was hij die vergeten te makenquote:
kan die zovel van voren als van achteren? en pijpt ie ookquote:op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef damagedbrain het volgende:
yoda is een pop..
debielquote:op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef brilaap het volgende:
[..]
kan die zovel van voren als van achteren? en pijpt ie ook? stel je voor mannen van fok! dat je je kon laten pijpen door fucking yoda himself!!! vet he
maar waarom die lippestift ?quote:
dit heeft helemaal niets meer met star wars te makenquote:
fans van star wars dragen toch ook graag lippenstift?quote:op dinsdag 24 mei 2005 20:10 schreef brilaap het volgende:
[..]
dit heeft helemaal niets meer met star wars te maken. ik negeer deze vraag dus ook in dit topic. open er maar een apart topic voor
.
mja :/quote:londen - twee jonge britse star wars-fans zijn ernstig gewond geraakt toen zij een gevecht uit de nieuwe film revenge of the sith probeerden na te bootsen met zelfgemaakte lichtzwaarden. zij hadden daarvoor neonbuizen gevuld met benzine en aangestoken. hun toestand is kritiek, berichtte de bbc op gezag van de politie.
het tweetal, een 20-jarige man en een 17-jarig meisje uit hemel hempstead, ten noorden van londen, wilden hun nepduel op video vastleggen. als locatie hadden zij een bos in de buurt van hun woonplaats uitgezocht. bij het activeren van hun lichtzwaarden - wapens waarmee de hoofdrolspelers in de film elkaar te lijf gaan - ging het echter mis. een van de buizen ontplofte toen zij ze in brand staken. daarbij liepen de jonge 'jedi's' zware brandwonden op.
shit, we hoeven er niet eens moeite voor te doenquote:
mis jij je vriendje??quote:op maandag 30 mei 2005 11:00 schreef bendeleider het volgende:
ik heb deel 3 gezien.
pff.. wat slecht.!
ik mis braun ,één vriend van jan en alleman.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |