SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats een topicreport, misschien past Haus het dan voor je aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:58 schreef het_fokschaap het volgende:
hmmm, misschien was verwent toch beter dan vermaakt in de TT
Alicey, kan jij vermaakt veranderen in verwent ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef Maethor het volgende:
[..]
Plaats een topicreport, misschien past Haus het dan voor je aan.
oeh...verwennen en plezieren...die Haus tochquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
Natuurlijk kan dat schaapie, verwennen is nog veel beter.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
Misschien wil Haus jou op de meet ook wel verwennen en plezieren hoor.
Ja hoi, erg leuk dat ik een eigen naamtopic heb, maar ben nu even mijn meetresultaten kwijt en zit een computer te vervloeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef Yosomite het volgende:
Het mailtje luidt als volgt:
Hallo Haus,
Er is speciaal voor jou een topic gemaakt.
Omdat we je missen heb ik besloten (namens) alle WFL-ers (behalve enkele) je te mailen en te vragen of je weer snel aanwezig kunt zijn.
Yozo
* Alicey hopt bij Reya op schootquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef Reya het volgende:
Goedemiddag
Ik zie al dat Haus zijn geschenken niet hoeft. Geen nood, ik neem ze met alle plezier over![]()
F5 weg slopen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:09 schreef Yosomite het volgende:
Zeg, zo kan ik niet werken, als ik constant op F5 moet klikken.
Doe eens wat!
Is al een topic in R&P over geweest, die inmiddels vol is, en waar toch wel duidelijk het tegendeel uit bleek.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef Yosomite het volgende:
Proefschrift door A vd Troost (24.5.2005):
Marriage in Notion. A study on the context and process of marital satisfaction,
Uit de samenvatting:
Tevreden relaties kenmerken zich door ‘zorgende’ mannen: mannen die hun vrouwelijke kenmerken inzetten, zoals door het tonen van gevoelens of het zorg dragen voor kinderen.
Emoties tonen is vrouwelijk?
Zorg dragen voor de kinderen is vrouwelijk?
Ik betwijfel dat.quote:Stelling: Als het mannendeel van WFL hun emoties toont op het forum, m.a.w. een van hun vrouwelijke kenmerken inzet, blijft de discussie - situatie op het forum tot een ieders tevredenheid.
Wat was je aan het meten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:49 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja hoi, erg leuk dat ik een eigen naamtopic heb, maar ben nu even mijn meetresultaten kwijt en zit een computer te vervloeken.
Vriendelijke groet, Haus.
Ik ben je aan het observerenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:08 schreef Alicey het volgende:
* Alicey kijkt in volle afwachting naar wat Reya gaat doen.
Experiment van het Hall-effect. Hadden we vorige week al gedaan, maar nu doet de pc daaro erg moeilijk. En da's jammer, want hij heeft ook maar de helft van de metingen doorverstuurd naar mn hotmail ipv alles.quote:
Nee, dit keer was het niet mijn schuld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:
Heeft de computer ze zoek gemaakt, of heb jij ze zoek gemaakt?
Ik toon heel vaak emoties en ik beleef ze ook vrij intens, maar ik heb eerder het gevoel dat relaties - van alle soorten - daardoor kapot gaan...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef Yosomite het volgende:
Proefschrift door A vd Troost (24.5.2005):
Marriage in Notion. A study on the context and process of marital satisfaction,
Uit de samenvatting:
Tevreden relaties kenmerken zich door ‘zorgende’ mannen: mannen die hun vrouwelijke kenmerken inzetten, zoals door het tonen van gevoelens of het zorg dragen voor kinderen.
Emoties tonen is vrouwelijk?
Zorg dragen voor de kinderen is vrouwelijk?
Stelling: Als het mannendeel van WFL hun emoties toont op het forum, m.a.w. een van hun vrouwelijke kenmerken inzet, blijft de discussie - situatie op het forum tot een ieders tevredenheid.
Het ligt er aan wat voor soort emoties dat zijn.. Emotie is ook noodzakelijk voor het slagen van een relatie lijkt mij..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik toon heel vaak emoties en ik beleef ze ook vrij intens, maar ik heb eerder het gevoel dat relaties - van alle soorten - daardoor kapot gaan...
Ik betwijfel of de emoties die ik ken me daarmee nou echt helpen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat voor soort emoties dat zijn.. Emotie is ook noodzakelijk voor het slagen van een relatie lijkt mij..
Welke emoties doel je nu op?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de emoties die ik ken me daarmee nou echt helpen...
Verscheidene...mar in de eerste plaats verdriet en woede, die snel in me komen opzetten, en die ik ook snel uit. Het is dan niet echt prettig om met me te maken te hebbenquote:
het is net als met drinken. geniet, maar toon emoties met matequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik toon heel vaak emoties en ik beleef ze ook vrij intens, maar ik heb eerder het gevoel dat relaties - van alle soorten - daardoor kapot gaan...
Hoe komt het dat het zo snel en ook zo heftig op komt zetten?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Verscheidene...mar in de eerste plaats verdriet en woede, die snel in me komen opzetten, en die ik ook snel uit. Het is dan niet echt prettig om met me te maken te hebben
Niet vanzelfsprekend denk ik.. Denk wel dat je partner er mee overweg mee moet kunnen..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het is net als met drinken. geniet, maar toon emoties met mate
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef het_fokschaap het volgende:
het is net als met drinken. geniet, maar toon emoties met mate
da's ook zo met drankquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet vanzelfsprekend denk ik.. Denk wel dat je partner er mee overweg mee moet kunnen..
mja, ik ben ook niet zo'n emotioneel typ, al kan ik me voorstellen dat bepaalde emoties best leuk zijn. maar naar mijn idee wordt het belang van emoties vaak overschat !quote:
O, projectpracticum. Ik dacht al, Haus aan het meten bij zn stage?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Experiment van het Hall-effect. Hadden we vorige week al gedaan, maar nu doet de pc daaro erg moeilijk. En da's jammer, want hij heeft ook maar de helft van de metingen doorverstuurd naar mn hotmail ipv alles.![]()
Ik denk dat het belangrijk is dat ze compatible zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, ik ben ook niet zo'n emotioneel typ, al kan ik me voorstellen dat bepaalde emoties best leuk zijn. maar naar mijn idee wordt het belang van emoties vaak overschat !
Geeeen idee...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het zo snel en ook zo heftig op komt zetten?
Die metingen doe je toch in een middag.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:35 schreef Maethor het volgende:
[..]
O, projectpracticum. Ik dacht al, Haus aan het meten bij zn stage?![]()
Mja, ik ben tijdens het projectpracticum ook niet zo onder de indruk geraakt van de kwaliteit van de apparatuur aldaar. En dat is zacht uitgedrukt. Sommige apparaten waren ouder dan ikzelf, en dat was er duidelijk aan af te zien.
Daar betaal je collegegeld voor.
Heb je dat altijd gehad? Ik ken eigenlijk normaalgesproken alleen de 2 "halven".. Snel emoties tonen maar binnen een redelijke grens, of zelden emoties tonen maar wanneer het gebeurt over the top..quote:
de getoonde emoties of de personen die deze emoties tonen ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijk is dat ze compatible zijn.
Ik zou mezelf niet tot een van de twee groepen rekenen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je dat altijd gehad? Ik ken eigenlijk normaalgesproken alleen de 2 "halven".. Snel emoties tonen maar binnen een redelijke grens, of zelden emoties tonen maar wanneer het gebeurt over the top..
Hoewel ik zelf de laatste tijd ook overemotioneel ben.. Maar dat is misschien omdat ik iets in te halen heb.
Het is erg frustrerend als je weet hoe het moet, maar je de apparatuur niet zover kunt krijgen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:39 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Die metingen doe je toch in een middag.
En waarschijnlijk sneller, omdat je weet in welk gebied je moet weten.
quote:Maar ja, Haus is en theoreet en heeft het te druk met WFL vrouwen.![]()
![]()
De personen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de getoonde emoties of de personen die deze emoties tonen ?
Maar het is dus wel altijd zo geweest?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet tot een van de twee groepen rekenen...
Daar heb je toch engineers voor?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Maethor het volgende:
[..]
Het is erg frustrerend als je weet hoe het moet, maar je de apparatuur niet zover kunt krijgen.
[..]
Nee hoor, dan ben je nog jong en onschuldig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik ben wel net over de 1200. Met 1200 ben je toch nog niet te ver heen he?
Wij behoren hier tot de jongere generatie. (Ik zit ook nog ruim onder de 2000)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:05 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik ben wel net over de 1200. Met 1200 ben je toch nog niet te ver heen he?
* Doffy lacht over 34 dagen Yosomite toequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Yosomite het volgende:
Wij behoren hier tot de jongere generatie. (Ik zit ook nog ruim onder de 2000)
Wij hebben nog een leven. Aan ons behoort de toekomst.
Wij kunnen de WFL-ers toelachen. Ha ha ha.![]()
![]()
![]()
Maar ook: hoe treurig om nu al verslaafd te zijn, geen leven meer te hebben.![]()
![]()
![]()
Wij leven met jullie mee 2000+ posters.
Dat meeleven doet mij goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:49 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wij behoren hier tot de jongere generatie. (Ik zit ook nog ruim onder de 2000)
Wij hebben nog een leven. Aan ons behoort de toekomst.
Wij kunnen de WFL-ers toelachen. Ha ha ha.![]()
![]()
![]()
Maar ook: hoe treurig om nu al verslaafd te zijn, geen leven meer te hebben.![]()
![]()
![]()
Wij leven met jullie mee 2000+ posters.
Welkom terug Lupa!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een gemuts over emoties hier!
Ik ken nog een leuke mop over 2 tensoren die zitten te klaverjassenquote:
Wat zijn tensoren?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:44 schreef Haushofer het volgende:
Ik ken nog een leuke mop over 2 tensoren die zitten te klaverjassen
Je mag sowieso geen emomuts zijn van Lupa.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:52 schreef Reya het volgende:
Hoooi Lupa
En ja, ik ben een emomuts, en zeker voor een man
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je mag sowieso geen emomuts zijn van Lupa.
Normaliter wel, maar toen helaas niet. Toen was het zo van "misschien weet die en die nog hoe dit werkt".quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je eerste stap van je ontdoen van je leven!
Theoretische natuurkundigen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Normaliter wel, maar toen helaas niet. Toen was het zo van "misschien weet die en die nog hoe dit werkt".Op stage hebben we gewoon een werkplaats, ideaal.
Alles went hoor!quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen gaan krassen in R&P?
Kort door de bocht zijn het gewoon meerdimensionale vectoren, al krijgt Thabit een hartaanval als ie dit leest. Een scalar is een nuldimensionale tensor (bijv. de 'm' in F = ma), en een standaard vector is een ééndimensionale (bijv. de 'F' in F = ma, of de 'a'). Deze laatste heeft dan bijv. elementen ai. Een matrix is de volgende, een tweedimensionale tensor met elementen aij. Und so weiter.quote:
ik zit nu in m'n abstracte periodequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:42 schreef Doffy het volgende:
Je nieuwe avatar is wel een abstract schaap, btw...
Nou, degene die ons toen assisteerde was meer een experimentele. Maar het spul is op de practica gewoon veel slechter voor elkaar dan in de vakgroepen. Heb ik het idee.quote:
Ach ja, vast wel. Deze postrate is nog wel gezond.quote:Alles went hoor!
Maar hij kan prachtmoppen vertellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haushofer al een tijdje niet meer gezien inderdaad.
Voor abstract is ie te wollig en heeft ie te veel ronde vormen en is ie nog te duidelijk een schaapquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik zit nu in m'n abstracte periode
Ik snap het helemaal!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:00 schreef Maethor het volgende:
Kort door de bocht zijn het gewoon meerdimensionale vectoren, al krijgt Thabit een hartaanval als ie dit leest. Een scalar is een nuldimensionale tensor (bijv. de 'm' in F = ma), en een standaard vector is een ééndimensionale (bijv. de 'F' in F = ma, of de 'a'). Deze laatste heeft dan bijv. elementen ai. Een matrix is de volgende, een tweedimensionale tensor met elementen aij. Und so weiter.
volgende avatar wordt een witte streep in een groen vlakquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor abstract is ie te wollig en heeft ie te veel ronde vormen en is ie nog te duidelijk een schaap
Ik weet niet of jullie vroeger op de basisschool van die houten blokjes hadden om centimeters en kubieke hectometers enzo te leren...quote:
Ik ga daar even over nadenken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:08 schreef Maethor het volgende:
Ik weet niet of jullie vroeger op de basisschool van die houten blokjes hadden om centimeters en kubieke hectometers enzo te leren...
Eén zo'n blokje is een scalar. Een staafje van drie van die blokjes is een vector. Een vierkantje van 3 staafjes (3x3 blokjes) is een matrix, en en driedimensionale tensor zou dus een kubus van in totaal 27 blokjes zijn. Etc.
Je kunt het ook meteen weer vergeten.quote:
Heb een sociaal leven enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haushofer al een tijdje niet meer gezien inderdaad.
Ja, oorspronkelijk is ie met 2 paarden, maar met 2 tensoren kan ook wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Maar hij kan prachtmoppen vertellen.
Deze bv Over twee tensoren die zitten te klaverjassen.
Zou ook wel echt zo kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nou, degene die ons toen assisteerde was meer een experimentele. Maar het spul is op de practica gewoon veel slechter voor elkaar dan in de vakgroepen. Heb ik het idee.
Het valt allemaal nog reuze mee inderdaad.quote:Ach ja, vast wel. Deze postrate is nog wel gezond.
Ik houd meer van galgenhumor. 2 galgen lopen over de Coolsingel..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:03 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Maar hij kan prachtmoppen vertellen.
Deze bv Over twee tensoren die zitten te klaverjassen.
Dit is toch niet zo onbegrijpelijk? Het is gewoon een duur woord en een dure notatie voor een vector die naast een richting ook een bepaalde kracht heeft.quote:
Toe maar!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:14 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Heb een sociaal leven enzoEn moet ook nog es eten. Vanavond weer jazzen
Akjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toe maar!
Maar wie is er dan om mij te verwennen?
Die heeft mij nog nooit verwend en het ook niet aangeboden.. Ook heeft hij nog nooit verteld of hij een grote sterke man is (Of dat het uberhaupt een man is)..quote:
Wat zei je dan tegen je beeldscherm?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:00 schreef Yosomite het volgende:
Ik krijg hier commentaar.
"Wat is er met jou aan de hand.
Een beetje tegen je scherm zitten te praten en dan beginnen te lachen.
Heb je je pillen wel geslikt??"
Meer intiatief nemen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die heeft mij nog nooit verwend en het ook niet aangeboden.. Ook heeft hij nog nooit verteld of hij een grote sterke man is (Of dat het uberhaupt een man is)..
Aan de hand van je voorlaatste post ging ik er maar van uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je vraagt je niet eens af of ik het wel wil?
Rare logica hanteer je.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Aan de hand van je voorlaatste post ging ik er maar van uit
SingleCoil!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef SingleCoil het volgende:
Ik had bijna een leven, maar toen kwam lupa er achter...
Niets wat het haalt bij FOK! natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:14 schreef SingleCoil het volgende:
ik dacht, er moet meer zijn in dit leven dan FOK!. Maar misschien heb ik het mis.
Met een buizen-versterker, of dat weer niet?quote:Wat heb ik ik gedaan...
1. een korte cursus buizen-audio-electronica
2. gitaar gespeeld
Hoe was dat?quote:3. een paar keer opgetreden
Je zeurt zelf niet over liefde enzo?quote:4. sex, vooral alleen, dat is toch praktischer
Had je een relatie dan?quote:5. relatie beeindigd
quote:6. gewerkt
Welk boek?quote:7. moeilijk boek aan het lezen
Ook er mee opgetreden?quote:Allemaal niet erg verheffend, behalve het gitaarspelen natuurlijk
uiteraard !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets wat het haalt bij FOK! natuurlijk.
nee, daar ging het juist omquote:[..]
Met een buizen-versterker, of dat weer niet?
geweldig ! We hebben nu zelfs fans !quote:[..]
Hoe was dat?
Hoezo ? Ik hou erg veel van mezelfquote:[..]
Je zeurt zelf niet over liefde enzo?
Jah...zo'n beetje...ik ben er het type niet voor denk ik.quote:[..]
Had je een relatie dan?
Tranen van de Krokodil van Piet Vroonquote:[..]
[..]
Welk boek?
Tuurlijk !quote:[..]
Ook er mee opgetreden?
quote:
Een trouwe schare?quote:geweldig ! We hebben nu zelfs fans !
Daarom hoef je er niet over te zeuren.quote:Hoezo ? Ik hou erg veel van mezelf
Dit heb ik gemist?quote:Jah...zo'n beetje...ik ben er het type niet voor denk ik.
Hmm ken ik niet.. Waar gaat het over?quote:Tranen van de Krokodil van Piet Vroon
Dan was het optreden toch zeker ook wel verheffend?quote:Tuurlijk !
Dat is tegen je principes?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:51 schreef SingleCoil het volgende:
Hmmm...ik heb mij hier kennelijk onredelijk vriendelijk gedragen...familiare gevoelens bekruipen mij.
Nee, ik sta droog.quote:Het zij zo. Nog iets leuks ? Al wat geraakt met die deeltjes ? A. nog goeie sex gehad ?
Geen pizza meer?quote:(even het vlees omkeren)
Wat is er dan zo mis met vega-pasta?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:01 schreef SingleCoil het volgende:
"vlees" is een groot woord...ik heb twee diepvriesfrikandellen onder de grill gelegd, bij wijze van experiment voor in de pasta (niks meer in huis en vega-pasta is voor homo's).
Klinkt op zich interessant.quote:Het boek gaat over wetenschapsfilosofische benadering van de psychologie en is mij van harte aanbevolen. Piet Vroon is vermoord door Jack Spijkerman, die wij nu haten.
Maar waarom is het dan voor homo's?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef SingleCoil het volgende:
Dat het voor homo's is natuurlijk, ik ben toch geen homo ?
Maak je geen zorgen, Spijkerman heeft zich toch al onsterfelijk belachelijk gemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:01 schreef SingleCoil het volgende:
"vlees" is een groot woord...ik heb twee diepvriesfrikandellen onder de grill gelegd, bij wijze van experiment voor in de pasta (niks meer in huis en vega-pasta is voor homo's).
Het boek gaat over wetenschapsfilosofische benadering van de psychologie en is mij van harte aanbevolen. Piet Vroon is vermoord door Jack Spijkerman, die wij nu haten.
Voor zover mij bekend is er op de bans van Akje en L_V geen duur bepaald, en hangt het dus vooral af van hoe sterk het verhaal dat zij naar de FA's sturen is. Bans zijn het domein van FA's, waar ik maar beperkt inzicht in heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:17 schreef Godslasteraar het volgende:
hoi.
Vraagje, wat is er met Akkersloot gebeurd? die ban is toch wel weer voorbij?
Waarom ben jij geen homo?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef SingleCoil het volgende:
Dat het voor homo's is natuurlijk, ik ben toch geen homo ?
Ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja gek he ? Misschien is het wel heel lekker !
Zijn vrouw / vriendin had er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, Spijkerman heeft zich toch al onsterfelijk belachelijk gemaakt
Kijk, dat vind ik nou een goede vraag. Ook een erg gevaarlijke. Als 'ie niet betekenisloos was zou het vergaande consequenties kunnen hebben.quote:
Wat hebben ze uitgehaald dan ? L_V is toch meestal wel redelijk in zijn stellingen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend is er op de bans van Akje en L_V geen duur bepaald, en hangt het dus vooral af van hoe sterk het verhaal dat zij naar de FA's sturen is. Bans zijn het domein van FA's, waar ik maar beperkt inzicht in heb.
Weten we dat ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:33 schreef SingleCoil het volgende:
Die gegrilde frikandellen, da's niks trouwens.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover mij bekend is er op de bans van Akje en L_V geen duur bepaald, en hangt het dus vooral af van hoe sterk het verhaal dat zij naar de FA's sturen is. Bans zijn het domein van FA's, waar ik maar beperkt inzicht in heb.
Akkersloot? ik was er toen niet, maar ik geloof dat er een flinke ruzie is ontstaan, ook met Alicey/Haushofer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:50 schreef SingleCoil het volgende:
Ja maar wat heeft 'ie gedaan dan ?
Op een bijzonder onaangename manier trollen, en dit niet staken ondanks enkele waarschuwingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:50 schreef SingleCoil het volgende:
Ja maar wat heeft 'ie gedaan dan ?
Normaal gesproken worden bans op het forum niet besproken, en zeker niet in een LFC-topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Akkersloot? ik was er toen niet, maar ik geloof dat er een flinke ruzie is ontstaan, ook met Alicey/Haushofer.
o.k. dit keer wel lekker slapenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Ik ga trouwens zo slapen.. Slecht geslapen vannacht, en morgen wordt het erg vroeg.
Truste allemaal!![]()
Slaap ze Aliceyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Ik ga trouwens zo slapen.. Slecht geslapen vannacht, en morgen wordt het erg vroeg.
Truste allemaal!![]()
SingleCoil!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:06 schreef SingleCoil het volgende:
Ik had bijna een leven, maar toen kwam lupa er achter...
hoi, SingleCoil...ik heb de mogelijk misplaatste gedachte nog een leven te hebben naast Fok ondanks mijn gemiddelde van 16 posts per dag !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:14 schreef SingleCoil het volgende:
ik dacht, er moet meer zijn in dit leven dan FOK!. Maar misschien heb ik het mis.
nu nog de gevorderde cursus ?quote:Wat heb ik ik gedaan...
1. een korte cursus buizen-audio-electronica
quote:4. sex, vooral alleen, dat is toch praktischer
als ik mijn bezigheden moest meten aan een bepaalde verhevenheid dan had ik allang zelfmoord gepleegdquote:Allemaal niet erg verheffend, behalve het gitaarspelen natuurlijk
hee, ik begin net.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:32 schreef Haushofer het volgende:
Kom ik terug, gaat iedereen slapen....mietjes.
Kom net terug van een avondje Spieghelen, met een pianist en een kerel die mondharmonica speelde en wat erbij zong...standaard bluesstukjes, maar wel leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, ik begin net.
kom net terug van cabaret-avondje. van Muiswinkel en van Vleuten. Was leuk...en verheffend
avondje wat ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Kom net terug van een avondje Spieghelen
Wie doet dat dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen.
Ik kan er niet zo goed tegen als mensen je iets vragen op een moment dat het te laat is om nee te zeggen (mailtje sturen "Dat-en-dat moet vandaag worden opegehaald om drie uur, doe jij dat even?")
Op die manier. In het andere geval is nee zeggen nl. heel effectief om mensen gebruik van die tactiek af te leren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Idd, ik zou nee kunnen zeggen. Maar het is voor een door mij geliefde docent die morgen afscheid neemt en voor hem doe ik het toch maar. Niet voor degene die me tegen de muur zette.
Hoi SC!quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:31 schreef SingleCoil het volgende:
mogu. "rug tegen de muur"-taktiek, dus. Het is nooit te laat om nee te zeggen.
Ik weet het niet..quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Is Fok nu zo rustig of ligt het aan mij?
In Rotterdam ziet het er dan beter uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Waar waar?
Zwolle om 9:15
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Haushofer het volgende:
Ejo Doffy, ik heb het whiskey-topic in Lifestyle ff een schop gegevenKun je mooi ff antwoord geven op mn vraag
Dat ligt niet aan jouquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:24 schreef livEliveD het volgende:
Is Fok nu zo rustig of ligt het aan mij?
Ja hoor, wel lekker geslapen, ondanks dat het vroeg dag werd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
In Den Haag ookLekker geslapen?
Hoi Alicey!quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
Why not Bensel?
Jij komt hier zo maar ongedouched binnen wandelen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:moggûh
ik ga ff douchen [afbeelding]
Heey, daar is mijn knufknuf weer!quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef OldJeller het volgende:
Haushofer, wat lees ik voor topictitel?
Ouwe Kasanova! (Met hoofdletter K.)
mja, maar nu ben ik weer fris en droog achter m'n orenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Jij komt hier zo maar ongedouched binnen wandelen?
Ja, ik ben gepromoveerd tot mannelijke WFL-hoerquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:55 schreef OldJeller het volgende:
Haushofer, wat lees ik voor topictitel?
Ouwe Kasanova! (Met hoofdletter K.)
Hoi!quote:
I'm so proud..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, ik ben gepromoveerd tot mannelijke WFL-hoer![]()
It's all good.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef Alicey het volgende:
Vertel eens over je slechte jeugd en je aversie tegen L, knufknuf?
Ik was eerst vele discussies begonnen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
Je hebt de (vele) discussies er over gevolgd, knufknuf?
Je hebt geloof ik een erg selectieve perceptie, want het is niet zo als je het beschrijft.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:49 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik was eerst vele discussies begonnen.
Je voorgangers (MODS van WFL) waren het wel met me eensch enz., maar het mocht niet van de mensen met hogere rang, hier op FOK!.
They're never here, they don't know what we're going through..
Dus zij wilden geen afscheiding van WF en L.
Ondertussen gaan die geesteszieke mensen hier door met hun hopeloze discussies.
Ik maak altijd gebruik van een hyperbool om iets te benadrukken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt geloof ik een erg selectieve perceptie, want het is niet zo als je het beschrijft.
Sommigen misschien wel. Algemeen is het zo dat veel mensen een discussie aangaan om anderen te overtuigen, helaas.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik maak altijd gebruik van een hyperbool om iets te benadrukken.
Dan nog, het wordt er hier niet beter op.
De mensen die hier atheïst zijn en telkens lopen te ijlen in topics, geloven die echt dat er daardoor mensen hun geloof 'verlaten'?
Hier geldt hetzelfde.quote:En andersom, mensen die de hele tijd alles zitten te verheerlijken e.d. en al het goeds brengen over een bepaald geloof, geloven zij dat op deze manier mensen gaan geloven?
Zonder speculatie ook geen W en F.quote:Nee.
Daarnaast; of iets waar of onwaar is.. er zijn amper/geen bewijzen.. dus iedereen zit het de hele tijd te speculeren.
Ik zie dit nou niet bepaald, de topics zijn doorgaans gescheiden. Mocht je hier verder over willen discussieren, dan graag in het Feedback-topic.quote:Alles over L verneukt alles waar WF voor staat op dit forum.
En je krijgt dan een gortdroog ontoegankelijk forum, en een forum waar alles zomaar gezegd kunt worden (Even extreemquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
En bovendien zou je een toch al niet erg groot forum in twee nog kleinere stukken opdelen.
Sillyquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemiddag Miss Silly!
Omdat je dat zelf een keer vertelde en toen zei ik dat ik dat dan voortaan zou zeggen. En ik hou me altijd aan mijn beloftes.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:54 schreef miss_sly het volgende:
Silly
Waarom wordt dat er nou zo vaak van gemaakt? Zou dat dan toch iets zeggen over mij?
En Aliceyquote:
Op zich een bewonderenswaardige eigenschap, maar nu hoeft het even niet hoorquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat je dat zelf een keer vertelde en toen zei ik dat ik dat dan voortaan zou zeggen. En ik hou me altijd aan mijn beloftes.
Maar jij zit er toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je krijgt dan een gortdroog ontoegankelijk forum
(..)
Dus je bent alleen een beetje aan het autorijden?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En Alicey
Het is wat druk met mijn klusjes; ik zit een beetje multi-inzetbaar te wezen, race van Wijchen naar Dordrecht, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven...ik begin zelfs te denken dat ik mijn vakantie echt verdiend heb
Ik vind silly wel leuk klinken hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich een bewonderenswaardige eigenschap, maar nu hoeft het even niet hoor
Ik weet niet of ik het modereren van een gortdroog forum waar de formules om je oren knallen lang vol kan houden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar jij zit er toch?![]()
Of moeten we het dan alleen met Haus doen?![]()
Was dat maar waarquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus je bent alleen een beetje aan het autorijden?
Het klinkt een tikje...euhm....domquote:
Dat laatste is altijd leuk.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Was dat maar waar
Dat doe ik er gewoon bij
Ach, het is wel weer goed voor mijn ego, want ik word weer aan alle kanten geprezen enzo
Dat dan weer welquote:
Volgens mij ben je het ook best wel..quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Men mag best denken dat ik dat ben hoor
Ik ben wel een beetje leuk hoor...echt waar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Maar jij zit er toch?![]()
Of moeten we het dan alleen met Haus doen?![]()
Vertel je ook zulke goede grappen als Einstein?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje leuk hoor...echt waar.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje leuk hoor...echt waar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Amperbroekies. Surinaams voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Foto's dus![]()
Zo graag dat je ze maar gaat halen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wilde alleen maar zo graag dat woord gebruiken.
Nou, ik moest toch nieuwe hebben. Maar normaal zou ik natuurlijk niet aan jullie vertellen dat ik dat ging doen, want ik vertel nooit iets persoonlijks hier op Fok!quote:
Nee, jij bent inderdaad heel schuw en oppervlakkig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik moest toch nieuwe hebben. Maar normaal zou ik natuurlijk niet aan jullie vertellen dat ik dat ging doen, want ik vertelt nooit iets persoonlijks hier op Fok!
Ah, op die manier. Ik gooi alles wat dat betreft op een hoop.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met 'eten' bedoel ik doorgaans 'avondeten'.
Mwa.. gisteravond is een repetitie op een emotioneel slot uitgelopen, met als gevolg dat ik besloten heb bij die groep te gaan, terwijl ik er meer dan 10 jaar bij zit..quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:46 schreef Alicey het volgende:
Why not Bensel?
bij die groep weg te gaan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mwa.. gisteravond is een repetitie op een emotioneel slot uitgelopen, met als gevolg dat ik besloten heb bij die groep te gaan, terwijl ik er meer dan 10 jaar bij zit..
Bah, daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:55 schreef Bensel het volgende:
[..]
Mwa.. gisteravond is een repetitie op een emotioneel slot uitgelopen, met als gevolg dat ik besloten heb bij die groep te gaan, terwijl ik er meer dan 10 jaar bij zit..
weg te gaan idd.. en ik weet voor de rest niet of ik andere mensen heb meetrek (of mee heb getrokken) Het zit zo: binnenkort zou er een optreden zijn op zaterdag Nu is het geval dat ik enkel op zaterdag werk bij de post. De komende maanden heb ik echter vanwege allerlei andere dingen al te vaak vrij moeten vragen. Ik kan niet meer vrij vragen. Dat heb ik ook gewoon gezegd, en toen werd de dirigent dus boos op mij. Hij heeft me een oneerlijke keuze gelaten, of ik ga mee, of ik hoef niet weer te komen op repetitie. en aangezien m'n werk wel voorgaat..quote:
Aah, klassieke muziek. Is het niet de taak van de dirigent om de groep bijeen te houden? Hij is vermoedelijk ook de oudste? Het lijkt me in ieder geval niet jouw taak.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:13 schreef Bensel het volgende:
....... Hij heeft me een oneerlijke keuze gelaten, of ik ga mee, of ik hoef niet weer te komen op repetitie. en aangezien m'n werk wel voorgaat..
Daar komt nog bij dat ik 1 van de weinige mensen bij die groep ben die daadwerkelijk een goede kwalitatieve inbreng heeft (door m'n hoge muzikale opleiding ed.) Ik vrees dus ook dat als ik er niet ben, dat de groep uit elkaar gaat vallen. Dat was ook 1 van de redenen (naast gezelligheid ed) dat ik nog bij die groep zat.
ma, tis een malletband.. dus niet echt klassieke muziek, maar wel vergelijkbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:21 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Aah, klassieke muziek. Is het niet de taak van de dirigent om de groep bijeen te houden? Hij is vermoedelijk ook de oudste? Het lijkt me in ieder geval niet jouw taak.
Daarbij, iemand zo voor het blok zetten is 'not done'. Roept vragen op over de kwaliteiten van deze dirigent.
Dus het is nutteloos. Verspilling der tijd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommigen misschien wel. Algemeen is het zo dat veel mensen een discussie aangaan om anderen te overtuigen, helaas.
[..]
Hier geldt hetzelfde.
Bij W ga je ergens van uit, waarna je het ooit een keer bewezen of verworpen wordt. Je werkt dus ergens naar toe, constructief.quote:[..]
Zonder speculatie ook geen W en F.
You're clearly not seeing clear.quote:[..]
Ik zie dit nou niet bepaald, de topics zijn doorgaans gescheiden.
Maar beter.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
En bovendien zou je een toch al niet erg groot forum in twee nog kleinere stukken opdelen.
W & F isn't it lovely. Hoezo gortdroog? Het wil niet zeggen dat je hier 24/7 moet zitten.. er zijn ook andere subfora. Je besteedt niet je gehele dag aan één iets.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je krijgt dan een gortdroog ontoegankelijk forum.
Hoezo kan dan opeens alles gezegd worden?quote:en een forum waar alles zomaar gezegd kunt worden.
Ik zat al wel een tijdje te twijfelen of ik er nog veel langer bij bleef. Ik was gister ecter nogal emotioneel overquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:
Hoop dat je in ieder geval dat je snel weer rust er mee vindt.
Hopelijk kan je ratio er ook mee instemmen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:37 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ik zat al wel een tijdje te twijfelen of ik er nog veel langer bij bleef. Ik was gister ecter nogal emotioneel over
Met dergelijke zaken is het altijd verstandig om er een beetje afstand van te nemen, laat het maar even rusten. Over 2 of 3 weken kijk je er met andere ogen naar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:32 schreef Bensel het volgende:
[..]
ma, tis een malletband.. dus niet echt klassieke muziek, maar wel vergelijkbaar.
Ik wil ook niet beweren dat het makkelijk is, alleen wil je onder dergelijke omstandigheden niet altijd de beste beslissingen nemen, vaak juist emotionele beslissingen waar je achteraf spijt van krijgt. Soms is een Zuid Europese laissez fair, oftewel ''Domani'' heel verstandig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:19 schreef Alicey het volgende:
Het laten rusten is niet altijd makkelijk, Godslasteraar. Dat soort dingen hebben op mij toch vaak meer impact dan ik zou willen..
Op die manier.. Ik draag dat zelf niet zo veel eik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Neuh, niet echt, maar onder bepaalde kleding móet je wel een amperbroekie aan omdat je anders zo'n diagonaaleffect krijgt door je onderbroek. Dat er van die lijnen dwars over je billen lopen.
Ik las toevallig net je reactie.. Volgens mij moet dat wel duidelijk zijn, maar ik volg het wel even.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey: Schoonouders en geloof
Misschien ben jij beter in staat om Bright duidelijk te maken wat ik bedoel.Weer zo'n zelfde verhaal als met petitlapin en haar homobroertje.
Dat is zo. Aan de andere kant is het in ieder geval niet goed dat er aanleiding was voor een emotionele beslissing. Mocht zoiets dus alsnog tot een eventueel vervolg komen, zal er een hoop moeten veranderen. Mijn ervaring is dat men vaak niet achter die verandering staat, of iets anders zegt dan doet. Terugkomen op de beslissing neemt ook zekere risico's met zich mee.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik wil ook niet beweren dat het makkelijk is, alleen wil je onder dergelijke omstandigheden niet altijd de beste beslissingen nemen, vaak juist emotionele beslissingen waar je achteraf spijt van krijgt.
Voor mij is dat zelfs noodzakelijk.quote:Soms is een Zuid Europese laissez fair, oftewel ''Domani'' heel verstandig.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben ook niet zo haastig ingesteld.
Oh, op die manier.. Ik ga daar wisselend mee om, maar ik heb eerder de neiging om iets direct aan te pakken. Een uitzondering hier op vormen die momenten dat ik in de wetenschap ben dat ik in een minder rationele staat verkeer. En soms ben ik ook gewoon lui.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik doelde op 'domani'. Soms is mijn motto: "Stel uit tot morgen wat je vandaag niet per se hoeft te doen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |