Bij mij wil WMP hem niet afspelenquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:21 schreef washandje het volgende:
Uit dat forum op clickthebackbutton.com: http://www.gamerah.com/media/gamerah_revolution.avi
Dát kan je wel in een weekje in elkaar zetten
Toch wel interessant Mario zonder snor, al denk ik niet dat Nintendo dat ooit zal veranderen
Wie zegt dat al die metroid+mario filmpjes door hem zijn gemodelledquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou ik heb zelf wel wat 3D dingen gedaan en ik ken een gast die maakt hele mooie dingen. Dat kan je echt nooit in 1 week afkrijgen. Serieus, sommige delen doe je heel snel maar sommige delen duren echt veels te lang. Die Mario en Metroid scenes fix je niet zomaar in elkaar. Al het modellen haal je misschien wel in een week, maar het texturen + renderen lukt je niet zo snel.
Tja ik heb hem ff niet meer gezien op het forum en om al die topics te doorzoeken die deze paar dagen zijn gemaakt..quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:16 schreef washandje het volgende:
[..]
Link en heeft hij daar ook bewijs voor?
Naar aanleiding van dit zou ik zeggen; fake.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:29 schreef Redah het volgende:
Over dat filmpje... de textures en 3D modellen van dat kasteel kun je zo uit de Super Mario 64 ROM rippen, en importeren in 3D Studio MAX. Dus dat zal het werk niet zijn. Voor de rest heb ik geen verklaring, maar dat kasteeltje is zo in elkaar gezet.
Hij had geen foto's of dergelijke maar volgens mij is het wel een trusted member.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef washandje het volgende:
Maar had hij wel concreet bewijs of was het gewoon een simpel:
Hallo ik heb het filmpje gemaakt.
Moooooi he?
Ja maar dan zal het zeker onwijs lang duren en dan krijgen we pas om 20.00 info ofzo.quote:
Mijn idee.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:41 schreef Roi het volgende:
Ik denk dat er om 19:00 veel teleurgestelde mensen zijn
Die heb jij niet zelfgemaakt. Er hoort nog een vervolg plaatje bij.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik gooi voor de lol dit zelfgemaakte plaatje in de topicmix:
[afbeelding]
Joh. Maar die post ik niet. Ik heb het wel zelfgemaakt. Tjonge.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Die heb jij niet zelfgemaakt. Er hoort nog een vervolg plaatje bij.
Wat is livewire? En deze keer heb ik geen zin om live te kijken. Ik wacht gewoon rustig tot jullie het posten in de topics die voorbij razen.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:51 schreef Bot13 het volgende:
Na een dealtje met Xbox, hebben we em dan eindelijk, DE NIEUWE REVOLUTION CONTROLLER!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |