Hm, dan zit je bij Lush denk ik juist niet goed...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:16 schreef Anitra het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar een zeepje waarvan de lucht/smaak niet aan mijn handen blijft zitten. Misschien hebben jullie Lushkenners een idee?
Mijn handen zijn ook erg gevoelig en liggen snel open door luchtjes, gel in mijn haar smeren en gelijk afwassen zorgt al voor vellen.
Dus mijn hoop ligt bij jullie
Ya. * Whiskersquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
Heeft iemand de Ocean Salt al geprobeerd?
Je gebruikt het inderdaad hetzelfde en het verschil is dat aquamarina voor de gevoeligere huid is, het is geloof ik namelijk geen peeling in tegenstelling tot angels on bare skin.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:14 schreef heaven7 het volgende:
Gebruik je deze hetzelfde als angels on bare skin? Een erwt met wat water en er dan een pasta van maken?
Helaas kan ik niet uitproberen of aquamarina goed tegen puistjes werkt omdat het zo weinig is.
En dan nog eens wat.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:59 schreef fok.bich het volgende:
Ik zoek ook een goede verzorging voor mijn gezicht. Ik heb nu al babyface om mijn make-up mee te verwijderen. Maar nu heb ik een ontzettende vette huid. Wat is hier het beste voor ?
Niemand?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef PeRi het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Tea Tree Water?
Ik heb een gevoelige huid dus ga angels niet vaker dan 2 keer per week gebruiken.. alleen zie ik nu op de sticker staan "use by 18-07-2005", hij is ookal op 18 april gemaakt. Dit ga ik dus nooit redden, heb al een mailtje de deur uit, spul is al een maand oud en je kunt het al niet zo lang bewaren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:47 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Je gebruikt het inderdaad hetzelfde en het verschil is dat aquamarina voor de gevoeligere huid is, het is geloof ik namelijk geen peeling in tegenstelling tot angels on bare skin.
Dat is inderdaad niet redelijk. Je zou toch verwachten dat het geen wat vers is, gemaakt wordt zodra er een bestelling is, en een paar dagen later bij die gene thuis wordt bezorgt, zodat deze optimaal gebruik kan maken van het geen wat vers isquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige huid dus ga angels niet vaker dan 2 keer per week gebruiken.. alleen zie ik nu op de sticker staan "use by 18-07-2005", hij is ookal op 18 april gemaakt. Dit ga ik dus nooit redden, heb al een mailtje de deur uit, spul is al een maand oud en je kunt het al niet zo lang bewaren.
* heaven7 baalt hier wel een beetje van.
Geen ervaringen hier PeRi, wel heb ik alle tea tree producten van kruidvat (en 1 van de bodyshop) geprobeerd maar dat werkte niet echt.
Dat is idd erg jammer van die AoBs. Zeker mailen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelige huid dus ga angels niet vaker dan 2 keer per week gebruiken.. alleen zie ik nu op de sticker staan "use by 18-07-2005", hij is ookal op 18 april gemaakt. Dit ga ik dus nooit redden, heb al een mailtje de deur uit, spul is al een maand oud en je kunt het al niet zo lang bewaren.
Geen ervaringen hier PeRi, wel heb ik alle tea tree producten van kruidvat (en 1 van de bodyshop) geprobeerd maar dat werkte niet echt.
Dat heb ik dus ook, ik heb angels nu net 1,5 week binnen, en moet het binnen een maand opmaken omdat de klei al 2 maanden geleden is gemaakt. Dat red ik wel hoor, maar ik vind het toch zonde.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Netjes toch?quote:Ik heb nu echter een andere vraag (of probleem eigenlijk). Ik heb inderdaad
een bestelling geplaatst en de gevraagde monstertjes binnengekregen,
hartelijk dank hiervoor.
Maar ik heb ook angeks on bare skin besteld, nu heb ik een gevoelige huid en
het is een peeling dus ik ga het niet vaker dan 2 keer per week gebruiken en
je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig. En op de sticker staat "use by
18-07-2005", dit ga ik dus nooit redden. Hij is ookal op 18 april gemaakt,
dat is een maand geleden. Dan betaal ik de volle mep voor iets wat ik
helemaal niet op kan gebruiken.. Hier zit ik toch wel mee eigenlijk.
Ik hoop weer iets van jullie te horen.
Vriendelijke groeten,
Dit zou ik toch wel eens graag willen weten, op de site van lush staat hier ook niets van op. Is de zeep voor altijd houdbaar en bruikbaar ? Blijft de geur altijd goed of verdwijnt diequote:Op woensdag 18 mei 2005 12:11 schreef fok.bich het volgende:
[..]
En dan nog eens wat.
Als je de zeep uit de verpakking haalt, ruikt het onwijs sterk, en ruikt de hele bovenverdieping ernaar. Maar wordt de geur na verloop van tijd niet steeds minder? Ik heb het geen wat ik gebruik op een schaaltje liggen met daarover heen folie. Misschien een beetje gek (zo ruikt de bovenverdieping dus niet) maar ik heb het gevoel dat de zeep dan minder gaat geuren, ook met douchen enzo. Of ben ik nu helemaal aan het doordraaien![]()
Dat weet ik niet, weet niet of de rest van de Lushies dat wel weten. Misschien eens een mailtje sturen of in de winkel vragen? Neem aan dat zij je wel wat kunnen vertellen over de houdbaarheid van de geur en de zeep.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:30 schreef fok.bich het volgende:
[..]
Dit zou ik toch wel eens graag willen weten, op de site van lush staat hier ook niets van op. Is de zeep voor altijd houdbaar en bruikbaar ? Blijft de geur altijd goed of verdwijnt die
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alleen die ene spelfout eruit en hij kan de deur uit.
Verschilt per zeepje. Sommige zeepjes smelten sneller dan de andere, de wat romigere bijvoorbeeld als Honey, Coco en Rockstar. De geuren blijven meestal wel langer hangen ook. Maar de zeepjes zelf zijn wel snel op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:30 schreef fok.bich het volgende:
[..]
Dit zou ik toch wel eens graag willen weten, op de site van lush staat hier ook niets van op. Is de zeep voor altijd houdbaar en bruikbaar ? Blijft de geur altijd goed of verdwijnt die
Nooit van gehoord! Die meiden op dat UK forum zijn wel gestoord hoor (sommigen dan).quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:44 schreef La_Guiri het volgende:
Ik zal de vraag nog maar eens stellen, ik lees dus op het lushforum dat veel mensen hun zeep 'curen', niet helemaal correct gezegd, maar je weet wel van het werkwoord to cure.
Dus zepen die zacht zijn hard laten worden en ze dan gebruiken, maar dan schijnt de geur wel snel te vervagen, maar ze gaan langer mee. Doet iemand dit ook? Wat PeRi al zei de Honey en Coco gaan best heel snel, vandaar.
Ik heb hem net besteldquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:46 schreef heaven7 het volgende:
Milky bar vliegt er ook doorheen.
Daar hoor ik jullie trouwens helemaal nooit over, en hij is nogwel zo vreselijk lekker
Je schijnt het dan buiten de verpakking te moeten laten drogen, dus dan gaat de geur wel iets verloren. Ik weet het ook niet precies.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:45 schreef PeRi het volgende:
Maar hoe moet je een zachte zeep eerst hard maken dan?
Mijn zepen liggen allemaal buiten de verpakking..Ik denk dat, als er al een uitdroogproces gaat plaatsvinden, dit toch echt pas na een jaar ofzo gebeurt en dan is het bij mij al wel op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Je schijnt het dan buiten de verpakking te moeten laten drogen, dus dan gaat de geur wel iets verloren. Ik weet het ook niet precies.
En wat Aventura zegt is ook wel zo inderdaad, die figuren zijn heel erg into Lush, een beetje te misschien. Maar ik dacht, misschien heeft iemand er ervaring mee.
Buiten de verpakking laten drogen? Doen ze bij mij altijd al, ik gooi de verpakking altijd weg. En gooi ze dan in een doosje, waar ik ze ook weer in doe als ik gedoucht hebquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Je schijnt het dan buiten de verpakking te moeten laten drogen, dus dan gaat de geur wel iets verloren. Ik weet het ook niet precies.
En wat Aventura zegt is ook wel zo inderdaad, die figuren zijn heel erg into Lush, een beetje te misschien. Maar ik dacht, misschien heeft iemand er ervaring mee.
Normaal gesproken gaat z'n machtiging wel redelijk snelquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef Bubsel het volgende:
Ben het met Adventura eens hij is echt heerlijk. Vrijdag morgen versturen ze ook fok.bitch dus ik weet niet hoe snel zo'n machtigng gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |