Dude... JE SIGquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:56 schreef Steeven het volgende:
Als Nintendo een grotere doelgroep wil aanboren zullen ze toch echt eens grootschalig moeten marketen...
Marketingtechnisch gezien is dit idd een misser van jewelste..quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:02 schreef Cheiron het volgende:
Als er niets meer komt van de REV deze E3 mogen zie "Reggie" eruit schoppen. Als hoofd marketing/sales moet je weten dat dit een doodsteek is voor je bedrijf.
Jawel hoor, in Japan denken ze er anders over lijkt me. Die vonden de GB Micro vast geniaal en de beste gadget van de hele E3. Nintendo stelt me vaak genoeg teleur eerlijk gezegdquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Marketingtechnisch gezien is dit idd een misser van jewelste..
Maar TOCH heb ik nog steeds het gevoel dat dit niet alles was. Dat kan niet. Zo dom is Ninty vast niet..
Nu ben je echt triest bezig. Goddamn. Je mag wat mij betreft teleurgesteld zijn, maar dit soort commentaar hoort in Goede Tijden Slechte Tijden terechtquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Cheiron het volgende:
Daggla, ik hoop grote hopen dat je gelijk hebt. Als ceo van een bedrijf zou ik nu echt van het hoofdgebouw afspringen als dit alles was dat geshowed werd. Echt slecht. Daarom geloof ik het ook niet. Tenzij er iets serieus mis is binnen het bedrijf
Dat zou betekenen dat hij ook later als de PS in de schappen ligt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Steeven het volgende:
[..]
Jawel hoor, in Japan denken ze er anders over lijkt me. Die vonden de GB Micro vast geniaal en de beste gadget van de hele E3. Nintendo stelt me vaak genoeg teleur eerlijk gezegd, dat is deze keer niet anders.
Maar ja, aan de andere kant wordt hier wel van een mug een olifant gemaakt. Waarschijnlijk showen ze de Rev 2 maanden later, zo erg is dat toch niet?
he, nintendoloze fanboy, als je 3 grote bedrijven hebt die om de gunst dezelfde gamer dingen, en je loopt al zo achter als Nintendo doet, en dit is het enige moet je serieus nadenken of je wel goed bezig bent.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nu ben je echt triest bezig. Goddamn. Je mag wat mij betreft teleurgesteld zijn, maar dit soort commentaar hoort in Goede Tijden Slechte Tijden terechtdrama queen.
Ze zijn er zelf ook wel schuldig aan als het niks word. Dan hadden ze allang de geruchten moeten tegensprekenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Steeven het volgende:
[..]
Jawel hoor, in Japan denken ze er anders over lijkt me. Die vonden de GB Micro vast geniaal en de beste gadget van de hele E3. Nintendo stelt me vaak genoeg teleur eerlijk gezegd, dat is deze keer niet anders.
Maar ja, aan de andere kant wordt hier wel van een mug een olifant gemaakt. Waarschijnlijk showen ze de Rev 2 maanden later, zo erg is dat toch niet?
Juiste antwoord lijkt me.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:03 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik denk nog steeds dat dat ON/NOW voor een soort online variant is (Xbox live style?)
Het houd maar niet opquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:10 schreef joriszss het volgende:
Ergens anders nog iets gelezen (tweakers):
A Revolution In Entertainment Systems
Sorry, je hebt gelijk. Mr. Iwata moet van een gebouw afspringen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef Cheiron het volgende:
he, nintendoloze fanboy, als je 3 grote bedrijven hebt die om de gunst dezelfde gamer dingen, en je loopt al zo achter als Nintendo doet, en dit is het enige moet je serieus nadenken of je wel goed bezig bent.
Ga nu maar weer met je kirby knuffel spelen...
Heb je de DS nu wel danquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Mr. Iwata moet van een gebouw afspringen.En vanwaar de nintendoloze fanboy commentaar? De Gamecube is de enige systeem die ik nooit heb gehad dus dat slaat nergens op.
![]()
De DS sla ik over, pas in December ofzo komen goede spellen uitquote:
Ik zou hier niet eens in moeten gaan, maar als je niet begrijpt hoe die opmerking bedoeld is ben ik wel met je uitgepraat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Mr. Iwata moet van een gebouw afspringen.![]()
Nintendo gaat de kant niet van Sega op. Dat waren gewoon debielen die niet konden marketen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig iig. De n64 en de GC heb ik echt totaal links laten liggen. Wil wel eens zien of het niet dezelfde kant op gaat als met Sega![]()
Kannie mooi weer terug naar MTVquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:02 schreef Cheiron het volgende:
Als er niets meer komt van de REV deze E3 mogen zie "Reggie" eruit schoppen. Als hoofd marketing/sales moet je weten dat dit een doodsteek is voor je bedrijf.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo gaat de kant niet van Sega op. Dat waren gewoon debielen die niet konden marketen.
Uuuuuuuh...![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo gaat misschien de kant niet van Sega op. DatHet warenzijn gewoon debielen die niet kondenkunnen marketen.
Uuuuuuuh...![]()
Die nu betere en originelere spellen maken dan Nintendo, face it.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo gaat de kant niet van Sega op. Dat waren gewoon debielen die niet konden marketen.
Uuuuuuuh...![]()
Zoveel maakt Sega toch niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef C2000 het volgende:
[..]
Die nu betere en originelere spellen maken dan Nintendo, face it.
Sega dream castquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Uuuuuuuh...![]()
dat ze shadow een gun hebben gegeven is wel orgineel jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef C2000 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn komt enkel Feel the Magic/Project Rub in me op als origineel spel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef C2000 het volgende:
[..]
Mmm niet echt, Rez, Samba, Virtua Tennis en Seamen zijn toen o.a. gemaakt. Nu krijgen we PSO3, Sonic Emerald (weer een mega collection) en Shadow.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef C2000 het volgende:
[..]
En niks verkochten...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Uuuuuuuh...![]()
ja Nintendo heeft Infium labs opgekocht en gaat de Phantom uitbrengenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:29 schreef RaymanNL het volgende:
Nou is er nog wat nieuws bijgekomen sinds 11.00 uur vanmorgen![]()
Ik zou de Sega Europe site er nog maar ns op naslaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:26 schreef Roi het volgende:
[..]
Mmm niet echt, Rez, Samba, Virtua Tennis en Seamen zijn toen o.a. gemaakt. Nu krijgen we PSO3, Sonic Emerald (weer een mega collection) en Shadow.
Nintendo wel zeker.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Uuuuuuuh...![]()
Geef eens de gewone links aubquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef Steeven het volgende:
Die pics hierboven schijnen 'gelekte' Rev.beelden te zijn. Vast niet maar wou ze toch delen.
Imageshack doet het niet meer mensen!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Steeven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
DE REVOLUTIE IS HIER!.
Bah, typische Sony mentaliteit. Die denken alleen aan dood en verderf (Killzone, GTA o.a.)quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Trancelocator het volgende:
Het zou een ongekende revolutie zijn als in de eerste de beste Mariogame op de Rev, Mario dood zou gaan om nooit meer terug te keren.![]()
Wat dacht je dat ik bedoelde met "Uuuuuh"quote:
Wordt lachen als zestraks alleen maar een nieuwe gamecube design laten zienquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:32 schreef RaymanNL het volgende:
http://www.gameqube.nl/article.php?id=10640
vanavond om 19:00 dus![]()
Met twee handgrepen ipv 1quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Wordt lachen als zestraks alleen maar een nieuwe gamecube design laten zien![]()
Als die echt zijn hoeven ze zich nergens zorgen over te maken, kwa graphics iig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Steeven het volgende:
http://img146.echo.cx/img146/1595/revolutionzelda4vn.jpg
http://img278.echo.cx/img278/6519/reendgame4fi.jpg
http://img278.echo.cx/img278/8121/reendgame22ge.jpg
Daar! Rev beelden.
FF kopiëren en in een nieuw venster plakken, dan werken ze.
Die hebben ze al laten zien. Dat zwarte kastje op de pre-E3 conference was namelijk niet de Revolution, maar een redesign van de GameCube ala de PS2. Naast dat ie veel compacter is, kun je er nu ook DVD's op kijken en is een draadloze netwerkadapter ingebouwd. Games als Pokemon XD, Battalion Wars, Mario Kart GP en de nieuwe Zelda kunnen hiermee online. Ook heb je geen memorycards meer nodig door de interne flashmemory en kun je bovendien alle mogelijke NES, SNES en N64 games downloaden om te spelen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Wordt lachen als zestraks alleen maar een nieuwe gamecube design laten zien![]()
Door al het gedoe rond de hype/hoax ben ik nu even de weg kwijt. Zijn de beelden echt of fake?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Steeven het volgende:
http://img278.echo.cx/img278/6519/reendgame4fi.jpg
http://img278.echo.cx/img278/8121/reendgame22ge.jpg
Daar! Rev beelden.
FF kopiëren en in een nieuw venster plakken, dan werken ze.
Dit zijn gewoon renders. Ziet er wel leuk uit though.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Als die echt zijn hoeven ze zich nergens zorgen over te maken, kwa graphics iig.
Jezus, kneuterige fanboy.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik word alleen blij als de Rev sneller is dan de XBox 360. Plzzzzzzz. Kthxn
Dat hoeft nog niet eens. Ik hoef niet perse de snelste console. Ik wil gewoon een toffe Nintendo console waar ik mijn Nintendo games op kan gamen. Ik word veel gelukkiger van goede games.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat "plzzzzz kxthxn" was met opzet. Dit is al de tweede keer dat je me verkeerd begrijpt.quote:
Ja, of gewoon van een andere game en vervolgens is er door een lolbroek een naampje op gezet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef R0nn het volgende:
Maar renders waarvan? Ja van een Zelda game (geen Twilight Princess) en Resident Evil End Game. En nu? Waar komen die renders ineens vandaan dan en op basis waarvan zouden ze fake zijn? Anyone care to explain?
Sneller != beter (jaja, ik ben programmeurquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Gebruik anders eens meer smileys om je sarcasme duidelijk te maken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat "plzzzzz kxthxn" was met opzet. Dit is al de tweede keer dat je me verkeerd begrijpt.
Zet anders je sarcasme-meter aan.![]()
kxthxn?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat "plzzzzz kxthxn" was met opzet. Dit is al de tweede keer dat je me verkeerd begrijpt.
Zet anders je sarcasme-meter aan.![]()
Nou ze zien er professioneel uit. Maar je hebt gelijk idd...ik bedacht het me ook net. Kan van elke game zijn (of zelfs iets heel anders) en dat iemand er vervolgens gewoon een logootje opgeplakt heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, of gewoon van een andere game en vervolgens is er door een lolbroek een naampje op gezet.
Op basis waarvan zouden ze echt moeten zijn dan?
Ja, maar alsnog. Nintendo's zogenaamde All-Access Gaming hoort iedereen aan te trekken, volgens Nintendo zelf. Dus ook....? Jawel, graphicswhores.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sneller != beter (jaja, ik ben programmeur)
Ik zou liever zien dat ze een ongekende 3rd party support hebben en dan bedoel ik bedrijven, geen modgroepjes die wat knutselen op de revo (wat ook leuk kan zijn, nofi).
Feit is dat er verdacht weinig support is voor de GC (kom op 400 games?). Als je alle japanse/ntsc en pal versies meerekent misschien, maar als ik in een winkel voor de rekken sta, zie ik er niet zoveel. Ik voel me helemaal bedroefd als ik dan "Poeh en het knaagje in zijn maagje" zie staan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog. Nintendo's zogenaamde All-Access Gaming hoort iedereen aan te trekken, volgens Nintendo zelf. Dus ook....? Jawel, graphicswhores.
Dat plz (please) kthx (ok thanks) is een retoriek die ik had gebruikt om te insinueren (sp?) dat ik het niet meende.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
kxthxn?
Praat dan gewoon Nederlands..
Dat doe je anders ook hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat plz (please) kthx (ok thanks) is een retoriek die ik had gebruikt om te insinueren (sp?) dat ik het niet meende.
Damn. Zo lul ik de hele topic vol.
Ik zie alleen "don't hotlink large images". Wat nu?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Steeven het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
DE REVOLUTIE IS HIER!.
Copy paste in je bar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:54 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik zie alleen "don't hotlink large images". Wat nu?![]()
Goed artikel. De man heeft groot gelijk. Het is raar dat er op dit moment zo'n enorme hype kan ontstaan over de nieuwe nintendo console terwijl iedereen altijd maar claimt dat het gaat om Mhz-en, graphics, geweld en seks. Nintendo heeft gelijk, mensen zitten kennelijk te snakken naar iets nieuws op gaming-gebied.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:00 schreef D.A.A.F. het volgende:
de nieuwe blog op nintendonow.com
http://www.nintendonow.com/index.php?categoryid=6&m_articles_start=&m_articles_articleid=2660&com_action=displaycomments#comments
couldn't agree more..
Ik reageerde op de TT en de OP van Dagglaatje. Dat er nog niks is enzo. Tijdverschil.quote:
Zo waar. De ps3 en xbox360 zijn wel goed, maar eigenlijk is het niet veel meer dan een update.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:00 schreef D.A.A.F. het volgende:
de nieuwe blog op nintendonow.com
http://www.nintendonow.com/index.php?categoryid=6&m_articles_start=&m_articles_articleid=2660&com_action=displaycomments#comments
couldn't agree more..
Leuke features, maar nog geen keiharde specs!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:07 schreef Roi het volgende:
LOS ANGELES, May 17, 2005 - Each generation of video game consoles builds on the past to set new standards for the future. As the company with the strongest heritage of innovation, Nintendo redefines expectations for all next-gen systems by employing a wide-ranging strategy to attract more kinds of gamers to more kinds of games. When Nintendo's new console, code-named Revolution, arrives in 2006, everyone will discover the meaning of All-Access Gaming.
"We will show the world what a next-gen system can be. Revolution marries the strongest heritage of innovation to the future of gaming," says Nintendo President Satoru Iwata. "With backward compatibility and the 'virtual console' concept, the stylish, compact body provides maximum gaming power. It will not only take home entertainment into another dimension by expanding the definition of video games, but it also will give you access to the great history of gaming."
Some of the system features that wowed the crowd at the Electronics Entertainment Expo (E³) in Los Angeles include:
The cool look: The new console boasts high-quality materials and a smart, compact design, approximately the size of three standard DVD cases stacked together. A variety of prototype colors are being showcased during E³. It will come with a silver stand that makes the system a welcome, artistic component of any multimedia setup, whether it's displayed vertically or horizontally.
Backward compatibility: The new console plays all games from the current Nintendo GameCube™ generation. But there's more...
The secret weapon: The console also will have downloadable access to 20 years of fan-favorite titles originally released for Nintendo® 64, the Super Nintendo Entertainment System® (SNES) and even the Nintendo Entertainment System® (NES).
Easy expansion: A bay for an SD memory card will let players expand the internal flash memory.
Two disc formats, one slot:Instead of a tray, a single, innovative, self-loading media bay will play both 12-centimeter optical discs used for the new system as well as Nintendo GameCube discs. Owners will have the option of equipping a small, self- contained attachment to play movies and other DVD content.
The specs: The system boasts 512 megabytes of internal flash memory, wireless controllers, two USB 2.0 ports and built-in Wi-Fi access. A worldwide network of Nintendo players can gather to compete in a comfortable, inviting environment. Revolution's technological heart, a processing chip developed with IBM and code-named "Broadway," and a graphics chip set from ATI code-named "Hollywood," will deliver game experiences not previously possible.
The stars: Introduction of a number of new franchise properties will add to the world's richest stable of stars, including Mario, Zelda, Super Smash Bros., Donkey Kong and Metroid.
Wireless freedom: A number of Wi-Fi-enabled launch titles are in development that will employ Nintendo's newly announced wireless gaming service, Nintendo® Wi-Fi Connection. A worldwide network of Nintendo players can gather to compete in a comfortable, inviting environment.
Freedom of design: A dynamic development architecture equally accommodates both big-budget, high-profile game "masterpieces" as well as indie games conceived by individual developers equipped with only a big idea.
"Our next console proves small in size but big on ideas," says Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of sales & marketing. "We're throwing open the doors of gaming to wider audiences, from casual players to hard-core gamers who live for the thrill of defeating an endless army of wireless opponents."
" Nintendo's All-Access Gaming philosophy covers the spectrum. The next console fits anywhere. It brings together new games and old. It gives people worldwide access through wireless Wi-Fi connections. And it opens the world of video games - to everyone. Software for the new console will even attract people who don't consider themselves players. Adults, kids, men and women around the world will have access to the most popular video game characters, the best game franchises and the most engaging experiences yet developed - only with Nintendo.
Da's ook het enige belangrijke, de specs, of niet?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Leuke features, maar nog geen keiharde specs!
Ach wat een flauwekul weer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Jed1Gam het volgende:
Zo waar. De ps3 en xbox360 zijn wel goed, maar eigenlijk is het niet veel meer dan een update.
Niet het belangrijkste... wel hetgene waar we nog het minst vanaf weten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:16 schreef Xrenity het volgende:
Da's ook het enige belangrijke, de specs, of niet?
Inderdaad. De consoles gaan steeds meer lijken op pc's waarbij je regelmatig moet updaten om de grafische kwaliteit van de nieuwe spellen bij te kunnen houden. En dat staat lijnrecht tegen de reden waarom ik een (nintendo)console heb. Ik wil écht plug and play; aan en gaan! Ik wil jaren plezier hebben van mijn console en na jaren nog steeds leuke spellen kunnen spelen erop.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zo waar. De ps3 en xbox360 zijn wel goed, maar eigenlijk is het niet veel meer dan een update.
Dus samengevat is het onmogelijk dat dat filmpje door een getalenteerd persoon in één week zonder professionele equipment en voldoende geld in elkaar is gezet.quote:The opening “history” scene is a work of design that is definitely professional. That alone would take a week to produce. Look at the backgrounds while it is going on. They are a number of 3d models and sub scenes going on. They help bring out the boxes in the middle where you should be focused. the animation for those kinds of things is really tricky not to mention all the texturing, post processing and fixing that needs to be done to get it so polished. So, along with the models he had to make, the texturing he had to do and the design work he needed to do perfectly he did all of these and that is just the beginning. Getting a little overcomplicated for one man.
The transition between the first “history scene” and the next “castle” scene is done by a DS screen. I don’t know if any of you know but modeling a real world object takes a lot of time. That DS looks perfect in everyway. Someone starting from scratch would have a lot of work on their hands and that’s not even mentioning the texturing…truly a work of art for one man.
The next scene is the castle scene. This is really weird. For him to have modeled the castle and have it look as authentic as it did he would have needed all the texture files. This only nintendo has. But someone can argue that he might be a really good artist. but then look at the far background. It is identical. Including the clouds. If anyone here has a nintendo 64 and mario 64, check it out. Don’t look at the DS because the DS version changed a lot of things. This is already getting fishy. How does he have the art directly from nintendo? and if he doesn’t can he really be that good of an artist to memorize the clouds from 1 second of footage? lets keep going. The whole scene is so impressive because you see so many castles put together. Now im not sure if he used a lower poly version for all of them but that scene was literally composed of hundreds of thousands of castles. What’s the significance of this? It takes a loooooong time to render on any computer. unless this guy has a super computer or pays for a render farm there is no way he could have gotten that out the door in such a short time. truly this guy has money.
Ok, now the next scene is really impressive and important. This is where he shows the Nintendo ON. All I have to say here is that the model is an incredibly high res and well thought out system. It doesn’t look like someone thought about it for 10 days or whatever. All the parts fit together perfectly. It has symmetry and most importantly it looks like it has the right proportions. But again, here we go, the model is really high res as are all the textures. That guy also put Multiple “face plates” on that thing. That along would take a long time to do considering it would be done by hand (except for the color ones, those can be done in software). The headgear is well thought out and actually looks useable. The man also modeled a person and did all the animations for him to use the nintendo on as well… so far what we have is too much work for one week by one man. The design work is also a work of art here. It actually surpasses anything we have seen so far at e3. Crazy ehh? We also then get a glimpse of the “graphics.” This is where many people call it a fake. the reason is because both the samus and mario model are done with bad proportions. but lets get away from that for a second. The environments are all very well done and very well textured. The high res castle alone would take a hell of a lot of planning and work, not to mention all the trees (an animators nightmare) that the scene has. The samus scene is equally impressive but it almost does look like a render from the game or something(I’m not sure about that I want to look into it). Now, lets look at the characters….they are both REALLY stretched out vertically. If you look at their proportions correctly. But look at the texturing done on them. It is flawless.
Now, I’m done looking at the modeling, animation, texturing and design but there is one more thing I want you guys to look at, rather listen to. The music during the whole sequence is very well done and of high quality. Now I don’t know if that song is a professional song the guy that supposedly made the video just put into the movie but if it is….then he spent a looooooong time making it fit. If its not, then it was made specifically for the video, in which case if one man made it he must be a jack of all trades and a master of all.
We weten veel minder van de revolutionaire aspecten. En ja, de consoles zijn een 'update', maar de Xbox 360 is gewoon alleen betere specs.... Als ik naar de machine an sich kijk is er gewoon weinig veranderd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:17 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet het belangrijkste... wel hetgene waar we nog het minst vanaf weten.
Wat een flauwekul. Consoles gaan nog altijd minimaal 5 jaar mee voordat er een nieuwe verschijnt (met de xbox 360 als enige uitzondering).quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef exile0000 het volgende:
Inderdaad. De consoles gaan steeds meer lijken op pc's waarbij je regelmatig moet updaten om de grafische kwaliteit van de nieuwe spellen bij te kunnen houden.
Ik zie even niet waarom je hier een Nintendo console voor nodig hebt.quote:En dat staat lijnrecht tegen de reden waarom ik een (nintendo)console heb. Ik wil écht plug and play; aan en gaan! Ik wil jaren plezier hebben van mijn console en na jaren nog steeds leuke spellen kunnen spelen erop.
Oh... dit is niet om te vergelijken. Ik wil gewoon weten wat erin zit en wat het kan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat zielige specs vergelijken, komop zeg je ziet toch aan de beelden wat er beter uitziet!
op het moment geen zakquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb de laatste tijd niet echt opgelet, wat weten we er nu echt van?
En dat vergelijk je vervolgens met de andere 2quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef P-Style het volgende:
Oh... dit is niet om te vergelijken. Ik wil gewoon weten wat erin zit en wat het kan.
Ja, Nintendo x SEGA = nog slechtere marketing en complete schijt aan Europa.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit zou wel eens hun laatste console kunnen worden..
Hopen dat SEGA en Ninty dan samen een console gaan maken.
Het gaat mij niet erom wat het beestje allemaal kan, het gaat mij erom wat je er allemaal uit kan halen. De specs kunnen zo geweldig zijn, maar gebruik je ze ook voor de volle 100%?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef P-Style het volgende:
Oh... dit is niet om te vergelijken. Ik wil gewoon weten wat erin zit en wat het kan.
Vraag die man gelijk even waarom er meshfouten in de nintendo-ON zitten, en er te weinig poligonen in de zijkant zitten, wat een kwestie is van 3 keer klikken om het op te lossen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:20 schreef R0nn het volgende:
Ok jongens, het is dus BS dat die Nintendo On video even in een weekje gemaakt is door iemand die wel iets weet van 3D modellen. Daar is een lange tijd overheen gegaan en sowieso door een organisatie met geld. Lees het volgende van een professionele 3D moddeler die het filmpje geanalyseerd heeft:
[..]
Dus samengevat is het onmogelijk dat dat filmpje door een getalenteerd persoon in één week zonder professionele equipment en voldoende geld in elkaar is gezet.
in een dagje... Dan heb je dus nog 6 dagen voor de rest.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Vraag die man gelijk even waarom er meshfouten in de nintendo-ON zitten, en er te weinig poligonen in de zijkant zitten, wat een kwestie is van 3 keer klikken om het op te lossen.
Ik denk dat iemand het gewoon voor elkaar heeft gekregen om het oorspronkelijke 3d-model van de Nintendo64 af te krijgen, want het model van dat kasteel is idd niet van echt te onderscheiden.
Dat het superlang duurd om te renderen is ook bullshit, want het gaat hier om low-poly game-modellen, dus de scene met die honderden kastelen is echt wel in een dagje te renderen.
Uiteindelijk zal ik het wel gaan vergelijken ja. Maar mag ik me niet af vragen wat er in dit "revolutionaire apparaat" schuilgaat. Ik ben gewoon benieuwd wat ik me moet voorstellen bij een "Broadway" en een "Hollywood"...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef Xrenity het volgende:
En dat vergelijk je vervolgens met de andere 2
Er is hier iemand op fok! die zelf ook beweert het een en ander met 3D te doen en hij zegt dat je dat filmpje makkelijk in een week kunt makenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:20 schreef R0nn het volgende:
Ok jongens, het is dus BS dat die Nintendo On video even in een weekje gemaakt is door iemand die wel iets weet van 3D modellen. Daar is een lange tijd overheen gegaan en sowieso door een organisatie met geld. Lees het volgende van een professionele 3D moddeler die het filmpje geanalyseerd heeft:
[..]
Dus samengevat is het onmogelijk dat dat filmpje door een getalenteerd persoon in één week zonder professionele equipment en voldoende geld in elkaar is gezet.
Nu welquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:15 schreef Hellrazor het volgende:
Roi imageshack doet het niet!
Hehe...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef Tomasso het volgende:
Het gaat mij niet erom wat het beestje allemaal kan, het gaat mij erom wat je er allemaal uit kan halen...
"I hate to say I told you so"quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:20 schreef R0nn het volgende:
[..]
Xbox komt voor de kerst uit en van de revo weten we nog niks, lijkt mij te kort dag voor de revoquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:29 schreef mark-- het volgende:
zal de revolution eerder of later komen dan de xbox?
volgend jaar ergens, zal wel een half jaar later zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:29 schreef mark-- het volgende:
zal de revolution eerder of later komen dan de xbox?
Later.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:29 schreef mark-- het volgende:
zal de revolution eerder of later komen dan de xbox360?
Later. Vraag is meer of hij eerder of later dan de PS3 komt. Gezien het succes van de DS over de PSP denk ik dat ze zeker eerder willen zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:29 schreef mark-- het volgende:
zal de revolution eerder of later komen dan de xbox360?
Ik weet nul komma nul van dit soort dingen af. Zijn er geen professionele 3D-tekenaars (of whatever die gasten zich noemen...) in de huis? Wat is het oordeel van de tweakers hierover?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:20 schreef R0nn het volgende:
[..]
Nou liggen de verhoudingen op de handheld markt sowieso veel anders dan op de consolemarkt, maar Nintendo zou er inderdaad verstandig aan doen om 'm eerder te releasen dan de PS3.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:30 schreef speknek het volgende:
Later. Vraag is meer of hij eerder of later dan de PS3 komt. Gezien het succes van de DS over de PSP denk ik dat ze zeker eerder willen zijn.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef mikando18 het volgende:
4 posts op een tijdstip, zal dat bij het complot horen![]()
16.29 7 posts op het zelfde tijdstip :S) volgens mij is die nintendo revolution show shit opgezet om gewoon de fok forum servers te testen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef mikando18 het volgende:
4 posts op een tijdstip, zal dat bij het complot horen![]()
Sony doet het beter wil je zeggenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, Nintendo x SEGA = nog slechtere marketing en complete schijt aan Europa.
Apart dat hetquote:10:15 am: Reggie says games are the most important thing. Montage of video footage plays. Fire Emblem, Yoshi Topsy Turvy, Pokemon Emerald, Nintendogs, Mega Man Battle Network 5, Mario Kart DS, Need for Speed DS, Pac'n Roll, Trace Memory. Phoenix Wright, GoldenEye, Mario and Luigi 2, Advance Wars Dual Strike, Spyro, Kirby Kanvas Curse, Meteos, New Super Mario Bros., Castlevania, Trauma Center, Viewtiful Joe DS. End of montage. Iwata is back on stage.
9:18 am: Iwata takes the stage. Introduces Revolution. Holds up the tiny, Mac Mini-sized unit. Crowd cheers. Says it's the smallest console Nintendo has ever manufactured. Says the final machine will be even smaller than the concept unit he's holding. Can stand horizontally or vertically. Revolution will play 12cm (DVD) discs (and GameCube software, too). Added attachment can be used to play movies and other DVD content. Machine has 512 MB of onboard flash memory for data storage.
Heb ik dat gemist dat ie dat belooft, of is het niet gemeld?quote:9:54 am: The crowd cheers and Reggie takes the stage. "We at Nintendo continue to explore new videogames," he says. Promises information about new gameplay on Nintendo DS and promises solid information on Nintendo Revolution.
je kan van sony zeggen wat je wil, maar het zijn meesters wat betreft marketingquote:
Nou deze tweaker * Bot13 meld ..quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik weet nul komma nul van dit soort dingen af. Zijn er geen professionele 3D-tekenaars (of whatever die gasten zich noemen...) in de huis? Wat is het oordeel van de tweakers hierover?
Echt een professional ben ik niet, maar ik weet er best wat vanaf en hij heeft wel sterke punten. Met name dat het renderen lang duurt en het geluid. Op zich kan het best dat hij het kasteel model ergens vandaan geripped heeft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef nikk het volgende:
Ik weet nul komma nul van dit soort dingen af. Zijn er geen professionele 3D-tekenaars (of whatever die gasten zich noemen...) in de huis? Wat is het oordeel van de tweakers hierover?
Ja, met marketing zijn ze heel goed. We hadden het over schijt aan Europa hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
je kan van sony zeggen wat je wil, maar het zijn meesters wat betreft marketing
Op het niveau van Nike
Pablo Belmontequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Echt een professional ben ik niet, maar ik weet er best wat vanaf en hij heeft wel sterke punten. Met name dat het renderen lang duurt en het geluid. Op zich kan het best dat hij het kasteel model ergens vandaan geripped heeft.
Hij moet sowieso een fantastisch idee van design hebben, want zowel we de makeup van het filmpje als die van het uiteindelijke model laten wel zien dat het om een professional gaat. Aan de andere kant, als het iemand is die z'n werk in de 3d wereld heeft, kan dat ook best wel.
Feit is sowieso dat we niet weten of het door een iemand is gedaan en in welke tijdsperiode.
Aan de andere kant, met alle media-aandacht die ervoor is, zou je ook verwachten dat iemand met de eer gaat strijken.
Dat is dan wel weer raar ja. Misschien had een studio ergens wat tijd teveel ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Aan de andere kant, met alle media-aandacht die ervoor is, zou je ook verwachten dat iemand met de eer gaat strijken.
Ze hebben exclusieve versies van hun consoles speciaal naar Europa gebracht en van veel van hun games zijn de PAL-versies het meest uitgebreid.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:40 schreef nikk het volgende:
Ja, met marketing zijn ze heel goed. We hadden het over schijt aan Europa hebben.
Waarom ziet Mario er zo rete-vaag uit, als het dan toch echt is?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Waarom is het filmpje afgekapt? Iemand daar dan een verklaring voor, als het dan toch nep is.
De week was om denk ik....quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Waarom is het filmpje afgekapt? Iemand daar dan een verklaring voor, als het dan toch nep is.
Hehe, ik doe toch geen uitspraak dat het wel echt moet zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:46 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Waarom ziet Mario er zo rete-vaag uit, als het dan toch echt is?![]()
Neequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Ow, en dat logo van de GC veranderen ze dan ook maar, net als de naam?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
als je deze bekijkt zie je dat het apparaat precies dezelfde ingangen heeft als de gamecube. misschien is het inderdaad maar een redesign voor de consumentjes. zo kunnen ze nog even vooruit tot de echte revolution er is.
nee, maar serieus. zelfs die memorycards slots zijn precies hetzelfde en die stipjes boven die controller ingangen. hmmm.
Je hebt het over 2 games ofzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ze hebben exclusieve versies van hun consoles speciaal naar Europa gebracht en van veel van hun games zijn de PAL-versies het meest uitgebreid.
kom op zeg, ze gaan met de revolution toch niet dezelfde controllers gebruiken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, en dat logo van de GC veranderen ze dan ook maar, net als de naam?
Ik heb veel dingen gehoord over de Revolution, maar dit tbh wel het allerstomste zeg.
Heb je ooit wel is een Cube controller aangeraakt ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:51 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
kom op zeg, ze gaan met de revolution toch niet dezelfde controllers gebruiken?![]()
die waren best wel crappie (die gele pook en t bebrek aan fatsoenlijke schouderbuttons)
eerste 14 minuten van de show van sony gezien en die was wel impressif, sowieso qua ruimte (zeker als ik het vergelijk met Nintendo).quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
je kan van sony zeggen wat je wil, maar het zijn meesters wat betreft marketing
Op het niveau van Nike
Vriend, dat zijn gewoon poorten voor de NGC controllers, en memory cards, om je NGC en (S)Nes en N64 games te spelen. De controllers van de Revo worden draadloosquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
als je deze bekijkt zie je dat het apparaat precies dezelfde ingangen heeft als de gamecube. misschien is het inderdaad maar een redesign voor de consumentjes. zo kunnen ze nog even vooruit tot de echte revolution er is.
nee, maar serieus. zelfs die memorycards slots zijn precies hetzelfde en die stipjes boven die controller ingangen. hmmm.
Misschien waren het maar 100 echt zichtbare kastelen met detail en de rest gewoon stippen en dan een paar seconden loopen ofzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:50 schreef R0nn het volgende:
Over Nintendo On filmpje. Stel dat het 512.000.000 kastelen zijn...iemand enig idee hoeveel poly's één kasteel is (of een inschatting kan maken). Kunnen we uitrekenen in hoeverre dit in een dagje wel te renderen is.
het viel me gewoon op jaaaqaquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vriend, dat zijn gewoon poorten voor de NGC controllers, en memory cards, om je NGC en (S)Nes en N64 games te spelen. De controllers van de Revo worden draadloos![]()
Wie zegt dat duckhunt uit komtquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:00 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
het viel me gewoon op jaaaqa![]()
dan mogen ze er van mij part voor de feeling ook nog wel (s)nes/n64/gb ports in proppen zodat je echt old school kan spelenen hoe moet je nou duck hunten
![]()
![]()
sja als je alle spellen van de afgelopen 20 jaar zou kunnen spelen, dan zit duckhunt daar toch ook bijquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wie zegt dat duckhunt uit komt
OFFFFFFF DE MYSTERIEUZE CONTROLLER IS ZO'N PISTOOL!![]()
Link en heeft hij daar ook bewijs voor?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:15 schreef Roi het volgende:
Hij heeft een paar dagen geleden al toegegeven dat hij het heeft gemaakt op het IGN forum. Voor deze grote hype.
quote:this has to be the most compelling evidence yet.
www.clickthebackbutton.com
Someone called liz19 keeps making posts. One of which is 'gamerah_revolution' which shows a series of mostacio'd personalities throughout history, only to show Mario without a moustache. "Things are gonna change, Ready Revolution?"
And another post: "This will surely more than make up for all our mistakes in the past. 11 more hours. Did you solve the puzzle?"
And another: "I Gave New inventions. shall it never open new individuals thoughts." Clearly the first letters capitalised - IGN.
Remember from that video shown on the Nintendo front page? It's filename was liz.mpg. And she mentioned being ready for a site Launch on Wednesday. Could this be the site they launched?
Nou ik heb zelf wel wat 3D dingen gedaan en ik ken een gast die maakt hele mooie dingen. Dat kan je echt nooit in 1 week afkrijgen. Serieus, sommige delen doe je heel snel maar sommige delen duren echt veels te lang. Die Mario en Metroid scenes fix je niet zomaar in elkaar. Al het modellen haal je misschien wel in een week, maar het texturen + renderen lukt je niet zo snel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nou deze tweaker * Bot13 meld ..
zegt dat het onzin is, en dat als je continue blijft werken je dit wel binnen een paar dagen af kan hebben. (mits je het 3d model van het kasteel uit N64 hebt, anders wordt het lastig). En al zou het langer dan een week duren om het te maken zie ik alsnog niet in waarom het van Nintendo moet zijn.
Bij mij wil WMP hem niet afspelenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:21 schreef washandje het volgende:
Uit dat forum op clickthebackbutton.com: http://www.gamerah.com/media/gamerah_revolution.avi
Dát kan je wel in een weekje in elkaar zetten
Toch wel interessant Mario zonder snor, al denk ik niet dat Nintendo dat ooit zal veranderen
Wie zegt dat al die metroid+mario filmpjes door hem zijn gemodelledquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou ik heb zelf wel wat 3D dingen gedaan en ik ken een gast die maakt hele mooie dingen. Dat kan je echt nooit in 1 week afkrijgen. Serieus, sommige delen doe je heel snel maar sommige delen duren echt veels te lang. Die Mario en Metroid scenes fix je niet zomaar in elkaar. Al het modellen haal je misschien wel in een week, maar het texturen + renderen lukt je niet zo snel.
Tja ik heb hem ff niet meer gezien op het forum en om al die topics te doorzoeken die deze paar dagen zijn gemaakt..quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef washandje het volgende:
[..]
Link en heeft hij daar ook bewijs voor?
Naar aanleiding van dit zou ik zeggen; fake.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:29 schreef Redah het volgende:
Over dat filmpje... de textures en 3D modellen van dat kasteel kun je zo uit de Super Mario 64 ROM rippen, en importeren in 3D Studio MAX. Dus dat zal het werk niet zijn. Voor de rest heb ik geen verklaring, maar dat kasteeltje is zo in elkaar gezet.
Hij had geen foto's of dergelijke maar volgens mij is het wel een trusted member.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef washandje het volgende:
Maar had hij wel concreet bewijs of was het gewoon een simpel:
Hallo ik heb het filmpje gemaakt.
Moooooi he?
Ja maar dan zal het zeker onwijs lang duren en dan krijgen we pas om 20.00 info ofzo.quote:
Mijn idee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:41 schreef Roi het volgende:
Ik denk dat er om 19:00 veel teleurgestelde mensen zijn
Die heb jij niet zelfgemaakt. Er hoort nog een vervolg plaatje bij.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik gooi voor de lol dit zelfgemaakte plaatje in de topicmix:
[afbeelding]
Joh. Maar die post ik niet. Ik heb het wel zelfgemaakt. Tjonge.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Die heb jij niet zelfgemaakt. Er hoort nog een vervolg plaatje bij.
Wat is livewire? En deze keer heb ik geen zin om live te kijken. Ik wacht gewoon rustig tot jullie het posten in de topics die voorbij razen.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:51 schreef Bot13 het volgende:
Na een dealtje met Xbox, hebben we em dan eindelijk, DE NIEUWE REVOLUTION CONTROLLER!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:51 schreef Bot13 het volgende:
Na een dealtje met Xbox, hebben we em dan eindelijk, DE NIEUWE REVOLUTION CONTROLLER!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Straks krijgen we te horen dat de Rev sneller is dan de Xbox 360 en dat de finalname 'Nintendo Aries' wordt.
Mja of het is idd behind closed doors en dan weten we nog niks...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef devv05 het volgende:
Nog een uurtje tot het hoogte of diepte punt
Tenzij ze geen zwijgplicht hebben, maar dat zal wel weer welquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja of het is idd behind closed doors en dan weten we nog niks...
IGN staat iig weer uit te zenden, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Nee als het goed is zou het een soort 2e Press conference zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar die mensen die achter de closed doors zitten gaan ons toch de info geven? Of sla ik de plank mis?
Waar zenden ze live uit dan, ik kan niks vinden (ja ben nooit zo'n held op sites zoals gamespot)quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef Dementor het volgende:
Alleen behind closed doors is BS.
Gamespot zend live uit
Want? Hieruit blijkt dat de E3 echt bezig is nu?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:22 schreef exile0000 het volgende:
Laten we nog even verder speculeren. Ik kreeg net de Nintendo nieuwbrief en lees eens wat er in staat:
E3 - Twee kleine lettertjes, één grote show!
E3 is de jaarlijkse beurs voor videogames waar Nintendo en andere gamesbedrijven hun nieuwste producten tonen aan een nieuwsgierig publiek. Dit jaar vindt de beurs plaats van 18-20 mei in het Los Angeles Convention Center in de V.S. en het ziet ernaaruit dat het dit jaar een bijzondere show gaat worden...
Uiteraard zal www.nintendo.nl je direct van alle officiële informatie voorzien en we gaan ook uitgebreid verslag doen van wat er tijdens het evenement zelf allemaal gebeurt. Zorg dat je de site vanaf 18 mei goed in de gaten houdt om niks te missen!
Genoeg voer voor complottheoretici dacht ik zo.
Ik zeg niet dat ik er wat in zie behalve algemene praat, maar de echte believers kunnen er vast heel veel uit halen. Je kunt er vast heel vaak 19 of 2 of Reggie uit halen ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Want? Hieruit blijkt dat de E3 echt bezig is nu?
kijk, als alle nationale nintendosites dr uit lagen, was het interessant voer geweest, maar dat is niet zo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:26 schreef Dementor het volgende:
Nintendo.nl... nuff said.
Daarom zeg ik ook nuff said.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:28 schreef PeeJay het volgende:
[..]
kijk, als alle nationale nintendosites dr uit lagen, was het interessant voer geweest, maar dat is niet zo...
Zoiets kan volgens mij iedereen wel vertellen: "jaaa wij bij nintendo zijn altijd bezig met ontwikkelen, echt concrete dingen kan ik niet zeggen, het gaat niet om de kwantiteit maar de kwaliteit" bla bla bla, geen inhoudelijke chockerende dingen die iets toevoegen aan de discussie. IMHOquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef Roi het volgende:
E3 2005: "IT'S NOT ABOUT SPECS" - NINTENDO'S MARKO HEIN
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as ....
*lul verhaal mode*
.... it comes, will it be part of the Revolution's revolution? "I have no information on that. But it's a good question..."
Ik zie opt moment de livewire studio...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:38 schreef Bot13 het volgende:
Even dat ik niet hoef te stressen straks:
Op welke stream komen die live press conferences? Of moet je daar lid voor zijn?
* Bot13 zit nu al 10 minuten naar een "This event is not yet started, come back later"-plaatje te staren
//edit: http://boss.streamos.com/(...)s-e3video_050514.asx dus
oftewel, hij is even snel als de ps3 en box360quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef Roi het volgende:
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3
Oftewel, hij kan best slomer zijn als de ps3 en box360?quote:5:13 The Nintendo Revolution may not be as powerful as Sony's PS3 and Xbox 360 when it launches next year,
Link?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zie opt moment de livewire studio...
Is al gepost.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef Roi het volgende:
[lulverhaal]
Ik vindt het wel jammer dat de Nintendo Revo niet dezelfde graphics krijgt als zelfs de 360. Dan zou die Metroid die we zagen de echte Revo graphics kunnen zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:39 schreef joriszss het volgende:
[..]
Zoiets kan volgens mij iedereen wel vertellen: "jaaa wij bij nintendo zijn altijd bezig met ontwikkelen, echt concrete dingen kan ik niet zeggen, het gaat niet om de kwantiteit maar de kwaliteit" bla bla bla, geen inhoudelijke chockerende dingen die iets toevoegen aan de discussie. IMHO
roflquote:This is how the conference went down.
IWATA: I leady to kik some ass.
IWATA: I also leady to take some names.
*crowd laughs nervously*
IWATA: PLZ WELCUM REGGIE
REGGIE: WE ARE TOTALLY KICKIN ASS. THEY SAY PS2 IN LEAD OF US? FALSE. PROVEN WITH GBA+ENTIRE GAMEBOYLINE+DS+GAMECUBE+SNES+N64, WE HAVE SOLD MORE SOFTWARE THAN ALL COMBINED + MORE HARDWARE. TIE IN US AND BEYOND. WHAT SAY YOU NOW, FANBOYS?
MOVING ON. WE INNOVATE. DONT BELIEVE?
WE BROUGHT IN A SECOND-RATE DJer TO DEMO ELECTROPLANKTON, THE 40 DOLLAR APPLICATION WHERE YOU TOUCH SHIT AND THEY MAKE SOUNDS.
*Crazy new-agey semi-techo rave commences, finishes and guy says reggie should work on dancing movies*
OK NOW? STILL NO BELIEVE? TINA WOODS COME OUT AND SHOW OUR TOTALLY AWESOME VIRTUAL PET NINTENDOGS.
TINA: Awesome, awesome! So happy to be here! Nintendo let me play with this totally awesome advance copy of this game called Nintendogs! Here's how it works! You make a puppy and then raise it! It listens to your voice!
COME HERE DOG! SAY HELLO!og Barks*
AW, YAY! IT BARKED!
*crowd mumbles anxiously*
I taught it to do more! Watch what it does when I say "New Zelda.!"
New Zelda! New Zelda! New Zelda! New Zelda!
New Zelda! New Zelda!
New Zelda! New Zelda!og does nothing*
What the fuck, dog? Why the fuck ain't you listenin'?og barks*
AW, yay! Success!
Uh oh, dog has a visitor! It has Mario hat! Aw, how cute - they makin' sweet doggie sexy! Whose the owner of this dog!?
MIYAMOTO: I AM! Let's fuck in back after show, k?
*slaps Tina Woods on ass, she runs back stage*
MIYAMOTO: Ok, we still make game too for old system. Show clip.
*50000000 Mario branded games and some other random shit*
MIYAMOTO: See? Awesome!
Reggie: And that not all! Unveil Gameboy Micro! This is our twenty-fifth redesign of the Gameboy Advance line. This time it's for IMAGE-CONSCIOUS consumer. This consumer is also known as "fucking gullible" and "we will buy anything that is smaller than a wallet."
MIYAMOTO: Oh shit. Now, Levolution! Here is design!
*crowd cheers in anticipation of news!*
IWATA & MIYAMOTO: Hahaha, no news today!!!
*crowd gasps*
Iwata: But we will have download game for all nintendo system, throughout history! Game & Watch included.
*crowd claps*
Iwata: So what is Levolusion? Sorry, you wait for later. It mystery.
*crowd sobs*
Miyamoto: NOW, ZELDA! ROLL CLIP!
*awesome music, everyone jizzes and it single handedly saves show from disaster*
Miyamoto: Pimp smooth. Thank you for time, bitches!
Staat toch bij allebij dat het niet zo krachtig wordt ?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
oftewel, hij is even snel als de ps3 en box360
[..]
Oftewel, hij kan best slomer zijn als de ps3 en box360?
Ik snap het niet.
Ja ik vroeg dus om een gratisch link, gij dementequote:
Ik moet erom blijven lachen, omdat het waar isquote:REGGIE: WE ARE TOTALLY KICKIN ASS. THEY SAY PS2 IN LEAD OF US? FALSE. PROVEN WITH GBA+ENTIRE GAMEBOYLINE+DS+GAMECUBE+SNES+N64, WE HAVE SOLD MORE SOFTWARE THAN ALL COMBINED + MORE HARDWARE. TIE IN US AND BEYOND. WHAT SAY YOU NOW, FANBOYS?
Kan het plaatje niet zien, maar op welke stream zit je dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef Alessandro het volgende:
Deze herhaald zich steeds weet neit of hij het straks ook gaat doen??
Hoe heb jij je computer opgestart????quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:47 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Kan het plaatje niet zien, maar op welke stream zit je dan?
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Staat toch bij allebij dat het niet zo krachtig wordt ?!
Wtf, lees effe goed demente.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:49 schreef joriszss het volgende:
[..]
Hoe heb jij je computer opgestart????
EEN *.JPG is een plaatje, GEEN FILMPJE!!!!
Yup, ik snap er ook geen reet van. Typisch dubbelzinnige europeaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3
Europese managers spreken beweringen tegen dat de Revolution niet zal "sterren"met dezelfde kracht als de Xbox 360 and PS3 = even krachtig
5:13 The Nintendo Revolution may not be as powerful as Sony's PS3 and Xbox 360 when it launches next year,
De NR kan minder krachtig zijn als hij uitkomt volgend jaar
?
Ja het heerst hier blijkbaar *doet mondkapje op*quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:52 schreef Cheiron het volgende:
Beetje een dementerende bejaardenfetish bot13?
ja maar wat heeft een stream in godsnaam met de link van dat plaatje daarboven??quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:51 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wtf, lees effe goed demente.
Ik kan het plaatje niet zien.
Punt.
Nieuwe zin.
Maar op welke stream zit je dan?
PS3 en XBOX 360 zijn sterren vanwege hun kracht. Revolution zal niet sterren en dus niet dezelfde kracht laten zien = minder krachtigquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Europese managers spreken beweringen tegen dat de Revolution niet zal "sterren"met dezelfde kracht als de Xbox 360 and PS3 = even krachtig
NR komt volgend jaar uit en kan minder krachtig zijn als PS3 en de XBOX360quote:5:13 The Nintendo Revolution may not be as powerful as Sony's PS3 and Xbox 360 when it launches next year,
De NR kan minder krachtig zijn als hij uitkomt volgend jaar
?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:54 schreef joriszss het volgende:
[..]
ja maar wat heeft een stream in godsnaam met de link van dat plaatje daarboven??
omg... Dit is toch wel duidelijk zou ik bijna zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
[[url=http://img267.echo.cx/img267/5954/cam73ld.th.jpg]afbeelding][/URL]
zijn niet hetzelfde ..quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:55 schreef merino het volgende:
[..]
en
PS3 en XBOX 360 zijn sterren vanwege hun kracht. Revolution zal niet sterren en dus niet dezelfde kracht laten zien = minder krachtig
Hebbie Banjo Kazooie nooit gespeeld? Hijs echt fantastisch!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Notorious_Roy geeft het topic een nieuwe wending
Welke ouwe Nintendo games gaan jullie downloaden?
Ik ga voor:
NES:
Mario 1 t/m 3
SNES:
Chrono Trigger
Secret of Mana
Mario RPG
Treasure Hunter G
Seiken Densetsu 3
Final Fantasy serie
N64:
DK64
Banjo Kazooie
Blastcorps
Pilotwings
More to come
NintendoON.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
Zou je de boekjes ook kunnen downloaden? En moet dit geld gaan kosten? Nintendo kennede welquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Notorious_Roy geeft het topic een nieuwe wending
Welke ouwe Nintendo games gaan jullie downloaden?
Ik ga voor:
NES:
Mario 1 t/m 3
SNES:
Chrono Trigger
Secret of Mana
Mario RPG
Treasure Hunter G
Seiken Densetsu 3
Final Fantasy serie
N64:
DK64
Banjo Kazooie
Blastcorps
Pilotwings
More to come
WTF?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
Heb jij Cube, DS en GBA games nooit gespeeld? Ze zijn fantastischquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hebbie Banjo Kazooie nooit gespeeld? Hijs echt fantastisch!
Nee, ik heb nog wel een .JPG-tje voor je, maar ik hoorde net dat dat geen filmpjes zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:01 schreef Alessandro het volgende:
Iemand nog een gratis linkje om het te bekijken of zijn die er niet:::::::::::::![]()
Ja op Xbox Live is alles gratis.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Zou je de boekjes ook kunnen downloaden? En moet dit geld gaan kosten? Nintendo kennede wel
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
De volgende generatie koop ik alleen nog maar de ECHTE topgames en dan zit je op 5 games per jaar, max. Daartussen zou je de oude games kunnen spelen, zonder ze allemaal aan te sluiten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:01 schreef Cheiron het volgende:
Roy, als ik eerlijk ben wil ik helemaal geen oude games downloaden![]()
Oude games heb ik al heel veel gespeeld, zoveel gametijd heb ik niet (je zou het niet zeggen), en ik wil nieuwe ervaringen ipv oude...
Ja ja, rub it in.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij Cube, DS en GBA games nooit gespeeld? Ze zijn fantastischOverigens wil die lijst niet zeggen dat ik de games niet gespeeld heb.
Enorm groot ON?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zie niets aan dat plaatje ben ik nu zo krom?![]()
Dat plaatjequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja ja, rub it in.Ik ga wraak op je nemen.
Let's get the party started!
[afbeelding]
Heb je een punt. Aansluiten van ouwe consoles is gewoon best kut. Toch vraag ik mij af of, wanneer je nu SM3 download en speelt, of het voldoet aan je verwachtingen. Zometeen verpest het je idee, je fijne gevoel bij die gamequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De volgende generatie koop ik alleen nog maar de ECHTE topgames en dan zit je op 5 games per jaar, max. Daartussen zou je de oude games kunnen spelen, zonder ze allemaal aan te sluiten.
Heb ik 't over de Xbox dan? Scheer je weg, fanboyquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:02 schreef VoiceofPower het volgende:
[..]
Ja op Xbox Live is alles gratis.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja ja, rub it in.Ik ga wraak op je nemen.
Let's get the party started!
[afbeelding]
Nou, af en toe speel ik nog weleens oude games, en ik verwacht enorm simpele games die gewoon leuk zijn en blijven. Dat zijn de meeste wel, zeker de platform games.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb je een punt. Aansluiten van ouwe consoles is gewoon best kut. Toch vraag ik mij af of, wanneer je nu SM3 download en speelt, of het voldoet aan je verwachtingen. Zometeen verpest het je idee, je fijne gevoel bij die game
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:05 schreef BMH het volgende:
Perrin is er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |