Hehe, ik doe toch geen uitspraak dat het wel echt moet zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:46 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Waarom ziet Mario er zo rete-vaag uit, als het dan toch echt is?![]()
Neequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Waarom is het filmpje afgekapt? Iemand daar dan een verklaring voor, als het dan toch nep is.
Ow, en dat logo van de GC veranderen ze dan ook maar, net als de naam?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
als je deze bekijkt zie je dat het apparaat precies dezelfde ingangen heeft als de gamecube. misschien is het inderdaad maar een redesign voor de consumentjes. zo kunnen ze nog even vooruit tot de echte revolution er is.
nee, maar serieus. zelfs die memorycards slots zijn precies hetzelfde en die stipjes boven die controller ingangen. hmmm.
Je hebt het over 2 games ofzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ze hebben exclusieve versies van hun consoles speciaal naar Europa gebracht en van veel van hun games zijn de PAL-versies het meest uitgebreid.
kom op zeg, ze gaan met de revolution toch niet dezelfde controllers gebruiken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, en dat logo van de GC veranderen ze dan ook maar, net als de naam?
Ik heb veel dingen gehoord over de Revolution, maar dit tbh wel het allerstomste zeg.
Heb je ooit wel is een Cube controller aangeraakt ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:51 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
kom op zeg, ze gaan met de revolution toch niet dezelfde controllers gebruiken?![]()
die waren best wel crappie (die gele pook en t bebrek aan fatsoenlijke schouderbuttons)
eerste 14 minuten van de show van sony gezien en die was wel impressif, sowieso qua ruimte (zeker als ik het vergelijk met Nintendo).quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
je kan van sony zeggen wat je wil, maar het zijn meesters wat betreft marketing
Op het niveau van Nike
Vriend, dat zijn gewoon poorten voor de NGC controllers, en memory cards, om je NGC en (S)Nes en N64 games te spelen. De controllers van de Revo worden draadloosquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]
als je deze bekijkt zie je dat het apparaat precies dezelfde ingangen heeft als de gamecube. misschien is het inderdaad maar een redesign voor de consumentjes. zo kunnen ze nog even vooruit tot de echte revolution er is.
nee, maar serieus. zelfs die memorycards slots zijn precies hetzelfde en die stipjes boven die controller ingangen. hmmm.
Misschien waren het maar 100 echt zichtbare kastelen met detail en de rest gewoon stippen en dan een paar seconden loopen ofzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:50 schreef R0nn het volgende:
Over Nintendo On filmpje. Stel dat het 512.000.000 kastelen zijn...iemand enig idee hoeveel poly's één kasteel is (of een inschatting kan maken). Kunnen we uitrekenen in hoeverre dit in een dagje wel te renderen is.
het viel me gewoon op jaaaqaquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:56 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vriend, dat zijn gewoon poorten voor de NGC controllers, en memory cards, om je NGC en (S)Nes en N64 games te spelen. De controllers van de Revo worden draadloos![]()
Wie zegt dat duckhunt uit komtquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:00 schreef Tali-banaan het volgende:
[..]
het viel me gewoon op jaaaqa![]()
dan mogen ze er van mij part voor de feeling ook nog wel (s)nes/n64/gb ports in proppen zodat je echt old school kan spelenen hoe moet je nou duck hunten
![]()
![]()
sja als je alle spellen van de afgelopen 20 jaar zou kunnen spelen, dan zit duckhunt daar toch ook bijquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wie zegt dat duckhunt uit komt
OFFFFFFF DE MYSTERIEUZE CONTROLLER IS ZO'N PISTOOL!![]()
Link en heeft hij daar ook bewijs voor?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:15 schreef Roi het volgende:
Hij heeft een paar dagen geleden al toegegeven dat hij het heeft gemaakt op het IGN forum. Voor deze grote hype.
quote:this has to be the most compelling evidence yet.
www.clickthebackbutton.com
Someone called liz19 keeps making posts. One of which is 'gamerah_revolution' which shows a series of mostacio'd personalities throughout history, only to show Mario without a moustache. "Things are gonna change, Ready Revolution?"
And another post: "This will surely more than make up for all our mistakes in the past. 11 more hours. Did you solve the puzzle?"
And another: "I Gave New inventions. shall it never open new individuals thoughts." Clearly the first letters capitalised - IGN.
Remember from that video shown on the Nintendo front page? It's filename was liz.mpg. And she mentioned being ready for a site Launch on Wednesday. Could this be the site they launched?
Nou ik heb zelf wel wat 3D dingen gedaan en ik ken een gast die maakt hele mooie dingen. Dat kan je echt nooit in 1 week afkrijgen. Serieus, sommige delen doe je heel snel maar sommige delen duren echt veels te lang. Die Mario en Metroid scenes fix je niet zomaar in elkaar. Al het modellen haal je misschien wel in een week, maar het texturen + renderen lukt je niet zo snel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Nou deze tweaker * Bot13 meld ..
zegt dat het onzin is, en dat als je continue blijft werken je dit wel binnen een paar dagen af kan hebben. (mits je het 3d model van het kasteel uit N64 hebt, anders wordt het lastig). En al zou het langer dan een week duren om het te maken zie ik alsnog niet in waarom het van Nintendo moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |