Mitt.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:24 schreef mitt het volgende:
Ik heb dit zo erg verdrongen dat ik niet eens meer weet wie zo'n soort avatar nog meer had..
![]()
die laatste is veel leuker dan dat je nu hebtquote:Op zondag 10 juli 2005 23:26 schreef Gorro het volgende:
Dit was mijn allereerste, maar die heb ik maar eventjes gehad:
[afbeelding]
Daarna kwam uiteraard deze:
[afbeelding]
dood.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:31 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Mitt.
Waar is jouw Carter-icoon?.
De 703e verjaardag van de Guldensporenslag waarbij de stoere Vlamingen menige Franse konten schoptenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:13 schreef California het volgende:
Wat vier je?
We gingen nostalgisch doenquote:Op maandag 11 juli 2005 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Flopje, je moet je Herb Ritts avatar weer terug.
Toen ik op Werchter was, zag ik iemand met een shirt met die foto. En toen moest ik toch wel even aan je denken..
Nou, omdat je moeilijk iemand z'n shirt kan uittrekken en er ongezien mee weg kan komen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef California het volgende:
We gingen nostalgisch doen.
Een Jack-shirt, tof. Waarom heb je 'm niet voor me gejat?
Gewoon een kwestie van hard rennen.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, omdat je moeilijk iemand z'n shirt kan uittrekken en er ongezien mee weg kan komen.
En Lars lijkt wat op de kale uitvoering van Cate Blanchett.quote:Op maandag 11 juli 2005 19:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo lijkt ze wel wat op de blonde uitvoering van marcia
quote:Op maandag 11 juli 2005 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En Lars lijkt wat op de kale uitvoering van Cate Blanchett.
Die was er alquote:Op maandag 11 juli 2005 19:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Lars lijkt wat op de kale uitvoering van Cate Blanchett.
Ja, da's Lars, die stond erboven ook al.quote:
hebben ze met elkaar geslapen en meer..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[[url=http://img25.imagevenue.com/loc252/th_a65_MatchPoint17.jpg]afbeelding][/url]
Tof. De nieuwe Wyler en Hepburn?quote:
Ik vind jouw nieuwe usericon erg verwarrend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |