Ik heb hem inmiddels al een aantal keren gebruikt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft iemand de Ocean Salt al geprobeerd?
Gezellig!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef cora4034 het volgende:
Nou als er toch nog wat plaatsen over zijn voor de meeting wil ik toch eigenlijk ook wel mee![]()
Ja ik heb er al zinquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Dan zitten we weer vol bij deze he?
Maar er is nog ruimte op de reservelijst. Het grote afzeggen moet nog komen.
Echte diehards zeggen niet af hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
Dan zitten we weer vol bij deze he?
Maar er is nog ruimte op de reservelijst. Het grote afzeggen moet nog komen.
Voor mij is de lol er af. Wanneer laat je me nu eens met rustquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef fok.bich het volgende:
ik kom samen met mijn moeder! Heb haar net even gebeld
Kijk en dat wilde ik dus niet hebben. Jij bent een Lushie vanaf dag 2 hier. En jij komt naar die meeting. Punt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Voor mij is de lol er af. Wanneer laat je me nu eens met rust
heaven7 heeft wat probs met fok bich, fok bich en heaven7 zijn hier beiden voor geband.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
zeg, wat is er ineens aan de hand de laatste paar posts
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu was ik al niet zo een meeting persoon
scheelt.
En andersom niet hequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
tja, das ingewikkeld.
maarja als FB t steeds loopt te verpesten voor H7 kan ik me voorstellen dat je zegt, zoek het maar lekker zelf uit, wie de bal kaatst enz.
als nu al de lol voor H7 eraf is, is dat wel erg sneu
Ik heb hier niets verziekt! Ik deel alleen mijn passie mee voor LUSH!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:08 schreef heaven7 het volgende:
Dat is alles wat ik wil. Dat je de boel niet steeds verziekt.
En stop eens met mailen.
nou weet je, niet dat ik bevooroordeeld ben ofzo, hmm, t lijkt wel zo.quote:
Nee idd. Kijk dit topic en die vorige van Lush maar eens na.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nou weet je, niet dat ik bevooroordeeld ben ofzo, hmm, t lijkt wel zo.
maarja, wat ik zie, naja laat maar
maakt niks uit allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |