Voor mij werkt het, ik gebruik niet eens meer dagcreme 's morgens en dat wil wat zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef PeRi het volgende:
Ah okay. En die is fijn, wanneer je gezicht altijd trekkerig en droog wordt na het douchen/reinigen? Die staat nu op mn lijstje dus
oe! oe! oe!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als dat het enige is wil ik er wel eentje voor je meenemen en in een bubbeltjesenvelop opsturen hoor
dit moet het personeel van Lush maar niet lezen
Je hebt toch ook die soak and float bar? Die stinkt wel ontzettend. Maar ik denk er ook aan om het te proberen, heeft iemand hem al eens geprobeerd hier?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:43 schreef PeRi het volgende:
2 x per week was ik mn haar, dat is mn streven. En minstens 1 x , maar soms wel vaker dan 2x ook.
Ligt eraan hoe vet mn haar is. En ik probeer wel altijd de snake oil te gebruiken, maar meestal heb ik daar geen zin in. Het is zo'n gedoe. Dus ik probeer het wel 1x per week te gebruiken in ieder geval.
Ik heb wel het idee dat wanneer ik de bar niet gebruik, de roos wat meer terugkomt. Je zou 'm dus altijd moeten gebruiken, en dat vind ik niet zo'n fijn idee. Dus ik zoek een goed alternatief eigenlijk![]()
Je moest eens weten hoe vaak ik het zou willen wassen, zodra mn haar een beetje vettig is, gaat er een alarm af bij mijquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind 2 keer per week wassen helemaal niet veel hoor! Ik was het om de dag, heel soms 1 keer in de 3 dagen.
Jammer zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:35 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Mais nonJe kan het alleen kopen bij de Lush winkel! Probeer anders wat online te bestellen, www.lush.nl
Dan heb je vast kort haar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik was het iedere dag, soms wel 2 x per dag
dat kloptquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:49 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Dan heb je vast kort haar.
Bij mij neemt een wasbuurt zo een drie uur in beslag, omdat een fohn funest is.
Het moet dus gewoon opdrogen.
Wat er al zat, zit er nog wel, maar ik zie het wel minder worden. Het wordt iig niet meer. En poriën worden kleiner en dat soort frutseltjes. Dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef heaven7 het volgende:
Ook gaver?
Geef maar een gil tegen die tijd. Ze waren ineens heel meegaand. Van 14 naar 20 scheelt al zoveel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:13 schreef Jane het volgende:
@Sanne:
Ik zal hier maar even reageren, omdat het in het andere topic zo compleet offtopic is.
Ik zag later pas dat het op woensdag is en dan kan ik niet, omdat ik het dan niet red vanuit mijn werk, of het moet allemaal wel heel erg meezitten. Bovendien zou ik niet een plek willen innemen van iemand die hier al heel lang post en misschien erg graag meewil.
Leek me wel heel leuk en gezellig hoor.Maar ja, om het er nu tot op het laatste moment af te laten hangen...
We willen een uitgebreid verslag hoor! Van hoe je het vond!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:23 schreef miki het volgende:
Woehoe, mijn allereerste Lush-aankoop(je) gedaan gisteravond!![]()
Het is de Sandstone geworden [afbeelding]
Met citrus en zand
Kreeg er nog een monster bij, een halve bruisbal van Blackberry Bathbomb [afbeelding]
Ben benieuwd, kan niet wachten tot ik ga douchen![]()
De verkoopster was trouwens echt heel aardig, meteen allemaal scrubjes uitgeprobeerd en me 'wegwijs' gemaakt in de frisse Lush geuren![]()
oh ik zie het nu pas!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik wil je best een stukje sturen hoor.Ik heb n stuk bij de Sweetie Stack gehad, en ik gebruik m nauwelijks.
Was dat? klinkt goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Pff, waar Ripley van houdt? En dat vraag je nu ze weg is? Lekker makkelijk.
Maareh, in jouw geval zou ik de Hot Sex gift set kopen geloof ik.
Euhhh waar ruikt hij naar, tsja. Heel neutraal, zacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:20 schreef La_Guiri het volgende:
Waar ruikt Figs 'n Leaves naar?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:28 schreef Sanne het volgende:
Hot Sex; NIEUWE VERSIE!
[afbeelding]
soort Cadeaus
naam Hot Sex; NIEUWE VERSIE!
prijs (incl. BTW) ¤ 37,50
meer info Met namen als You Snap The Whip, Sex Bomb en Tramp kan de boodschap niet duidelijker zijn! Geef dit aan je geliefde met een knipoog.
ingrediënten Sex Bomb bruisbal, Tramp 100g douchegel, You Snap The Whip bodybutter, Each Peach (and Two is a Pear) massagebar, Whipstick lippenbalsem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |