iddquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:07 schreef Miguel het volgende:
[..]
Als je de stoel van Jack vindt vliegen er een hoop flesjes drank voorbij
quote:After the shock of Charlie's disappearance wore off, the denial kicked in. We decided that taking a break from Second Tour of Finland would be for the best.
Aaah hun arme hobbit is kwijtquote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef ImPrEzA het volgende:
Over Driveshaft gesproken: http://www.driveshaftband.com/ is die bekend? Wat gaaf
[..]
[afbeelding]
Op die site moet je even klikken op flight 815? daar staan een aantal interesante dingen tussen, zoals:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:36 schreef ImPrEzA het volgende:
Over Driveshaft gesproken: http://www.driveshaftband.com/ is die bekend? Wat gaaf
[..]
[afbeelding]
In het laatste stukje zie je artz met een vriend die met een laptop kloot.quote:We don't know what happened to Harold any more than we know what happened to his research. Word in Silicone Valley is that all of Harold's research was in his laptop on board the plane, headed to an important meeting with the CEOs of the companies leading the nano-technology revolution. But the truth may never be discovered, about the crash or about Harold's top secret work.
Ik schrok me ook helemaal de pleurisquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef meeloper het volgende:
Ik schrok me rot toen Artz in stukjes uiteen viel btw haha..
een briefje in die fles?quote:Robert D. West, of Santa Barbara, California, USA survived a horrific plane crash and is stranded on an island somewhere Northeast of Australia and Southwest of Hawaii. In the event that I am never found, please forward word of my fate to parents, Mr. and Mrs. John West, of Tucson Arizona. Thank you.
Robert
Ff de boel selecteren, dudequote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:09 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Ik schrok me ook helemaal de pleurisEn ik schoot in een lach met Locke *bzzzzz
![]()
Edit: op http://www.oceanic-air.com/home.htm staat rechts naast het oranje blok met de text "Important Anouncement ALL FLIGHTS CANCELLED" de letter/het getal 5e. een easter egg ofzo of een foutje?
In ieder geval heeft hij bepaalde dingen (zoals die ijsbeer) laten gebeuren op basis van die comic.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:37 schreef Timmai het volgende:
ik ben op dit moment het comicbook van Walt aan het bekijken, misschien dat daar nog hints in zitten.
Comicbook Walt.pdf
Hoe kom je hier aan? Had niet gedacht dat het een bestaande strip zou zijn...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:37 schreef Timmai het volgende:
ik ben op dit moment het comicbook van Walt aan het bekijken, misschien dat daar nog hints in zitten.
Comicbook Walt.pdf
Echt geweldig alles wat ze om die serie heen hebben gedaan trouwen
Downloaded 3 timesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:37 schreef Timmai het volgende:
Comicbook Walt.pdf
Echt geweldig alles wat ze om die serie heen hebben gedaan trouwen
Ja dat weet ik wel, poste ik in volgende post, maar waar die '5e' vandaan kwamquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:49 schreef Pimpelmees het volgende:
[..]
Ff de boel selecteren, dudezijn de briefjes van de overlevenden.
ik moest eigenlijk keihard lachen, het zat er wel een beetje aan te komen, die manier zoals ie het allemaal aanpakte enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:47 schreef meeloper het volgende:
Ik schrok me rot toen Artz in stukjes uiteen viel btw haha..
Dat is geen 5e, maar het einde van het woord "pleaSE" dus SEquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:34 schreef vannilesoep het volgende:
![]()
[..]
Ja dat weet ik wel, poste ik in volgende post, maar waar die '5e' vandaan kwamHopelijk gaan die makers lekker door met die hints enzo tot season2. Het is wel de manier om kijkers vast te houden
![]()
ja omdat er een gun in zat he...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:21 schreef JPeetje het volgende:
Wel vaag vind ik dat Michael pissig op Sawyer lijkt te zijn wanneer hij zijn shirt teruggeeft ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |