Ik wil je best een stukje sturen hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
stomme vraag misschien.
ik zou graag een klein stukje rockstar willen, om te snuffelen en testen.
maarja die winkel is zo ver weg enzo.
wie biedt opties?
Nee, romig en zepig. Niet zwaar, niet wierrokerig, niet zoet, niet fruitigquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:49 schreef La_Guiri het volgende:
Ja, ik kom al een heel eind, thanks. Maar alleen de geur, zepig? Hij heeft geen specifieke geur?
Zooo wat veel zeg..quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef heaven7 het volgende:
Wat ik tot nu toe allemaal in huis heb:
Als dat het enige is wil ik er wel eentje voor je meenemen en in een bubbeltjesenvelop opsturen hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:00 schreef E.T. het volgende:
Heaven!
Je bent lekker op dreef!
Ik wil nog een babyface.. Ik dacht dat ik 'm besteld had, maar dat ben ik blijkbaar vergeten ofzo..
Eerst maar mijn eerste bestelling ontvangen en gebruiken.. Ga niet alleen maar een babyface bestellen.. (dat zou een duur dingetje worden dan)
Dat idee heb ik ook telkens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:10 schreef heaven7 het volgende:
Wat veel heb ik trouwens zegAls ik het zo bekijk. Zo voel het helemaal niet
Nivea na Lush?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, mijn huid was heel trekkerig na de Fresh Farmacy. Dus toen heb ik er een enorme hoeveelheid Nivéa creme opgesmeerd.
Natuurlijk is er voor jouw probleem een ideaal middel: Babyface!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, mijn huid was heel trekkerig na de Fresh Farmacy. Dus toen heb ik er een enorme hoeveelheid Nivéa creme opgesmeerd. Kun je met Fresh Farmacy trouwens ook je oogmakeup verwijderen, of is daar speciaal spul voor bij Lush? Ik doe het nu met olijfolie. En wat is Narcotick ontzettend vloeibaar! Het fliepste zo tussen m'n vingers door!.
Hiervoor gebruikte ik Pure Zone van Lóreal en oogmakeup verwijder spul van Lóreal, maar daar kreeg ik enorme last van rare dingen, jeukogen en rare dingetjes enzo. En van Dove douchegel ging alles jeuken.
Kom je terug om te vertellen hoe het was?quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:29 schreef heaven7 het volgende:
Nivea na lush is een big no no![]()
Dat vond ik ook, gebruik je een speciaal goedje en smeer je er daarna lotion van de aldi op.
Gebruik je een lekker shampoobar, gaat er daarna cremespoeling van t kruidvat in
Celestial en retread dus
Sanne, ik ga het eens proberen
Ik heb niks anders in huis en de Celestial kan ik me op dit moment niet veroorloven.quote:
YESSSSSSSSSSquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:26 schreef Aventura het volgende:
Heee goed nieuws! Dan is er nu dus voor Merisse zeker plek!
Mais nonquote:Op donderdag 19 mei 2005 06:50 schreef Mirjamke het volgende:
Ik heb een paar producten van een vriendin gekregen en het bevalt heel erg goed..
Ik wil zelf ook wat dingen aanschaffen, maar kan geen Lush store vinden in het Noorden des Lands.
Weet iemand of je het ook bij de drogist kunt halen oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |