Wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:04 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ana-Lucia, het karakter gespeeld door Michelle Rodriguez in de laatste ep
Exodus 3 eps wordt echt te erg......dan laten ze allerlei dingen onbeantwoord en dan kan je paar maanden wachtenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:19 schreef RoK het volgende:
Ik ben bang dat het antwoord op alle vragen dit seizoen niet meer gegeven wordt. Misschien eind seizoen 2, dus ik spreek jullie volgend jaar weer op deze plek.
Neuh, dat gevoel zeker niet, waar is jou gevoel op gebaseerd?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:46 schreef Noorman het volgende:
[..]Kreeg iemand anders ook het gevoel dat An(n)a Lucía niet te vertrouwen is?
Ze zal vast nog wel leven en gecaptured zijn door the others of zo.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:49 schreef telamomtepoepn het volgende:
[..]
Neuh, dat gevoel zeker niet, waar is jou gevoel op gebaseerd?
Ik vind die Michelle sowieso een lekker ding. Zou het geveldig vinden als ze in seizoen 2 vaker terugkomt.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:29 schreef meeloper het volgende:
Misschien wilden de makers de kijkers wel een indruk geven dat er piraten op het eiland zijn, terwijl het eindelijk heeeeeeel iets anders isIk bedoel, iedereen hier praat al een paar dagen over eventuele piraatjes, maar misschien is dat nu juist wel wat de makers willen, en is het iets veel engers!!
Wat ben ik weer heerlijk filosofisch bezig
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:59 schreef meeloper het volgende:
Precies, dat zei ik ook al op de vorige pagina.. lijkt me wel een logische stap, dat de makers de kijkers op het verkeerde been willen zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG....! spannend, nu kan ik helemaal niet meer wachten..quote:Op maandag 23 mei 2005 19:38 schreef xelektra het volgende:
http://abc.go.com/primetime/lost/index.html
Onder video gallery een preview van de finale, over Claire, haar kind en french lady
Ik ben echt blind ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 19:38 schreef xelektra het volgende:
Onder video gallery een preview van de finale, over Claire, haar kind en french lady
Bovenaan, naast het logo van ABCquote:Op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ik ben echt blind ofzo
Waar staat het precies? want kan het niet vinden![]()
Dat zou heel goed kunnen! Sterker nog het is best logisch, Ethan mengde zich ook gewoon onder de overlevenden, dat doet zij nu ook...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef PDOA het volgende:
Ja, wie zegt dat dat Franse wijf niet behoort tot 'the others'? Misschien is het wel gewoon een set-up!
Mutantquote:Op maandag 23 mei 2005 21:49 schreef MrUber het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat waarom die Ethan zo damned sterk was :S
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:38 schreef xelektra het volgende:
Jij bedoelt volgens mij iets anders dan ik. Ik wil alleen, vast door beroepsdeformatiequote:Op zondag 22 mei 2005 02:59 schreef meeloper het volgende:
Precies, dat zei ik ook al op de vorige pagina.. lijkt me wel een logische stap, dat de makers de kijkers op het verkeerde been willen zetten.
[..]
Dat dacht ook ik toen ik het zag.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
... en wellicht willen ze enkel suggereren dat er al eeuwen mensen stranden op dat eiland.
Dat zou echt lame zijn. Alweer een serie met aliens. Pffff.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En ik begin toch meer aan buitenaards/high-tech gedoe te denken. Zoals gezegd klonk dat monster al mechanisch, nu wordt dat ding ook nog eens 'security system' genoemd door dat Franse vrouwtje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPANNEND SPANNEND SPANNEND, vroeg naar bed vanavond en morgenvroeg mooi de finale kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:11 schreef Darklight het volgende:
Hier zinj nog wat spoilers betreffende de finale
Ben je nou voor de kat z'n viool zo vroeg opgestaan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef Miguel het volgende:
Reminder to self: wednesday isn't thursday
Haha, ik ben echt helemaal van slag, dacht serieus dat het donderdag was, totdat een van me huisgenoten net het tegendeel bewees... Naja, dan nog maar een nachtje slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |