helemaal opmerkelijk dat darth vader wordt gespeeld door een vrouw.quote:op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef tonks het volgende:
jammer dat luke skywalker darth vader word
nee, inplaats daarvan schieten ze met laserstraaltjes die je met het blote oog kan volgenquote:op donderdag 19 mei 2005 12:56 schreef __saviour__ het volgende:
stom dat niemand erop gekomen is om gewoon een kogel af te vuren op een jedi. no way dat ie dat met z'n zwaard kan afweren.
ik heb gehoord dat onder dat groene laagje mr. myagi schuilt.quote:op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef shaolin het volgende:
ik snap niet dat die jedies zich laten commanderen door zo'n oud groen ventje die zo dement is dat ie zijn zinnen niet eens in goede volgorde kan uitspreken.
nee dat was natalie portman op de premiere in cannes.quote:op donderdag 19 mei 2005 13:09 schreef velvetacidchrist het volgende:
chewbacca wordt kaal in de nieuwste star wars film.
über!!!quote:op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef joostvpoppel het volgende:
check out, revenge of the dorks (hij is goed!):
http://www.milkandcookies.com/stuff/triumphvsw.asx
wat een komiek!quote:op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef timbob het volgende:
ik was gisteren bij star wars 3
dus in de pauze ik zo tegen vrienden van me:
maar, hoe zit het nou met de vulcans?
en zijn die sith dan klingons?
al die gasten daar zo kijken van.
.
.
dart vader in dat pak
oh, issie nu borg?
quote:op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef rnej het volgende:
homer simpson terwijl hij na de premiere van the empire strikes back langs de rij loopt van mensen die voor de volgende voorstelling staan te wachten:
"who would have thought darth vader was luke skywalkers father"
een van de beste simpsons grappen ooit, hoe zuur voel je je als je in de rij staat en je hoort dat
quote:op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef joostvpoppel het volgende:
nee, sneller dan de schaduw van een schip dat met warp 9 door transfluxbarrière warptquote:op donderdag 19 mei 2005 14:32 schreef sjoe538 het volgende:
lucky lucks tl buis is toch sneller dan het geluid?
quote:op donderdag 19 mei 2005 14:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
nee, sneller dan de schaduw van een schip dat met warp 9 door transfluxbarrière warpt
"that's the last time he'll ever see female genitalia"quote:op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef joostvpoppel het volgende:
quote:op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef sjakie01 het volgende:
luke skywalker is een hoerenloper.
niet!quote:op donderdag 19 mei 2005 14:47 schreef sjakie01 het volgende:
leia heeft nep tieten.
han solo, was dat niet een straatmuzikant op het leidseplein?quote:op donderdag 19 mei 2005 15:10 schreef braun het volgende:
"all your base are belong to us", aldus han solo.
quote:op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef xcuz_me het volgende:
toch leuk dat ze een film over astmapatiënt darth vader hebben gemaakt!
*neemt een slokje drinken, leest t, proest*quote:op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef xcuz_me het volgende:
ja maar die had super man er weer uitgevist, nadat dokter freeze de vulkaan bevroren hadquote:op donderdag 19 mei 2005 17:04 schreef mrbadguy het volgende:
maar in het vorige deel hadden ze die ring toch al in de vulkaan gegooid![]()
tsssk.quote:op donderdag 19 mei 2005 17:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar die had super man er weer uitgevist, nadat dokter freeze de vulkaan bevroren had
en wat vind jood-b er van danquote:op donderdag 19 mei 2005 18:07 schreef pallominnoxiii het volgende:
a noob you arealdus jood-a
dat ze mogen optyfen, die met de paarse lichtstaven zijn gewoon nicht
special effects ben ik in star wars nog nooit tegengekomenquote:op donderdag 19 mei 2005 17:29 schreef insomaniac het volgende:
och, ik vond de special effects van lord of the rings toch stukken beter.
meimaand astma fonds-maandquote:op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef xcuz_me het volgende:
edit - nevermind...quote:op donderdag 19 mei 2005 18:28 schreef mazaru het volgende:
tja... star wars.....
er gaat toch echt niets boven........
[afbeelding]
kks, puike vent.quote:op donderdag 19 mei 2005 20:49 schreef klaasklapschaats het volgende:
zo tegen de winter begint bij ganzen de grote star trek, ze vliegen op grote hoogte om brandstof te besparen aldus woordvoerder midas dekkers namens de klm.
als het misgaat heb je meteen te maken met enorme star wars waarbij mannetjes gaan vechten voor de vrouwtjes... je ziet dit terug in metname het midden-oosten.
tobias boon! mortal kombatquote:op donderdag 19 mei 2005 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
noob saibot
puike post, waarde #ANONIEMquote:op donderdag 19 mei 2005 21:57 schreef #ANONIEM het volgende:
stomme anti-starwars personen... ik ga jullie layout -edit-
hij werd vermoord door darth mol, weet je welquote:op donderdag 19 mei 2005 22:00 schreef schuldige_omstander het volgende:
waarom doet spock niet mee in het laatste deel???
precies! ze kunnen hun probleempjes beter uitpraten, net zoals in star trek. en daar hoeven ze hun ruimtescheepjes niet eens voor uit te komen. video conferencing heet dat.quote:op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef slimshady het volgende:
waarom vechten luke en z'n vader het uit met laserdingesen?
waar is dat voor nodig? geldverspilling is het.
quote:op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef vassili_z het volgende:
*i sense much beer in you luke skywalker*
hoe weet jij star wars fan dat yoda 900 jaar oud is?quote:op vrijdag 20 mei 2005 00:00 schreef jappr het volgende:
als je 900 jaar oud bent, en het genie van het heelal, en je heet yoda, dan ben je nog te dom om behoorlijk engels te kunnen spreken?
pff.. al die trekkie's in de rij voor die film daar..
vóórdat de speciaal effect toegevoegd zijnquote:op donderdag 19 mei 2005 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
dat ze dan vechten met houten stokken
kauwtabak en luuk luchtloper kicken kont!quote:op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef tonks het volgende:
jammer dat luke skywalker darth vader word
hey hallo die helm heeft hij op, omdat hij vroeger in de brand heeft gestaan hoor.quote:op vrijdag 20 mei 2005 09:16 schreef bendeleider het volgende:
[..]
kauwtabak en luuk luchtloper kicken kont!
en darth vader is gewoon een mietje met zijn helm.
ach beverwijk beverwijk dit beverwijk at.quote:op vrijdag 20 mei 2005 09:21 schreef sjakie01 het volgende:
[..]
hey hallo die helm heeft hij op, omdat hij vroeger in de brand heeft gestaan hoor.
hij heeft ook in beverwijk gelegen![]()
is toch zo'n tv serie met van vliegtuigen in de ruimten en misvormde mensen?quote:
quote:op vrijdag 20 mei 2005 09:46 schreef hmaster-ii het volgende:
darth dark vader is echt zo'n vervelend ventje. zijn ouders moeten eens gaan praten met dr. phill. maar dan krijgen de ouders natuurlijk weer op hun donder van dr. phill.
anakin heeft verkeerde vrienden dit, anakin heeft een suffe vriendin dat.
maar het zal, door de ouders, wel weer op adhd gegooid worden. doen ze nu steeds meer. vroeger noemnde je zo'n kind gewoon strondvervelend.
opvoeding, me reet!
jah maar je hebt heel erg goed samengevat!quote:op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef hornage het volgende:
maar dat final gevecht tussen goku en freeza was wel ruig. echt alles kapot. lava enzo, alles branden. uiteindelijk wist freeza alleen ontkomen en werd toen met behulp van machines weer heel gemaakt. maarja, in de tussentijd was trunks teruggekomen uit de toekomst en hakte hem weer in mootjes. jah, maar in het origineel dus niet in die nieuwe film duurde dit dus iets van 40 afleveringen
geen suiker meer voor jou..quote:op vrijdag 20 mei 2005 09:56 schreef hornage het volgende:
maar dat final gevecht tussen goku en freeza was wel ruig. echt alles kapot. lava enzo, alles branden. uiteindelijk wist freeza alleen ontkomen en werd toen met behulp van machines weer heel gemaakt. maarja, in de tussentijd was trunks teruggekomen uit de toekomst en hakte hem weer in mootjes. jah, maar in het origineel dus niet in die nieuwe film duurde dit dus iets van 40 afleveringen
je bedoelt zeker hoe vaak hij de juryleden gepijpt heeftquote:op vrijdag 20 mei 2005 10:12 schreef zwansen het volgende:
hoeveel oscars heeft lucas al gewonnen?
quote:
is dat een nieuwe jedi?quote:op vrijdag 20 mei 2005 12:30 schreef rekkie het volgende:
slotje
helm *haha*quote:op vrijdag 20 mei 2005 09:16 schreef bendeleider het volgende:
[..]
kauwtabak en luuk luchtloper kicken kont!
en darth vader is gewoon een mietje met zijn helm.
quote:op vrijdag 20 mei 2005 00:40 schreef toet het volgende:
star wars fan.
[afbeelding]
spannend hoor. zo star, wars van enige beweging.
in a darkroom far, far away...quote:op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef klaasklapschaats het volgende:
star wars.. klinkt als een spel voor homo's die graag op tv willen (of is dat een pleonasme met een gebleekte cont aminatie) waarbij ze zoveel mogelijk sterren moeten "scoren" .........
neef van jody bernal.quote:op vrijdag 20 mei 2005 12:52 schreef ganesh1976 het volgende:
wat is een jedi??????
ik boycot bij deze jullie kut toppicquote:op vrijdag 20 mei 2005 12:44 schreef vassili_z het volgende:
[..]
![]()
[[url=http://img268.echo.cx/img268/3331/darthvaderface8vb.th.jpg]afbeelding][/url]
quote:op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef __saviour__ het volgende:
die stomme millenium falcon maakt natuurlijk geen schijn van kans tegen de enterprise.
wankerquote:op vrijdag 20 mei 2005 12:59 schreef bendeleider het volgende:
[..]
ik boycot bij deze jullie kut toppic![]()
mijn duitsheid vergallen met jullie nerden films!
space, the final frontier. these are the voyages of the starship enteprise...quote:
subtiel hoor!quote:op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef avani het volgende:
star wars is voor infantiele jongetjes die blijkbaar niks beters te doen hebben.![]()
quote:op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef sicsicsics het volgende:
*pssshhht* luke *gggghhhhhh* i'm your *pssssshhhht* mother! *gggggghhhhh*
quote:op vrijdag 20 mei 2005 17:21 schreef bensel het volgende:
is wel een game over uit met lego.. star wars lego..
quote:op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef sicsicsics het volgende:
*pssshhht* luke *gggghhhhhh* i'm your *pssssshhhht* mother! *gggggghhhhh*
toen ze nog lange kousen aanhadden.quote:op vrijdag 20 mei 2005 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
uit welke eeuw komen die jedi ridders ?
dat was een gok, maar het blijkt dus te kloppen? en dat weet u? starwars fanquote:op vrijdag 20 mei 2005 00:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hoe weet jij star wars fan dat yoda 900 jaar oud is?beetje verdiept in star wars...
![]()
dat heet toch "stop je leuter in een kleuter"?quote:op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef vliegfiets het volgende:
star wars? kijkt mn zusje altijd op ned 1
da force gedeelte wel maar die kogels is voor een diss the matrix topicquote:op vrijdag 20 mei 2005 22:55 schreef bensel het volgende:
is star wars niet die serie waar ze met the force (of zoiets) kogels ontwijken?
nou...quote:op zondag 22 mei 2005 09:58 schreef brilaap het volgende:
nja iki heb de film gezien om te kunnen afkraken en het zuigt idd.
quote:8.3/10 (15,821 votes)
mja, hij was wel leuk. maar imdb geeft het 3e deel van de matrix ook nog een 6. dat zet je toch aan t nadenkenquote:
alsof imdb heilig is en alles wat daar staat telt.. acteerwerk tussen dat verliefde stelletje gaat nog steeds nergens over. komt gewoon niet uit de verf. er schijnt ene senator sith lord te zijn en die hele jedi raad heeft dat nog niet 'gevoeld' via the force. etc etc. effecten zijn mooi gemaakt, maar lang niet alles is mooi, sommigen dingen zijn over de top en dat sluit niet mooi aan bij deel 4,5 en 6. etc etc. gewoonweg gayquote:
het 3e deel van matrix was dan ook niet echt geweldig.quote:op zondag 22 mei 2005 11:22 schreef haushofer het volgende:
[..]
mja, hij was wel leuk. maar imdb geeft het 3e deel van de matrix ook nog een 6. dat zet je toch aan t nadenken
overigens had ik het wel een leuke plot gevonden als padmé 2 mongooltjes zou hebben gekregen. mongooltjes kunnen toch ook wel jedi worden?
deel 2 ook niet.quote:op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef varr het volgende:
[..]
het 3e deel van matrix was dan ook niet echt geweldig.
ejjjjjjj, familie!quote:op maandag 23 mei 2005 14:28 schreef sinaasappelsapje het volgende:
ik ga hem ook maar even kijkenkan ik zien of ie echt zo slecht is
quote:op maandag 23 mei 2005 13:57 schreef mighty_mike het volgende:
*hhijgggggggg* hey luke,.....who's your daddy *hhijgggggggg*
was hij die vergeten te makenquote:
kan die zovel van voren als van achteren? en pijpt ie ookquote:op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef damagedbrain het volgende:
yoda is een pop..
debielquote:op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef brilaap het volgende:
[..]
kan die zovel van voren als van achteren? en pijpt ie ook? stel je voor mannen van fok! dat je je kon laten pijpen door fucking yoda himself!!! vet he
maar waarom die lippestift ?quote:
dit heeft helemaal niets meer met star wars te makenquote:
fans van star wars dragen toch ook graag lippenstift?quote:op dinsdag 24 mei 2005 20:10 schreef brilaap het volgende:
[..]
dit heeft helemaal niets meer met star wars te maken. ik negeer deze vraag dus ook in dit topic. open er maar een apart topic voor
.
mja :/quote:londen - twee jonge britse star wars-fans zijn ernstig gewond geraakt toen zij een gevecht uit de nieuwe film revenge of the sith probeerden na te bootsen met zelfgemaakte lichtzwaarden. zij hadden daarvoor neonbuizen gevuld met benzine en aangestoken. hun toestand is kritiek, berichtte de bbc op gezag van de politie.
het tweetal, een 20-jarige man en een 17-jarig meisje uit hemel hempstead, ten noorden van londen, wilden hun nepduel op video vastleggen. als locatie hadden zij een bos in de buurt van hun woonplaats uitgezocht. bij het activeren van hun lichtzwaarden - wapens waarmee de hoofdrolspelers in de film elkaar te lijf gaan - ging het echter mis. een van de buizen ontplofte toen zij ze in brand staken. daarbij liepen de jonge 'jedi's' zware brandwonden op.
shit, we hoeven er niet eens moeite voor te doenquote:
mis jij je vriendje??quote:op maandag 30 mei 2005 11:00 schreef bendeleider het volgende:
ik heb deel 3 gezien.
pff.. wat slecht.!
ik mis braun ,één vriend van jan en alleman.quote:
jammer dat je zelf niet begrijpt wat je nu typt..... je bent een schande voor de force......quote:op maandag 30 mei 2005 13:00 schreef bendeleider het volgende:
[..]
ik mis braun ,één vriend van jan en alleman.
zo geliefd bij het volk zo gehaat bij de jaloerse onderdanen van de modreet likkende cultuur die hier heerscht.
tabée vlerk.
meeeeeeeerquote:op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef joostvpoppel het volgende:
rekkie.quote:op maandag 30 mei 2005 14:06 schreef rekkie het volgende:
[..]
jammer dat je zelf niet begrijpt wat je nu typt..... je bent een schande voor de force......
![]()
londsdalers maar die slaan op allochtonen en niet op elkaarquote:op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef guyver2 het volgende:
de jedi's??? die zijn toch hooligans met gekleurde tl-buizen die telkens maar weer proberen elkaars harses in te slaan?
post 'ns wat foto's. (kunne we lache & fotoshoppequote:op maandag 30 mei 2005 23:38 schreef mcdavid het volgende:
ik vond anakin skywalker best sympathiek overkomen in deel 3
topic is al bijna volquote:op maandag 30 mei 2005 23:41 schreef slimshady het volgende:
[..]
post 'ns wat foto's. (kunne we lache & fotoshoppe)
verkapte reeks makenquote:op maandag 30 mei 2005 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
topic is al bijna voldus zal geen nut meer hebben
jij moet helemaal nergens in reageren, reetveterquote:op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef ikke043 het volgende:
-edit- is 'n klassieker, had ik niet in moeten reageren
op de bank sbs6 aan het kijken met zijn vrouw (met pittig kapsel), anderhalf kind en golden retriever.quote:op woensdag 6 januari 2010 15:39 schreef yvonne het volgende:
vac waar ben je!
respectquote:op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef ikke043 het volgende:
-edit- is 'n klassieker, had ik niet in moeten reageren
ik vrees inderdaad het ergstequote:op woensdag 6 januari 2010 17:52 schreef aurelianus het volgende:
[..]
op de bank sbs6 aan het kijken met zijn vrouw (met pittig kapsel), anderhalf kind en golden retriever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |