quote:
Bij mij welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, die babyface he.
als je mascara er stevig opzit, krijgt die die er ook zonder problemen vanaf?
ik loop nu af en toe zo te harken met mn wattenschijffies
Bij mij is het er zo af, ik vind het geweldig spul.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, die babyface he.
als je mascara er stevig opzit, krijgt die die er ook zonder problemen vanaf?
ik loop nu af en toe zo te harken met mn wattenschijffies
Ze móéten in de koelkast. En op de potjes die ik nu heb, staat dat ze 11/5 gemaakt zijn en tot 31/5 goed zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef fok.bich het volgende:
En ik had nog een vraagje over de versproducten. Dat vers niet lang houdbaar is dat begrijp ik. Maar hoelang kun je een vers gezichtmasker bewaren, mits die in de koelkast staat ?
En hoelang kun je dan met z'n potje doen? Als je het ? hoeveel keer per week doet. Of hoe vaak.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef imago het volgende:
[..]
Ze móéten in de koelkast. En op de potjes die ik nu heb, staat dat ze 11/5 gemaakt zijn en tot 31/5 goed zijn.
Ligt er een beetje aan hoe dik je het erop smeert. Volgens Lush zelf minimaal 4 keer, en dat red je er zéker uit. Ik denk dat ik er 8 keer mee kan ofzo, maar ik heb nog niets helemaal opgerbruikt dus ik kan het nog niet helemaal inschatten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:25 schreef fok.bich het volgende:
En hoelang kun je dan met z'n potje doen? Als je het ? hoeveel keer per week doet. Of hoe vaak.
Oh, dus die is ook op een soort poederbasis? Die Teo ook. Voor mij werkt dat dus blijkbaar gewoon niet, ik heb liever een vloeibare of cremedeo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:31 schreef PeRi het volgende:
Ik heb die gehad Aventura, maar ik vond 'm niet zo lekker. Je moet je huid (je oksels dus) een beetje natmaken, of het smeervlak van het blokje en dan pas beetje smeren ermee. Anders werkt het dus niet, bij mij werd het in het begin poederig en het bleef allesbehalve zitten.
Ik bleef wel droog, een halve dag. Alleen de geur vond ik niet zo lekker, een hele erge 'aarde' geur en de patchoulli is erg aanwezig.
Vriendlief vond 'm wel okay ruiken, die gebruikt 'm dan ook nu. Voor zweetvoeten schijnt ie ook fijn te zijn
Poeder niet echt, niet zoals die Teo en Krystal enzo. Dit is meer, tsja hoe zeg je datquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh, dus die is ook op een soort poederbasis? Die Teo ook. Voor mij werkt dat dus blijkbaar gewoon niet, ik heb liever een vloeibare of cremedeo.
Ik geloof dat mijn mams die heeft, kost 5,95 toch? Hij ruikt niet lekker vind ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:26 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand al Aromaco gebruikt? Ik heb nu Teo, maar dat is wmb. een miskoop. hij 'doet'het gewoon niet, het is 1 harde klomp geworden en er komt niks af. En doet pijn onder mijn oksels. Aromaco lijkt me zachter, maar ervaring anyone?
De Aromacreme ken je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:47 schreef Aventura het volgende:
Mmm, lijkt erop dat de Lush deo's niet voor mij zijn weggelegd...Maar er blijft nog genoeg over
Ik wed op zaterdagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:39 schreef E.T. het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer mijn pakje komt.. vrijdag besteld, vandaag afgeschreven..
Nee op de meet ruilen is goed!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:22 schreef heaven7 het volgende:
En Imago wat mij betreft ruilen we op de meetOf wil je er zo snel mogelijk vanaf?
kwam 't bij jou met de gewone post?quote:
maar wel door de ptt (of hoe dat ook heet tegenwoordig) of met een aparte koeriersdienst?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef heaven7 het volgende:
Nee, met een bestelauto/busje.
Met die maskers doe je echt lang. Ik heb er mijn meneer al een keer mee ingesmeerd, mezelf al 3 keer en het potje zit nog 1/3 vol ofzo en ik smeer echt dik. Bij het masker dat ik heb besteld Cosmetic Warrior staat op de lushsite 2 x per week, week rust, weer 2 x per week. Maar dan ga ik over de datum.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:25 schreef fok.bich het volgende:
En hoelang kun je dan met z'n potje doen? Als je het ? hoeveel keer per week doet. Of hoe vaak.
Gewoon als een zeepje: handen natmaken, met zeep over handen heen wrijven, met handen over gezicht, afspoelen, klaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:06 schreef BloodyLotte het volgende:
En wie gaat mij uitleggen hoe ik Fresh Farmacy in godsnaam zo effeciënt mogelijk kan gebruiken? Ik ben niet zo thuis in de zeepblokjes wereld..
Volgens mijn moeder (die het pakketje toen heeft aangenomen) door een aparte dienst.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
maar wel door de ptt (of hoe dat ook heet tegenwoordig) of met een aparte koeriersdienst?
Hm, dan zit je bij Lush denk ik juist niet goed...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:16 schreef Anitra het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar een zeepje waarvan de lucht/smaak niet aan mijn handen blijft zitten. Misschien hebben jullie Lushkenners een idee?
Mijn handen zijn ook erg gevoelig en liggen snel open door luchtjes, gel in mijn haar smeren en gelijk afwassen zorgt al voor vellen.
Dus mijn hoop ligt bij jullie
Ya. * Whiskersquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft iemand de Ocean Salt al geprobeerd?
Je gebruikt het inderdaad hetzelfde en het verschil is dat aquamarina voor de gevoeligere huid is, het is geloof ik namelijk geen peeling in tegenstelling tot angels on bare skin.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:14 schreef heaven7 het volgende:
Gebruik je deze hetzelfde als angels on bare skin? Een erwt met wat water en er dan een pasta van maken?
Helaas kan ik niet uitproberen of aquamarina goed tegen puistjes werkt omdat het zo weinig is.
En dan nog eens wat.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:59 schreef fok.bich het volgende:
Ik zoek ook een goede verzorging voor mijn gezicht. Ik heb nu al babyface om mijn make-up mee te verwijderen. Maar nu heb ik een ontzettende vette huid. Wat is hier het beste voor ?
Niemand?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef PeRi het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Tea Tree Water?
Ik heb een gevoelige huid dus ga angels niet vaker dan 2 keer per week gebruiken.. alleen zie ik nu op de sticker staan "use by 18-07-2005", hij is ookal op 18 april gemaakt. Dit ga ik dus nooit redden, heb al een mailtje de deur uit, spul is al een maand oud en je kunt het al niet zo lang bewaren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:47 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Je gebruikt het inderdaad hetzelfde en het verschil is dat aquamarina voor de gevoeligere huid is, het is geloof ik namelijk geen peeling in tegenstelling tot angels on bare skin.
Dat is inderdaad niet redelijk. Je zou toch verwachten dat het geen wat vers is, gemaakt wordt zodra er een bestelling is, en een paar dagen later bij die gene thuis wordt bezorgt, zodat deze optimaal gebruik kan maken van het geen wat vers isquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige huid dus ga angels niet vaker dan 2 keer per week gebruiken.. alleen zie ik nu op de sticker staan "use by 18-07-2005", hij is ookal op 18 april gemaakt. Dit ga ik dus nooit redden, heb al een mailtje de deur uit, spul is al een maand oud en je kunt het al niet zo lang bewaren.
* heaven7 baalt hier wel een beetje van.
Geen ervaringen hier PeRi, wel heb ik alle tea tree producten van kruidvat (en 1 van de bodyshop) geprobeerd maar dat werkte niet echt.
Dat is idd erg jammer van die AoBs. Zeker mailen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige huid dus ga angels niet vaker dan 2 keer per week gebruiken.. alleen zie ik nu op de sticker staan "use by 18-07-2005", hij is ookal op 18 april gemaakt. Dit ga ik dus nooit redden, heb al een mailtje de deur uit, spul is al een maand oud en je kunt het al niet zo lang bewaren.
Geen ervaringen hier PeRi, wel heb ik alle tea tree producten van kruidvat (en 1 van de bodyshop) geprobeerd maar dat werkte niet echt.
Dat heb ik dus ook, ik heb angels nu net 1,5 week binnen, en moet het binnen een maand opmaken omdat de klei al 2 maanden geleden is gemaakt. Dat red ik wel hoor, maar ik vind het toch zonde.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Netjes toch?quote:Ik heb nu echter een andere vraag (of probleem eigenlijk). Ik heb inderdaad
een bestelling geplaatst en de gevraagde monstertjes binnengekregen,
hartelijk dank hiervoor.
Maar ik heb ook angeks on bare skin besteld, nu heb ik een gevoelige huid en
het is een peeling dus ik ga het niet vaker dan 2 keer per week gebruiken en
je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig. En op de sticker staat "use by
18-07-2005", dit ga ik dus nooit redden. Hij is ookal op 18 april gemaakt,
dat is een maand geleden. Dan betaal ik de volle mep voor iets wat ik
helemaal niet op kan gebruiken.. Hier zit ik toch wel mee eigenlijk.
Ik hoop weer iets van jullie te horen.
Vriendelijke groeten,
Dit zou ik toch wel eens graag willen weten, op de site van lush staat hier ook niets van op. Is de zeep voor altijd houdbaar en bruikbaar ? Blijft de geur altijd goed of verdwijnt diequote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef fok.bich het volgende:
[..]
En dan nog eens wat.
Als je de zeep uit de verpakking haalt, ruikt het onwijs sterk, en ruikt de hele bovenverdieping ernaar. Maar wordt de geur na verloop van tijd niet steeds minder? Ik heb het geen wat ik gebruik op een schaaltje liggen met daarover heen folie. Misschien een beetje gek (zo ruikt de bovenverdieping dus niet) maar ik heb het gevoel dat de zeep dan minder gaat geuren, ook met douchen enzo. Of ben ik nu helemaal aan het doordraaien![]()
Dat weet ik niet, weet niet of de rest van de Lushies dat wel weten. Misschien eens een mailtje sturen of in de winkel vragen? Neem aan dat zij je wel wat kunnen vertellen over de houdbaarheid van de geur en de zeep.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:30 schreef fok.bich het volgende:
[..]
Dit zou ik toch wel eens graag willen weten, op de site van lush staat hier ook niets van op. Is de zeep voor altijd houdbaar en bruikbaar ? Blijft de geur altijd goed of verdwijnt die
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alleen die ene spelfout eruit en hij kan de deur uit.
Verschilt per zeepje. Sommige zeepjes smelten sneller dan de andere, de wat romigere bijvoorbeeld als Honey, Coco en Rockstar. De geuren blijven meestal wel langer hangen ook. Maar de zeepjes zelf zijn wel snel op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:30 schreef fok.bich het volgende:
[..]
Dit zou ik toch wel eens graag willen weten, op de site van lush staat hier ook niets van op. Is de zeep voor altijd houdbaar en bruikbaar ? Blijft de geur altijd goed of verdwijnt die
Nooit van gehoord! Die meiden op dat UK forum zijn wel gestoord hoor (sommigen dan).quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef La_Guiri het volgende:
Ik zal de vraag nog maar eens stellen, ik lees dus op het lushforum dat veel mensen hun zeep 'curen', niet helemaal correct gezegd, maar je weet wel van het werkwoord to cure.
Dus zepen die zacht zijn hard laten worden en ze dan gebruiken, maar dan schijnt de geur wel snel te vervagen, maar ze gaan langer mee. Doet iemand dit ook? Wat PeRi al zei de Honey en Coco gaan best heel snel, vandaar.
Ik heb hem net besteldquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef heaven7 het volgende:
Milky bar vliegt er ook doorheen.
Daar hoor ik jullie trouwens helemaal nooit over, en hij is nogwel zo vreselijk lekker
Je schijnt het dan buiten de verpakking te moeten laten drogen, dus dan gaat de geur wel iets verloren. Ik weet het ook niet precies.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef PeRi het volgende:
Maar hoe moet je een zachte zeep eerst hard maken dan?
Mijn zepen liggen allemaal buiten de verpakking..Ik denk dat, als er al een uitdroogproces gaat plaatsvinden, dit toch echt pas na een jaar ofzo gebeurt en dan is het bij mij al wel op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Je schijnt het dan buiten de verpakking te moeten laten drogen, dus dan gaat de geur wel iets verloren. Ik weet het ook niet precies.
En wat Aventura zegt is ook wel zo inderdaad, die figuren zijn heel erg into Lush, een beetje te misschien. Maar ik dacht, misschien heeft iemand er ervaring mee.
Buiten de verpakking laten drogen? Doen ze bij mij altijd al, ik gooi de verpakking altijd weg. En gooi ze dan in een doosje, waar ik ze ook weer in doe als ik gedoucht hebquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Je schijnt het dan buiten de verpakking te moeten laten drogen, dus dan gaat de geur wel iets verloren. Ik weet het ook niet precies.
En wat Aventura zegt is ook wel zo inderdaad, die figuren zijn heel erg into Lush, een beetje te misschien. Maar ik dacht, misschien heeft iemand er ervaring mee.
Normaal gesproken gaat z'n machtiging wel redelijk snelquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef Bubsel het volgende:
Ben het met Adventura eens hij is echt heerlijk. Vrijdag morgen versturen ze ook fok.bitch dus ik weet niet hoe snel zo'n machtigng gaat?
Ah, een medestander. Ik ben dol op die geur. Is ook een hardere zeep trouwens die heel lang meegaat. Geurt ook heel sterk, je hele badkamer gaat ernaar ruiken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:58 schreef PeRi het volgende:
Karma ruikt wel lekker hoor! Ik vind de Karma zeep lekkerder dan de shampoobar, maar dat komt omdat de geur vd zeep langer blijft hangen dan de shampoo, bij mij! Maar de Karma Kream bodylotion is echt helemaal
Mijn zepen liggen in een puddingbakjequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef heaven7 het volgende:
Mijn zepen liggen allemaal op een washandje, omdat ik geen zin heb een miljard zeepdoosje aan te moeten schaffen
Inderdaad een hele goed tip! Maar ruikt de badkamer er dan nog wel naarquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef Aventura het volgende:
Een bewaartip: ga naar de HEMA, daar hebben ze bij de badkamer-afdeling van allerlei plastic (gevlochten) mandjes, met of zonder deksel. Ideaal, daar pleur ik alle zeepjes en andere Lush-dingen in, ook als ze nog vochtig zijn en dat gaat prima, geen rotzooi verder in je badkamer!
Lush trekt overal doorheenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef fok.bich het volgende:
[..]
Inderdaad een hele goed tip! Maar ruikt de badkamer er dan nog wel naar![]()
Ik heb geen foto maar het is precies wat ik zeg, een gevlochten plastic bakje. Ideaal dus om vochtige dingen in te bewaren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef fok.bich het volgende:
Mooi zo, heb je geen foto ofzo van die manden! Dan weet ik ongeveer wat je bedoeld. Want in een rietenmand ofzo, zou je ze echt niet in kunnen leggen, en al helemaal niet als ze vochtig zijn, gaat lekker het vocht erin zittenDat is nou ook niet de bedoelding.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef Funnie het volgende:
Ik kreeg net bericht van Sanne, dat de meeting is geregeld. En er was nog leuk nieuws. Er mogen meer mensen mee! Max. 20 mensen is het nu.
Hier staan wat recensies: http://wiki.fok.nl/index.php/Lushquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:23 schreef La_Guiri het volgende:
Nee, ben ook wel benieuwd, sowieso altijd naar recenties enzo.
Heb me net gedoucht weer met Sea Vegetable, toch wel heel lekker eigenlijk, wel grappig ik dacht dat ik echt meer van de zoete geurtjes zou zijn. Normaal gesproken ben ik daar gek op, maar van wat ik van Lush heb vind ik de frisse geuren het lekkerst.
Neuh, valt mee hoor, zeep is toch nooit zo drijfnat? Ik vind het een ideale manier van opbergen, in elk geval. Ik kan er niet tegen als alles zomaar overal ligt (is ook zo verrot met schoonmaken)quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
aventura, dat hema ding he, als je je zeepje daar nat inkeilt, lekt het dan door, naar de ondergrond waar het op staat zeg maar?
Leuk! Bedanktquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hier staan wat recensies: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
Dus als ik het dan goed begrijp is er ook nog plek voor 2?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:14 schreef Aventura het volgende:
Ik denk het wel, want we hadden precies 14 reserveringen en 3 voor de reservelijst, dat maakt 17. Ik zet je gewoon op de lijst!
Die Funnie! Die postte even dat er maximaal 20 messen meekonden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef Funnie het volgende:
Ik kreeg net bericht van Sanne, dat de meeting is geregeld. En er was nog leuk nieuws. Er mogen meer mensen mee! Max. 20 mensen is het nu.
Je mag mee, als je je netjes gedraagt.quote:
quote:
tegenover mij niet.... raad ik je ook niet aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:15 schreef fok.bich het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust tegen over jou hoor![]()
En anders.........quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
tegenover mij niet.... raad ik je ook niet aan
daar wil ik nog even wat aan toevoegen: als mensen mij oprecht behandelen, en ik hun. Dan ben ik heel sociaal, en valt er met mij heel goed te levenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef fok.bich het volgende:
[..]
En anders.........
Ik ben echt niet zo, ookal zeggen sommige mede fokkers van wel!
Je leert me dan wel kennen op de meeting! Wedden dat ik heel aardig en lief ben![]()
![]()
Wedden dat je dat ook over je 4 vorige useraccounts zegt?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef fok.bich het volgende:
[..]
En anders.........
Ik ben echt niet zo, ookal zeggen sommige mede fokkers van wel!
Je leert me dan wel kennen op de meeting! Wedden dat ik heel aardig en lief ben![]()
![]()
Deal....quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Pizza!
Voor de Lush meeting. Uurtje of 18 uur?
Waar?
Rimini's
Heeft menige meeting met succes doorstaan en is geen aanslag op de portemonnee. Voor 5 euo kan je aardig eten.
http://www.pizzeria-rimini.nl/
Wordt gezellig!
En na afloop van de meeting gaan wat mensen een biertje drinken in café Black and White op het Leidseplein. (tenminste, ik neem aan dat we daar naartoe gaan Aventura???)
http://www.cafeblackandwhite.com/
I was counting on you!quote:
Ja ontvangen, en nee ik ga geen posts voor je editten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef fok.bich het volgende:
@Sanne, heb je mijn mail ontvangen
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef cora4034 het volgende:
Nou als er toch nog wat plaatsen over zijn voor de meeting wil ik toch eigenlijk ook wel mee![]()
Ik heb hem inmiddels al een aantal keren gebruikt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft iemand de Ocean Salt al geprobeerd?
Gezellig!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef cora4034 het volgende:
Nou als er toch nog wat plaatsen over zijn voor de meeting wil ik toch eigenlijk ook wel mee![]()
Ja ik heb er al zinquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Dan zitten we weer vol bij deze he?
Maar er is nog ruimte op de reservelijst. Het grote afzeggen moet nog komen.
Echte diehards zeggen niet af hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Dan zitten we weer vol bij deze he?
Maar er is nog ruimte op de reservelijst. Het grote afzeggen moet nog komen.
Voor mij is de lol er af. Wanneer laat je me nu eens met rustquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef fok.bich het volgende:
ik kom samen met mijn moeder! Heb haar net even gebeld
Kijk en dat wilde ik dus niet hebben. Jij bent een Lushie vanaf dag 2 hier. En jij komt naar die meeting. Punt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Voor mij is de lol er af. Wanneer laat je me nu eens met rust
heaven7 heeft wat probs met fok bich, fok bich en heaven7 zijn hier beiden voor geband.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, wat is er ineens aan de hand de laatste paar posts
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu was ik al niet zo een meeting persoon
scheelt.
En andersom niet hequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
tja, das ingewikkeld.
maarja als FB t steeds loopt te verpesten voor H7 kan ik me voorstellen dat je zegt, zoek het maar lekker zelf uit, wie de bal kaatst enz.
als nu al de lol voor H7 eraf is, is dat wel erg sneu
Ik heb hier niets verziekt! Ik deel alleen mijn passie mee voor LUSH!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:08 schreef heaven7 het volgende:
Dat is alles wat ik wil. Dat je de boel niet steeds verziekt.
En stop eens met mailen.
nou weet je, niet dat ik bevooroordeeld ben ofzo, hmm, t lijkt wel zo.quote:
Nee idd. Kijk dit topic en die vorige van Lush maar eens na.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou weet je, niet dat ik bevooroordeeld ben ofzo, hmm, t lijkt wel zo.
maarja, wat ik zie, naja laat maar
maakt niks uit allemaal
Als je wat wilt weten, mail me dan maar naar m punt wildenbeest at chello punt nlquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
maarre, 1 vraag
als je andere accounts gebanned zijn, hoe kan je dan toch doorklonen
of zijn die nie geband?
Ok. Als de mede fokkers, hier maar niet altijd alles maar van 1 kant geloven. Ik wordt hier zwart gemaakt in dit topic en doe niets verkeerd, ik heb dit topic zelfs geopendquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet
En het papiertje zit er nog om? Dan is dat wel een hele goede zeep. Ik hoop dat als ik zaterdag mijn bestelling krijg, ik de karma zeep ook onwijs lekker vindquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb de karma zeep nog netjes in t papiertje in mn tas zitten, als ik mn tas openrits komt die geur me helemaal tegemoet
zo lekker
ik kan niet wachten tot zaterdagquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
yep, dat papiertje warin t gewoon verpakt zit.
lekker geurtje, wat zwaar, oosters aandoend.
heerlijk, blijft ook lekker hangen na t douchen
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:58 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Ya. * Whiskers![]()
Ocean Salt is lekker! Ruikt lekker fris, scrubt goed en is slightly verslavend. Ik ben wel enigszins lime-verslaafd...
En dat klinkt dan weer een stuk minder prettig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels al een aantal keren gebruikt.
Hij is behoorlijk pijnlijk in gebruik.
Je huid moet wat kunnen hebben. Hij brand namelijk stevig na.
Er zitten nogal grote stukken zout in, daarmee scrub je je gezicht en dat doet zeer!
Bovendien zit er ook iets van cirtusfruit in en dat brand behoorlijk na.
het eerste uur na de behandeling ziet je hoofd nogal rood![]()
Maar daarna trekt het wel bij en heb je een lekker fris en schoon huidje.
Alleen voor mensen met een vette relatief niet al te gevoelige huid geschikt.
Oe!quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef Aventura het volgende:
Deze ga ik sowieso halen:
Wiccy
AOBS
Honey Trap Lip Balm
Karma Zeep
Miranda Zeep
Honey I washed the kids
Aromaco
American Cream
Maareh, ik ga ervanuit dat dit slechts het begin is
Ik wil je best een stukje sturen hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
stomme vraag misschien.
ik zou graag een klein stukje rockstar willen, om te snuffelen en testen.
maarja die winkel is zo ver weg enzo.
wie biedt opties?
Nee, romig en zepig. Niet zwaar, niet wierrokerig, niet zoet, niet fruitigquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, ik kom al een heel eind, thanks. Maar alleen de geur, zepig? Hij heeft geen specifieke geur?
Zooo wat veel zeg..quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef heaven7 het volgende:
Wat ik tot nu toe allemaal in huis heb:
Als dat het enige is wil ik er wel eentje voor je meenemen en in een bubbeltjesenvelop opsturen hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:00 schreef E.T. het volgende:
Heaven!
Je bent lekker op dreef!
Ik wil nog een babyface.. Ik dacht dat ik 'm besteld had, maar dat ben ik blijkbaar vergeten ofzo..
Eerst maar mijn eerste bestelling ontvangen en gebruiken.. Ga niet alleen maar een babyface bestellen.. (dat zou een duur dingetje worden dan)
Dat idee heb ik ook telkens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:10 schreef heaven7 het volgende:
Wat veel heb ik trouwens zegAls ik het zo bekijk. Zo voel het helemaal niet
Nivea na Lush?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, mijn huid was heel trekkerig na de Fresh Farmacy. Dus toen heb ik er een enorme hoeveelheid Nivéa creme opgesmeerd.
Natuurlijk is er voor jouw probleem een ideaal middel: Babyface!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, mijn huid was heel trekkerig na de Fresh Farmacy. Dus toen heb ik er een enorme hoeveelheid Nivéa creme opgesmeerd. Kun je met Fresh Farmacy trouwens ook je oogmakeup verwijderen, of is daar speciaal spul voor bij Lush? Ik doe het nu met olijfolie. En wat is Narcotick ontzettend vloeibaar! Het fliepste zo tussen m'n vingers door!.
Hiervoor gebruikte ik Pure Zone van Lóreal en oogmakeup verwijder spul van Lóreal, maar daar kreeg ik enorme last van rare dingen, jeukogen en rare dingetjes enzo. En van Dove douchegel ging alles jeuken.
Kom je terug om te vertellen hoe het was?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:29 schreef heaven7 het volgende:
Nivea na lush is een big no no![]()
Dat vond ik ook, gebruik je een speciaal goedje en smeer je er daarna lotion van de aldi op.
Gebruik je een lekker shampoobar, gaat er daarna cremespoeling van t kruidvat in
Celestial en retread dus
Sanne, ik ga het eens proberen
Ik heb niks anders in huis en de Celestial kan ik me op dit moment niet veroorloven.quote:
YESSSSSSSSSSquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:26 schreef Aventura het volgende:
Heee goed nieuws! Dan is er nu dus voor Merisse zeker plek!
Mais nonquote:Op donderdag 19 mei 2005 06:50 schreef Mirjamke het volgende:
Ik heb een paar producten van een vriendin gekregen en het bevalt heel erg goed..
Ik wil zelf ook wat dingen aanschaffen, maar kan geen Lush store vinden in het Noorden des Lands.
Weet iemand of je het ook bij de drogist kunt halen oid?
Voor mij werkt het, ik gebruik niet eens meer dagcreme 's morgens en dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef PeRi het volgende:
Ah okay. En die is fijn, wanneer je gezicht altijd trekkerig en droog wordt na het douchen/reinigen? Die staat nu op mn lijstje dus
oe! oe! oe!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als dat het enige is wil ik er wel eentje voor je meenemen en in een bubbeltjesenvelop opsturen hoor
dit moet het personeel van Lush maar niet lezen
Je hebt toch ook die soak and float bar? Die stinkt wel ontzettend. Maar ik denk er ook aan om het te proberen, heeft iemand hem al eens geprobeerd hier?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:43 schreef PeRi het volgende:
2 x per week was ik mn haar, dat is mn streven. En minstens 1 x , maar soms wel vaker dan 2x ook.
Ligt eraan hoe vet mn haar is. En ik probeer wel altijd de snake oil te gebruiken, maar meestal heb ik daar geen zin in. Het is zo'n gedoe. Dus ik probeer het wel 1x per week te gebruiken in ieder geval.
Ik heb wel het idee dat wanneer ik de bar niet gebruik, de roos wat meer terugkomt. Je zou 'm dus altijd moeten gebruiken, en dat vind ik niet zo'n fijn idee. Dus ik zoek een goed alternatief eigenlijk![]()
Je moest eens weten hoe vaak ik het zou willen wassen, zodra mn haar een beetje vettig is, gaat er een alarm af bij mijquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind 2 keer per week wassen helemaal niet veel hoor! Ik was het om de dag, heel soms 1 keer in de 3 dagen.
Jammer zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:35 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mais nonJe kan het alleen kopen bij de Lush winkel! Probeer anders wat online te bestellen, www.lush.nl
Dan heb je vast kort haar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was het iedere dag, soms wel 2 x per dag
dat kloptquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:49 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Dan heb je vast kort haar.
Bij mij neemt een wasbuurt zo een drie uur in beslag, omdat een fohn funest is.
Het moet dus gewoon opdrogen.
Wat er al zat, zit er nog wel, maar ik zie het wel minder worden. Het wordt iig niet meer. En poriën worden kleiner en dat soort frutseltjes. Dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef heaven7 het volgende:
Ook gaver?
Geef maar een gil tegen die tijd. Ze waren ineens heel meegaand. Van 14 naar 20 scheelt al zoveel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:13 schreef Jane het volgende:
@Sanne:
Ik zal hier maar even reageren, omdat het in het andere topic zo compleet offtopic is.
Ik zag later pas dat het op woensdag is en dan kan ik niet, omdat ik het dan niet red vanuit mijn werk, of het moet allemaal wel heel erg meezitten. Bovendien zou ik niet een plek willen innemen van iemand die hier al heel lang post en misschien erg graag meewil.
Leek me wel heel leuk en gezellig hoor.Maar ja, om het er nu tot op het laatste moment af te laten hangen...
We willen een uitgebreid verslag hoor! Van hoe je het vond!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:23 schreef miki het volgende:
Woehoe, mijn allereerste Lush-aankoop(je) gedaan gisteravond!![]()
Het is de Sandstone geworden [afbeelding]
Met citrus en zand
Kreeg er nog een monster bij, een halve bruisbal van Blackberry Bathbomb [afbeelding]
Ben benieuwd, kan niet wachten tot ik ga douchen![]()
De verkoopster was trouwens echt heel aardig, meteen allemaal scrubjes uitgeprobeerd en me 'wegwijs' gemaakt in de frisse Lush geuren![]()
oh ik zie het nu pas!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik wil je best een stukje sturen hoor.Ik heb n stuk bij de Sweetie Stack gehad, en ik gebruik m nauwelijks.
Was dat? klinkt goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Pff, waar Ripley van houdt? En dat vraag je nu ze weg is? Lekker makkelijk.
Maareh, in jouw geval zou ik de Hot Sex gift set kopen geloof ik.
Euhhh waar ruikt hij naar, tsja. Heel neutraal, zacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:20 schreef La_Guiri het volgende:
Waar ruikt Figs 'n Leaves naar?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:28 schreef Sanne het volgende:
Hot Sex; NIEUWE VERSIE!
[afbeelding]
soort Cadeaus
naam Hot Sex; NIEUWE VERSIE!
prijs (incl. BTW) ¤ 37,50
meer info Met namen als You Snap The Whip, Sex Bomb en Tramp kan de boodschap niet duidelijker zijn! Geef dit aan je geliefde met een knipoog.
ingrediënten Sex Bomb bruisbal, Tramp 100g douchegel, You Snap The Whip bodybutter, Each Peach (and Two is a Pear) massagebar, Whipstick lippenbalsem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |