wat je vergeet is dat bij alle twee de designs de datum staat. ze volgen een tijdlijn. en in die tijdlijn zijn in 2003 (?) 2 designs uitgekomen voor de gameboy. niet 3.. want de micro komt dus pas veel later.quote:Nee, hij is daarvoor gemaakt, en bij Gameboy Advanced staat ook 2 styles, terwijl het er 3 zijn, nadat de Gameboy Micro was aangekondigt eergisteren.
Je leest teveel op Gaming Agequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:34 schreef MMaRsu het volgende:
Anyway, Nintendo is geowned door de rest = [afbeelding]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Aime, Reggie Fils
Reggie was geboren op 25/03/1961. Wat hem in het Engels een Aries maakt. Met dat horoscope of sterrenbeeld dinges.
Waar slaan al die toevallen op.
Nog 4 uur en 27 minuten te gaan.
En daar heb je idd gelijk in. Was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:32 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
wat je vergeet is dat bij alle twee de designs de datum staat. ze volgen een tijdlijn. en in die tijdlijn zijn in 2003 (?) 2 designs uitgekomen voor de gameboy. niet 3.. want de micro komt dus pas veel later.
Nee dan ben je inderdaad de doelgroep niet meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:35 schreef Steeven het volgende:
Misschien zijn wij de doelgroep niet meer, ik hou iig niet van spelletjes.
Maar misschien wel een stuk of 2, en al die toevalligheden maken de kans best groot dat er dus 1 of 2 inzitten die Nintendo wel zelf heeft bedacht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:36 schreef nikk het volgende:
Al dat gedoe over getallen en namen. Er zijn nu wel 1001 toevalligheden. Je maakt mij niet wijs dat Nintendo al deze 1001 toevalligheden heeft uitgedokterd.
Ik hoorde de publiek anders wel hard juichen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:37 schreef Ereinion het volgende:
Waarschijnlijk dacht Nintendo echt dat ze met die gameboy micro, en die aankondiging dat je oude spellen kan downloaden (tegen betaling), dat ze het publiek enthousiast genoeg gemaakt hadden. Die mensen van Nintendo leven echt af en toe in een sprookjeswereld volgens mij.
Rev. sowieso zwakker dan concurrentie.quote:E3 2005: "IT'S NOT ABOUT SPECS" - NINTENDO'S MARKO HEIN
European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3
5:13 The Nintendo Revolution may not be as powerful as Sony's PS3 and Xbox 360 when it launches next year, but it will provide a far better experience and open up gaming to a whole new audience.
That's according to Marko Hein, Nintendo's European head of product analysis and online. While Revolution was unveiled yesterday, the lack of technical specifications on offer was notable.
"It's not about specs," claimed Hein when CVG.com spoke with him today. "It's like in a car - having 400 bhp sounds very nice, you can drive 300 kph, but if the drive isn't enjoyable then what's the point?"
For Hein and Nintendo - once again - it's all about the gamer. "For us the emphasis is on the games and the actual gaming experience, and not on the hardware. Microsoft may well show off a lot of specifications, but that doesn't mean it will have the best choice of games."
Hein then took a swipe at the PS3 trailers shown at Sony's press event on Monday - the subject of much 'were they real/were they rendered' debate. "Let's look at the games, and not rendered demos shown in a conference. I want to see a playable game."
Needless to say, Hein wouldn't be budged on the Revolution's revolution. Referring to Tuesday's rather sparse Revolution details Hein said, "we are very conservative about revealing too many details too early, because when you are doing something revolutionary then your competitors copy."
But the Revolution's controller is certainly a large part of the puzzle: "I think we have deliberately not shown the controller or talked about the controller because it is probably one part of the revolution."
Hein also talked about the Game Boy Micro, addressing the disappointment felt by many that the handheld is not a true GBA 2. "We always try to do the best with the existing hardware before we move onto the next hardware," he said. "The question is how do you reach different groups of people. I think nowadays you have to something a little cooler and more lifestyle, and that's where the GameBoy Micro fits."
So when will GBA 2 show itself? "It's too early to say, but it's well known that we are always working on hardware to keep up with technology and new ideas."
And when it comes, will it be part of the Revolution's revolution? "I have no information on that. But it's a good question..."
Check back soon for more of Hein's views on Game Boy Micro, Revolution, Nintendo going online, DS, and GameCube.
Graeme Boyd
LOL, ik doelde op de geheimzinnigheid en het idee dat zij denken dat wij dat leuk vinden. Dat soort spelletjesquote:Nee dan ben je inderdaad de doelgroep niet meer
Nep. Dat staat er namelijk helemaal nietquote:
Niet 'sowieso' maar het is mogelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef Steeven het volgende:
[..]
Rev. sowieso zwakker dan concurrentie.
[..]
quote:European exec deflects allegations that Revolution won't punch with the same processing power as Xbox 360 and PS3
Precies. Dat zeggen ze alleen maar omdat de concurrentie betere shit heeft staan. Als Nintendo qua specs de beste console zouden hebben dan zouden specs alles zijn waar games om draaienquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
Dus ze zeggen dat je met goede specs geen goede console hebt? Ik heb dmv die specs vette games gezien, en ik vertrouw op de kundigheid van de developers dat ze ook daadwerkelijk goede games kunnen maken.
Nintendo is echt fucking arrogant.
*Agreesquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:41 schreef Steeven het volgende:
BTW, nu snap ik waarom alle N-fans zo 'gehaat' worden door de concurrentie...
Paupers die geen NES/SNES ownenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik hoorde de publiek anders wel hard juichen.
Mwah, ze hebben wel gelijk natuurlijk. Dat hele Emotion gebeuren van de PS2 zou de ass moeten kicken van Nintendo/Microsoft/SEGA/etc, viel achteraf ook vies tegen. Rauwe specs zeggen weinig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
Dus ze zeggen dat je met goede specs geen goede console hebt? Ik heb dmv die specs vette games gezien, en ik vertrouw op de kundigheid van de developers dat ze ook daadwerkelijk goede games kunnen maken.
Nintendo is echt fucking arrogant.
Waan van de dag.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:45 schreef Cheiron het volgende:
Als hij zwakker wordt en daardoor weer allerlei franchises Niet naar de Revolution komen kun je Nintendo als hardware fabrikant gedag zeggen. Het gros van de gamers zit niet te wachten op een programmeerbare console, maar wil Quake 4, Need for Speed etc. spelen.
En winnen ze andere groepen erbij.quote:Door op zoek te gaan niet niet penetreerbare markten raakt Nintendo het contact met de normale gamer kwijt.
quote:<MMaRsu> Ik denk dat een boel NInty fans vandaag Nintendo laten vallen, net zoals hun ons hebben laten vallen.
De normale gamer is de grootste groep, lijkt me dat je die als klant wilt behoudenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Waan van de dag.
[..]
En winnen ze andere groepen erbij.
Zeker geen waan van de dag. Al 10 jaar spelen top-franchises en mooie graphices een hele belangrijke rol in het console gaming.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Waan van de dag.
[..]
Ik denk zelfs dat het voor Nintendo zelf nadelig zal zijn, hoeveel spellen op de DS en GBA zou je niet meer gaan kopen, omdat je ook voor een veel lagere prijs de 'originele' kan spelen op de revoquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:49 schreef Steeven het volgende:
Zou het voor developers niet nadelig zijn dat de hele retro-bibliotheek gedownload kan worden? Nintendo's games verkopen namelijk al abnormaal goed vergeleken met de 3th party games, waardoor ontwikkelaars wegvallen. Dit is eigenlijk nog meer concurrentie, want waarom 60 euro wegleggen voor een nieuw (minder?) spel dan voor 5 euro paper mario spelen?
Dat is vooral eigen schuld. Er wordt altijd zo belachelijk veel gehyped rondom Nintendo dat het niet eens leuk meer isquote:
Daar ben ik het dan wel mee eens. Ik heb sterk het gevoel om geen Nintendo console te halen voor de volgende generatie en voor een PS3 te kiezen. Een jaar terug had ik dit nooit durven denken...quote:
Welke groepen? M'n moeder? M'n broer? Die gaan echt geen 200-300 euro uitgeven aan een consolequote:Op donderdag 19 mei 2005 14:46 schreef nikk het volgende:
[..]
Waan van de dag.
[..]
Ach, zodra Nintendo alles uiteindelijk laat zien komen de meeste wel weer terug, toch kan ik me wel voorstellen dat de meeste zich in de steek gelaten voelen. Nintendo had gewoon wat spellen moeten aankondigen en wat filmpjes moeten laten zien zodat de fans wat hadden om over te discuseren.quote:
Nieuwe SSB, Zelda, Metroid, Mario, DK en FFCC zijn al aangekondigd. Niets revolutionairs verder, maar ja, dat zijn DMC4, Tekken 6, nieuwe FF en nieuwe GTA ook nietquote:Nintendo had gewoon wat spellen moeten aankondigen
Mwah, best verkochte game van de laatste paar jaar is The Sims. Geen bloed, geen uber-graphics, geen niks eigenlijk wat de zogenaamde casual gamer dus zou willen hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zeker geen waan van de dag. Al 10 jaar spelen top-franchises en mooie graphices een hele belangrijke rol in het console gaming.
Ik denk dat dat reuze meevalt. De huidige groep gamers die Nintendo heeft zal niet verschrikkelijk veel kleiner kunnen worden, en er zijn nog heel veel potentiele gamers op de wereld...quote:En de groep die ze erbij winnen zal minimaal zijn. Als het echt alleen om makkelijk programmeerbaar gaat zal het echt de grote massa niet halen hoor.
Uiteraard. Nintendo is misschien wel gek, maar niet zo gek. Ze zullen er zoveel mogelijk aan doen om ook zoveel mogelijk casual gamers aan zich te binden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
De normale gamer is de grootste groep, lijkt me dat je die als klant wilt behouden
Dude... JE SIGquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:56 schreef Steeven het volgende:
Als Nintendo een grotere doelgroep wil aanboren zullen ze toch echt eens grootschalig moeten marketen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |