Sorry.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:16 schreef QyRoZ het volgende:
Okee Tom, dat was je goede naam.
Ik mag aannemen dat je de extra lange uitvoering van de video's hebt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry..
Maar ik heb toch een beetje een zwak voor Paris Hilton..
Mensen die hun best doen om hun plaatjes op ruksites meer te laten zijn dan een rijtje screencaps.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat een raar plaatje. 2x Jennifer. Of kijk ik scheel?
quote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef BlaatschaaP het volgende:.
Ik vroeg me serieus gister af waarom vampieren nooit naar ongestelde vrouwen toe gaan.
En ja, ik weet dat ik een zieke geest heb.
Doen ze dat niet dan?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef BlaatschaaP het volgende:.
Ik vroeg me serieus gister af waarom vampieren nooit naar ongestelde vrouwen toe gaan.
En ja, ik weet dat ik een zieke geest heb.
Ze stelen stiekem de gebruikte tampons en gebruiken die als theezakjesquote:Op zondag 29 mei 2005 15:11 schreef BlaatschaaP het volgende:.
neequote:Op zondag 29 mei 2005 15:56 schreef California het volgende:
En met maandverband beleggen ze hun boterham?
Maar hij neukt wel met:quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:20 schreef Tokus het volgende:
Steve Martin is al jaren niet leuk meer (en met jaren bedoel ik ook echt jaaaaren). Plus dat het erg afbreuk doet aan de originele films om de serie nu (alweer) tot leven te wekken...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 07:20 schreef Tokus het volgende:
hier wordt je ook niet blij van eigenlijk:
[afbeelding]
Steve Martin is al jaren niet leuk meer (en met jaren bedoel ik ook echt jaaaaren). Plus dat het erg afbreuk doet aan de originele films om de serie nu (alweer) tot leven te wekken...
t zit m niet mee hequote:Op donderdag 2 juni 2005 08:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar hij neukt wel met:
[afbeelding][afbeelding]
Niet stiekum slowchatten!quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Slowchat Topic?
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:23 schreef Svensational het volgende:
Iedereen al gestemd?
SHO-Tournament - Favoriete BN'er: Nog maar 16 deelnemers! [1/8e finales]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |