Ah, een medestander. Ik ben dol op die geur. Is ook een hardere zeep trouwens die heel lang meegaat. Geurt ook heel sterk, je hele badkamer gaat ernaar ruiken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:58 schreef PeRi het volgende:
Karma ruikt wel lekker hoor! Ik vind de Karma zeep lekkerder dan de shampoobar, maar dat komt omdat de geur vd zeep langer blijft hangen dan de shampoo, bij mij! Maar de Karma Kream bodylotion is echt helemaal
Mijn zepen liggen in een puddingbakjequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:00 schreef heaven7 het volgende:
Mijn zepen liggen allemaal op een washandje, omdat ik geen zin heb een miljard zeepdoosje aan te moeten schaffen
Inderdaad een hele goed tip! Maar ruikt de badkamer er dan nog wel naarquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef Aventura het volgende:
Een bewaartip: ga naar de HEMA, daar hebben ze bij de badkamer-afdeling van allerlei plastic (gevlochten) mandjes, met of zonder deksel. Ideaal, daar pleur ik alle zeepjes en andere Lush-dingen in, ook als ze nog vochtig zijn en dat gaat prima, geen rotzooi verder in je badkamer!
Lush trekt overal doorheenquote:Op woensdag 18 mei 2005 13:04 schreef fok.bich het volgende:
[..]
Inderdaad een hele goed tip! Maar ruikt de badkamer er dan nog wel naar![]()
Ik heb geen foto maar het is precies wat ik zeg, een gevlochten plastic bakje. Ideaal dus om vochtige dingen in te bewaren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:37 schreef fok.bich het volgende:
Mooi zo, heb je geen foto ofzo van die manden! Dan weet ik ongeveer wat je bedoeld. Want in een rietenmand ofzo, zou je ze echt niet in kunnen leggen, en al helemaal niet als ze vochtig zijn, gaat lekker het vocht erin zittenDat is nou ook niet de bedoelding.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef Funnie het volgende:
Ik kreeg net bericht van Sanne, dat de meeting is geregeld. En er was nog leuk nieuws. Er mogen meer mensen mee! Max. 20 mensen is het nu.
Hier staan wat recensies: http://wiki.fok.nl/index.php/Lushquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:23 schreef La_Guiri het volgende:
Nee, ben ook wel benieuwd, sowieso altijd naar recenties enzo.
Heb me net gedoucht weer met Sea Vegetable, toch wel heel lekker eigenlijk, wel grappig ik dacht dat ik echt meer van de zoete geurtjes zou zijn. Normaal gesproken ben ik daar gek op, maar van wat ik van Lush heb vind ik de frisse geuren het lekkerst.
Neuh, valt mee hoor, zeep is toch nooit zo drijfnat? Ik vind het een ideale manier van opbergen, in elk geval. Ik kan er niet tegen als alles zomaar overal ligt (is ook zo verrot met schoonmaken)quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
aventura, dat hema ding he, als je je zeepje daar nat inkeilt, lekt het dan door, naar de ondergrond waar het op staat zeg maar?
Leuk! Bedanktquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hier staan wat recensies: http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
Dus als ik het dan goed begrijp is er ook nog plek voor 2?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:14 schreef Aventura het volgende:
Ik denk het wel, want we hadden precies 14 reserveringen en 3 voor de reservelijst, dat maakt 17. Ik zet je gewoon op de lijst!
Die Funnie! Die postte even dat er maximaal 20 messen meekonden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef Funnie het volgende:
Ik kreeg net bericht van Sanne, dat de meeting is geregeld. En er was nog leuk nieuws. Er mogen meer mensen mee! Max. 20 mensen is het nu.
Je mag mee, als je je netjes gedraagt.quote:
quote:
tegenover mij niet.... raad ik je ook niet aanquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:15 schreef fok.bich het volgende:
[..]
Ik ben me van geen kwaad bewust tegen over jou hoor![]()
En anders.........quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
tegenover mij niet.... raad ik je ook niet aan
daar wil ik nog even wat aan toevoegen: als mensen mij oprecht behandelen, en ik hun. Dan ben ik heel sociaal, en valt er met mij heel goed te levenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef fok.bich het volgende:
[..]
En anders.........
Ik ben echt niet zo, ookal zeggen sommige mede fokkers van wel!
Je leert me dan wel kennen op de meeting! Wedden dat ik heel aardig en lief ben![]()
![]()
Wedden dat je dat ook over je 4 vorige useraccounts zegt?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:18 schreef fok.bich het volgende:
[..]
En anders.........
Ik ben echt niet zo, ookal zeggen sommige mede fokkers van wel!
Je leert me dan wel kennen op de meeting! Wedden dat ik heel aardig en lief ben![]()
![]()
Deal....quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Pizza!
Voor de Lush meeting. Uurtje of 18 uur?
Waar?
Rimini's
Heeft menige meeting met succes doorstaan en is geen aanslag op de portemonnee. Voor 5 euo kan je aardig eten.
http://www.pizzeria-rimini.nl/
Wordt gezellig!
En na afloop van de meeting gaan wat mensen een biertje drinken in café Black and White op het Leidseplein. (tenminste, ik neem aan dat we daar naartoe gaan Aventura???)
http://www.cafeblackandwhite.com/
I was counting on you!quote:
Ja ontvangen, en nee ik ga geen posts voor je editten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:31 schreef fok.bich het volgende:
@Sanne, heb je mijn mail ontvangen
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:37 schreef cora4034 het volgende:
Nou als er toch nog wat plaatsen over zijn voor de meeting wil ik toch eigenlijk ook wel mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |