abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27155789

als je deze bekijkt zie je dat het apparaat precies dezelfde ingangen heeft als de gamecube. misschien is het inderdaad maar een redesign voor de consumentjes. zo kunnen ze nog even vooruit tot de echte revolution er is.

nee, maar serieus. zelfs die memorycards slots zijn precies hetzelfde en die stipjes boven die controller ingangen. hmmm.
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_27155796
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:46 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Waarom ziet Mario er zo rete-vaag uit, als het dan toch echt is?
Hehe, ik doe toch geen uitspraak dat het wel echt moet zijn.
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:48:00 #153
120931 R0nn
Brother
pi_27155798
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Waarom is het filmpje afgekapt? Iemand daar dan een verklaring voor, als het dan toch nep is.
Nee
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:49:39 #154
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27155861
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]

als je deze bekijkt zie je dat het apparaat precies dezelfde ingangen heeft als de gamecube. misschien is het inderdaad maar een redesign voor de consumentjes. zo kunnen ze nog even vooruit tot de echte revolution er is.

nee, maar serieus. zelfs die memorycards slots zijn precies hetzelfde en die stipjes boven die controller ingangen. hmmm.
Ow, en dat logo van de GC veranderen ze dan ook maar, net als de naam?

Ik heb veel dingen gehoord over de Revolution, maar dit tbh wel het allerstomste zeg .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27155879
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ze hebben exclusieve versies van hun consoles speciaal naar Europa gebracht en van veel van hun games zijn de PAL-versies het meest uitgebreid.
Je hebt het over 2 games ofzo...

Daarnaast, zo vreemd is dat ook weer niet aangezien de Europese release vaak veel later is.
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:50:43 #156
120931 R0nn
Brother
pi_27155907
Over Nintendo On filmpje. Stel dat het 512.000.000 kastelen zijn...iemand enig idee hoeveel poly's één kasteel is (of een inschatting kan maken). Kunnen we uitrekenen in hoeverre dit in een dagje wel te renderen is.
pi_27155945
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:49 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ow, en dat logo van de GC veranderen ze dan ook maar, net als de naam?

Ik heb veel dingen gehoord over de Revolution, maar dit tbh wel het allerstomste zeg .
kom op zeg, ze gaan met de revolution toch niet dezelfde controllers gebruiken?

die waren best wel crappie (die gele pook en t bebrek aan fatsoenlijke schouderbuttons)
pi_27156101
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:51 schreef Tali-banaan het volgende:

[..]

kom op zeg, ze gaan met de revolution toch niet dezelfde controllers gebruiken?

die waren best wel crappie (die gele pook en t bebrek aan fatsoenlijke schouderbuttons)
Heb je ooit wel is een Cube controller aangeraakt ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:56:21 #159
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_27156107
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

je kan van sony zeggen wat je wil, maar het zijn meesters wat betreft marketing

Op het niveau van Nike
eerste 14 minuten van de show van sony gezien en die was wel impressif, sowieso qua ruimte (zeker als ik het vergelijk met Nintendo).
Maar als de theorien kloppen dat nintendo dit helemaal van te voren heeft opgezet en pas later in de E3 week komen met de echte bigg bang. Dan is dat zeker wel een heel knap staaltje marketing (en dat mag ik zeggen ja, de 6 ECTS voor Marketing zijn binnen en ik vind mezelf sowieso een held dat ik t boek Principles an Practice of Marketing heb uitgelezen, dat zijn dus om en nabij de 900 pagina's).
Nintendo heeft in een korte tijd ongelooflijk veel aandacht naar zich toe weten te trekken zonder veel moeite er voor te doen, iedereen is in de war van wat er precies verwacht moet worden, en reken maar dat ze dat ook zijn bij de concurrent.
Reggie F. is marketing director en die jongen is echt niet op zijn achterhoofd gevallen als ik zijn verleden zie, bij zo'n belangrijke periode waar we NU voorstaan. De introductie van de Next-Gen consoles, kun je het je niet veroorloven als bedrijf zijnde, en zeker niet als Nintendo zijnde, om niet te komen met iets nieuws. En laten we eerlijk zijn... een gameboy micro is NIET nieuw, evenals een Zelda waarvan iedereen al wist dat ie zou komen en waar iedereen ook al gamefootage van heeft gezien.
Ik heb hier het "Shock and Awe" gevoel bij. Eerst iedereen in twijfel laten van "wat is dit nou, wat moeten we hier mee" en vervolgens na veel response gecreërd te hebben van consumenten, iedereen verbazen (note. positief) en dat dus ook nog eens het liefst op een manier die niemand verwacht.
Als er deze E3 niks meer bekend word over de revolution dan klopt er iets niet en kunnen we ons afvragen of nintendo wel voorbereid was op het presenteren van een nieuwe console, maar ik kan niet geloven dat dit niet zo is.
Vergeet niet dat Nintendo zich ook heeft bewezen met een introductie van bijvoorbeeld de DS. En Nintendo kan wel zeggen dat ze nooit specs tonen, maar van elke console is bekend wat de specs zijn (en dan heb ik het niet over een spec van het formaat schijfjes dat er inkunnen en dat t zoveel flash memory heeft), de echte specs komen dus ook nog wel. Be patient.. Be patient

(Reggie F. don't dissapoint me)
The greatest things in life cost nothing
pi_27156115
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:47 schreef Tali-banaan het volgende:
[afbeelding]

Vriend, dat zijn gewoon poorten voor de NGC controllers, en memory cards, om je NGC en (S)Nes en N64 games te spelen. De controllers van de Revo worden draadloos
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_27156148
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:50 schreef R0nn het volgende:
Over Nintendo On filmpje. Stel dat het 512.000.000 kastelen zijn...iemand enig idee hoeveel poly's één kasteel is (of een inschatting kan maken). Kunnen we uitrekenen in hoeverre dit in een dagje wel te renderen is.
Misschien waren het maar 100 echt zichtbare kastelen met detail en de rest gewoon stippen en dan een paar seconden loopen ofzo...

Het enige dat ik weet is dat (artikel van 2 jaar terug, dus verouderde info) één enkel 3D plaatje maken uren, zelfs dagen, in beslag kan nemen wat processor-kracht betreft. Ik weet niet in hoeverre dat met dit filmpje het geval is.

(geen verstand van dit soort zaken dus dont shoot me)
pi_27156240
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:56 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Vriend, dat zijn gewoon poorten voor de NGC controllers, en memory cards, om je NGC en (S)Nes en N64 games te spelen. De controllers van de Revo worden draadloos
het viel me gewoon op jaaaqa
dan mogen ze er van mij part voor de feeling ook nog wel (s)nes/n64/gb ports in proppen zodat je echt old school kan spelen en hoe moet je nou duck hunten
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:00:09 #163
44906 merino
World of Sleepers
pi_27156242
Ik heb nog steeds goede hoop
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_27156319
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:00 schreef Tali-banaan het volgende:

[..]

het viel me gewoon op jaaaqa
dan mogen ze er van mij part voor de feeling ook nog wel (s)nes/n64/gb ports in proppen zodat je echt old school kan spelen en hoe moet je nou duck hunten
Wie zegt dat duckhunt uit komt

OFFFFFFF DE MYSTERIEUZE CONTROLLER IS ZO'N PISTOOL!
pi_27156373
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:02 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Wie zegt dat duckhunt uit komt

OFFFFFFF DE MYSTERIEUZE CONTROLLER IS ZO'N PISTOOL!
sja als je alle spellen van de afgelopen 20 jaar zou kunnen spelen, dan zit duckhunt daar toch ook bij
pi_27156380
WEaarom staat er geen Deel 14 in de TT
pi_27156396
Nog iets wat ik me afvraag: Er is zoveel gezeik over dit filmpje, als hij fake zou zijn, zou de maker zich dan niet hebben laten zien onderhand? En dan bedoel ik dus niet iemand die zegt dat hij het is maar iemand die dat kan aantonen en kan zeggen hoe hij het heeft gedaan.
Who knew?
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:08:17 #168
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_27156522
Die knaap laat zich natuurlijk niet horen, die wil dat mensen 't gaan geloven.
En dat afbreken van 't filmpje zou ook brilliant zijn bedacht, 't vergroot de geloofwaardigheid.
Gr.
pi_27156592
Ik zou het denk ik niet meer kunnen houden als maker
Wat voor constenatie je dan allemaal hebt veroorzaakt
Who knew?
pi_27156762
Hij heeft een paar dagen geleden al toegegeven dat hij het heeft gemaakt op het IGN forum. Voor deze grote hype.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27156784
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:15 schreef Roi het volgende:
Hij heeft een paar dagen geleden al toegegeven dat hij het heeft gemaakt op het IGN forum. Voor deze grote hype.
Link en heeft hij daar ook bewijs voor?
Who knew?
pi_27156798
quote:
this has to be the most compelling evidence yet.

www.clickthebackbutton.com

Someone called liz19 keeps making posts. One of which is 'gamerah_revolution' which shows a series of mostacio'd personalities throughout history, only to show Mario without a moustache. "Things are gonna change, Ready Revolution?"

And another post: "This will surely more than make up for all our mistakes in the past. 11 more hours. Did you solve the puzzle?"

And another: "I Gave New inventions. shall it never open new individuals thoughts." Clearly the first letters capitalised - IGN.

Remember from that video shown on the Nintendo front page? It's filename was liz.mpg. And she mentioned being ready for a site Launch on Wednesday. Could this be the site they launched?
pi_27156806
ik zie trouwens alleen op nederlandse site deze hype/geruchten. heeft een fok member dit bedacht ofzo waar halen jullie toch die info vandaan dat er nog wat groots staat te wachten ?
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:17:03 #174
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27156812
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Nou deze tweaker * Bot13 meld ..
zegt dat het onzin is, en dat als je continue blijft werken je dit wel binnen een paar dagen af kan hebben. (mits je het 3d model van het kasteel uit N64 hebt, anders wordt het lastig). En al zou het langer dan een week duren om het te maken zie ik alsnog niet in waarom het van Nintendo moet zijn.
Nou ik heb zelf wel wat 3D dingen gedaan en ik ken een gast die maakt hele mooie dingen. Dat kan je echt nooit in 1 week afkrijgen. Serieus, sommige delen doe je heel snel maar sommige delen duren echt veels te lang. Die Mario en Metroid scenes fix je niet zomaar in elkaar. Al het modellen haal je misschien wel in een week, maar het texturen + renderen lukt je niet zo snel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_27156943
Uit dat forum op clickthebackbutton.com: http://www.gamerah.com/media/gamerah_revolution.avi

Dát kan je wel in een weekje in elkaar zetten

Toch wel interessant Mario zonder snor, al denk ik niet dat Nintendo dat ooit zal veranderen
Who knew?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')