hitler was een kutventquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:04 schreef Sai het volgende:
Volgens Godwin's Law komt uiteindelijk elke internet-discussie uit op Hitler, maar in Pauzeknop lijkt hij te zijn vervangen door de vagina..
Ik betwijfel of het een vooruitgang is.
goede vraag.quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whatever happened to SODA?
Had van mij de award mogen winnen voor meest mysterieuze userquote:Op woensdag 18 mei 2005 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whatever happened to SODA?
humor ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Stout geweest, dolle_hond?
Ik ben geschokt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 08:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
humor ja.
wegens:
Waarom nu weer gesloten?
daar is geen post aangepast of gewist.
Speciaal voor BSquote:AMSTERDAM - Goldie Hawn zegt dat zij een fantastisch seksleven heeft, omdat zij en haar geliefde Kurt Russell elkaar nog steeds weten op te winden...
De legendarische actrice, die dit jaar overigens 60 jaar wordt, en Russell ontmoetten elkaar op de set van Swing Shift in 1984 en sindsdien zijn zij onafscheidelijk.
"Kurt weet me nog altijd gek te maken. De vonken vliegen er van af als wij bij elkaar zijn! Ik denk ook dat dat de reden is waarom onze relatie nog altijd goed gaat", vertelde Goldie tijdens een openhartig interview
Zo! Daar zal ze erg tevreden mee zijn.quote:
Me dunkt van wel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zo! Daar zal ze erg tevreden mee zijn.
Tof.!quote:
Ze kan er niet meer over zwijgen. Serieus.quote:
Het is toevallig wel jouw schuldquote:Op maandag 23 mei 2005 18:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze kan er niet meer over zwijgen. Serieus.
Ik weet niet wat er juist mijn schuld is, maar toeval is 't zeker nietquote:
quote:
?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Godverdomme, SoK. Bah. Iehw.
Wa?quote:
Was een poging een reactie te voorspellen.quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:16 schreef QyRoZ het volgende:
Okee Tom, dat was je goede naam.
Ik mag aannemen dat je de extra lange uitvoering van de video's hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry..
Maar ik heb toch een beetje een zwak voor Paris Hilton..
Mensen die hun best doen om hun plaatjes op ruksites meer te laten zijn dan een rijtje screencaps.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat een raar plaatje. 2x Jennifer. Of kijk ik scheel?
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef BlaatschaaP het volgende:.
Ik vroeg me serieus gister af waarom vampieren nooit naar ongestelde vrouwen toe gaan.
En ja, ik weet dat ik een zieke geest heb.
Doen ze dat niet dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef BlaatschaaP het volgende:.
Ik vroeg me serieus gister af waarom vampieren nooit naar ongestelde vrouwen toe gaan.
En ja, ik weet dat ik een zieke geest heb.
Ze stelen stiekem de gebruikte tampons en gebruiken die als theezakjesquote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef BlaatschaaP het volgende:.
neequote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef California het volgende:
En met maandverband beleggen ze hun boterham?
Maar hij neukt wel met:quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:20 schreef Tokus het volgende:
Steve Martin is al jaren niet leuk meer (en met jaren bedoel ik ook echt jaaaaren). Plus dat het erg afbreuk doet aan de originele films om de serie nu (alweer) tot leven te wekken...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:20 schreef Tokus het volgende:
hier wordt je ook niet blij van eigenlijk:
[afbeelding]
Steve Martin is al jaren niet leuk meer (en met jaren bedoel ik ook echt jaaaaren). Plus dat het erg afbreuk doet aan de originele films om de serie nu (alweer) tot leven te wekken...
t zit m niet mee hequote:Op donderdag 2 juni 2005 08:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar hij neukt wel met:
[afbeelding][afbeelding]
Niet stiekum slowchatten!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slowchat Topic?
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:23 schreef Svensational het volgende:
Iedereen al gestemd?
SHO-Tournament - Favoriete BN'er: Nog maar 16 deelnemers! [1/8e finales]
Een pauzeknop-tournamentje?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga binnenkort weer een tournamentje doen hier
Wie of wat mag ik nomineren?quote:
ik overweeg 3 mogelijkheden:quote:
stom dat ik dat zelf niet bedachtquote:Op maandag 6 juni 2005 22:33 schreef California het volgende:
Dode niet-Engelstalige acteur/actrice top 20.
Hey, ik ga/ging/ga/ging/ga/ging aansluitend actrice doen. Niet top 20 weliswaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik overweeg 3 mogelijkheden:dode acteur/actrice niet-engelstalige actuer/actrice acteur/actrice top20
daarom een variant in beperkingquote:Op maandag 6 juni 2005 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hey, ik ga/ging/ga/ging/ga/ging aansluitend actrice doen. Niet top 20 weliswaar.
James Dean?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef dolle_hond het volgende:
weer een typisch modern hollywood verhaal, zeker als JD finalist wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef victorinox het volgende:
James Dean?
Dat is best wel een hollywoodverhaaltje.Slecht, ach. Wel droevig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De remake met River Phoenix vond ik wat minder.The short weekend begins with longing...
Helaas haal ik nooit voor €20 boodschappen.quote:
Ze zijn ook niet toegestaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:49 schreef kinky_queen het volgende:
Ik begrijp die tvp'tjes niet hoor, daar hebben we toch bookmarks voor?
Ja, het is hier altijd onwijs gezelligquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:54 schreef BVO het volgende:
Ah, Pauzeknop.
welke tvo'tjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:49 schreef kinky_queen het volgende:
Ik begrijp die tvp'tjes niet hoor, daar hebben we toch bookmarks voor?
Wie?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:54 schreef BVO het volgende:
Ah, Pauzeknop.
Ah joh, das BVO maarquote:
Buitenlands Voetbal Overzicht?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah joh, das BVO maar [afbeelding]
Betaald Voetbal Organistie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Buitenlands Voetbal Overzicht?
een rare kwastquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah joh, das BVO maar [afbeelding]
Gelukkig hoef je dat soort dingen niet uit te leggen, dat begrijpen wij gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg soms van die xenofobe neigingen. Ik kan het moeilijk uitleggen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
U hebt gezocht op xenofobe:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Je PI en je smilies in je bericht kwamen overeen.quote:
Of je kijkt even naar m'n laatste post in dit topic.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je PI en je smilies in je bericht kwamen overeen.. Er is iets mis met je
.
Hoe kun je van Murphy Brown en Jude Law 'al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding' maken?quote:
Heeft het iets met de holocaust te maken? Bergen Jude of zoietsquote:Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het kader van beeld-een-spreekwoord-uit-met-filmsterren presenteer ik u:
[afbeelding]'s [afbeelding].
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft het iets met de holocaust te maken? Bergen Jude of zoiets
Ik vind Murphy toch vrij onaantrekkelijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe kun je van Murphy Brown en Jude Law 'al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding' maken?.
hey mmquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:05 schreef mamamiep het volgende:
Hallo allemaal. Aangezien mijn irc kuren heeft kan ik daar niet op. Dan maar proberen om het hier weer aan de praat te krijgen
.
Foto.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb al sinds jaar en dag een hele gore eeltbobbel op m'n grote teen.
ken je ook mensen zonder eelt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:10 schreef kinky_queen het volgende:
Ik ken iemand met eelt op z'n voeten
Die hebben met het song-festival liggen post-opkrikken.quote:Op zondag 26 juni 2005 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fok!topposter top 100 Film, Tv en Radio mei 2005
Hoe da fuk zijn 3 en 7
nog hard werken om in juni ook in d e top10 te staanquote:Op zondag 26 juni 2005 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fok!topposter top 100 Film, Tv en Radio mei 2005
001. 641 mr_anonimous
002. 496 dolle_hond
003. 482 dutch-mamma
004. 431 twentemeisje
005. 417 victorinox
006. 311 Zartos
007. 296 miss_dynastie
008. 278 HeaRt_woRm
009. 275 SaintOfKillers
010. 274 CrazyDutchPunk
Hoe da fuk zijn 3 en 7
Wie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nog hard werken om in juni ook in d e top10 te staan
Hou je dat ook al bij?quote:
Natquote:
Bij een beetje festival hoort modder.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:53 schreef dolle_hond het volgende:
jarig svennieboy?
Gwyneth stond nog niet op deze pagina.quote:
Nee, dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:01 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet dan?
meende je naam gelezen in fotoboek
lijkt er erg veel op iigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat was iemand anders.
Fotoboek van Svensation
Ja, iets te veel als je het mij vraagt.quote:
Als ik er zo uit zou zien dan had jij mij mogenquote:Op zondag 3 juli 2005 10:59 schreef dolle_hond het volgende:
een foto van kq...
Als ik zin heb. Iets wat best binnenkort eens zou kunnen gebeuren. Vrije tijd te over...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wanneer komt er nog eens een vergeten grootmeester uit de wereldcinema, Gorro?
Inderdaad, nog vele jaren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:30 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Gefeliciteerd KQ.
Veel te veel.quote:
Mitt.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:24 schreef mitt het volgende:
Ik heb dit zo erg verdrongen dat ik niet eens meer weet wie zo'n soort avatar nog meer had..
![]()
die laatste is veel leuker dan dat je nu hebtquote:Op zondag 10 juli 2005 23:26 schreef Gorro het volgende:
Dit was mijn allereerste, maar die heb ik maar eventjes gehad:
[afbeelding]
Daarna kwam uiteraard deze:
[afbeelding]
dood.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Mitt.
Waar is jouw Carter-icoon?.
De 703e verjaardag van de Guldensporenslag waarbij de stoere Vlamingen menige Franse konten schoptenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:13 schreef California het volgende:
Wat vier je?
We gingen nostalgisch doenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Flopje, je moet je Herb Ritts avatar weer terug.
Toen ik op Werchter was, zag ik iemand met een shirt met die foto. En toen moest ik toch wel even aan je denken..
Nou, omdat je moeilijk iemand z'n shirt kan uittrekken en er ongezien mee weg kan komen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef California het volgende:
We gingen nostalgisch doen.
Een Jack-shirt, tof. Waarom heb je 'm niet voor me gejat?
Gewoon een kwestie van hard rennen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, omdat je moeilijk iemand z'n shirt kan uittrekken en er ongezien mee weg kan komen.
En Lars lijkt wat op de kale uitvoering van Cate Blanchett.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo lijkt ze wel wat op de blonde uitvoering van marcia
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Lars lijkt wat op de kale uitvoering van Cate Blanchett.
Die was er alquote:Op maandag 11 juli 2005 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Lars lijkt wat op de kale uitvoering van Cate Blanchett.
Ja, da's Lars, die stond erboven ook al.quote:
hebben ze met elkaar geslapen en meer..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[[url=http://img25.imagevenue.com/loc252/th_a65_MatchPoint17.jpg]afbeelding][/url]
Tof. De nieuwe Wyler en Hepburn?quote:
Ik vind jouw nieuwe usericon erg verwarrend.quote:
Hey, maar daar klopt iets niet, hoor. Ik heb al eens een linkje aangeklikt.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:59 schreef kinky_queen het volgende:
Hebben we nou werkelijk nix te zeuren?
Sai heeft een baggerfilm gezien?
Gorro niet gekotst?
Mike heeft een furious smilie gebruikt?
SoK is homofiel?
BS heeft iets aardigs gezegd tegen Hare?
Iemand heeft daadwerkelijk het linkje naar een filmreview in een post van kinky queen aangeclicked?
Mamamiep gaat weer dagelijks posten?
![]()
I'm not worthyquote:Op zondag 24 juli 2005 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, maar daar klopt iets niet, hoor. Ik heb al eens een linkje aangeklikt.
De lul.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:08 schreef California het volgende:
Ik wil graag zeuren dat Gorro niet heeft gekotst.
Nou ja. Euh. Valt wel mee.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.dvd-home.nl/pers/homesc.htm#6
Must Have
ik roep ook maar wat.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:14 schreef QyRoZ het volgende:
Wie?
Nu welquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:53 schreef dolle_hond het volgende:
jarig svennieboy?
quote:
Niks mis mee, toch?quote:Now, let me just say, if your idea of a good film is a nearly naked Jessica Simpson and completely over-the-top chase scenes, then this movie is for you.
Met achtervolgingsscenes? Nee, hoor.quote:
ik hoorde tquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jon Voight gaat de paus spelen. Vertel het voort.
Gwyneth stond nog niet op deze pagina.quote:
Kijk iedereen, Mike is bijna terug?quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:00 schreef Mike het volgende:
Hallo FTR. Nog 1 dagje en dan ben ik weer bij jullie.
jammerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gwyneth stond nog niet op deze pagina.
Wie bent u en wat doet u in ons topic?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:47 schreef California het volgende:
Ja, hoi.
I am the walrus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie bent u
Goo goo g'joob.quote:en wat doet u in ons topic?
Do you know the eggmen?quote:
Die van de soundtrack van City of Angels?quote:[..]
Goo goo g'joob.
The eggmen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Do you know the eggmen?
Nee, van Mrs. Robinson.quote:Die van de soundtrack van City of Angels?
Dudequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
*zwaait hysterisch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |