Buitenlands Voetbal Overzicht?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah joh, das BVO maar [afbeelding]
Betaald Voetbal Organistie.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Buitenlands Voetbal Overzicht?
een rare kwastquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah joh, das BVO maar [afbeelding]
Gelukkig hoef je dat soort dingen niet uit te leggen, dat begrijpen wij gewoon.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg soms van die xenofobe neigingen. Ik kan het moeilijk uitleggen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:30 schreef Svensational het volgende:
U hebt gezocht op xenofobe:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Je PI en je smilies in je bericht kwamen overeen.quote:
Of je kijkt even naar m'n laatste post in dit topic.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je PI en je smilies in je bericht kwamen overeen.. Er is iets mis met je
.
Hoe kun je van Murphy Brown en Jude Law 'al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding' maken?quote:
Heeft het iets met de holocaust te maken? Bergen Jude of zoietsquote:Op maandag 20 juni 2005 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
In het kader van beeld-een-spreekwoord-uit-met-filmsterren presenteer ik u:
[afbeelding]'s [afbeelding].
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft het iets met de holocaust te maken? Bergen Jude of zoiets
Ik vind Murphy toch vrij onaantrekkelijk.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe kun je van Murphy Brown en Jude Law 'al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding' maken?.
hey mmquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:05 schreef mamamiep het volgende:
Hallo allemaal. Aangezien mijn irc kuren heeft kan ik daar niet op. Dan maar proberen om het hier weer aan de praat te krijgen
.
Foto.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb al sinds jaar en dag een hele gore eeltbobbel op m'n grote teen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |