ja je staat er soms van de kijken wat een goede films er al gemaakt werden in de jaren 70quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:45 schreef ArmaniMania het volgende:
Een film uit 1979, maar wat een film. Ech super gewoon. Niet echt bekende spelers, maar dat acteerwerk en dan voor in die tijd.
Mijn cijfer: 8.5
kwestie van smaak ook... in ieder geval heb ik genoten of ik nou wel of geen smaak hebquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:10 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
ja je staat er soms van de kijken wat een goede films er al gemaakt werden in de jaren 70![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:45 schreef ArmaniMania het volgende:
maar dat acteerwerk en dan voor in die tijd.
ik heb speciaal de special edition gehaald, met 2 dvd`s en action figures en een boekje met achtergrond info. Die muziek brengt je echt mee in de film.quote:
Oquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:36 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
ik heb speciaal de special edition gehaald, met 2 dvd`s en action figures en een boekje met achtergrond info. Die muziek brengt je echt mee in de film.
Hé die heb ik gisteravond ook gezien.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:05 schreef Tokus het volgende:
Hostage
bovengemiddelde gijzelthriller met Bruce Willis. stelletje wannabe-criminelen neemt wat rijkeluitjes in gijzeling, Bruce komt ze redden maar ook zijn familie wordt gekidnapt. lastig lastig lastig.
Ik vind What the #$*! Do we (k)now?! een onsamenhangend geheel. Het wil te veel en bezwijkt er falikant onder .. een onvoldoende is het.quote:Op zondag 29 mei 2005 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Ga straks What the bleep do we know
Heb gisteren ook Closer gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:40 schreef hornage het volgende:
Closer
Ik had deze film gedownload omdat het acteerwerk wat oscar nominaties had gekregen. Ik verwachte alleen een nogal flauwe romantische film waarin een vierkantsrelatie werd uitgediept. Tot op zekere hoogte gebeurt dit ook wel alleen het verhaal zit zo sterk in elkaar en de karakters zijn zo gaaf! Vooral Clive Owen zet echt een geweldig persoon neer. Mijn favoriete stuk is als hij ff los gaat tegen Julia Roberts. Geweldig acteerwerk!
De film is voornamelijk een dialoogfilm waarin veel wordt gepraat met af en toe geen muziek maar dat zorgt juist voor een goede sfeer. Sommige shots van de acteurs zijn heel ouderwets opgenomen. Groot shot waarin bijna schokkerig opeens ingezoomd wordt op de acteur. Natalie Portman is trouwens erg fijn om te zien en het begin deed me zeker denken aan Eternal Sunshine Of The Spotless Mind.
Bij elkaar dus zeker een meevallende film die echt geniale momenten heeft. Een 7,5.
Vincentquote:Op zondag 29 mei 2005 12:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Closer
Hij is niet heel spectaculair, maar ik vond het spel van Nathalie Portman echt heel erg mooi.
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Je bent de 1e hier op Fok die het herkent.![]()
Ik zie het ook voor het eerstquote:Op zondag 29 mei 2005 17:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Je bent de 1e hier op Fok die het herkent.![]()
Zeker Burtons beste!! En dat als extraatje bij The Nightmare before Christmas! Burton Fanboy hieroquote:Op zondag 29 mei 2005 21:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik zie het ook voor het eerst
Leuke avatar BloodyLotte, van mischien wel Burton's beste!
Laag tempo?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef Frollo het volgende:
..... En ook in deze derde episode ligt het tempo laag, ....
Ja, ik vond het maar een hoop gepraat tussen Anakin+Amidala, Anakin+Palpatine, Anakin+Obi-Wan, Obi-Wan+Jedi Council etc.quote:
Dat snap ik ook niet helemaal. Meestal zijn het korte gesprekjes waarna de actie weer losbarst.quote:
Ik heb deze film zaterdag voor de tweede keer gezien en dan valt het meestal wat beter op welke stukken wat trager zijn. In dit geval waren dat enkele gesprekken na de eerste 20 minuten (ruimtegevecht), maar zeker nadat Palpatine z'n ware aard prijsgeeft aan Anakin raakt de film in een stroomversnelling om niet meer tot stilstand te komen.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het maar een hoop gepraat tussen Anakin+Amidala, Anakin+Palpatine, Anakin+Obi-Wan, Obi-Wan+Jedi Council etc.
Graphics, het zijn poppen en decorsquote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
Gister Team America World Police gezien. Slechte film, af en toe een lachmoment. Graphics zijn wel mooi. 3,0.
als er in 1 film t tempo niet laag ligt is t toch wel in Ep. IIIquote:Op maandag 30 mei 2005 09:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, ik vond het maar een hoop gepraat tussen Anakin+Amidala, Anakin+Palpatine, Anakin+Obi-Wan, Obi-Wan+Jedi Council etc.
wat is er mooi aan die "graphics" ? gewoon expres niet al te goed poppenspel, om het nog absurder te maken dan het al is.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:02 schreef pberends het volgende:
Gister Team America World Police gezien. Slechte film, af en toe een lachmoment. Graphics zijn wel mooi. 3,0.
Heeeeeeeey, die heb ik een week of twee geleden ook zitten te kijken.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:42 schreef Durbin het volgende:
In the Mouth of Madness
[afbeelding]
John Trent is een verzekeringsfraude-inspecteur die de opdracht krijgt de verdwijning van de beroemde horrorschrijver Sutter Crane te onderzoeken. Om meer over de schrijver te weten te komen, leest John enkele boeken waarna hij al meteen vreemde visioenen beleefd. Na enige speurwerk achterhaalt hij de mogelijke verblijfplaats van de schrijver en gaat samen met Linda Styles, de editor, op pad. Onderweg lijken ze steeds meer het gevoel voor realiteit te verliezen. Een uitstekende film van John Carpenter, die met een rustige opbouw het toenemende waanheidsgevoel weet te verbeelden. De hele film straalt een lekkere beklemmende sfeer uit en heeft een aantal erg goede scenes. Aanrader.![]()
"Reality isn't what it used to be."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Ik heb de vorige pagina (ofzo) ook al gemeld dat ik 'm gezien had. Op 'mijn' andere forum schreef ik er dit over:quote:
Een beetje makkelijk is het wel hoor, een film van Uwe Boll afzeiken. Da's hetzelfde als een pagina vol schrijven over hoe smerig een emmer kots in je gezicht is. Ik kan ook wel een diepgravend essay eruit jassen over hoe waardeloos een filmmaker als ehm.... nou, bijvoorbeeld J. Christian Ingvordsen is, maar daar trap ik (net als jij) wel enorm een open deur mee in.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:32 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige pagina (ofzo) ook al gemeld dat ik 'm gezien had. Op 'mijn' andere forum schreef ik er dit over:
Alone in the Dark
Je ziet dat ik het best een beetje met je eens ben...
Ja, ik weet niet hoe ik het anders moest noemenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 22:18 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat is er mooi aan die "graphics" ? gewoon expres niet al te goed poppenspel, om het nog absurder te maken dan het al is.
Dat ís ook, je moet het ook met een korreltje zout nemen. Alsof ik hoge verwachtingen van de film had. Maar imo kunnen films ook door hun enorme foutheid leuk zijn, met als bewijs Ed Woods oeuvre. En dat zijn Bolls films niet helaas. Ik ben ook heus wel in staat een film objectief te beoordelen, maar omdat ik Hous of the Dead ook al gezien had (en verschrikkelijk vond) leek me dit wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:00 schreef Smots het volgende:
[..]
Een beetje makkelijk is het wel hoor, een film van Uwe Boll afzeiken. Da's hetzelfde als een pagina vol schrijven over hoe smerig een emmer kots in je gezicht is. Ik kan ook wel een diepgravend essay eruit jassen over hoe waardeloos een filmmaker als ehm.... nou, bijvoorbeeld J. Christian Ingvordsen is, maar daar trap ik (net als jij) wel enorm een open deur mee in.
quote:I love some terrible movies and I very rarely see a movie where I can't say a couple positive things about it. This movie was truly aweful. I just hope they can cure the cancer I got from watching it.
quote:This movie gave me diabetes? I think you mean "diarrhea".
Oh, wait... that's what the movie was MADE OF.
My bad.
sin city vond ik echt bagger en dat kwam niet alleen door hjet zwart-wit...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:49 schreef BigDick het volgende:
gister Sin City in the Sneak P.
GEWELDIG
ontzettend over the top, enorme sfeer, topvrouwen.
lang niet meer zo genoten
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:37 schreef Smots het volgende:
Gisteren: Man On Fire, van Tony Scott.
Visueel opgepofte partytime, een verhaal van 2X niks, maar door Denzel's intense spel was deze film toch héél goed te doen.Die ga ik vanavond nog ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Waaraan dan nog meer? En wat was er mis met zwart-wit?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
sin city vond ik echt bagger en dat kwam niet alleen door hjet zwart-wit...
Wel spoiler tags aub. Ik ga morgenavond pas!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Waaraan dan nog meer? En wat was er mis met zwart-wit?
Hahahahah, neuh, kansloze filmquote:Op dinsdag 31 mei 2005 08:23 schreef hornage het volgende:
#28 Alone In The Dark
Damn, ik denk dat KQ hiervan had genoten. Ik geef hem iig een 3.
Opmerkelijk. Ik vond 't een zeer matige film met mooi camerawerk. Beide hoofdpersonen vond ik onsympathiek; een zogenaamde top-huurmoordenaar die z'n zaken verprutst en een lozer van een taxichauffeur. Het hele plot hangt van toevalligheden aan elkaar, met aan 't eind nog een beetje de suggestie dat het allemaal gepland was.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Collateral
Eindelijk weer eens een echt goede film die me bij zal blijven. Geweldig! De film heeft een hallucinerende sfeer die overeenkomt met Taxi Driver. Muziek en beeld vullen elkaar prachtig aan en hoewel ik niet zo erg kapot ben van Tom Cruise doet hij het in deze film behoorlijk goed.
Maar het is vooral de prachtige cameravoering en de muziek die deze film maken. Complimenten voor Michael Mann!
8,5
En het spel was zo extreem sfeervol. .. weer een game-adaption wat stom uitgewerkt is.quote:
Waarom dan wel ...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
sin city vond ik echt bagger en dat kwam niet alleen door hjet zwart-wit...
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:37 schreef Smots het volgende:
Gisteren: Man On Fire, van Tony Scott.
Visueel opgepofte partytime, een verhaal van 2X niks, maar door Denzel's intense spel was deze film toch héél goed te doen.Ik vond het een geweldig film! Een van de beste van 2004. Rauw en genadeloos en gefilmd in een hyperactieve stijl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen het einde was poep, gelukkig staat op de DVD ook het alternatieve einde dat veeeeeeeeel beter is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |