quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:51 schreef Bot13 het volgende:
Na een dealtje met Xbox, hebben we em dan eindelijk, DE NIEUWE REVOLUTION CONTROLLER!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Straks krijgen we te horen dat de Rev sneller is dan de Xbox 360 en dat de finalname 'Nintendo Aries' wordt.
Mja of het is idd behind closed doors en dan weten we nog niks...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef devv05 het volgende:
Nog een uurtje tot het hoogte of diepte punt
Tenzij ze geen zwijgplicht hebben, maar dat zal wel weer welquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:07 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mja of het is idd behind closed doors en dan weten we nog niks...
IGN staat iig weer uit te zenden, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Nee als het goed is zou het een soort 2e Press conference zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar die mensen die achter de closed doors zitten gaan ons toch de info geven? Of sla ik de plank mis?
Waar zenden ze live uit dan, ik kan niks vinden (ja ben nooit zo'n held op sites zoals gamespot)quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef Dementor het volgende:
Alleen behind closed doors is BS.
Gamespot zend live uit
Want? Hieruit blijkt dat de E3 echt bezig is nu?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:22 schreef exile0000 het volgende:
Laten we nog even verder speculeren. Ik kreeg net de Nintendo nieuwbrief en lees eens wat er in staat:
E3 - Twee kleine lettertjes, één grote show!
E3 is de jaarlijkse beurs voor videogames waar Nintendo en andere gamesbedrijven hun nieuwste producten tonen aan een nieuwsgierig publiek. Dit jaar vindt de beurs plaats van 18-20 mei in het Los Angeles Convention Center in de V.S. en het ziet ernaaruit dat het dit jaar een bijzondere show gaat worden...
Uiteraard zal www.nintendo.nl je direct van alle officiële informatie voorzien en we gaan ook uitgebreid verslag doen van wat er tijdens het evenement zelf allemaal gebeurt. Zorg dat je de site vanaf 18 mei goed in de gaten houdt om niks te missen!
Genoeg voer voor complottheoretici dacht ik zo.
Ik zeg niet dat ik er wat in zie behalve algemene praat, maar de echte believers kunnen er vast heel veel uit halen. Je kunt er vast heel vaak 19 of 2 of Reggie uit halen ofzoquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:24 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Want? Hieruit blijkt dat de E3 echt bezig is nu?
kijk, als alle nationale nintendosites dr uit lagen, was het interessant voer geweest, maar dat is niet zo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:26 schreef Dementor het volgende:
Nintendo.nl... nuff said.
Daarom zeg ik ook nuff said.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:28 schreef PeeJay het volgende:
[..]
kijk, als alle nationale nintendosites dr uit lagen, was het interessant voer geweest, maar dat is niet zo...
Zoiets kan volgens mij iedereen wel vertellen: "jaaa wij bij nintendo zijn altijd bezig met ontwikkelen, echt concrete dingen kan ik niet zeggen, het gaat niet om de kwantiteit maar de kwaliteit" bla bla bla, geen inhoudelijke chockerende dingen die iets toevoegen aan de discussie. IMHOquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef Roi het volgende:
E3 2005: "IT'S NOT ABOUT SPECS" - NINTENDO'S MARKO HEIN
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as ....
*lul verhaal mode*
.... it comes, will it be part of the Revolution's revolution? "I have no information on that. But it's a good question..."
Ik zie opt moment de livewire studio...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:38 schreef Bot13 het volgende:
Even dat ik niet hoef te stressen straks:
Op welke stream komen die live press conferences? Of moet je daar lid voor zijn?
* Bot13 zit nu al 10 minuten naar een "This event is not yet started, come back later"-plaatje te staren
//edit: http://boss.streamos.com/(...)s-e3video_050514.asx dus
oftewel, hij is even snel als de ps3 en box360quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef Roi het volgende:
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3
Oftewel, hij kan best slomer zijn als de ps3 en box360?quote:5:13 The Nintendo Revolution may not be as powerful as Sony's PS3 and Xbox 360 when it launches next year,
Link?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zie opt moment de livewire studio...
Is al gepost.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:35 schreef Roi het volgende:
[lulverhaal]
Ik vindt het wel jammer dat de Nintendo Revo niet dezelfde graphics krijgt als zelfs de 360. Dan zou die Metroid die we zagen de echte Revo graphics kunnen zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:39 schreef joriszss het volgende:
[..]
Zoiets kan volgens mij iedereen wel vertellen: "jaaa wij bij nintendo zijn altijd bezig met ontwikkelen, echt concrete dingen kan ik niet zeggen, het gaat niet om de kwantiteit maar de kwaliteit" bla bla bla, geen inhoudelijke chockerende dingen die iets toevoegen aan de discussie. IMHO
roflquote:This is how the conference went down.
IWATA: I leady to kik some ass.
IWATA: I also leady to take some names.
*crowd laughs nervously*
IWATA: PLZ WELCUM REGGIE
REGGIE: WE ARE TOTALLY KICKIN ASS. THEY SAY PS2 IN LEAD OF US? FALSE. PROVEN WITH GBA+ENTIRE GAMEBOYLINE+DS+GAMECUBE+SNES+N64, WE HAVE SOLD MORE SOFTWARE THAN ALL COMBINED + MORE HARDWARE. TIE IN US AND BEYOND. WHAT SAY YOU NOW, FANBOYS?
MOVING ON. WE INNOVATE. DONT BELIEVE?
WE BROUGHT IN A SECOND-RATE DJer TO DEMO ELECTROPLANKTON, THE 40 DOLLAR APPLICATION WHERE YOU TOUCH SHIT AND THEY MAKE SOUNDS.
*Crazy new-agey semi-techo rave commences, finishes and guy says reggie should work on dancing movies*
OK NOW? STILL NO BELIEVE? TINA WOODS COME OUT AND SHOW OUR TOTALLY AWESOME VIRTUAL PET NINTENDOGS.
TINA: Awesome, awesome! So happy to be here! Nintendo let me play with this totally awesome advance copy of this game called Nintendogs! Here's how it works! You make a puppy and then raise it! It listens to your voice!
COME HERE DOG! SAY HELLO!og Barks*
AW, YAY! IT BARKED!
*crowd mumbles anxiously*
I taught it to do more! Watch what it does when I say "New Zelda.!"
New Zelda! New Zelda! New Zelda! New Zelda!
New Zelda! New Zelda!
New Zelda! New Zelda!og does nothing*
What the fuck, dog? Why the fuck ain't you listenin'?og barks*
AW, yay! Success!
Uh oh, dog has a visitor! It has Mario hat! Aw, how cute - they makin' sweet doggie sexy! Whose the owner of this dog!?
MIYAMOTO: I AM! Let's fuck in back after show, k?
*slaps Tina Woods on ass, she runs back stage*
MIYAMOTO: Ok, we still make game too for old system. Show clip.
*50000000 Mario branded games and some other random shit*
MIYAMOTO: See? Awesome!
Reggie: And that not all! Unveil Gameboy Micro! This is our twenty-fifth redesign of the Gameboy Advance line. This time it's for IMAGE-CONSCIOUS consumer. This consumer is also known as "fucking gullible" and "we will buy anything that is smaller than a wallet."
MIYAMOTO: Oh shit. Now, Levolution! Here is design!
*crowd cheers in anticipation of news!*
IWATA & MIYAMOTO: Hahaha, no news today!!!
*crowd gasps*
Iwata: But we will have download game for all nintendo system, throughout history! Game & Watch included.
*crowd claps*
Iwata: So what is Levolusion? Sorry, you wait for later. It mystery.
*crowd sobs*
Miyamoto: NOW, ZELDA! ROLL CLIP!
*awesome music, everyone jizzes and it single handedly saves show from disaster*
Miyamoto: Pimp smooth. Thank you for time, bitches!
Staat toch bij allebij dat het niet zo krachtig wordt ?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
oftewel, hij is even snel als de ps3 en box360
[..]
Oftewel, hij kan best slomer zijn als de ps3 en box360?
Ik snap het niet.
Ja ik vroeg dus om een gratisch link, gij dementequote:
Ik moet erom blijven lachen, omdat het waar isquote:REGGIE: WE ARE TOTALLY KICKIN ASS. THEY SAY PS2 IN LEAD OF US? FALSE. PROVEN WITH GBA+ENTIRE GAMEBOYLINE+DS+GAMECUBE+SNES+N64, WE HAVE SOLD MORE SOFTWARE THAN ALL COMBINED + MORE HARDWARE. TIE IN US AND BEYOND. WHAT SAY YOU NOW, FANBOYS?
Kan het plaatje niet zien, maar op welke stream zit je dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef Alessandro het volgende:
http://img146.echo.cx/img146/1595/revolutionzelda4vn.jpg
Deze herhaald zich steeds weet neit of hij het straks ook gaat doen??
Hoe heb jij je computer opgestart????quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:47 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Kan het plaatje niet zien, maar op welke stream zit je dan?
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Staat toch bij allebij dat het niet zo krachtig wordt ?!
Wtf, lees effe goed demente.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:49 schreef joriszss het volgende:
[..]
Hoe heb jij je computer opgestart????
EEN *.JPG is een plaatje, GEEN FILMPJE!!!!
Yup, ik snap er ook geen reet van. Typisch dubbelzinnige europeaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3
Europese managers spreken beweringen tegen dat de Revolution niet zal "sterren"met dezelfde kracht als de Xbox 360 and PS3 = even krachtig
5:13 The Nintendo Revolution may not be as powerful as Sony's PS3 and Xbox 360 when it launches next year,
De NR kan minder krachtig zijn als hij uitkomt volgend jaar
?
Ja het heerst hier blijkbaar *doet mondkapje op*quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:52 schreef Cheiron het volgende:
Beetje een dementerende bejaardenfetish bot13?
ja maar wat heeft een stream in godsnaam met de link van dat plaatje daarboven??quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:51 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wtf, lees effe goed demente.
Ik kan het plaatje niet zien.
Punt.
Nieuwe zin.
Maar op welke stream zit je dan?
PS3 en XBOX 360 zijn sterren vanwege hun kracht. Revolution zal niet sterren en dus niet dezelfde kracht laten zien = minder krachtigquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Europese managers spreken beweringen tegen dat de Revolution niet zal "sterren"met dezelfde kracht als de Xbox 360 and PS3 = even krachtig
NR komt volgend jaar uit en kan minder krachtig zijn als PS3 en de XBOX360quote:5:13 The Nintendo Revolution may not be as powerful as Sony's PS3 and Xbox 360 when it launches next year,
De NR kan minder krachtig zijn als hij uitkomt volgend jaar
?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:54 schreef joriszss het volgende:
[..]
ja maar wat heeft een stream in godsnaam met de link van dat plaatje daarboven??
omg... Dit is toch wel duidelijk zou ik bijna zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
[[url=http://img267.echo.cx/img267/5954/cam73ld.th.jpg]afbeelding][/URL]
zijn niet hetzelfde ..quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:55 schreef merino het volgende:
[..]
en
PS3 en XBOX 360 zijn sterren vanwege hun kracht. Revolution zal niet sterren en dus niet dezelfde kracht laten zien = minder krachtig
Hebbie Banjo Kazooie nooit gespeeld? Hijs echt fantastisch!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Notorious_Roy geeft het topic een nieuwe wending
Welke ouwe Nintendo games gaan jullie downloaden?
Ik ga voor:
NES:
Mario 1 t/m 3
SNES:
Chrono Trigger
Secret of Mana
Mario RPG
Treasure Hunter G
Seiken Densetsu 3
Final Fantasy serie
N64:
DK64
Banjo Kazooie
Blastcorps
Pilotwings
More to come
NintendoON.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
Zou je de boekjes ook kunnen downloaden? En moet dit geld gaan kosten? Nintendo kennede welquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Notorious_Roy geeft het topic een nieuwe wending
Welke ouwe Nintendo games gaan jullie downloaden?
Ik ga voor:
NES:
Mario 1 t/m 3
SNES:
Chrono Trigger
Secret of Mana
Mario RPG
Treasure Hunter G
Seiken Densetsu 3
Final Fantasy serie
N64:
DK64
Banjo Kazooie
Blastcorps
Pilotwings
More to come
WTF?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
Heb jij Cube, DS en GBA games nooit gespeeld? Ze zijn fantastischquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hebbie Banjo Kazooie nooit gespeeld? Hijs echt fantastisch!
Nee, ik heb nog wel een .JPG-tje voor je, maar ik hoorde net dat dat geen filmpjes zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:01 schreef Alessandro het volgende:
Iemand nog een gratis linkje om het te bekijken of zijn die er niet:::::::::::::![]()
Ja op Xbox Live is alles gratis.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Zou je de boekjes ook kunnen downloaden? En moet dit geld gaan kosten? Nintendo kennede wel
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
De volgende generatie koop ik alleen nog maar de ECHTE topgames en dan zit je op 5 games per jaar, max. Daartussen zou je de oude games kunnen spelen, zonder ze allemaal aan te sluiten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:01 schreef Cheiron het volgende:
Roy, als ik eerlijk ben wil ik helemaal geen oude games downloaden![]()
Oude games heb ik al heel veel gespeeld, zoveel gametijd heb ik niet (je zou het niet zeggen), en ik wil nieuwe ervaringen ipv oude...
Ja ja, rub it in.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij Cube, DS en GBA games nooit gespeeld? Ze zijn fantastischOverigens wil die lijst niet zeggen dat ik de games niet gespeeld heb.
Enorm groot ON?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zie niets aan dat plaatje ben ik nu zo krom?![]()
Dat plaatjequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja ja, rub it in.Ik ga wraak op je nemen.
Let's get the party started!
[afbeelding]
Heb je een punt. Aansluiten van ouwe consoles is gewoon best kut. Toch vraag ik mij af of, wanneer je nu SM3 download en speelt, of het voldoet aan je verwachtingen. Zometeen verpest het je idee, je fijne gevoel bij die gamequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De volgende generatie koop ik alleen nog maar de ECHTE topgames en dan zit je op 5 games per jaar, max. Daartussen zou je de oude games kunnen spelen, zonder ze allemaal aan te sluiten.
Heb ik 't over de Xbox dan? Scheer je weg, fanboyquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:02 schreef VoiceofPower het volgende:
[..]
Ja op Xbox Live is alles gratis.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja ja, rub it in.Ik ga wraak op je nemen.
Let's get the party started!
[afbeelding]
Nou, af en toe speel ik nog weleens oude games, en ik verwacht enorm simpele games die gewoon leuk zijn en blijven. Dat zijn de meeste wel, zeker de platform games.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb je een punt. Aansluiten van ouwe consoles is gewoon best kut. Toch vraag ik mij af of, wanneer je nu SM3 download en speelt, of het voldoet aan je verwachtingen. Zometeen verpest het je idee, je fijne gevoel bij die game
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:05 schreef BMH het volgende:
Perrin is er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |