Nee, werd om 5 uur al opgebeld door iemand die me hard nodig had, om 6 uur was ik echter weer thuis, toen dacht ik... ben ik mooi op tijd voor Lost... helaasquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef Butterscotch het volgende:
Ben je nou voor de kat z'n viool zo vroeg opgestaan?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:13 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ben trouwens van 7 tot half 12 nog ff lekker wezen doorslapen![]()
ooowjaaa cool!! had ie nog wat te melden??quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
toen stond ik alweer onder de doesj en hops naar m'n werk
Maar net wel ff gechat met 1 van de schrijvers van Lost. Dus mijn dag is weer helemaal goed![]()
Weinig, hij had net een radio uitzending gedaan en het was daar half 6 's ochtends. Zei wel iets over nieuwe creative team members enzo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ooowjaaa cool!! had ie nog wat te melden??
Arzt was wel ziek jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef Aurelium het volgende:
OMG @ Arzt![]()
Arghhh... wat een cliff hangers... can't fucking take it waahhh
En... Sawyer...x25
En wie waren die smerige rotzakken op dat bootje nou weer![]()
![]()
![]()
En charlie met zn heroine! Nooooo
Alles is afgelopen op het moment. Zomer seizoen komt er weer aan.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:20 schreef Bleet het volgende:
En nu weet ik het ook even niet meer, joey afgelopen, Lost afgelopen.... nog andere aanraders misschien?
Lijkt mij dat de makers zo'n plot ontwikkeling niet zomaar in de prullenbak schoppen met het verhaal dat ie zo'n beeldje meeneemt voor religieuse doelen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:20 schreef Bleet het volgende:
Locke was inderdaad lachen met zijn bzztVerder vond ik het een vette aflevering. maar het was maar goed dat ik wist dat er een 2e seizoen komt, anders was ik er niet blij mee geweest. Vage vissers trouwens op het einde, je weet nu niet wat er met sawyer en yin is gebeurt.
En nu weet ik het ook even niet meer, joey afgelopen, Lost afgelopen.... nog andere aanraders misschien?
En btw, wat dat beeldje aangaat wat charlie meenam. Je moet niet vergeten dat hij uit een gelovige gemeenschap kwam. Weet je nog dat hij biechte, met een vrouw te hebben gen**kt, toen met 2 en daarna geken had hoe die 2 vrouwen het samen deden :p Maar hij is dus wel gelovig, dus je weet het niet.... (zoals altijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |