Kan het plaatje niet zien, maar op welke stream zit je dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef Alessandro het volgende:
http://img146.echo.cx/img146/1595/revolutionzelda4vn.jpg
Deze herhaald zich steeds weet neit of hij het straks ook gaat doen??
Hoe heb jij je computer opgestart????quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:47 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Kan het plaatje niet zien, maar op welke stream zit je dan?
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:43 schreef Roi het volgende:
[..]
Staat toch bij allebij dat het niet zo krachtig wordt ?!
Wtf, lees effe goed demente.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:49 schreef joriszss het volgende:
[..]
Hoe heb jij je computer opgestart????
EEN *.JPG is een plaatje, GEEN FILMPJE!!!!
Yup, ik snap er ook geen reet van. Typisch dubbelzinnige europeaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3
Europese managers spreken beweringen tegen dat de Revolution niet zal "sterren"met dezelfde kracht als de Xbox 360 and PS3 = even krachtig
5:13 The Nintendo Revolution may not be as powerful as Sony's PS3 and Xbox 360 when it launches next year,
De NR kan minder krachtig zijn als hij uitkomt volgend jaar
?
Ja het heerst hier blijkbaar *doet mondkapje op*quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:52 schreef Cheiron het volgende:
Beetje een dementerende bejaardenfetish bot13?
ja maar wat heeft een stream in godsnaam met de link van dat plaatje daarboven??quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:51 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wtf, lees effe goed demente.
Ik kan het plaatje niet zien.
Punt.
Nieuwe zin.
Maar op welke stream zit je dan?
PS3 en XBOX 360 zijn sterren vanwege hun kracht. Revolution zal niet sterren en dus niet dezelfde kracht laten zien = minder krachtigquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3
Europese managers spreken beweringen tegen dat de Revolution niet zal "sterren"met dezelfde kracht als de Xbox 360 and PS3 = even krachtig
NR komt volgend jaar uit en kan minder krachtig zijn als PS3 en de XBOX360quote:5:13 The Nintendo Revolution may not be as powerful as Sony's PS3 and Xbox 360 when it launches next year,
De NR kan minder krachtig zijn als hij uitkomt volgend jaar
?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:54 schreef joriszss het volgende:
[..]
ja maar wat heeft een stream in godsnaam met de link van dat plaatje daarboven??
omg... Dit is toch wel duidelijk zou ik bijna zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
[[url=http://img267.echo.cx/img267/5954/cam73ld.th.jpg]afbeelding][/URL]
zijn niet hetzelfde ..quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:55 schreef merino het volgende:
[..]
en
PS3 en XBOX 360 zijn sterren vanwege hun kracht. Revolution zal niet sterren en dus niet dezelfde kracht laten zien = minder krachtig
Hebbie Banjo Kazooie nooit gespeeld? Hijs echt fantastisch!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Notorious_Roy geeft het topic een nieuwe wending
Welke ouwe Nintendo games gaan jullie downloaden?
Ik ga voor:
NES:
Mario 1 t/m 3
SNES:
Chrono Trigger
Secret of Mana
Mario RPG
Treasure Hunter G
Seiken Densetsu 3
Final Fantasy serie
N64:
DK64
Banjo Kazooie
Blastcorps
Pilotwings
More to come
NintendoON.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
Zou je de boekjes ook kunnen downloaden? En moet dit geld gaan kosten? Nintendo kennede welquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Notorious_Roy geeft het topic een nieuwe wending
Welke ouwe Nintendo games gaan jullie downloaden?
Ik ga voor:
NES:
Mario 1 t/m 3
SNES:
Chrono Trigger
Secret of Mana
Mario RPG
Treasure Hunter G
Seiken Densetsu 3
Final Fantasy serie
N64:
DK64
Banjo Kazooie
Blastcorps
Pilotwings
More to come
WTF?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
Heb jij Cube, DS en GBA games nooit gespeeld? Ze zijn fantastischquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hebbie Banjo Kazooie nooit gespeeld? Hijs echt fantastisch!
Nee, ik heb nog wel een .JPG-tje voor je, maar ik hoorde net dat dat geen filmpjes zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:01 schreef Alessandro het volgende:
Iemand nog een gratis linkje om het te bekijken of zijn die er niet:::::::::::::![]()
Ja op Xbox Live is alles gratis.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Zou je de boekjes ook kunnen downloaden? En moet dit geld gaan kosten? Nintendo kennede wel
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Roi het volgende:
De volgende generatie koop ik alleen nog maar de ECHTE topgames en dan zit je op 5 games per jaar, max. Daartussen zou je de oude games kunnen spelen, zonder ze allemaal aan te sluiten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:01 schreef Cheiron het volgende:
Roy, als ik eerlijk ben wil ik helemaal geen oude games downloaden![]()
Oude games heb ik al heel veel gespeeld, zoveel gametijd heb ik niet (je zou het niet zeggen), en ik wil nieuwe ervaringen ipv oude...
Ja ja, rub it in.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij Cube, DS en GBA games nooit gespeeld? Ze zijn fantastischOverigens wil die lijst niet zeggen dat ik de games niet gespeeld heb.
Enorm groot ON?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zie niets aan dat plaatje ben ik nu zo krom?![]()
Dat plaatjequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja ja, rub it in.Ik ga wraak op je nemen.
Let's get the party started!
[afbeelding]
Heb je een punt. Aansluiten van ouwe consoles is gewoon best kut. Toch vraag ik mij af of, wanneer je nu SM3 download en speelt, of het voldoet aan je verwachtingen. Zometeen verpest het je idee, je fijne gevoel bij die gamequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De volgende generatie koop ik alleen nog maar de ECHTE topgames en dan zit je op 5 games per jaar, max. Daartussen zou je de oude games kunnen spelen, zonder ze allemaal aan te sluiten.
Heb ik 't over de Xbox dan? Scheer je weg, fanboyquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:02 schreef VoiceofPower het volgende:
[..]
Ja op Xbox Live is alles gratis.![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja ja, rub it in.Ik ga wraak op je nemen.
Let's get the party started!
[afbeelding]
Nou, af en toe speel ik nog weleens oude games, en ik verwacht enorm simpele games die gewoon leuk zijn en blijven. Dat zijn de meeste wel, zeker de platform games.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb je een punt. Aansluiten van ouwe consoles is gewoon best kut. Toch vraag ik mij af of, wanneer je nu SM3 download en speelt, of het voldoet aan je verwachtingen. Zometeen verpest het je idee, je fijne gevoel bij die game
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:05 schreef BMH het volgende:
Perrin is er!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |