quote:Op maandag 23 mei 2005 19:38 schreef xelektra het volgende:
http://abc.go.com/primetime/lost/index.html
Onder video gallery een preview van de finale, over Claire, haar kind en french lady
Jij bedoelt volgens mij iets anders dan ik. Ik wil alleen, vast door beroepsdeformatiequote:Op zondag 22 mei 2005 02:59 schreef meeloper het volgende:
Precies, dat zei ik ook al op de vorige pagina.. lijkt me wel een logische stap, dat de makers de kijkers op het verkeerde been willen zetten.
[..]
Dat dacht ook ik toen ik het zag.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
... en wellicht willen ze enkel suggereren dat er al eeuwen mensen stranden op dat eiland.
Dat zou echt lame zijn. Alweer een serie met aliens. Pffff.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En ik begin toch meer aan buitenaards/high-tech gedoe te denken. Zoals gezegd klonk dat monster al mechanisch, nu wordt dat ding ook nog eens 'security system' genoemd door dat Franse vrouwtje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPANNEND SPANNEND SPANNEND, vroeg naar bed vanavond en morgenvroeg mooi de finale kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:11 schreef Darklight het volgende:
Hier zinj nog wat spoilers betreffende de finale
Ben je nou voor de kat z'n viool zo vroeg opgestaan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef Miguel het volgende:
Reminder to self: wednesday isn't thursday
Haha, ik ben echt helemaal van slag, dacht serieus dat het donderdag was, totdat een van me huisgenoten net het tegendeel bewees... Naja, dan nog maar een nachtje slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |