helemaal opmerkelijk dat darth vader wordt gespeeld door een vrouw.quote:op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef tonks het volgende:
jammer dat luke skywalker darth vader word
nee, inplaats daarvan schieten ze met laserstraaltjes die je met het blote oog kan volgenquote:op donderdag 19 mei 2005 12:56 schreef __saviour__ het volgende:
stom dat niemand erop gekomen is om gewoon een kogel af te vuren op een jedi. no way dat ie dat met z'n zwaard kan afweren.
ik heb gehoord dat onder dat groene laagje mr. myagi schuilt.quote:op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef shaolin het volgende:
ik snap niet dat die jedies zich laten commanderen door zo'n oud groen ventje die zo dement is dat ie zijn zinnen niet eens in goede volgorde kan uitspreken.
nee dat was natalie portman op de premiere in cannes.quote:op donderdag 19 mei 2005 13:09 schreef velvetacidchrist het volgende:
chewbacca wordt kaal in de nieuwste star wars film.
über!!!quote:op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef joostvpoppel het volgende:
check out, revenge of the dorks (hij is goed!):
http://www.milkandcookies.com/stuff/triumphvsw.asx
wat een komiek!quote:op donderdag 19 mei 2005 13:31 schreef timbob het volgende:
ik was gisteren bij star wars 3
dus in de pauze ik zo tegen vrienden van me:
maar, hoe zit het nou met de vulcans?
en zijn die sith dan klingons?
al die gasten daar zo kijken van.
.
.
dart vader in dat pak
oh, issie nu borg?
quote:op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef rnej het volgende:
homer simpson terwijl hij na de premiere van the empire strikes back langs de rij loopt van mensen die voor de volgende voorstelling staan te wachten:
"who would have thought darth vader was luke skywalkers father"
een van de beste simpsons grappen ooit, hoe zuur voel je je als je in de rij staat en je hoort dat
quote:op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef joostvpoppel het volgende:
nee, sneller dan de schaduw van een schip dat met warp 9 door transfluxbarrière warptquote:op donderdag 19 mei 2005 14:32 schreef sjoe538 het volgende:
lucky lucks tl buis is toch sneller dan het geluid?
quote:op donderdag 19 mei 2005 14:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
nee, sneller dan de schaduw van een schip dat met warp 9 door transfluxbarrière warpt
"that's the last time he'll ever see female genitalia"quote:op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef joostvpoppel het volgende:
quote:op donderdag 19 mei 2005 14:39 schreef sjakie01 het volgende:
luke skywalker is een hoerenloper.
niet!quote:op donderdag 19 mei 2005 14:47 schreef sjakie01 het volgende:
leia heeft nep tieten.
han solo, was dat niet een straatmuzikant op het leidseplein?quote:op donderdag 19 mei 2005 15:10 schreef braun het volgende:
"all your base are belong to us", aldus han solo.
quote:op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef xcuz_me het volgende:
toch leuk dat ze een film over astmapatiënt darth vader hebben gemaakt!
*neemt een slokje drinken, leest t, proest*quote:op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef xcuz_me het volgende:
ja maar die had super man er weer uitgevist, nadat dokter freeze de vulkaan bevroren hadquote:op donderdag 19 mei 2005 17:04 schreef mrbadguy het volgende:
maar in het vorige deel hadden ze die ring toch al in de vulkaan gegooid![]()
tsssk.quote:op donderdag 19 mei 2005 17:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar die had super man er weer uitgevist, nadat dokter freeze de vulkaan bevroren had
en wat vind jood-b er van danquote:op donderdag 19 mei 2005 18:07 schreef pallominnoxiii het volgende:
a noob you arealdus jood-a
dat ze mogen optyfen, die met de paarse lichtstaven zijn gewoon nicht
special effects ben ik in star wars nog nooit tegengekomenquote:op donderdag 19 mei 2005 17:29 schreef insomaniac het volgende:
och, ik vond de special effects van lord of the rings toch stukken beter.
meimaand astma fonds-maandquote:op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef xcuz_me het volgende:
edit - nevermind...quote:op donderdag 19 mei 2005 18:28 schreef mazaru het volgende:
tja... star wars.....
er gaat toch echt niets boven........
[afbeelding]
kks, puike vent.quote:op donderdag 19 mei 2005 20:49 schreef klaasklapschaats het volgende:
zo tegen de winter begint bij ganzen de grote star trek, ze vliegen op grote hoogte om brandstof te besparen aldus woordvoerder midas dekkers namens de klm.
als het misgaat heb je meteen te maken met enorme star wars waarbij mannetjes gaan vechten voor de vrouwtjes... je ziet dit terug in metname het midden-oosten.
tobias boon! mortal kombatquote:op donderdag 19 mei 2005 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
noob saibot
puike post, waarde #ANONIEMquote:op donderdag 19 mei 2005 21:57 schreef #ANONIEM het volgende:
stomme anti-starwars personen... ik ga jullie layout -edit-
hij werd vermoord door darth mol, weet je welquote:op donderdag 19 mei 2005 22:00 schreef schuldige_omstander het volgende:
waarom doet spock niet mee in het laatste deel???
precies! ze kunnen hun probleempjes beter uitpraten, net zoals in star trek. en daar hoeven ze hun ruimtescheepjes niet eens voor uit te komen. video conferencing heet dat.quote:op donderdag 19 mei 2005 23:12 schreef slimshady het volgende:
waarom vechten luke en z'n vader het uit met laserdingesen?
waar is dat voor nodig? geldverspilling is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |