abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:37:22 #271
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_27505572
Gisteren: Man On Fire, van Tony Scott.
Visueel opgepofte partytime, een verhaal van 2X niks, maar door Denzel's intense spel was deze film toch héél goed te doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_27506144

Resident Evil: Apocalypse

Aardige film. Je moet het niet voor het verhaal kijken, maar voor de actie!

Het verhaal zelf begint waar het voorgaande deel zo'n beetje ophield. Alice "ontsnapt" en maakt op spectaculaire wijze intrede bij de rest van het groepje zielepoten dat de zombies op een afstandje probeert te houden. Heel erg toevallig allemaal

Het geluid en de special effects: Daar moet deze film het van hebben. Ik heb menigmaal de versterker een paar tandjes lager moeten zetten (kwart voor elf 's avonds en DTS surround met veel bas) om nog wat van de dialogen te kunnen verstaan.

Aanrader voor mensen die effe snel veel actie willen zien. Afrader voor mensen die een film willen met diepgang.
IMDB score: 5.6 Mijn score : 6
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27507026
Kheb gisteren MR. Deeds gezien. Heel goede film, erg gelachen. Adam Sandler roelt mijn score een 8,5
pi_27507503
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 08:23 schreef hornage het volgende:
#28 Alone In The Dark
Ik heb de vorige pagina (ofzo) ook al gemeld dat ik 'm gezien had. Op 'mijn' andere forum schreef ik er dit over:

Alone in the Dark

Je ziet dat ik het best een beetje met je eens ben...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:36:16 #275
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_27507648
uhuhuhuh, lol. beetje film afkraken.
Volgende keer film afkraken met goede argumenten trouwens, hoewel dit wel humoristisch is.
Op imdb trouwens ook een grappige gevonden:
http://www.imdb.com/title/tt0369226/board/nest/18597208
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:00:16 #276
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_27508475
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:32 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik heb de vorige pagina (ofzo) ook al gemeld dat ik 'm gezien had. Op 'mijn' andere forum schreef ik er dit over:

Alone in the Dark

Je ziet dat ik het best een beetje met je eens ben...
Een beetje makkelijk is het wel hoor, een film van Uwe Boll afzeiken. Da's hetzelfde als een pagina vol schrijven over hoe smerig een emmer kots in je gezicht is. Ik kan ook wel een diepgravend essay eruit jassen over hoe waardeloos een filmmaker als ehm.... nou, bijvoorbeeld J. Christian Ingvordsen is, maar daar trap ik (net als jij) wel enorm een open deur mee in.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_27508674
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef Kolkus het volgende:

[..]

Graphics, het zijn poppen en decors
Ja, ik weet niet hoe ik het anders moest noemen .
pi_27508705
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:18 schreef Tokus het volgende:

[..]

wat is er mooi aan die "graphics" ? gewoon expres niet al te goed poppenspel, om het nog absurder te maken dan het al is.
. Mooi poppenspel dan. Lekker belangrijk.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 12:35:55 #279
77417 Fool
Rielekst!
pi_27509584
Deze enorm slappe, toch enzigszins grappige tienerkomedie.

The girl next door

Wel een amusante film als je je een keer verveelt, verder, zoals ik vooraf eigenlijk wel wist, niet te veel van verwchten.

-edit- Elisha Cuthbert is natuurlijk wel de moeite...
Uhm...
pi_27512612
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 12:00 schreef Smots het volgende:

[..]

Een beetje makkelijk is het wel hoor, een film van Uwe Boll afzeiken. Da's hetzelfde als een pagina vol schrijven over hoe smerig een emmer kots in je gezicht is. Ik kan ook wel een diepgravend essay eruit jassen over hoe waardeloos een filmmaker als ehm.... nou, bijvoorbeeld J. Christian Ingvordsen is, maar daar trap ik (net als jij) wel enorm een open deur mee in.
Dat ís ook, je moet het ook met een korreltje zout nemen. Alsof ik hoge verwachtingen van de film had. Maar imo kunnen films ook door hun enorme foutheid leuk zijn, met als bewijs Ed Woods oeuvre. En dat zijn Bolls films niet helaas. Ik ben ook heus wel in staat een film objectief te beoordelen, maar omdat ik Hous of the Dead ook al gezien had (en verschrikkelijk vond) leek me dit wel toepasselijk.

Enkele reacties op de IMDb trouwens....
quote:
I love some terrible movies and I very rarely see a movie where I can't say a couple positive things about it. This movie was truly aweful. I just hope they can cure the cancer I got from watching it.
quote:
This movie gave me diabetes? I think you mean "diarrhea".
Oh, wait... that's what the movie was MADE OF.
My bad.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 14:49:41 #281
1169 BigDick
size DOES matter
pi_27513817
gister Sin City in the Sneak P.

GEWELDIG
ontzettend over the top, enorme sfeer, topvrouwen.

lang niet meer zo genoten
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_27514326
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 14:49 schreef BigDick het volgende:
gister Sin City in the Sneak P.

GEWELDIG
ontzettend over the top, enorme sfeer, topvrouwen.

lang niet meer zo genoten
sin city vond ik echt bagger en dat kwam niet alleen door hjet zwart-wit...
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:16:36 #283
67670 Skv
Cynist.
pi_27514763
Gisteren Star wars III
Erg vet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:17:22 #284
67670 Skv
Cynist.
pi_27514784
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:37 schreef Smots het volgende:
Visueel opgepofte partytime, een verhaal van 2X niks, maar door Denzel's intense spel was deze film toch héél goed te doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ga ik vanavond nog ff kijken
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:49:29 #285
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_27515883
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef mschol het volgende:

[..]

Waaraan dan nog meer? En wat was er mis met zwart-wit?
pi_27516461
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Waaraan dan nog meer? En wat was er mis met zwart-wit?
Wel spoiler tags aub. Ik ga morgenavond pas!!!!!!!!!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:26:06 #287
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_27517240
Collateral

Eindelijk weer eens een echt goede film die me bij zal blijven. Geweldig! De film heeft een hallucinerende sfeer die overeenkomt met Taxi Driver. Muziek en beeld vullen elkaar prachtig aan en hoewel ik niet zo erg kapot ben van Tom Cruise doet hij het in deze film behoorlijk goed.
Maar het is vooral de prachtige cameravoering en de muziek die deze film maken. Complimenten voor Michael Mann!

8,5

[ Bericht 0% gewijzigd door Wepeel2 op 31-05-2005 17:43:06 ]
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:35:29 #288
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27519296
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 08:23 schreef hornage het volgende:
#28 Alone In The Dark
Damn, ik denk dat KQ hiervan had genoten. Ik geef hem iig een 3.
Hahahahah, neuh, kansloze film
  dinsdag 31 mei 2005 @ 19:16:36 #289
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27521864
SQUIRMFEST

Onderstaande review heb ik nix op af te dingen:

Totally depraved spectacle where a woman eats Worms, Leeches, Cockroaches, Maggots and other insects in a highly disgusting manner then starts to play classical piano. While playing the piano she is sitting on a bench made to shit thru. Well, she starts shitting the maggot infested shit while playing some lovely music. The gross part is that the maggots are still alive after going thru her intestinal tract and digestive system.

Well, when she's done she pulls out a fork and starts eating this squirming pile of dung. Highly disgusting and utterly repulsive as they start to deep fat fry shit and eat it like a delicacy.

Pics op verzoek
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:46:33 #290
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27524447
On a lighter note:

MONSTERS CRASH THE PAJAMA PARTY

Mjah, filmpje van een half uur met irritante 'tieners' die in een 'verlaten' landhuis de nacht moeten doorbrengen om toegelaten te worden tot een fraternity worden lastiggevallen door een demente geleerde en z'n helpers die de dames in ondergoed tot willoze slaven wil maken

niet zo geestig

dinsdag 31 mei 2005 @ 21:10:34 #291
3677 SuperRembo
Sinds 1998
pi_27525137
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 16:26 schreef Wepeel2 het volgende:
Collateral

Eindelijk weer eens een echt goede film die me bij zal blijven. Geweldig! De film heeft een hallucinerende sfeer die overeenkomt met Taxi Driver. Muziek en beeld vullen elkaar prachtig aan en hoewel ik niet zo erg kapot ben van Tom Cruise doet hij het in deze film behoorlijk goed.
Maar het is vooral de prachtige cameravoering en de muziek die deze film maken. Complimenten voor Michael Mann!

8,5
Opmerkelijk. Ik vond 't een zeer matige film met mooi camerawerk. Beide hoofdpersonen vond ik onsympathiek; een zogenaamde top-huurmoordenaar die z'n zaken verprutst en een lozer van een taxichauffeur. Het hele plot hangt van toevalligheden aan elkaar, met aan 't eind nog een beetje de suggestie dat het allemaal gepland was.
De enige overeenkomst met Taxi Driver is de taxi driver
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:16:34 #292
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_27527274
Thomas en Senior

Best wel leuke serie als ik het zo weer is na 15 jaar zie. Eerst avontuur is leuker dan het 2e. Best wel apart voor een NL produktie dat het nog best kan na zoveel jaar.
Het geeft prachtig de tijdgeest van jaren 80 weer.

Die senior ( lex goudsmit) is eigenlijk de Opa die iedereen zou willen hebben .. toch
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_27527363
Battle of Britain

aardige film, mooie beelden van de luchtgevechten boven engeland, verder ook mooi in beeld gezet hoe alles er aan toe ging vroeger.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:19:37 #294
52357 Lambiekje
pi_27527381
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 17:35 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Hahahahah, neuh, kansloze film
En het spel was zo extreem sfeervol. .. weer een game-adaption wat stom uitgewerkt is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:21:11 #295
52357 Lambiekje
pi_27527431
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:02 schreef mschol het volgende:

[..]

Waarom dan wel ...
de sfeer, de cartoonadaption, de rollen alles klopte.
Sinds tijden weer is een echt goede film.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:44:05 #296
56685 kinky_queen
B Movie Snob
pi_27528252
BOOGEYMAN

De reviews kloppen, dit is idd een kutfilm

dinsdag 31 mei 2005 @ 22:47:37 #297
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27528362
The Day The Earth Stood Still
UFO landt midden in het centrum van Washington. Uiteraard paniek all over the place. 1 alien wordt ingerekend maar weet te ontsnappen en gaat bij een gezin in huis wonen. Totdat t betreffende gezin achter zijn afkomst komt...
Nog nooit gezien eigenlijk maar wel een heel erg goede film. Alles wat van je een klassieke science fiction film verwacht zit erin: mensen die lekker opzichtig met de vingers wijzen naar de UFO (recent nog zo goed na gedaan in Sky Captain), het mysterieuze alieneske muziekje, cool acteer- en camerawerk en spanning.
Gewoon een aanrader, zeker kijken

IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 7,8/10
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:59:34 #298
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27528786
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:37 schreef Smots het volgende:
SPOILER
Ik vond het een geweldig film! Een van de beste van 2004. Rauw en genadeloos en gefilmd in een hyperactieve stijl.

Alleen het einde was poep, gelukkig staat op de DVD ook het alternatieve einde dat veeeeeeeeel beter is.
SPOILER
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 31 mei 2005 @ 23:46:25 #299
40664 Durbin
Who knows..
pi_27530301
Slave Girls from Beyond Infinity

Twee vrouwen ontsnappen uit gevangenschap, maar crashen tijdens hun vluchtpoging op een wereld waar ze gastvrij worden ontvangen door Zed en zijn twee androids. Alleen blijkt dat hij een groot liefhebber van jagen is, met zijn gasten als prooi. Een film met halfnaakte vrouwen, een jungle, androids, zombies, een alien, grote geweren en cheesy effects.

"Here, you need this more dan me."
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  woensdag 1 juni 2005 @ 00:12:44 #300
12221 Tijn