Op de site van abc-tv kan je altijd samenvattingen lezen van de lost afleveringen
(
http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/2004-05/23.html )
en tot nu toe kwamen die altijd overeen maar samenvatting van exodus part 1 heeft een aantal scenes die overgeslagen zijn in de uitgezonden tv versie!!!
Onderandere; een scene waarbij sayid opgepakt wordt op de airport nadat shannon politie getipt had maar ook heel significante scene met claire en Danielle!!
Ik ben benieuwd of het hier gaat om een foutje of iets anders. Het kan ook zijn dat in DVD-uitvoering die extra scenes wel indluded zijn.
Zijn er trouwens nog mensen die the diary lezen? (
http://abc.go.com/primetime/lost/diary.html )
Nu is eindelijk bekend wie de vrouw is die the diary schrijft en ik ben benieuwd wanneer ze ook te zien zal zijn in de afleveringen.
Grappigste detail van de hele aflevering vond ik t feit dat sawyer in een barfight was met australische minister.. hehehe, die australiers zijn allemaal rednecks
![]()
Doet me denken aan de simpsons aflevering als ze naar australie gaan en bart in problemen komt omdat hij australische prime minister schopt ofzoiets hehe
En tot slot nog een paar kleine dingen waar ik naar nieuwsgierig ben:
- waarom gaat hurley altijd mee op jungle tochten.. hij is fokkin dik, lijkt me niet handig.. and all that action als voedsel slechts vis en fruit en hij is na 40 dagen nog niet afgevallen?
- Danielle heeft mooie, zo goed als nieuwe hiking-boots... na 16 jaar zou je zeggen dat ze op zelfgemaakte bamboo-klompen zou lopen maar ok..
- Sayid is in staat radar te redden uit the beechcraft en eerder een radio transmitter te maken uit wat kapotte zooi.. maar kan niet radio fixen waar boone voordat hij viel nog contact had met iemand. Radio overleeft the plain crash en god knows hoeveel jaar in een boom ergens, maar een val van een paar meter maakt het hopeloos kapot dat zelfs Sayid het niet kan fixen. Beetje stom maargoed..
- Ik snap nog steeds niet waarom marshall 5 guns nodig had. Omdat Kate zo een gevraalijke crimineel is? Ja dus?! Met 5 guns kan je haar niet beter onder controlle houden.. snap dat even niet..
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!