Lijkt me niet want Ethan was ook een van 'the others' en dat was toch niet echt een piraat ..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:39 schreef Scarface_ het volgende:
''The Others'' zijn denk ik Piraten, want die schip lijkt veel op een piratenschip.
Ik juist niet. Nagenoeg iedereen zat in futuristische complot-theorieën te denken, maar dat het ook dan ook iets van uit het verleden kan zijn vind ik wel leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef PDOA het volgende:
Dat vind ik nou toch wel weer jammer, een piratenschip.
Ik krijg er een beetje het Goonies gevoel bij.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:28 schreef Xante het volgende:
[..]
Ik juist niet. Nagenoeg iedereen zat in futuristische complot-theorieën te denken, maar dat het ook dan ook iets van uit het verleden kan zijn vind ik wel leuk>
Sawyer komt wel terugquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Rook ? Rook ? Ik zag / zie geen rook ? Kan aan m'n download liggen, audio liep ook 10-20 seconden achter vanaf 't midden.
Verder wel een toffe aflevering, jammer dat Sawyer weggaat, vond 'm wel een tof personage.
Wanneer komt d'r trouwens een preview van de volgende episode uit ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best interessant.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
1. Ethan stond niet op de passagierslijst.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:57 schreef Scarface_ het volgende:
Heey ja ik DENK dat het Piraten zijn he..! Ik weet t ook niet zeker, maar hoe weten jullie dan zo zeker dat Ethan bij ''The Others'' hoort. En wat was dat ding/beest dat van die apen geluidjes maakten?
2. Die 'apengeluiden' kwamen van die kerel met die moeilijke naam.![]()
Daar ben ik ook vrij zeker van, ik denk dat 't eiland het niet toestaat dat 't vlot ook daadwerkelijk wegkomt.quote:
Kvraag me trouwens nog wel af wanneer Hurley erachter komt dat die vervloekte cijfers op de zijkant van the hatch staan, in de preview van de laatste ep stond hij er al naast, ik dacht dat hij er dan ook al achter zou komen ... Maar dat kwam hij niet![]()
![]()
Arzt? 'I know a bunch of 5th graders who can pronounce it perfectly' (oid) Toen moest ik wel lachenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:17 schreef PDOA het volgende:
2. Die 'apengeluiden' kwamen van die kerel met die moeilijke naam.![]()
![]()
9thquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:29 schreef Miguel het volgende:
[..]
Arzt? 'I know a bunch of 5th graders who can pronounce it perfectly' (oid) Toen moest ik wel lachen![]()
![]()
Maar was idd strakke opmerking
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝![]()
Arzt vind ik trouwens niet zo denderend spelen.
Een piratenvloek zou wel tof zijn. Maar als er 'gewoon' piraten op het eiland zitten dan zou het ook tof zijn.
Piraten zijn sowieso uitermate vet. Je weet toch.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.![]()
Arzt was idd behoorlijk irritant. Misschien eet het monster hem opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Arzt vind ik trouwens niet zo denderend spelen.
Een piratenvloek zou wel tof zijn. Maar als er 'gewoon' piraten op het eiland zitten dan zou het ook tof zijn.
opgezegd@fok.nl![]()
Misschien wilden de makers de kijkers wel een indruk geven dat er piraten op het eiland zijn, terwijl het eindelijk heeeeeeel iets anders isIk bedoel, iedereen hier praat al een paar dagen over eventuele piraatjes, maar misschien is dat nu juist wel wat de makers willen, en is het iets veel engers!!
Wat ben ik weer heerlijk filosofisch bezig![]()
Denk ik niet, volgens mij moest hij juist onuitstaanbaar zijn. (Da's dan goedgelukt, zeg.)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:46 schreef Wepeel2 het volgende:
Arzt vind ik trouwens niet zo denderend spelen.Ik denk dat er hoe dan ook geen 'vloek' zal zijn.quote:Een piratenvloek zou wel tof zijn. Maar als er 'gewoon' piraten op het eiland zitten dan zou het ook tof zijn.
Kreeg iemand anders ook het gevoel dat An(n)a Lucía niet te vertrouwen is?![]()
Wie?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:46 schreef Noorman het volgende:
[..]
Kreeg iemand anders ook het gevoel dat An(n)a Lucía niet te vertrouwen is?![]()
Ana-Lucia, het karakter gespeeld door Michelle Rodriguez in de laatste epquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:01 schreef NvM het volgende:
Wie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |