan Giants: Citizen Kabuto denken met die gigantisch dreunende monsters en helemaal met die shit die uit de grond kwam....Haters everywhere but I don't really care.![]()
wow... wat een serie, Ik heb net de laatste aflevering gekeken hier in het donker, met het geluid hard staan!
super spannend!
Wat kan dat security system nu zijn?
het is een soort van monster, maar ook vaak een echt systeem in de grond met kabels.
Geweldig dat zo'n serie wordt gemaakt! zo unreal!
wie weet er nog andere series zoals deze?Tri State. Tri State. !![]()
wat een aflevering!
goed bedacht van de makers dat ''the others'' voor een andere boy komen: namelijk walt.. dat verwacht je dus echt niet.
die vrouw die de raft opblaasde.. ik vermoed dat dat danielle dr dochter is, die lang gelede ontvoert is door ''the others''.. waren wel creepy lui trouwens
sja wat er in de hatch zit weet ik echt niet maar het is duidelijk dat het niet veel goeds kan zijn met de nummers erop..
tviel me deze aflevering trouwens op dat ook de acteerprestaties enorm goed zijn
face your fears.. live your dreams..![]()
Dat is een Yeti en moet een grote aap zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:25 schreef MarkyMarks het volgende:
[..]
a.k.a. Abominable Snowman of the Himalayas, Mapinguari (the Amazon)![]()
Sawyer met z'n Beckham kapsel ;-) zag er wel vet uit! Ik hoop dat Yin en hij niet dood zijn. Denk dat ze met z'n 3e naar dat ander eilandje zwemmen.![]()
Andere eiland?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:37 schreef Scarface_ het volgende:
Sawyer met z'n Beckham kapsel ;-) zag er wel vet uit! Ik hoop dat Yin en hij niet dood zijn. Denk dat ze met z'n 3e naar dat ander eilandje zwemmen.![]()
Dat eiland dat je zag was gewoon 'het' Eiland. Ze waren toen net een stukje uit de kust.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Ja die was al gepost. Het eerder geposte plaatje van een Mapinguary klopt overigens niet 100% Dat plaatje is namelijk een Mylodon:Hoewel sommigen dus zeggen dat het hetzelfde beest is, kan het beest er ook meer big-foot achtig uitzien.quote:Because of such reports, legends and descriptions, a small number of naturalists believe that these are surviving specimens of the giant ground sloth, Mylodons, generally assumed to have died out around ten thousand years ago. They were red-haired vegetarians that emerged about 30 million years ago and roamed the Americas, the Caribbean, and Antarctica. With large claws that curled under and faced backward when they walked on all fours, these giant marsupials could also stand on their hind feet like people. Some species had dermal ossicles, bony plates that made their skin very tough.
Maar dat hele script kan een dwaalspoor zijn uiteraard.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Had het geluid ook hard staan, schrok me dood toen die Arzt ontploftequote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:36 schreef _Supreme het volgende:
wow... wat een serie, Ik heb net de laatste aflevering gekeken hier in het donker, met het geluid hard staan!
super spannend!
Wat kan dat security system nu zijn?
het is een soort van monster, maar ook vaak een echt systeem in de grond met kabels.
Geweldig dat zo'n serie wordt gemaakt! zo unreal!
wie weet er nog andere series zoals deze?
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken![]()
Die website is vaag trouwens, moet je maar eens beginnen te klikken op willekeurige seats, op een gegeven moment wordt er steeds ergens 1tje groen, klik daarop, komen vreemde dingen uit
Zo heb ik sayid zn paspoort gevonden, de kaart die Danielle getekend hadO_o o_O O_O °_O °_° O_°![]()
Als je de stoel van Jack vindt vliegen er een hoop flesjes drank voorbijquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:59 schreef Euc- het volgende:
Die website is vaag trouwens, moet je maar eens beginnen te klikken op willekeurige seats, op een gegeven moment wordt er steeds ergens 1tje groen, klik daarop, komen vreemde dingen uit![]()
![]()
iddquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:07 schreef Miguel het volgende:
[..]
Als je de stoel van Jack vindt vliegen er een hoop flesjes drank voorbijHeb ook de ID van die US Marchal gevonden, en als je de stoel van Charly vind krijg je een cover oid van Drive Shaft te zien
O_o o_O O_O °_O °_° O_°![]()
Over Driveshaft gesproken: http://www.driveshaftband.com/ is die bekend? Wat gaafquote:After the shock of Charlie's disappearance wore off, the denial kicked in. We decided that taking a break from Second Tour of Finland would be for the best.
Seriously!?![]()
Aaah hun arme hobbit is kwijtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef ImPrEzA het volgende:
Over Driveshaft gesproken: http://www.driveshaftband.com/ is die bekend? Wat gaaf
[..]
[afbeelding]![]()
Ik blijf 'm toch nog steeds als hobbit zien![]()
![]()
Even voor den duideliijkheid: Met die zin "They're not the survivers they tought they were." en dus niet "They're not the survivers, they tought they were." Ze zijn niet de overlevenden die ze dachten te zijn ipv ze zijn niet de overlevenden, ze dachten dat ze dat waren.Al nieuws over die boefjes in die boot? :0 zijn het wel 'the others'? En zou 'the raft' nog blijven drijven?
![]()
Raft blijft wel drijven, kan niet missen -> iemand moet de rest gaan vertellen dat die koter gekidnapt is
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die gasten in dat bootje zijn wel "the others", volgens een acteur uit de serie in een Amerikaanse tvshowOp maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Blijft de vraag wat het doel van "the others" is en hoe het kan dat zij blijkbaar ook op dat eiland leven, en toch zo'n fijne motorboot hebben.
Het is wel toevallig trouwens hoor, ze gaan weg met zo'n vlot en na een dag ofzo komen ze een schip tegen, wat van hetzelfde eiland komt... Damn. Toen ik die mensen zag en ze hoorde praten dacht ik "neee he, het zijn piraten, get the fuck out of there Michael". Maar dat het 'the others' zijn kwam pas later in me op..Seriously!?![]()
Wat een top serie, heerlijk om naar te kijken. Je zit telkens op dat moment te wachten dat álles duidelijk wordt. Maar dat moment blijft uit. Ik ben er in ieder geval 100% zeker van dat alles straks in de puntjes uit te verklaren is en dat we zitten te kijken naar iets dat niet in de wereld gebeurt die wij nu beleven.
Niet dat dit hetzelfde is, maar ik denk dat het uitdraait op zo'n zelfde plot als in de film "the game" (voor degene die die film kennen.). Je zit naar iets te kijken en aan het einde van seizoen 2 kom je erachter dat alles, maar dan ook álles niet is wat het leek. Dan kan je wel gaan zeiken : "heb ik daar nou 2 seizoenen lang naar zitten te kijken", maar feit is dat veel mensen dan tóch al hebben gekeken en ze héél veel geld hebben verdiend
![]()
Die hints in die film, zoals die nummers en kleine dingen maken dit de beste serie die ik tot nu toe heb gezien.![]()
Op die site moet je even klikken op flight 815? daar staan een aantal interesante dingen tussen, zoals:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef ImPrEzA het volgende:
Over Driveshaft gesproken: http://www.driveshaftband.com/ is die bekend? Wat gaaf
[..]
[afbeelding]In het laatste stukje zie je artz met een vriend die met een laptop kloot.quote:We don't know what happened to Harold any more than we know what happened to his research. Word in Silicone Valley is that all of Harold's research was in his laptop on board the plane, headed to an important meeting with the CEOs of the companies leading the nano-technology revolution. But the truth may never be discovered, about the crash or about Harold's top secret work.
Der staat ook nog een theorie over aliens.
Zouden de andere karakters ook nog sites hebben?![]()
Ik schrok me ook helemaal de pleurisquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef meeloper het volgende:
Ik schrok me rot toen Artz in stukjes uiteen viel btw haha..En ik schoot in een lach met Locke *bzzzzz
![]()
Edit: op http://www.oceanic-air.com/home.htm staat rechts naast het oranje blok met de text "Important Anouncement ALL FLIGHTS CANCELLED" de letter/het getal 5e. een easter egg ofzo of een foutje?
[ Bericht 21% gewijzigd door vannilesoep op 27-05-2005 18:24:27 ]![]()
edit #2: En deze text?een briefje in die fles?quote:Robert D. West, of Santa Barbara, California, USA survived a horrific plane crash and is stranded on an island somewhere Northeast of Australia and Southwest of Hawaii. In the event that I am never found, please forward word of my fate to parents, Mr. and Mrs. John West, of Tucson Arizona. Thank you.
Robert![]()
![]()
ik ben op dit moment het comicbook van Walt aan het bekijken, misschien dat daar nog hints in zitten.
Comicbook Walt.pdf
Echt geweldig alles wat ze om die serie heen hebben gedaan trouwen![]()
![]()
Ff de boel selecteren, dudequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:09 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Ik schrok me ook helemaal de pleurisEn ik schoot in een lach met Locke *bzzzzz
![]()
Edit: op http://www.oceanic-air.com/home.htm staat rechts naast het oranje blok met de text "Important Anouncement ALL FLIGHTS CANCELLED" de letter/het getal 5e. een easter egg ofzo of een foutje?zijn de briefjes van de overlevenden.
![]()
![]()
In ieder geval heeft hij bepaalde dingen (zoals die ijsbeer) laten gebeuren op basis van die comic.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:37 schreef Timmai het volgende:
ik ben op dit moment het comicbook van Walt aan het bekijken, misschien dat daar nog hints in zitten.
Comicbook Walt.pdf
Dus misschien nog wel meer ja.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Hoe kom je hier aan? Had niet gedacht dat het een bestaande strip zou zijn...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:37 schreef Timmai het volgende:
Comicbook Walt.pdf
Echt geweldig alles wat ze om die serie heen hebben gedaan trouwen
WOWtoen ik die ijsbeer zag kreeg ik kippenvel.. echt cool
![]()
![]()
Downloaded 3 timesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:37 schreef Timmai het volgende:
Comicbook Walt.pdf
Echt geweldig alles wat ze om die serie heen hebben gedaan trouwen
De interface van die site laat users afhaken.![]()
![]()
![]()
Ja dat weet ik wel, poste ik in volgende post, maar waar die '5e' vandaan kwamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:49 schreef Pimpelmees het volgende:
[..]
Ff de boel selecteren, dudezijn de briefjes van de overlevenden.
Hopelijk gaan die makers lekker door met die hints enzo tot season2. Het is wel de manier om kijkers vast te houden
![]()
![]()
Wel grappig dat iedereen op dat eiland elkaar wel eens hebben gezien voordat ze neerstorte.
[ Bericht 98% gewijzigd door Scarface_ op 27-05-2005 19:55:07 ]![]()
ik moest eigenlijk keihard lachen, het zat er wel een beetje aan te komen, die manier zoals ie het allemaal aanpakte enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef meeloper het volgende:
Ik schrok me rot toen Artz in stukjes uiteen viel btw haha.."Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"![]()
Dat is geen 5e, maar het einde van het woord "pleaSE" dus SEquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:34 schreef vannilesoep het volgende:
![]()
[..]
Ja dat weet ik wel, poste ik in volgende post, maar waar die '5e' vandaan kwamHopelijk gaan die makers lekker door met die hints enzo tot season2. Het is wel de manier om kijkers vast te houden
![]()
.
Selecteer maar eens, kopieër. Bron openen. Ctrl + F en Paste. Enter. Tadaa![]()
![]()
Tot nu toe nog een toffe 2 afleveringen !
Dat die Arzt explodeerde, WHOA
En op 't vliegveld, dat John in z'n rolstoel langs Michael rolt, ook grappig :p
Wel vaag vind ik dat Michael pissig op Sawyer lijkt te zijn wanneer hij zijn shirt teruggeeft ...
*kijkt nu verder*
![]()
ja omdat er een gun in zat he...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:21 schreef JPeetje het volgende:
Wel vaag vind ik dat Michael pissig op Sawyer lijkt te zijn wanneer hij zijn shirt teruggeeft ..."Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"![]()
Kon ik er niet uit opmaken, maar dat verklaart wat jaquote:Thanx !
En:
'Now ? You're taking the computer out NOW ?' _0_
Briljant![]()
![]()
iemand een idee waneer seizoen 2 gaat beginnen?
ik kan niettt wachten.Langs de schaduw van jouw wanhoop overwoekert het besluit, door de storm nog niet bedwongen, slechts de tranen op de ruit.
- Hans Teeuwen![]()
Zoals je hebt kunnen zien in de laatste aflevering is dat eigenlijk de comic van Hurley hequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:37 schreef Timmai het volgende:
Comicbook Walt.pdf![]()
![]()
Heeft iemand het boek "Prey" gelezen van Michael Chrichton?
In het kort:
In the Nevada desert, an experiment has gone horribly wrong. A cloud of nanoparticles -- micro-robots -- has escaped from the laboratory. This cloud is self-sustaining and self -reproducing. It Is intelligent and learns from experience. For all practical purposes, it is alive.
It has been programmed as a predator. It is evolving swiftly, becoming more deadly with each passing hour.
Every attempt to destroy it has failed.
And we are the prey.
As fresh as today's headlines, Michael Crichton's most compelling novel yet tells the story of a mechanical plague and the desperate efforts of a handful of scientists to stop it. Drawing on up-to-the-minute scientific fact, Prey takes us into the emerging realms of nanotechnology and artificial distributed intelligence -- in a story of breathtaking suspense. "Prey is a novel you can't put down.
Because time is running out.
----
Het monster uit Lost, die wolk, lijkt verdomd veel op dat nano-monster uit dat boek.
Misschien is er op dat eiland een soortgelijk expirement uitgevoerd?
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.![]()
Spannend einde hoor, ik zei toch dat Charlie de heroine zou vinden,
ik moet de hierboven genoemde sites nog checken, maar ik ben allang blij dat ik 25 afleveringen lost heb gekeken.Prachtige serie,
Feyenoord!!! * Barça![]()
Charlie is gelovig. Ik geloof nooit dattie weer gaat gebruiken, issie te tof voorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:56 schreef Bonobo11 het volgende:
Spannend einde hoor, ik zei toch dat Charlie de heronine zou vinden,
ik moet de hierboven genoemde sites nog checken, maar ik ben allang blij dat ik 25 afleveringen lost heb gekeken.Prachtige serie,
![]()
![]()
Waarom neemt tie het dan mee? Voor het mariabeeldjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:57 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Charlie is gelovig. Ik geloof nooit dattie weer gaat gebruiken, issie te tof voor![]()
Of voor de smack
Dat vind ik ook allemaal , maar niet de preview van seizoen 2quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:59 schreef Euc- het volgende:
Die website is vaag trouwens, moet je maar eens beginnen te klikken op willekeurige seats, op een gegeven moment wordt er steeds ergens 1tje groen, klik daarop, komen vreemde dingen uit
Zo heb ik sayid zn paspoort gevonden, de kaart die Danielle getekend had
ja ik zag em staan op een torrentsite, dus ik ging even kijken wat het was, maar ik wilde het jullie natuurlijk niet onthoudenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:58 schreef Pimpelmees het volgende:
[..]
Hoe kom je hier aan? Had niet gedacht dat het een bestaande strip zou zijn...
WOWtoen ik die ijsbeer zag kreeg ik kippenvel.. echt cool
![]()
edit:
en natuurlijk is het comicbook eigenlijk van Hurley![]()
![]()
Als je de site opent, niks doen maar meteen DE cijfers (je weet wel) 1 voor 1 aanklikken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook allemaal , maar niet de preview van seizoen 2
Nadat je dan op 42 klikt, verschijnt de preview
Seriously!?![]()
4, 8, 15, 16, 23, 42 deze dusquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:00 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Als je de site opent, niks doen maar meteen DE cijfers (je weet wel) 1 voor 1 aanklikken.
Nadat je dan op 42 klikt, verschijnt de preview
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
they're not the survivors they thought they were...
kan betekenen ->
1) nadruk op SURVIVORS
dus dat ze helemaal geen survivors zijn.. maar gewoon daar altijd al waren "of zoiets"
2) nadruk op THEY ARE
dat niet ZIJ de survivors zijn, maar andere mensen?![]()
.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:12 schreef Vitalogy het volgende:
Ik heb 4 loten in de lotto. Een van die loten heeft die getallen.
LOL serieus?![]()
![]()
tis maar tvquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:10 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Snel haal weg, dat zijn de holy numders hoor
mischien brengt het me geluk
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .![]()
Dit keer zaten de numbers ook wel door de hele aflevering zeg,
ik kan de slimmerik uithangen, maar ik zal gewoon copy/pasten :quote:What do Hurley's numbers mean? Again, who knows? (Um, apparently, the Hatch does.) The numbers made the episode — especially during Hurley's mad dash to flight 815 — wildly entertaining, partly because each time we viewers noticed a number, we felt really smart. Like Hurley's hotel room number being 2342. Noticed that one? Brilliant! And then each of the numbers — 4, 8, 15, 16, 23, 42 — showed up on the big guy's dashboard. Noticed that too? Great. $1600 in exchange for a scooter? Cute. Gate 23? All right already. An entire girls sports team with numbered uniforms, all in order? The number stuff got blatantly comical by that point, but this was still one of my favorite scenes, and it was significant because we learned that everything and everyone Hurley encountered that day tried in some way to keep him off the flight, yet he managed to get on it anyway. It makes me think that since Hurley himself is invincible, maybe there weren't supposed to be any survivors of Flight 815. Maybe it was supposed to be a normal plane crash in the ocean somewhere, and Hurley's presence on the plane is what initiated this weird limbo the characters have been living in all season. This heavily Hurley (ha) theory does give him most of the power on the island, but maybe that's how it's been all along. Shhh. Don't tell Locke and Jack!Feyenoord!!! * Barça![]()
Ok eindelijk die preview gezien, seating chart deed het eerst niet, enne "They are NOT the survivors, they thought they were" ??
Zal mij benieuwen![]()
![]()
Het kan ook betekenen dat ze wel survivors zijn, maar dat ze geen lucky survivors zijn. Dus dat er een heel plan achter zit. Want tot nu toe gingen ze er vanuit dat ze het gewoon toevallig overleefd hadden.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:13 schreef Pimpelmees het volgende:
they're not the survivors they thought they were...
kan betekenen ->
1) nadruk op SURVIVORS
dus dat ze helemaal geen survivors zijn.. maar gewoon daar altijd al waren "of zoiets"
2) nadruk op THEY ARE
dat niet ZIJ de survivors zijn, maar andere mensen?
Ik vermoed dat ze gewoon dat bedoelen.
Maar misschien ook niet he.
ja ik ook. hij is in het frans! met veel benamingen en wiskundige formulesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:59 schreef Steve-O het volgende:
wtf is dit
[[url=http://img146.echo.cx/img146/4828/wtf4iq.th.jpg]afbeelding][/URL]
heb opeens een kaartEveryone has a little dirty laundry![]()
Mwah, Locke niet. En dat van Walt had ik niet zien aankomen, maar ik vond de reactie van die gasten zo vaag (We crashed on this island; Oh, you did, did you?) en toen ze om Walt vroegen had ik zoiets...wacht....natuurlijk..ze willen de baby helemaal niet...quote:Op zaterdag 28 mei 2005 01:26 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Het kan ook betekenen dat ze wel survivors zijn, maar dat ze geen lucky survivors zijn. Dus dat er een heel plan achter zit. Want tot nu toe gingen ze er vanuit dat ze het gewoon toevallig overleefd hadden.
Ik vermoed dat ze gewoon dat bedoelen.
Maar misschien ook niet he.
Heerlijke finale, kan niet wachten tot volgend seizoen, alhoewel ik denk dat er deze zomer genoeg te doen is aan al die sites te zien
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.![]()
Hmm, niet echt super finale. Meer nieuwe vragen dan antwoorden. Ik word er een beetje moe van. Dit gaat nu al de kant van The X-Files op.![]()
nog meer letters van de oceanic-site : http://www.home.tredj.com/dosky/lost/the%20letters/Everyone has a little dirty laundry![]()
Bij welke site moet je die cijfers indrukken?
Ik zie 20 linkjes en twintig keer wordt er gefereerd naar 'de site' zonder erbij te zeggen welke. Lekker overzichtelijk enzo
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Yep seizoen 1 is niets meer dan een opeenstapeling van misteries. Ik hoop echt dat de makers naar een bevredigend resultaat toe werken, maar begin bang te worden voor een tegenvaller.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:24 schreef CloudStrife het volgende:
Hmm, niet echt super finale. Meer nieuwe vragen dan antwoorden. Ik word er een beetje moe van. Dit gaat nu al de kant van The X-Files op.The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes![]()
"They're not the survivors they thought they were"
Ze zijn dus niet gewoon overlevenden van een vliegtuigcrash. Weet verder ook niet wat ik er van denken moet.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
www.oceanic-air.comquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:05 schreef TC03 het volgende:
Bij welke site moet je die cijfers indrukken?
Ik zie 20 linkjes en twintig keer wordt er gefereerd naar 'de site' zonder erbij te zeggen welke. Lekker overzichtelijk enzoEveryone has a little dirty laundry![]()
mischien hebben ze over de "others"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:08 schreef TC03 het volgende:
"They're not the survivors they thought they were"
Ze zijn dus niet gewoon overlevenden van een vliegtuigcrash. Weet verder ook niet wat ik er van denken moet.![]()
![]()
Voer in
4, 8, 15, 16, 23, 42
http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htm
(de nummers onderaan weetje wel :p)
voor de preview van season 2.![]()
of misschien zijn er nog meer overlevenden van flight 815. er is nooit bekend gemaakt of duidelijk geworden wat er met het achterste deel van het vliegtuig is gebeurdquote:
of er sowieso nog meer survivors in algemene zin; alles lijkt wel op dat eiland te crashen; de boot van Daniel Rousseau, The Black Rock (midden op het eiland) en dat vliegtuigje vol met drugs.Everyone has a little dirty laundry![]()
Lol @ die brief van Bob Jonesquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:27 schreef MarkyMarks het volgende:
nog meer letters van de oceanic-site : http://www.home.tredj.com/dosky/lost/the%20letters/![]()
![]()
ik snap alleen niet dat, als dat 'monster', van die gaten van onder de grond maakt, dat dat eiland niet stikt van die gaten, waar tot op heden dan iig nog niemand ingeflikkerd is![]()
![]()
HERFSTquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:44 schreef Vitalogy het volgende:
WANNEER BEGINT SEIZOEN TWEE?The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes![]()
met die trailer kan je trouwens ook alle kanten op...
wie is They bijvoorbeeld? kan op the others duiden, of op de overlevenden van 815...![]()
hehe tja..ben wel benieuwd naar die gave van Walt... blijkbaar kan hij dingen laten verschijnen als hij er heel erg aan denkt, zoals met die vogel in z'n flashback en met die ijsbeer toen hij die strip aan 't lezen was..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:36 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja ik zag em staan op een torrentsite, dus ik ging even kijken wat het was, maar ik wilde het jullie natuurlijk niet onthouden![]()
edit:
en natuurlijk is het comicbook eigenlijk van Hurley![]()
![]()
Niet zo ver doordenken. They slaat natuurlijk overduidelijk gewoon op de Jack, Kate, Lock en hun maatjes.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:49 schreef rutgrrr het volgende:
met die trailer kan je trouwens ook alle kanten op...
wie is They bijvoorbeeld? kan op the others duiden, of op de overlevenden van 815...
Je weet namelijk niet eens wie The Others zijn, laat staan dat ze overlevenden zouden zijn, en ook nog eens andere overlevenden dat ze dachten... Niet dus.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
in die preview hebben ze 't over this fall geloof ikquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:53 schreef Vitalogy het volgende:
Ja ho weten we het zeker of niet?
24 eindigde gelijktijdig en begint pas weer in januari 2006.dus het is wel zeker dat het in september (begin nieuwe televisieseizoen) weer uitgezonden gaat worden..
![]()
Naja..die gasten op de boot lijken me The Others..of in ieder geval een deel ervanquote:Op zaterdag 28 mei 2005 15:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet zo ver doordenken. They slaat natuurlijk overduidelijk gewoon op de Jack, Kate, Lock en hun maatjes.
Je weet namelijk niet eens wie The Others zijn, laat staan dat ze overlevenden zouden zijn, en ook nog eens andere overlevenden dat ze dachten... Niet dus.
Maar het is idd waarschijnlijk dat er gewoon nog andere overlevenden worden ontdekt aan de andere kant van het eiland..![]()
Iemand eigenlijk micchele Rodriquez nog gezien in de laatste aflevering?
Volgens Imdb zou ze daar ook in zitten, maar ik heb er niet gezien.![]()
misschien dat ze even voorbij is gekomen in die flashbacks naar 't vliegveld ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:10 schreef Tweek het volgende:
Iemand eigenlijk micchele Rodriquez nog gezien in de laatste aflevering?
Volgens Imdb zou ze daar ook in zitten, maar ik heb er niet gezien.
maar die mag er volgend seizoen wel inzitten van mij
Dat zou trouwens best naar zijn..als ze volgend seizoen beginnen bij het punt van crashen, maar dan van het andere deel van het vliegtuig :lol:![]()
Ze is te zien in de flashback van Jack aan de bar. Jack en Michelle gingen een beetje flirten met elkaar en Michelle vroeg of Jack met haar van plaats wilde ruilen..quote:Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!![]()
Nee dat was part 1 ik bedoel part 2 en 3.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:38 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ze is te zien in de flashback van Jack aan de bar. Jack en Michelle gingen een beetje flirten met elkaar en Michelle vroeg of Jack met haar van plaats wilde ruilen..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: