abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27174465
Zow, dat was idd weer een leuke aflevering, te snel afgelopen ook naar mijn smaak
Ook wel leuk dat ze na het "happy" moment van het te water laten van het vlot toch nog ff die rook laten zien
En ik wil nou ook wel eens weten wat dat security system is, het klonk in de laatste aflevering vrij mechanisch.
pi_27175416
Dat security system is zo'n beest volgens mij, misschien zo'n ijsbeer achtig geval maar nog ff 10x groter.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 09:51:18 #53
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_27176280
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 07:35 schreef dapluiz het volgende:
Zow, dat was idd weer een leuke aflevering, te snel afgelopen ook naar mijn smaak
Ook wel leuk dat ze na het "happy" moment van het te water laten van het vlot toch nog ff die rook laten zien
En ik wil nou ook wel eens weten wat dat security system is, het klonk in de laatste aflevering vrij mechanisch.
Ik vind het nog steeds overéénkomsten vertonen met de T-Rex uit JP
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:14:56 #54
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_27176974
Geen dino alsjeblieft, dat zou ik heeel flauw vinden
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:38:12 #55
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_27177645
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 06:15 schreef spooky1234 het volgende:
En tot slot nog een paar kleine dingen waar ik naar nieuwsgierig ben:
- waarom gaat hurley altijd mee op jungle tochten.. hij is fokkin dik, lijkt me niet handig.. and all that action als voedsel slechts vis en fruit en hij is na 40 dagen nog niet afgevallen?
Zo snel gaat dat niet, hij blijft toch eten en dat vet moet toch ergens blijven... (no offence )
quote:
- Danielle heeft mooie, zo goed als nieuwe hiking-boots... na 16 jaar zou je zeggen dat ze op zelfgemaakte bamboo-klompen zou lopen maar ok..
Klopt, heeft ze uit het kamp 'gejat'. Zie de log die je zelf gepost hebt.
quote:
- Sayid is in staat radar te redden uit the beechcraft en eerder een radio transmitter te maken uit wat kapotte zooi.. maar kan niet radio fixen waar boone voordat hij viel nog contact had met iemand. Radio overleeft the plain crash en god knows hoeveel jaar in een boom ergens, maar een val van een paar meter maakt het hopeloos kapot dat zelfs Sayid het niet kan fixen. Beetje stom maargoed..
De punt van het vliegtuig was in de eerste crash amper beschadigd, nu viel het vliegtuig er bovenop waardoor er echt niet meer veel van over zal zijn.
quote:
- Ik snap nog steeds niet waarom marshall 5 guns nodig had. Omdat Kate zo een gevraalijke crimineel is? Ja dus?! Met 5 guns kan je haar niet beter onder controlle houden.. snap dat even niet..
We weten nog niet wat er nou precies met Kate gebeurt is, maar schijnbaar wilde hij het zekere voor het onzekere nemen. En daarnaast was hij gewoon beetje gek...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:27:32 #56
22386 the_RAVEN
Radioactieve Raaf
pi_27179122
Ik vind het verhaal van Kate totaal niet boeiend en dan te bedenken dat Jack eigenlijk alleen maar in de eerste serie zou zijn. Een annorexiale vrouw (als ik naar die armpjes kijk) die zogenaamd zo sterk is en stoer is? Ik vind het niet kloppen en haar acteerwerk ook niet.

Ik heb wel gelezen dat de acteurs per aflevering een script kregen (zodat ze die plot niet konden verraden) en dat ze daardoor minder goed hun karakter kennen.

Het monster is een verdedigingssysteem van het Eiland tegen alles wat er niet hoor (lees niet in harmonie is met het eiland). Ik denk niet dat het een piratenschip is maar een klipper. Een piratenschip zou het gelijk weer zo kinderachtig maken.

Ik vond het trouwens prachtig bij het karakter van Shannon passen hoe ze die actie met die tas uithaalde met Sayid.
pi_27179468
Anonorexiaal??? Ik vind Kate juist de laatste afleveringen een beetje vatsig
Jupiler is goed
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:30:05 #58
32974 Xante
Levend en wel
pi_27182963
Die flashback van Jack maakte wel wat uit, de rijnummers waren 23 en 42.

Overigens, in de promo van 23 hoorde je Claire schreeuwen, ook dat kwam niet terug.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_27184190
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:14 schreef FoXje het volgende:
Geen dino alsjeblieft, dat zou ik heeel flauw vinden
Ze zijn gewoon op dat dino eiland belandt van Jurassic Park!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 14:21:25 #60
88720 JPeetje
Oogabooga
pi_27184958
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 07:35 schreef dapluiz het volgende:
Rook ? Rook ? Ik zag / zie geen rook ? Kan aan m'n download liggen, audio liep ook 10-20 seconden achter vanaf 't midden.

Verder wel een toffe aflevering, jammer dat Sawyer weggaat, vond 'm wel een tof personage.

Wanneer komt d'r trouwens een preview van de volgende episode uit ?
pi_27186549
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:21 schreef JPeetje het volgende:

[..]

Rook ? Rook ? Ik zag / zie geen rook ? Kan aan m'n download liggen, audio liep ook 10-20 seconden achter vanaf 't midden.

Verder wel een toffe aflevering, jammer dat Sawyer weggaat, vond 'm wel een tof personage.

Wanneer komt d'r trouwens een preview van de volgende episode uit ?
Downloadpraat *doet admin na hihi ^^ *

Beter kijken naar rook, ik had eerst ook dat probleem met geluid, maar is vervanger verholpen
pi_27193847
''The Others'' zijn denk ik Piraten, want die schip lijkt veel op een piratenschip.
pi_27193954
was Ethan ook 1 van de others
pi_27194442
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:31 schreef Steve-O het volgende:
Als er piraten komen haak ik af die onzin trek ik niet
Me 2,heb echter het gevoel dat we gemindfucked worden tis vast een grote spelshow!
pi_27194734
Ik hoor dat mensen zich afvragen waar Rose, die zwarte vrouw uit de eerste paar afleveringen, is. De actrice heeft toneelwerk op Broadway en is dus niet beschikbaar op Hawaiï.
pi_27194967
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:43 schreef 2Drix het volgende:
was Ethan ook 1 van de others
Volgens mij wel ja.. hij zat iig niet in het vliegtuig.
pi_27194987
Ik ben wel benieuwd of ze nu ook van het eiland afkomen. Of dat we nu een of ander raar einde krijgen en op seizoen 2 moeten wachten.
pi_27195101
Bij mijn aflevering zat een sync-fix Ik vraag me gewoon nog steeds af waarom Locke dat eiland zo goed kent. Hij gelooft wel sterk in het lot enzo, maar om daar dat eiland mee te kunnen verklaren....
pi_27196511
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef Wiehoe het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ze nu ook van het eiland afkomen. Of dat we nu een of ander raar einde krijgen en op seizoen 2 moeten wachten.
Het staat vast dat ze in seizoen 1 niet van het eiland afkomen
pi_27197146
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef Wiehoe het volgende:
Ik denk dat ze uiteíndelijk wel van 't eiland af komen, maar er zijn in 'eilandtijd' pas tweeënveertig dagen voorbijgegaan, hoor, dus wat mij betreft blijven ze daar een jaartje zitten.
pi_27198150
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:18 schreef meeloper het volgende:

[..]

Het staat vast dat ze in seizoen 1 niet van het eiland afkomen
Mwoa dat vind ik niet erg. Dan kan ik me alvast verheugen op volgend seizoen
pi_27198569

Ik heb even een screenshot gemaakt van de befaamde Blackrock, er zullen toch zeker geen piraten op het eiland zitten

En dat de vreemde ziekte de builenpest, cholera of scheurbuik is??

Piraten die van bbqén houden

[ Bericht 12% gewijzigd door RuiDaSilva op 20-05-2005 21:34:01 ]
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_27199170
Wel een erg grote bbq dan
pi_27199368
Nee, man, da's brandende rum!

Maar eerlijk gezegd is het best een vreemde pluim. Is er trouwens iemand die weet wat voor een schip de Black Rock precies is?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:50:07 #75
83238 s0d
no fear..
pi_27199526
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:44 schreef Noorman het volgende:
Nee, man, da's brandende rum!

Maar eerlijk gezegd is het best een vreemde pluim. Is er trouwens iemand die weet wat voor een schip de Black Rock precies is?
Nee, maar ik weet wel waar hij vandaan komt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
face your fears.. live your dreams..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')