ja je staat er soms van de kijken wat een goede films er al gemaakt werden in de jaren 70quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:45 schreef ArmaniMania het volgende:
Een film uit 1979, maar wat een film. Ech super gewoon. Niet echt bekende spelers, maar dat acteerwerk en dan voor in die tijd.
Mijn cijfer: 8.5
kwestie van smaak ook... in ieder geval heb ik genoten of ik nou wel of geen smaak hebquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:10 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
ja je staat er soms van de kijken wat een goede films er al gemaakt werden in de jaren 70![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:45 schreef ArmaniMania het volgende:
maar dat acteerwerk en dan voor in die tijd.
ik heb speciaal de special edition gehaald, met 2 dvd`s en action figures en een boekje met achtergrond info. Die muziek brengt je echt mee in de film.quote:
Oquote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:36 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
ik heb speciaal de special edition gehaald, met 2 dvd`s en action figures en een boekje met achtergrond info. Die muziek brengt je echt mee in de film.
Hé die heb ik gisteravond ook gezien.quote:Op zondag 29 mei 2005 01:05 schreef Tokus het volgende:
Hostage
bovengemiddelde gijzelthriller met Bruce Willis. stelletje wannabe-criminelen neemt wat rijkeluitjes in gijzeling, Bruce komt ze redden maar ook zijn familie wordt gekidnapt. lastig lastig lastig.
Ik vind What the #$*! Do we (k)now?! een onsamenhangend geheel. Het wil te veel en bezwijkt er falikant onder .. een onvoldoende is het.quote:Op zondag 29 mei 2005 09:35 schreef Viking84 het volgende:
Ga straks What the bleep do we know
Heb gisteren ook Closer gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:40 schreef hornage het volgende:
Closer
Ik had deze film gedownload omdat het acteerwerk wat oscar nominaties had gekregen. Ik verwachte alleen een nogal flauwe romantische film waarin een vierkantsrelatie werd uitgediept. Tot op zekere hoogte gebeurt dit ook wel alleen het verhaal zit zo sterk in elkaar en de karakters zijn zo gaaf! Vooral Clive Owen zet echt een geweldig persoon neer. Mijn favoriete stuk is als hij ff los gaat tegen Julia Roberts. Geweldig acteerwerk!
De film is voornamelijk een dialoogfilm waarin veel wordt gepraat met af en toe geen muziek maar dat zorgt juist voor een goede sfeer. Sommige shots van de acteurs zijn heel ouderwets opgenomen. Groot shot waarin bijna schokkerig opeens ingezoomd wordt op de acteur. Natalie Portman is trouwens erg fijn om te zien en het begin deed me zeker denken aan Eternal Sunshine Of The Spotless Mind.
Bij elkaar dus zeker een meevallende film die echt geniale momenten heeft. Een 7,5.
Vincentquote:Op zondag 29 mei 2005 12:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Closer
Hij is niet heel spectaculair, maar ik vond het spel van Nathalie Portman echt heel erg mooi.
quote:Op zondag 29 mei 2005 17:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Je bent de 1e hier op Fok die het herkent.![]()
Ik zie het ook voor het eerstquote:Op zondag 29 mei 2005 17:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Je bent de 1e hier op Fok die het herkent.![]()
Zeker Burtons beste!! En dat als extraatje bij The Nightmare before Christmas! Burton Fanboy hieroquote:Op zondag 29 mei 2005 21:19 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik zie het ook voor het eerst
Leuke avatar BloodyLotte, van mischien wel Burton's beste!
Laag tempo?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef Frollo het volgende:
..... En ook in deze derde episode ligt het tempo laag, ....
Ja, ik vond het maar een hoop gepraat tussen Anakin+Amidala, Anakin+Palpatine, Anakin+Obi-Wan, Obi-Wan+Jedi Council etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |