Nee? moet je snel eens gaan doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:50 schreef MrUber het volgende:
Ik heb em nog niet gezien de nieuwe....:(
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Aahhh ik heb een andere vlucht gevonden....
over een kwartiertje land ik en kan ik eps23 kijken!!! YES!!!!
mn avond is goed!!
http://www.beyond-pics.com/multimedia/lost/finalepromo1.mpgquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:58 schreef vannilesoep het volgende:
Iemand linkje naar promo van volgende week? En dan geen *.rm bestand?
ja je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:59 schreef -Mo- het volgende:
goede aflevering....
the tempo lag (gevoelsmatig?) hoger, dankzij de flashbacks die niet de hele tijd op dezelfde persoon zijn gericht (zoals normaal)
(en ze namen ook minder tijd in beslag?)
ik dacht eerst ook dat het een rots wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:33 schreef Noorman het volgende:
Waarom noemt ze 't 'n rots als het een galjoen is? Geweldige aflevering trouwens, zat net zo op 't puntje van m'n stoel als bij de eerste paar.
Heet het schip zo? Had ik (nog) niet gezien!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef Thief het volgende:
[..]
ik dacht eerst ook dat het een rots was![]()
maar goed achter op het schip stond blackrock dus...
Tja, wie zal het zeggen? Uit zo'n promootje valt zo weinig concreets te halen...quote:in de promo zie je charlie,sayid slaan. waar zou dat over gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.$%#$%#@$%#@$% en weer het monster niet gezien
Maar Locke was er niet bang voor en is er al eerder een keer van weg gekomen. Zou het dan toch niet zo kwaadaardig zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:11 schreef the_RAVEN het volgende:
$%#$%#@$%#@$% en weer het monster niet gezien
Tenzij die piloot niet op het eiland hoorde en daarom dus dood moest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:17 schreef meeloper het volgende:
Als het niet kwaadaardig zou zijn, zou dat teringbeest de piloot ook wel heel hebben gelaten toch
ze zat achterin denk niet dat ze ooit terugkomtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:10 schreef Aurelium het volgende:
Dat stukje zal ongetwijfeld nog wel terug komen
Misschien een nieuw personage in season 2
Het zal toch niet voor niets uitgezonden zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:11 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ze zat achterin denk niet dat ze ooit terugkomt
Je komt te weten dat hij niet meer getrouwd is.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:47 schreef telamomtepoepn het volgende:
Er zit me maar 1 ding dwars. De flashback van Jack. Wat voor toegevoegde waarde heeft het aan het hele verhaal??? Het is de eerste stukje ooit bij Lost dat ik denk : Nooou daar heb je echt geen kont aan. Wat voor nut heeft het hele stukje waarin hij met een of andere dame zat t integreren??
denk dat het wel dieper ligt dan datquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:20 schreef Ogala het volgende:
Sow hee nu wordt alles duidelijk: Black Rock is een Piratenschip en die whispers zijn natuurlijk de stemmen van de overleden piraten van Black Rock die toevallig distant relatives zijn van de mensen uit het vliegtuig.... nee serieus, de enige reden waarom ik deze serie kijk is omdat ik nu wel weten wat er echt aan de hand is en beter komen ze met een goede verklaring voor alles waarvan je stijl achterover staat en niet met een flauw open einde waarin ze van het eiland af komen maar niet weten wat er nou precies afspeelde.
Nee, dat zei Boone tegen degene met wie hij aan het praten was. En hij zei dat dat niet kon omdat er geen overlevenden waren, aangezien zij op de verkeerde plek zochten. (geloof ik)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:21 schreef Thief het volgende:
[..]
Je komt te weten dat hij niet meer getrouwd is.
Ik denk zelf dat zij (nieuwe personage)samen met haar groep gevonden zullen worden door sawyer enzo met de raft.
want iemand zei toch tegen boon, door de receiver van.. "we are the survivers of flight 815" (weet niet of de flight nummer klopt.. maar het is iig zelfde vlucht als hun) ze hebben hun nooit gevonden.
Denk dat dat ook al in de finale zal zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:32 schreef martijnisgek het volgende:
Ik heb ook het vermoeden dat in seizoen 2 de mensen op de raft een andere deel van het eiland ontdekken, waar de overlevende van het achterste deel van het vliegtuig zitten. Waarschijnlijk die meid die Jack tegen kwam aan de bar.
Misschien ook wel de man van de donkere mevrouw, die in 1 van de eerste afleveringen stil aan het water zat. Ze had het er over met Jack, dat haar man ook nog leefde. Leef die vrouw zelf eigenlijk nog? Heb haar in tijden niet meer gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |