Een pauzeknop-tournamentje?quote:Op maandag 6 juni 2005 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga binnenkort weer een tournamentje doen hier
Wie of wat mag ik nomineren?quote:
ik overweeg 3 mogelijkheden:quote:
stom dat ik dat zelf niet bedachtquote:Op maandag 6 juni 2005 22:33 schreef California het volgende:
Dode niet-Engelstalige acteur/actrice top 20.
Hey, ik ga/ging/ga/ging/ga/ging aansluitend actrice doen. Niet top 20 weliswaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik overweeg 3 mogelijkheden:dode acteur/actrice niet-engelstalige actuer/actrice acteur/actrice top20
daarom een variant in beperkingquote:Op maandag 6 juni 2005 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hey, ik ga/ging/ga/ging/ga/ging aansluitend actrice doen. Niet top 20 weliswaar.
James Dean?quote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef dolle_hond het volgende:
weer een typisch modern hollywood verhaal, zeker als JD finalist wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:49 schreef victorinox het volgende:
James Dean?
Dat is best wel een hollywoodverhaaltje.Slecht, ach. Wel droevig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De remake met River Phoenix vond ik wat minder.The short weekend begins with longing...
Helaas haal ik nooit voor €20 boodschappen.quote:
Ze zijn ook niet toegestaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:49 schreef kinky_queen het volgende:
Ik begrijp die tvp'tjes niet hoor, daar hebben we toch bookmarks voor?
Ja, het is hier altijd onwijs gezelligquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:54 schreef BVO het volgende:
Ah, Pauzeknop.
welke tvo'tjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:49 schreef kinky_queen het volgende:
Ik begrijp die tvp'tjes niet hoor, daar hebben we toch bookmarks voor?
Wie?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:54 schreef BVO het volgende:
Ah, Pauzeknop.
Ah joh, das BVO maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |