alsof imdb heilig is en alles wat daar staat telt.. acteerwerk tussen dat verliefde stelletje gaat nog steeds nergens over. komt gewoon niet uit de verf. er schijnt ene senator sith lord te zijn en die hele jedi raad heeft dat nog niet 'gevoeld' via the force. etc etc. effecten zijn mooi gemaakt, maar lang niet alles is mooi, sommigen dingen zijn over de top en dat sluit niet mooi aan bij deel 4,5 en 6. etc etc. gewoonweg gayquote:
het 3e deel van matrix was dan ook niet echt geweldig.quote:op zondag 22 mei 2005 11:22 schreef haushofer het volgende:
[..]
mja, hij was wel leuk. maar imdb geeft het 3e deel van de matrix ook nog een 6. dat zet je toch aan t nadenken
overigens had ik het wel een leuke plot gevonden als padmé 2 mongooltjes zou hebben gekregen. mongooltjes kunnen toch ook wel jedi worden?
deel 2 ook niet.quote:op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef varr het volgende:
[..]
het 3e deel van matrix was dan ook niet echt geweldig.
ejjjjjjj, familie!quote:op maandag 23 mei 2005 14:28 schreef sinaasappelsapje het volgende:
ik ga hem ook maar even kijkenkan ik zien of ie echt zo slecht is
quote:op maandag 23 mei 2005 13:57 schreef mighty_mike het volgende:
*hhijgggggggg* hey luke,.....who's your daddy *hhijgggggggg*
was hij die vergeten te makenquote:
kan die zovel van voren als van achteren? en pijpt ie ookquote:op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef damagedbrain het volgende:
yoda is een pop..
debielquote:op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef brilaap het volgende:
[..]
kan die zovel van voren als van achteren? en pijpt ie ook? stel je voor mannen van fok! dat je je kon laten pijpen door fucking yoda himself!!! vet he
maar waarom die lippestift ?quote:
dit heeft helemaal niets meer met star wars te makenquote:
fans van star wars dragen toch ook graag lippenstift?quote:op dinsdag 24 mei 2005 20:10 schreef brilaap het volgende:
[..]
dit heeft helemaal niets meer met star wars te maken. ik negeer deze vraag dus ook in dit topic. open er maar een apart topic voor
.
mja :/quote:londen - twee jonge britse star wars-fans zijn ernstig gewond geraakt toen zij een gevecht uit de nieuwe film revenge of the sith probeerden na te bootsen met zelfgemaakte lichtzwaarden. zij hadden daarvoor neonbuizen gevuld met benzine en aangestoken. hun toestand is kritiek, berichtte de bbc op gezag van de politie.
het tweetal, een 20-jarige man en een 17-jarig meisje uit hemel hempstead, ten noorden van londen, wilden hun nepduel op video vastleggen. als locatie hadden zij een bos in de buurt van hun woonplaats uitgezocht. bij het activeren van hun lichtzwaarden - wapens waarmee de hoofdrolspelers in de film elkaar te lijf gaan - ging het echter mis. een van de buizen ontplofte toen zij ze in brand staken. daarbij liepen de jonge 'jedi's' zware brandwonden op.
shit, we hoeven er niet eens moeite voor te doenquote:
mis jij je vriendje??quote:op maandag 30 mei 2005 11:00 schreef bendeleider het volgende:
ik heb deel 3 gezien.
pff.. wat slecht.!
ik mis braun ,één vriend van jan en alleman.quote:
jammer dat je zelf niet begrijpt wat je nu typt..... je bent een schande voor de force......quote:op maandag 30 mei 2005 13:00 schreef bendeleider het volgende:
[..]
ik mis braun ,één vriend van jan en alleman.
zo geliefd bij het volk zo gehaat bij de jaloerse onderdanen van de modreet likkende cultuur die hier heerscht.
tabée vlerk.
meeeeeeeerquote:op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef joostvpoppel het volgende:
check out, revenge of the dorks (hij is goed!):
http://www.milkandcookies.com/stuff/triumphvsw.asx
rekkie.quote:op maandag 30 mei 2005 14:06 schreef rekkie het volgende:
[..]
jammer dat je zelf niet begrijpt wat je nu typt..... je bent een schande voor de force......
![]()
londsdalers maar die slaan op allochtonen en niet op elkaarquote:op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef guyver2 het volgende:
de jedi's??? die zijn toch hooligans met gekleurde tl-buizen die telkens maar weer proberen elkaars harses in te slaan?
post 'ns wat foto's. (kunne we lache & fotoshoppequote:op maandag 30 mei 2005 23:38 schreef mcdavid het volgende:
ik vond anakin skywalker best sympathiek overkomen in deel 3
topic is al bijna volquote:op maandag 30 mei 2005 23:41 schreef slimshady het volgende:
[..]
post 'ns wat foto's. (kunne we lache & fotoshoppe)
verkapte reeks makenquote:op maandag 30 mei 2005 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
topic is al bijna voldus zal geen nut meer hebben
jij moet helemaal nergens in reageren, reetveterquote:op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef ikke043 het volgende:
-edit- is 'n klassieker, had ik niet in moeten reageren
op de bank sbs6 aan het kijken met zijn vrouw (met pittig kapsel), anderhalf kind en golden retriever.quote:op woensdag 6 januari 2010 15:39 schreef yvonne het volgende:
vac waar ben je!
respectquote:op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef ikke043 het volgende:
-edit- is 'n klassieker, had ik niet in moeten reageren
ik vrees inderdaad het ergstequote:op woensdag 6 januari 2010 17:52 schreef aurelianus het volgende:
[..]
op de bank sbs6 aan het kijken met zijn vrouw (met pittig kapsel), anderhalf kind en golden retriever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |