Voor mij werkt het, ik gebruik niet eens meer dagcreme 's morgens en dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef PeRi het volgende:
Ah okay. En die is fijn, wanneer je gezicht altijd trekkerig en droog wordt na het douchen/reinigen? Die staat nu op mn lijstje dus
oe! oe! oe!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als dat het enige is wil ik er wel eentje voor je meenemen en in een bubbeltjesenvelop opsturen hoor
dit moet het personeel van Lush maar niet lezen
Je hebt toch ook die soak and float bar? Die stinkt wel ontzettend. Maar ik denk er ook aan om het te proberen, heeft iemand hem al eens geprobeerd hier?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:43 schreef PeRi het volgende:
2 x per week was ik mn haar, dat is mn streven. En minstens 1 x , maar soms wel vaker dan 2x ook.
Ligt eraan hoe vet mn haar is. En ik probeer wel altijd de snake oil te gebruiken, maar meestal heb ik daar geen zin in. Het is zo'n gedoe. Dus ik probeer het wel 1x per week te gebruiken in ieder geval.
Ik heb wel het idee dat wanneer ik de bar niet gebruik, de roos wat meer terugkomt. Je zou 'm dus altijd moeten gebruiken, en dat vind ik niet zo'n fijn idee. Dus ik zoek een goed alternatief eigenlijk![]()
Je moest eens weten hoe vaak ik het zou willen wassen, zodra mn haar een beetje vettig is, gaat er een alarm af bij mijquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind 2 keer per week wassen helemaal niet veel hoor! Ik was het om de dag, heel soms 1 keer in de 3 dagen.
Jammer zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:35 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mais nonJe kan het alleen kopen bij de Lush winkel! Probeer anders wat online te bestellen, www.lush.nl
Dan heb je vast kort haar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was het iedere dag, soms wel 2 x per dag
dat kloptquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:49 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Dan heb je vast kort haar.
Bij mij neemt een wasbuurt zo een drie uur in beslag, omdat een fohn funest is.
Het moet dus gewoon opdrogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |