toen ze nog lange kousen aanhadden.quote:op vrijdag 20 mei 2005 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
uit welke eeuw komen die jedi ridders ?
dat was een gok, maar het blijkt dus te kloppen? en dat weet u? starwars fanquote:op vrijdag 20 mei 2005 00:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
hoe weet jij star wars fan dat yoda 900 jaar oud is?beetje verdiept in star wars...
![]()
dat heet toch "stop je leuter in een kleuter"?quote:op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef vliegfiets het volgende:
star wars? kijkt mn zusje altijd op ned 1
da force gedeelte wel maar die kogels is voor een diss the matrix topicquote:op vrijdag 20 mei 2005 22:55 schreef bensel het volgende:
is star wars niet die serie waar ze met the force (of zoiets) kogels ontwijken?
nou...quote:op zondag 22 mei 2005 09:58 schreef brilaap het volgende:
nja iki heb de film gezien om te kunnen afkraken en het zuigt idd.
quote:8.3/10 (15,821 votes)
mja, hij was wel leuk. maar imdb geeft het 3e deel van de matrix ook nog een 6. dat zet je toch aan t nadenkenquote:
alsof imdb heilig is en alles wat daar staat telt.. acteerwerk tussen dat verliefde stelletje gaat nog steeds nergens over. komt gewoon niet uit de verf. er schijnt ene senator sith lord te zijn en die hele jedi raad heeft dat nog niet 'gevoeld' via the force. etc etc. effecten zijn mooi gemaakt, maar lang niet alles is mooi, sommigen dingen zijn over de top en dat sluit niet mooi aan bij deel 4,5 en 6. etc etc. gewoonweg gayquote:
het 3e deel van matrix was dan ook niet echt geweldig.quote:op zondag 22 mei 2005 11:22 schreef haushofer het volgende:
[..]
mja, hij was wel leuk. maar imdb geeft het 3e deel van de matrix ook nog een 6. dat zet je toch aan t nadenken
overigens had ik het wel een leuke plot gevonden als padmé 2 mongooltjes zou hebben gekregen. mongooltjes kunnen toch ook wel jedi worden?
deel 2 ook niet.quote:op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef varr het volgende:
[..]
het 3e deel van matrix was dan ook niet echt geweldig.
ejjjjjjj, familie!quote:op maandag 23 mei 2005 14:28 schreef sinaasappelsapje het volgende:
ik ga hem ook maar even kijkenkan ik zien of ie echt zo slecht is
quote:op maandag 23 mei 2005 13:57 schreef mighty_mike het volgende:
*hhijgggggggg* hey luke,.....who's your daddy *hhijgggggggg*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |