abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:19:25 #26
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27152518
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk. Mr. Iwata moet van een gebouw afspringen.
Ik zou hier niet eens in moeten gaan, maar als je niet begrijpt hoe die opmerking bedoeld is ben ik wel met je uitgepraat.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_27152530
Voordat iedereen dramatisch gaat doen: zullen we eerst even tot een uur of zeven wachten (of tot negen uur)? Als er dan nog niets aangekondigd wordt of whatever, wordt de hoop toch wel zéér klein en mogen we massaal gaan klagen lijkt me.
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:20:59 #28
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27152579
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef HansvanOchten het volgende:

Ik ben wel nieuwsgierig iig. De n64 en de GC heb ik echt totaal links laten liggen. Wil wel eens zien of het niet dezelfde kant op gaat als met Sega
Nintendo gaat de kant niet van Sega op. Dat waren gewoon debielen die niet konden marketen.

Uuuuuuuh...
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_27152592
Ach face it, zolang nintendo door gaat met het eeuwige mario/zelda/metroid stopt gewoon een keer.

De topppers op de GC zijn om 2 handen te tellen, en als het alleen maar weer meer van hetzelfde gaat worden ben je er gewoon een keer op uitgekeken. En dan hou je geen andere toppers over
Built for Speed
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:21:57 #30
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_27152606
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:02 schreef Cheiron het volgende:


Als er niets meer komt van de REV deze E3 mogen zie "Reggie" eruit schoppen. Als hoofd marketing/sales moet je weten dat dit een doodsteek is voor je bedrijf.
Kannie mooi weer terug naar MTV
push it to the limit
pi_27152622
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nintendo gaat de kant niet van Sega op. Dat waren gewoon debielen die niet konden marketen.

Uuuuuuuh...



Ik denk dat zonder de GB nintendo er heel anders voor stond nu
Built for Speed
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:23:20 #32
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27152647
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nintendo gaat misschien de kant niet van Sega op. DatHet warenzijn gewoon debielen die niet kondenkunnen marketen.

Uuuuuuuh...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27152655
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nintendo gaat de kant niet van Sega op. Dat waren gewoon debielen die niet konden marketen.

Uuuuuuuh...
Die nu betere en originelere spellen maken dan Nintendo, face it.
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:24:33 #34
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27152687
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef C2000 het volgende:

[..]

Die nu betere en originelere spellen maken dan Nintendo, face it.
Zoveel maakt Sega toch niet?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_27152705
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nintendo gaat de kant niet van Sega op. Dat waren gewoon debielen die niet konden marketen.

Uuuuuuuh...
Sega dream cast
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:25:32 #36
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_27152724
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef C2000 het volgende:

[..]

Die nu betere en originelere spellen maken dan Nintendo, face it.
dat ze shadow een gun hebben gegeven is wel orgineel ja
push it to the limit
pi_27152730
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jammer maar helaas. .
jammer hè
pi_27152749
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef C2000 het volgende:

[..]

Die nu betere en originelere spellen maken dan Nintendo, face it.
Om eerlijk te zijn komt enkel Feel the Magic/Project Rub in me op als origineel spel.

Zeg dan dat ze vijf jaar lang keihard met Nintendo geconcurreerd hebben tijdens het 16 bit era en vóór de tijd van de DreamCast uistekende marketing in huis hadden.
pi_27152772
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef C2000 het volgende:

[..]

Die nu betere en originelere spellen maken dan Nintendo, face it.
Mmm niet echt, Rez, Samba, Virtua Tennis en Seamen zijn toen o.a. gemaakt. Nu krijgen we PSO3, Sonic Emerald (weer een mega collection) en Shadow.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27152828
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nintendo gaat de kant niet van Sega op. Dat waren gewoon debielen die niet konden marketen.

Uuuuuuuh...
En niks verkochten...

Nintendo verkoopt nog steeds...
pi_27152868
Nou is er nog wat nieuws bijgekomen sinds 11.00 uur vanmorgen
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:30:36 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27152902
Ipv Nintendoooooo Woohoooooo komen ze met Niiiiiiiiiiiiiiiiintendoooooooooooooo Ohoooooh!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:31:04 #43
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_27152924
Het zou een ongekende revolutie zijn als in de eerste de beste Mariogame op de Rev, Mario dood zou gaan om nooit meer terug te keren.
pi_27152925
Ohja het is trouwens allang bekend wat de Revolution voor technologie krijgt, wanneer je de pantenten van Nintendo maar goed nakijkt (filed in 2004):

Panoramic interaction:
We have discovered a unique way to solve this problem in the context of real-time interactive video game play. Just as Alice was able to travel into a 3D world behind her mirror in the story ” Alice Through the Looking Glass”, we have developed a video game play technique that allows rich pre-rendered images to create 3D worlds with depth.

While such pre-rendered texture maps have been used with substantial advantageous results in the past, they have some shortcomings in interactive video game play. For example, texture-mapping a pre-rendered image onto a 3D surface during interactive video game play can successfully create impressive visual complexity but may let down the user who wants his or her video game character or other moving object to interact with that complexity. .

System 50 can be used for applications that do not require real-time 3D interactive display ( e.g., 2D display generation and/or non-interactive display), but the capability of displaying quality 3D images very quickly can be used to create very realistic and exciting game play or other graphical interactions.

Voorbeeld:
To perform the pre-render exemplary process, a virtual cube 400 is defined within a virtual three-dimensional universe. As shown in illustrative FIG. 4A, virtual cube 400 may be defined within any realistic or fantastic scene such as, for example, the interior of a medieval cathedral. The cube 400 is used for cube mapping. A panoramic view is created using a cube map style rendering of the scene from a chosen location as shown in FIG. 4A to provide more camera freedom for pre-rendered games. This technique in one exemplary illustration keeps the viewpoint static but allows the player to look around in any direction.

Gyroscopen:
The user may use hand controllers 52a, 52b to control main unit 54. Controls 60 can be used, for example, to specify the direction ( up or down, left or right, closer or further away) that a character displayed on television 56 should move within a 3D world. Controls 60 also provide input for other applications ( e.g., menu selection, pointer/cursor control, etc.). Controllers 52 can take a variety of forms. In this example, controllers 52 shown each include controls 60 such as joysticks, push buttons and/or directional switches. Controllers 52 may be connected to main unit 54 by cables or wirelessly via electromagnetic ( e.g., radio or infrared) waves.

Online:
a modem 136 or other networking interface ( which may in turn connect system 50 to a telecommunications network 138 such as the Internet or other digital network from/to which program instructions and/or data can be downloaded or uploaded)
pi_27152938




DE REVOLUTIE IS HIER!

.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27152952
^? Ik zou als ik jou was de line-up van de Gamecube ns naast die van de Dreamcast leggen. Qua originaliteit en kwaliteit wist ik het wel. Ignorant.

Nintendo's e3 line up; Mario dit mario dat. Gaaaaaaaaaaaaaaaaap.

Sega E3 line-up; Full auto, Condemned, After burner, Phantasy star universe, Gunstar super heroes, Spartan total warrior etc.

Conclusie blijft dus dat SEGA originelere software maakt als Nintendo die maar blijven plakken
bij de Mario franchise. Maar goed dat was altijd al zo, jammer dat de meeste Nintendo fans dit niet willen zien.
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:31:34 #47
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_27152956
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:29 schreef RaymanNL het volgende:
Nou is er nog wat nieuws bijgekomen sinds 11.00 uur vanmorgen
ja Nintendo heeft Infium labs opgekocht en gaat de Phantom uitbrengen
push it to the limit
pi_27152989
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_27153032
Ja, vanavond behind closed doors, wij kunnen dus nog steeds tijden wachten op onze informatie.
pi_27153034
Die pics hierboven schijnen 'gelekte' Rev.beelden te zijn. Vast niet maar wou ze toch delen .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')